Nee, dank je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Zuig aan m'n worst!
Ach dan komt erna nog waquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Een keer wat anders dan kontneuk'n, J...
Ga dan maar op handen en knieën op bed, jongedamequote:
* 100% Tukker spuugt op het pielemuisje en wrijft met een demonische glimlach op z'n gezicht in z'n handen.quote:
Waarom demonisch? Je hebt immers maar een pielemuisjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker spuugt op het pielemuisje en wrijft met een demonische glimlach op z'n gezicht in z'n handen.
Ik kan het er ivm de Google Ads hier niet over hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom demonisch? Je hebt immers maar een pielemuisje.
Daar is de DM en de PM voor uitgevondenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het er ivm de Google Ads hier niet over hebben.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is de DM en de PM voor uitgevonden.
Shagadelicquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh behave!Loop ik hier straks met een natte boxer...
quote:
Was het echt zo ergquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, die marteling is ook weer voorbij.
Waardeloze instelling, waardeloze wissels en een teringlijer van een kutscheids die Twente een zuiver doelpunt en een penalty onthoudtquote:
Genoeg mee gezegd, helaas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloze instelling, waardeloze wissels
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil doodWat een baggerzooi op het werk
quote:
Dank jequote:
Nouja voor mij welquote:
Maar wel zin in? zou na het werken geen zin meer hebben in studeren denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:03 schreef haakon het volgende:
Mogguh.
Half dagje werken, half dagje studeren en vanaamd repeteren.
Druk druk druk!
Watskeburt Cue?
Ik vint best.quote:
Mooi kut. Misschien vanaf het begin alles weer nalopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nouja voor mij wel
[..]
Maar wel zin in? zou na het werken geen zin meer hebben in studeren denk ik zo.
Er is iets mis gegaan op het werk. Gelukkig eenmalig voor zover we het zien. Maar weten de oorzaak en de impact ervan niet. Dus dat moet ik uitzoeken/oplossen etc etc. Heb alleen geen flauw idee momenteel.
Dat gaat wat lastig. dusja, gewoon evenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi kut. Misschien vanaf het begin alles weer nalopen.
Dat scheelt dan. Succes ermeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig. dusja, gewoon even![]()
Gelukkig lijken de gevolgen wel mee te vallen, dus dat is al iets
Het probleem zit toch altijd tussen de monitor en de stoel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nouja voor mij wel
[..]
Maar wel zin in? zou na het werken geen zin meer hebben in studeren denk ik zo.
Er is iets mis gegaan op het werk. Gelukkig eenmalig voor zover we het zien. Maar weten de oorzaak en de impact ervan niet. Dus dat moet ik uitzoeken/oplossen etc etc. Heb alleen geen flauw idee momenteel.
Oké, we houden contact.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vint best.
Net bij huis geweest. Bouwkundig rapport gehad. geen bijzonderheden. Huidige eigenaar superaardige vent, mag er altijd heen en vragen stellen enzo. Heb de bouwtekeningen ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |