quote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef JDx het volgende:
Dat filmpje is 5 posts eerder ofzo ook al geplaatst.
Wat wil je hiermee bereiken?
is dit niet het filmpje waarin ze zeggen dat dit de eerste take was?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef JDx het volgende:
Ik bedoelde, wil je hiermee uitleggen dat het in 1x is opgenomen? Er staat greatest shot, kan toch de 19e keer zijn dat ze het probeerden?
quote:
Snel wegwezen dan, topic staat vol met spoilersquote:Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben net begonnen met deze serie, maar damn wat een top serie zeg
Ja ik kom hier voorlopig ook even niet neequote:Op donderdag 15 november 2012 16:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Snel wegwezen dan, topic staat vol met spoilers
OK dan, don't spoil yourselfquote:Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja ik kom hier voorlopig ook even niet neeAnders is heel het verhaal voor mij al verpest
![]()
Wilde even laten weten dat ik de serie nu al top vind![]()
Ho ho ho ho... Hij schreef BETER DAN. Of wou je zeggen dat er echt een serie bestaat die BB kan overtreffen? Deadwood dus?quote:
Het wordt alleen nog maar beter, veel plezierquote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef Exocet het volgende:
Ik ben sinds een paar weken deze serie aan het kijken. Ben nu pas bij seizoen twee, maar wat een bazenserie is dit
Dankje, gaat helemaal goed komen denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het wordt alleen nog maar beter, veel plezier
Nou ik vind seizoen 3 toch wel een stuk slechter dan alle andere seizoenen. Heel saai en minder ontwikkelingen dan in de overige seizoenen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het wordt alleen nog maar beter, veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |