Nee, dank je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Zuig aan m'n worst!
Ach dan komt erna nog waquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Een keer wat anders dan kontneuk'n, J...
Ga dan maar op handen en knieën op bed, jongedamequote:
* 100% Tukker spuugt op het pielemuisje en wrijft met een demonische glimlach op z'n gezicht in z'n handen.quote:
Waarom demonisch? Je hebt immers maar een pielemuisjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker spuugt op het pielemuisje en wrijft met een demonische glimlach op z'n gezicht in z'n handen.
Ik kan het er ivm de Google Ads hier niet over hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom demonisch? Je hebt immers maar een pielemuisje.
Daar is de DM en de PM voor uitgevondenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het er ivm de Google Ads hier niet over hebben.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is de DM en de PM voor uitgevonden.
Shagadelicquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh behave!Loop ik hier straks met een natte boxer...
quote:
Was het echt zo ergquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, die marteling is ook weer voorbij.
Waardeloze instelling, waardeloze wissels en een teringlijer van een kutscheids die Twente een zuiver doelpunt en een penalty onthoudtquote:
Genoeg mee gezegd, helaas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloze instelling, waardeloze wissels
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil doodWat een baggerzooi op het werk
quote:
Dank jequote:
Nouja voor mij welquote:
Maar wel zin in? zou na het werken geen zin meer hebben in studeren denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:03 schreef haakon het volgende:
Mogguh.
Half dagje werken, half dagje studeren en vanaamd repeteren.
Druk druk druk!
Watskeburt Cue?
Ik vint best.quote:
Mooi kut. Misschien vanaf het begin alles weer nalopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nouja voor mij wel
[..]
Maar wel zin in? zou na het werken geen zin meer hebben in studeren denk ik zo.
Er is iets mis gegaan op het werk. Gelukkig eenmalig voor zover we het zien. Maar weten de oorzaak en de impact ervan niet. Dus dat moet ik uitzoeken/oplossen etc etc. Heb alleen geen flauw idee momenteel.
Dat gaat wat lastig. dusja, gewoon evenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi kut. Misschien vanaf het begin alles weer nalopen.
Dat scheelt dan. Succes ermeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig. dusja, gewoon even![]()
Gelukkig lijken de gevolgen wel mee te vallen, dus dat is al iets
Het probleem zit toch altijd tussen de monitor en de stoel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nouja voor mij wel
[..]
Maar wel zin in? zou na het werken geen zin meer hebben in studeren denk ik zo.
Er is iets mis gegaan op het werk. Gelukkig eenmalig voor zover we het zien. Maar weten de oorzaak en de impact ervan niet. Dus dat moet ik uitzoeken/oplossen etc etc. Heb alleen geen flauw idee momenteel.
Oké, we houden contact.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vint best.
Net bij huis geweest. Bouwkundig rapport gehad. geen bijzonderheden. Huidige eigenaar superaardige vent, mag er altijd heen en vragen stellen enzo. Heb de bouwtekeningen ondertussen.
Ik was de schuldige wssquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:33 schreef Samzz het volgende:
Het probleem zit toch altijd tussen de monitor en de stoel?
Ik had al geen rekening meer met je gehouden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:50 schreef Kreator het volgende:
Tis inderdaad tiefuskoud.
Denk dat ik zondag dan ook niet ga, Samzz. Vooruitzicht is 8 graden en 50% kans op regen..
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij nog geen scootmobiel met sitzheizung gekregen van de Gemeente Enschede?
Soberso op zondag 'iets' gaan doen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:50 schreef Kreator het volgende:
Tis inderdaad tiefuskoud.
Denk dat ik zondag dan ook niet ga, Samzz. Vooruitzicht is 8 graden en 50% kans op regen..
Gratiz naar een pretpark. Op zich wel leuk natuurlijk. Maar dan moet het wel 450 graden zijn buiten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Soberso op zondag 'iets' gaan doen...Lekker binnen blijven meuren op de bank met badjas aan en een lekkere borrel en knabbelzooi op tafel. Haardje aan, film op tv...
Halloween fright night in Walibi world/Six Flagsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Soberso op zondag 'iets' gaan doen...Lekker binnen blijven meuren op de bank met badjas aan en een lekkere borrel en knabbelzooi op tafel. Haardje aan, film op tv...
Ik ga liever tegen betaling naar Auschwitz dan gratis naar een pretpark.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gratiz naar een pretpark. Op zich wel leuk natuurlijk. Maar dan moet het wel 450 graden zijn buiten.
Krea gaat zijn pijl in jouw roos schieten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, je zal toch eens iets leuks kunnen doen.
Robin Hood yeah.
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea gaat zijn pijl in jouw roos schieten?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga liever tegen betaling naar Auschwitz dan gratis naar een pretpark.Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Nee serieus, het wordt 7 graden of zo. Schiet inderdaad niet op...
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea gaat zijn pijl in jouw roos schieten?
quote:
Ik had het over een achtbaan, toen ik Robin Hood zeiquote:
Niet mijn ding. Veel te druk en (vermoedelijk) veel te veel kinderen en domme irritante mensen. Heb de 4 dagen vakantie als surrogaat-vader gefungeerd voor mijn neefjes en mijn kinderwens is in deze 4 dagen van 0 naar -450 gezakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Jas aan en gewoon lekker de attracties in, de spookhuizen, leuk toch
.
En zoals ik zei, als het daadwerkelijk gaat regenen, weer naar huis. Easy peasy.
Nooit zo'n last van, eigenlijk. En ik haat kinderen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Veel te druk en (vermoedelijk) veel te veel kinderen en domme irritante mensen. Heb de 4 dagen vakantie als surrogaat-vader gefungeerd voor mijn neefjes en mijn kinderwens is in deze 4 dagen van 0 naar -450 gezakt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit zo'n last van, eigenlijk. En ik haat kinderen.
Frankenstreins bruidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gaat verkleed als spook naar het spookhuis?
Ik hoor de spoken in het spookhuis al gillen van angstquote:
Mijn zusje heeft gratis kaarten en het is de laatste dag dat Walibi geopend is. Speciale Halloween dag, dus ook met spookhuizen en zo. En achtbanen zijn leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoor de spoken in het spookhuis al gillen van angstMaar hoe kom je op het idee met deze kou naar een pretpark te gaan, brrrr. Doe mij maar een warme kroeg
Jeugdsentimentenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft gratis kaarten en het is de laatste dag dat Walibi geopend is. Speciale Halloween dag, dus ook met spookhuizen en zo. En achtbanen zijn leuk.
Iddquote:
Een gebruikersfoutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:00 schreef Mdrop het volgende:
Was het een technisch / softwarematig iets dan of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef ACT-F het volgende:
Waarom is roti zo gruwelijk lekker?![]()
[ afbeelding ]Nog nooit gehad, maar het ziet er niet smakelijk uit ofzo ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je eet met je ogen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar het ziet er niet smakelijk uit ofzo ....
Dan mis je een hoop lelijke doch lekkere dingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, maar sommige dingen eet ik al niet alleen om het 'uiterlijk'.
Dat zal best, geen last vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:13 schreef ACT-F het volgende:
Dan mis je een hoop lelijke doch lekkere dingen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:47 schreef ACT-F het volgende:
Waarom is roti zo gruwelijk lekker?![]()
[ afbeelding ]Die aardappels zou ik wat kleiner snijden. VerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Je bent hopelijk niet in de war met de hardgekookte eierenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die aardappels zou ik wat kleiner snijden. Verder
Lol, zie nu pas dat het 'hardgekookte' eieren zijn, dan laat het maar helemaal zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent hopelijk niet in de war met de hardgekookte eierenDie snij je met je eigen bestek
Oja. Die kunnen er ook in.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent hopelijk niet in de war met de hardgekookte eierenDie snij je met je eigen bestek
\m/quote:IRON MAIDEN - 25-06-2013 20:00
Ziggo Dome, Amsterdam
Tickets × 3
Toon details
TOTAAL194.70 EUR
Betaald met Rabobank194.70 EUR
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren met 1-7 gewonnen in Eibergen, dus we staan weer bovenaan
Zonde van je geld!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:
quote:
\m/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:27 schreef haakon het volgende:
Zo. Eem omkleden en vanaamd optreden in De Lutte
Als je ook gaat bachata'en dan zou ik het meest comfortabele stuk aantrekken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:01 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond Bachata feest
Hopelijk wordt het een beetje leuk
Nog bedenken of ik voor het shirtje ga met diep decollete of voor fleurrijk en relaxed. Nog even over nadenken
Natuurlijk ga ik dansenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je ook gaat bachata'en dan zou ik het meest comfortabele stuk aantrekken.
Ja er mag wel wat aan de fantasie overblijven voor je danspartner.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik dansen
heb ik ook voor gekozen. Die andere is wat onvoorspelbaar
+squote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja er mag wel wat aan de fantasie overblijven voor je danspartners.
Het is vanaf hier te zien jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
zometeen de kachel maar weer eens aansteken
Ja idd.quote:
Doelde op die +s maar wb fantasie heb je ook gelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent een man, dus zal het wel weten he
ja hoor. en daar?quote:
Evertquote:
Het was oké. Beetje aankloten thuis. Bladvuil opruimen uit de dakgoten en van het dakterras, beetje schoonmaken, foto's van Srbija bewerkt, metquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Mijn weekend was best oke
en jij dan tuk? nog wat leuks gedaan?
Het wordt me gegund.quote:
Ik zou qua weer liever naar Egypte willen, maar ja. Dit was zo ultra goedkoop, konden we niet aan ons voorbij laten gaan...quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:54 schreef Cue_ het volgende:
Andere vakantie plannen!
Regen en minder dan 22 graden is geen, ik herhaal GEEN Zomervakantie
Toch niet bij Mandemakers?quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:55 schreef Kreator het volgende:
Mijn auto had teveel gedronken dit weekend, hij was vanmorgen verzopen.
Maar ik heb wel een mooie keuken uitgezocht.
Wordt vast wel weer leuk en mooiquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou qua weer liever naar Egypte willen, maar ja. Dit was zo ultra goedkoop, konden we niet aan ons voorbij laten gaan...
Dat lijkt mij ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Veel slechter dan hier in het koude kille Nederland zal het niet worden.
primaquote:
Ik kan niet wachten op die heerlijke winterdepressie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet![]()
Ergste is nog... het wordt nog veel kouder
Heb je daar last van?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op die heerlijke winterdepressie.
weet ik veelquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat denk jij dan met mijn Balkanbloed.![]()
Hoi Tukkerquote:
Mooi man.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Tukker. Goed, hoor. Gisteren een heerlijke dag Walibi gehad
.
Ja sneeuw is leuk. zolang het er maar ligt als ik binnen ben het weer weg is als ik de voordeur open doequote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef Under_Score het volgende:
ik haat kou en nattigheid, dus de herfst is altijd het ergst, ik vind sneeuw namenlijk wel leuk
Ja, hoor. Was erg leuk. Wel te druk, helaas.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi man.Leuke dingen gedaan daar?
200 kilo potgrond in de kofferbak van de auto omdat je anders niet weg kan rijden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:29 schreef Under_Score het volgende:
lekker van die grijze smurrie langs de weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik je nog!quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Was erg leuk. Wel te druk, helaas.
Succes! Gaan we nog lunchen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:37 schreef Kreator het volgende:
Nou. Nog anderhalf uur en dan naar het ziekenhuis..
Nee, geen tijd.quote:
Nice! Klinkt goed. Van de Ikea?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, geen tijd.. Heb trouwens wel een mooie keuken. Magnoliawit (da's net niet helemaal klinisch wit), hoogglans, met een antracietkleurige granieten blad, alle apparaten van Siemens.
Ikea heeft geen graniet. Een of andere keukenzaak bij de haven. Ikea heeft trouwens ook geen Siemens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice! Klinkt goed. Van de Ikea?
Dat zou kunnen, heb ik me nooit zo in verdiept. Mocht ik ooit een nieuwe willen, dan ga ik zeker even bij onze Zweedse vrienden kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ikea heeft trouwens ook geen Siemens.
Nee, dat was het niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en? Was verder heel erg gezellig.
Qua service is het kut. Ze hebben wel mooie keukens op zich. Maar dan moet je dus eerst zelf op internet alles kiezen op een kutmanier. Dan weer terug naar Ikea en dan kunnen ze het bestellen ofzoiets. En dan heb je dus alle apparaten 'ikea' merk. Niet erg op zich. Maar toch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, heb ik me nooit zo in verdiept. Mocht ik ooit een nieuwe willen, dan ga ik zeker even bij onze Zweedse vrienden kijken.
No shit. Kinderen het huis uit schoppen, uitslapen, op de bank hangen, koffie drinken bij de buurvrouw en 's avonds gratis halve liters wegtikken bij één van de vele werkloze buurmannen.quote:"Maandag, het normale leven begint weer..."
Geen idee. Had iemand hier in ToF niet onlangs een keuken gekocht bij de Ikea?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Qua service is het kut. Ze hebben wel mooie keukens op zich. Maar dan moet je dus eerst zelf op internet alles kiezen op een kutmanier. Dan weer terug naar Ikea en dan kunnen ze het bestellen ofzoiets. En dan heb je dus alle apparaten 'ikea' merk. Niet erg op zich. Maar toch.
Het is niet dat ze je helpen bij het uitzoeken en dat doen ze bij de keukenconcurrent wel. En die is net zo duur.
Hoe is het met Rio? Ik heb met het arme beest te doen met dit schijtweer. Geef hem een knuffel van me.quote:
Geen idee. Maar zoiets doe je eens per 15 jaar ofzo. Dan heb ik zoiets van dan maar Siemens troep erin en wat meer betalen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Had iemand hier in ToF niet onlangs een keuken gekocht bij de Ikea?Prijzen vergelijken doen we natuurlijk zoberxo.
En dan zit het erin en ga je weer verhuizenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Maar zoiets doe je eens per 15 jaar ofzo. Dan heb ik zoiets van dan maar Siemens troep erin en wat meer betalen.
Volgens mij heb ik het daar eens over gehad. Mijn maat heeft Ikea keuken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Had iemand hier in ToF niet onlangs een keuken gekocht bij de Ikea?Prijzen vergelijken doen we natuurlijk zoberxo.
Die staat heerlijk buiten te grazen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met Rio? Ik heb met het arme beest te doen met dit schijtweer. Geef hem een knuffel van me.
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:00 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook wel zin om ff lekker te grazen.
Tot ooit, mensen. Ik ga een ziekenhuisbacterie oplopen.
En? Bevalt dat nog een beetje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het daar eens over gehad. Mijn maat heeft Ikea keuken.
Nee...quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:
\m/
Ik heb de duizenden keren dat ik dit ding hier langs zag komen, nog nooit aangeklikt...quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is weer 13:49, dus tijd voor:
\m/
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:01 schreef ACT-F het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor koffie, met cake verkansie.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb de duizenden keren dat ik dit ding hier langs zag komen, nog nooit aangeklikt...
Is het de moeite waard?
Penisverkleining.quote:
Oh, dan kan ik ook wel naar een C-cupje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van 35 naar 25 is nog altijd groot genoeg hoor.
Zelfs beter voor beide partijenquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van 35 naar 25 is nog altijd groot genoeg hoor.
Graag zelfs.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik ook wel naar een C-cupje.
Ik wil geen Bquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Graag zelfs.Een B is ook niet verkeerd...
ik heb onlangs een keuken gekocht bij de ikeaquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, oké, ik ga wel mee in m'n Marilyn Monroe jurk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef Kreator het volgende:
Bij mij kost het inbouwen in totaal 500 euro. Maar ik ga nog onderhandelen. Ik moet korting.
Mmmm, wat ben je ook een lekker geil klein opdondertje hè.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, oké, ik ga wel mee in m'n Marilyn Monroe jurk.
Voor mij is een nieuwe keuken nog toekomstmuziek. De huidige voldoet nog redelijk. Maar mocht ik een nieuwe willen, dan wip ik zeker even langs de Ikea. Ziet er an sich goed uit, dat spul...quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb onlangs een keuken gekocht bij de ikeaen goede service wel en ze helpen je ook wel bij de keuze tussen verschillende inbouw apparatuur mocht je die willen.
En het is wel verstandig iemand te zoeken die de keuken voor je kan plaatsen.
Is goed koper dan als zij het doen.
Kan zo al bijna 70 euro per kastje schelen
ze rekenen dat namelijk per kastje of apparatuur denk ik.
Bij mij scheelde het zo al bijna iets tussen van 700 euro dacht ik.
Nigga what?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
Volgend weekend lekker dronken worden gemixte signalen geven, denk ik!
Och, las vanmorgen een OP over een meisje dat aangerand was en zich schuldig voelde daarover. De eerste reacties waren wel typisch FOK!.quote:
Ze wilde duidelijk niet. Ze was wel dom, maar goed, nee is nee. Achterlijke kerel, heb ik ook wel eens meegemaaktquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef Kreator het volgende:
Ja, dat las ik ook idd.. wat een kutwijf.
Ik zie trouwens dat er nog een 2e tool bij Ikea.nl is. Dáár kun je wél je keuken inrichten. Vanavond maar eens proberen.
Mee naar buiten lopen is niet zeuren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze wilde duidelijk niet. Ze was wel dom, maar goed, nee is nee. Achterlijke kerel, heb ik ook wel eens meegemaakt.
SW zegt trouwens dat je beter de apparatuur uit de industriële lijn van Siemens kan kopen. Is wel 25x zo duur, maar minstens 450x zo goed! Die vaatwasser doet een vaat in 10 minuten. Dat wil je natuurlijk wel hebben!quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef Kreator het volgende:
Ik zie trouwens dat er nog een 2e tool bij Ikea.nl is. Dáár kun je wél je keuken inrichten. Vanavond maar eens proberen.
Mee naar buiten lopen was domquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mee naar buiten lopen is niet zeuren.. Maar hij had moeten stoppen idd.
die heb ik ook gebruiktquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:58 schreef Kreator het volgende:
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mmmm, wat ben je ook een lekker geil klein opdondertje hè.
Ik zag hem vanmorgen op GeenStijl.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Roadtrip naar voormalige Oostbloklanden, altijd een feest![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Roadtrip naar voormalige Oostbloklanden, altijd een feest![]()
En hoe die vrouw ook chill blijftquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmorgen op GeenStijl.Kerel had een beste engel op z'n schouder.
Dat is daar aan de orde van de dag.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hoe die vrouw ook chill blijftOngelukje? Och stapt u maar even uit.
Ja, daarom zeg ik dat toch ook!quote:
Die rolde over straat op de achtergrond. Kijk maar eens goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is daar aan de orde van de dag.
"U bent zeker wel toe aan een glas vodka meneer." *dashboardkastje opent*
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die rolde over straat op de achtergrond. Kijk maar eens goed
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik dat toch ook!
Of ben je in tussentijd getransformeerd tot een lelijke frigide Oost-Duitse basketballer of zo?
Correct. De industriele lijn is zo goed dat er zelfs een monteur langskomt om de software te updaten en het gaat 450 jaar mee. Daarom heb ik dus ook een Miele wasmachine van 4000 euro.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
SW zegt trouwens dat je beter de apparatuur uit de industriële lijn van Siemens kan kopen. Is wel 25x zo duur, maar minstens 450x zo goed! Die vaatwasser doet een vaat in 10 minuten. Dat wil je natuurlijk wel hebben!
Als een baas!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kats!
Niks glas, een 2 liter fust vodka!Oostblok.
Dat ding is kut man. Kan maar 184 kilo was in en dat snelprogramma duurt een eeuwigheid (2 minuten dacht ik)! Ik heb die van 14000 euro. Kan er 687 kilo was in kwijt en een snelprogramma doet ie in 20 seconden! Op aanraden van SW gekocht! Fantastisch ding!quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus ook een Miele wasmachine van 4000 euro.
Hoezo geen 450 kilo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ding is kut man. Kan maar 184 kilo was in en dat snelprogramma duurt een eeuwigheid (2 minuten dacht ik)! Ik heb die van 14000 euro. Kan er 687 kilo was in kwijt en een snelprogramma doet ie in 20 seconden! Op aanraden van SW gekocht! Fantastisch ding!
Die heb ik wel eens met SW bekeken. Die echt profi dingen. Hij zat er serieus over na te denken. Normaal verkopen ze die alleen aan die wasbedrijven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ding is kut man. Kan maar 184 kilo was in en dat snelprogramma duurt een eeuwigheid (2 minuten dacht ik)! Ik heb die van 14000 euro. Kan er 687 kilo was in kwijt en een snelprogramma doet ie in 20 seconden! Op aanraden van SW gekocht! Fantastisch ding!
De Speldquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
collega kwam hiermee aanzetten, geniaal![]()
Lekker slapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:48 schreef Kreator het volgende:
2 uur geslapen vannacht. Best kudt, hechtingen in je oor.
Gelukkig heb ik vandaag een meeting van 9 uur.
Dat krijg je als je elke avond met jezelf speelt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
klote Tukker!
ik heb nog altist wel last van m'n hand. Donderdag bij de fysio maar even aan het lijstje toevoegen
Da's een autistische Alfa-rijdert.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:16 schreef Daywalk3r het volgende:
altist? Is dat een autist die altijd autist is?
Andere handquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat krijg je als je elke avond met jezelf speelt.Nou, kusje op je handje dan maar.
Je hebt toch MSN?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen maar weer eens naar Terneuzen voor een gesprekje... zucht.
Welke gebruikers?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben vandaag wel verdacht populair bij de vrouwelijke gebruikers.Zou het m'n luchtje zijn?
Welke vrouwelijke gebruikers?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben vandaag wel verdacht populair bij de vrouwelijke gebruikers.Zou het m'n luchtje zijn?
quote:
Hij zit in de afkickkliniek.quote:
Aah die.. maar je bent wel in trekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die zeurzakken die me altijd bellen en om hulp vragen bij kutproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |