Valt mee, alleen veel allochtonen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef Ezio het volgende:
Woont je ma trouwens in een relbuurt dan? Ik woon zelf ook in een flat, maar nergens last van eigenlijk, afgezien van op vrijdagnacht wanneer de studenten om 6 uur thuiskomen
Niet om racistisch te zijn hoor, maar die mensen zijn vaak inderdaad wat luidruchtiger dan de gemiddelde nederlanderquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Valt mee, alleen veel allochtonen.
Niet dat ik iets tegen marokkanen heb, maar als je moeder 's avonds boodschappen gaat doen voel je je er niet echt veilig bij
En ze hebben vaak geen uitgebreide woordenschat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet om racistisch te zijn hoor, maar die mensen zijn vaak inderdaad wat luidruchtiger dan de gemiddelde nederlander
Correctequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit, alleen dan mijn boy voor helemaal plaatsen voor een correct zin
Nee nee, geen ninja edits snuitebolletje van mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat staat er toch?
Zomaar een e weghalen in jouw quote
Leugenaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee nee, geen ninja edits snuitebolletje van me![]()
Je denkt dat ze je wel geloven omdat je een chimeid bent hè? Zo werkt het niet in de echte wereldquote:
Oké ik geef het toequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je denkt dat ze je wel geloven omdat je een chimeid bent hè? Zo werkt het niet in de echte wereld
Mwah, ligt aan de kwaliteit van de flat. Ik woon in een vrij nieuw gebouw en heb mn buren (onder, boven en naast) nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom zou ik er ook absoluut niet tegen kunnen om in een flat te wonen, al die mensen in en op elkaar op zo'n klein stukje grond, gescheiden door een laagje beton. Als iemand zijn televisie wat harder aan heeft staan hoor je dat meteen.
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
500 euro, sociale huurbouwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Mwah, ligt aan de kwaliteit van de flat. Ik woon in een vrij nieuw gebouw en heb mn buren (onder, boven en naast) nog nooit gehoord.
Haan woont in een sociaal krot van 400 euro in de maand
Het spijt mequote:
Zat ik er niet ver naast.quote:
Want elke sociale huurbouw is tuig?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Zat ik er niet ver naast.
Dan moet je niet zeiken. De klacht is ongeveer net zo terecht als klagen dat een pitbull je snikkel heeft verorberd na een na een pijpbeurt. Het ene is een logisch gevolg van het andere.
Maar gisteren kriebelde je nog aan mijn balzakquote:
Toen was jouw zak nog niet klotequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar gisteren kriebelde je nog aan mijn balzak
Maar hij zit vol met zaad voor jouquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen was jouw zak nog niet klote
Nee, je hebt ook mensen die dik verdienen en voor de lol op 60 m2 in een aftandse flat gaan wonenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Want elke sociale huurbouw is tuig?_!
huurbouwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Want elke sociale huurbouw is tuig?_!
An sich is er niets mis met huren, een huis dat een stuk minder waard is geworden is ook niet alles.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet dat ik iets tegen marokkanen heb, maar als je moeder 's avonds boodschappen gaat doen voel je je er niet echt veilig bij
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niet om racistisch te zijn hoor, maar die mensen zijn vaak inderdaad wat luidruchtiger dan de gemiddelde nederlander
Haha ja niet racistisch bedoelt ofzo maar ik haat alle buitenlanders.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
En ze hebben vaak geen uitgebreide woordenschat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha ja niet racistisch bedoelt ofzo maar ik haar alle buitenlanders.Jij mag haren wie je wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Ik doelde op dit zelfverzonnen woord.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:38 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
An sich is er niets mis met huren, een huis dat een stuk minder waard is geworden is ook niet alles.
Dus je kunt een senioren woning wel aanraden dus?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Mwah, ligt aan de kwaliteit van de flat. Ik woon in een vrij nieuw gebouw en heb mn buren (onder, boven en naast) nog nooit gehoord.
Haan woont in een sociaal krot van 400 euro in de maand
Sowieso mensen die altijd keihard met de hakken op de grond stampen als ze lopen. Verdomde josti's.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:18 schreef Palomar het volgende:
Ligt idd een beetje aan het soort flat. Woon zelf in een appartement uit de jaren 60 en toen was geluidsisolatie nog niet echt een punt volgens mij. Hoor ook constant mijn bovenburen die volgens mij van hun moeder nooit geleerd hebben om normaal te lopen zonder met je hakken keihard op de grond te rampeneren
Daarentegen schijnen moderne flats (vanaf de jaren 80/90) wel veel beter geisoleerd te zijn.
Dan staan er 25 bontkraagjes voor mijn deur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
is toch ideaal
kun je zelf lekker hard die muziek pompen
ik zou het wel weten, 24/7 hardstyle door die speakers
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:56 schreef Ezio het volgende:
Dit was trouwens heel erg waar toen ik nog thuis woonde;
[ afbeelding ]
Als je geen last wilt hebben van gezeik wel ja. Eerder zou ik aanraden een woning te regelen op een beschaafde locatie. Niet achteraf gaan janken, als je van tevoren een beetje moeite doet, dan weet je wat je kunt verwachten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Dus je kunt een senioren woning wel aanraden dus?
Dat is inderdaad de beste oplossing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ja, zit nu in de wingerdquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de beste oplossing.Hoe moet ik mijn bek houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:56 schreef Ezio het volgende:
Dit was trouwens heel erg waar toen ik nog thuis woonde;
[ afbeelding ]
Buitenlanders, oftewel drugsgebruikers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:35 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook mensen die dik verdienen en voor de lol op 60 m2 in een aftandse flat gaan wonen
Speel om het uur 2pac-ghetto gospel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan staan er 25 bontkraagjes voor mijn deur.
avonds ben jij toch wel wakker, doe jij toch boodschappen, paar blikkies scoren jwtzquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan heb je overdags dus niks te boozenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
avonds ben jij toch wel wakker, doe jij toch boodschappen, paar blikkies scoren jwtz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |