quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net na het eten weer ff op bed gelegen, werd draaierig
Hier werkt alles gewoon. Kutalles!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kutmodem. Bij mij was het de router. Kutrouter.
450x kut.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier werkt alles gewoon. Kutalles!
Oh, potverdorie! Alles zou maar goed functionerenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier werkt alles gewoon. Kutalles!
Er zijn helaas nog genoeg dingen die niet functioneren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, potverdorie! Alles zou maar goed functioneren.
IK HEB NOG NIKS GEDAAN VAN WAT IK ZOU MOETEN DOEN VANDAAG...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zijn helaas nog genoeg dingen die niet functioneren.
Heb al weer veels te veel mensen geholpen met dingen waar ik geen rekening mee had gehouden. Mijn eigen werk loopt al weer ver achter.
DAT IS MOOI KLOTEN! IK BIJNA NIET.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
IK HEB NOG NIKS GEDAAN VAN WAT IK ZOU MOETEN DOEN VANDAAG...
WAAROM KREEG JE OOK ALWEER EEN MRI SCAN?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk terug van de MRI-scanMocht nog even lekker 45 min wachten omdat er gedoe was met degene vóór me
OMDAT ER EEN VERGELIJKING MET VORIG JAAR NODIG IS, KIJKEN OF HET GLUTENVRIJE DIEET AL WAT MET ME DOET.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
WAAROM KREEG JE OOK ALWEER EEN MRI SCAN?.
OH OKE. GLUTENVRIJ ETEN IS TRUOWENS WEL KUDT MET DIKKE PEREN WANT DIE GLUTEN ZITTEN GEWOON OVERAL IN. HIER EEN GLUUT, DAAR EEN GLUUT. MINIMAAL 450 GLUTEN.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OMDAT ER EEN VERGELIJKING MET VORIG JAAR NODIG IS, KIJKEN OF HET GLUTENVRIJE DIEET AL WAT MET ME DOET.
NIET ECHT ZO FANTASTISCHquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
OH OKE. GLUTENVRIJ ETEN IS TRUOWENS WEL KUDT MET DIKKE PEREN WANT DIE GLUTEN ZITTEN GEWOON OVERAL IN. HIER EEN GLUUT, DAAR EEN GLUUT. MINIMAAL 450 GLUTEN.
quote:
WAARom dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer iets origineels verzinnen jaEn niet beginnen met 'Waar...'
![]()
Nee ik gedroeg me even als een kuddedierquote:
Mij welquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat jouw oog wil interesseert mij niet
en daar houdt het dan ook opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daar houdt het dan ook opAltijd aan jezelf denken hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer zo'n dure zwarthandelaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Maiden komt naar Holland jongens!, 59 euro's voor een kaartje!
...auto.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:33 schreef Logician78 het volgende:
Geen idee of het al gespammed is maar via onze o zo lieve Papillon:
http://www.twents.nl/reiz(...)e-op-25-oktober/2614
Inloggen in je browser met ip adres. Wizard doorlopen. Whoppa.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Aaaargh, pa heeft de modem/router gehard-reset__! Alleen omdat internet het eventjes niet deed.
Ik weet niet hoe dat moet. En ik kan het draadloze netwerk ook niet beveiligen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Inloggen in je browser met ip adres. Wizard doorlopen. Whoppa.
...ik gok: http://192.168.1.1quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet. En ik kan het draadloze netwerk ook niet beveiligen.
probeer 192.168.0.1 eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet. En ik kan het draadloze netwerk ook niet beveiligen.
Of wachtwoord is leeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik gok: http://192.168.1.1
Inlognaam is admin. Wachtwoord staat op de router of is ook admin.
Misschien morgen. Geen zin in computergezeur nu.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik gok: http://192.168.1.1
Inlognaam is admin. Wachtwoord staat op de router of is ook admin.
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:17 schreef Cue_ het volgende:
het is niet slim om iets te doen in de productie wat eigenlijk in de test had gemoetenMijn baas kon mij wel afschieten vanmorgen
Heb bepaalde triggers uitgezet op de productie- ipv testomgeving. Waardoor er allerlei data niet is binnengekomen, bepaalde berichten niet zijn verstuurd, data niet klopt enzo.quote:
He bah. Je kunt die triggers niet aanzetten het nogmaals runnen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb bepaalde triggers uitgezet op de productie- ipv testomgeving. Waardoor er allerlei data niet is binnengekomen, bepaalde berichten niet zijn verstuurd, data niet klopt enzo.
dat eerste is nog het ergste, want die moet hij nu overhalen van een andere omgeving wat nogal tijd kost en die heeft ie niet vandaag
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:48 schreef Daywalk3r het volgende:
He bah. Je kunt die triggers niet aanzetten het nogmaals runnen?
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als je ook nog eens een kind post
fouten gebeuren, vorige week ook een blunder gemaakt. heeft ook aardig wat gekost en de baas was er niet blij mee. maar goed, ik heb samen met een collega een fout gemaakt en in de volgende afdelingen hebben ze ook niet opgelet, maar toch werden wij er op aangekeken. en dat is gewoon naaien.quote:
klopt, toen ik op het werk kwam was m'n baas in ieder geval alweer gekalmeerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:57 schreef Under_Score het volgende:
fouten gebeuren, vorige week ook een blunder gemaakt. heeft ook aardig wat gekost en de baas was er niet blij mee. maar goed, ik heb samen met een collega een fout gemaakt en in de volgende afdelingen hebben ze ook niet opgelet, maar toch werden wij er op aangekeken. en dat is gewoon naaien.
Klote ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:09 schreef Under_Score het volgende:
ja precies, ik maakte een onschuldige fout ( verkeerde maat gemeten ) maar in de bouw hebben ze helemaal niet gemeten en geprobeerd om met verkeerde maat halffabrikaten te produceren ( machine ombouwen alles! ) en daarnaa heeft de afdeling daarna óók nog eens verzuimd te meten en de producten afgebakken. ik heb verkeerd gemeten, kan gebeuren, maar helemaal niet meten is naar mijn idee nog veel erger.
maar goed, ik kreeg er voor op mn flikker, niet blij mee maar goed er is niets meer aan te doen.
Hier valt dat gelukkig wel meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:16 schreef Under_Score het volgende:
wat ik het ergste vind is dat je 364 dagen geen enkel foutje maakt maar dan nooit iets hoort, maar oh wee als je 1 keer een fout maakt, dan hoor je dat een jaar later nog.
nachtmerriesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens nog dat ik bij de cafetaria stond maar niks kon bestellen omdat er overal gluten in zatenKon uiteindelijk genoegen nemen met een "kale" hamburger en een flesje cola terwijl de rest intens zat te schransen
1?? Dan neem je er toch 10. Vlaisch!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht trouwens nog dat ik bij de cafetaria stond maar niks kon bestellen omdat er overal gluten in zatenKon uiteindelijk genoegen nemen met een "kale" hamburger en een flesje cola terwijl de rest intens zat te schransen
Tja, het was een droom hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
1?? Dan neem je er toch 10. Vlaisch!
Dan was je in je droom niet zo slimquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan was je in je droom niet zo slim
Zie editquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft ook wel zo zijn charmes![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het een lucide droom was geweest had ik meteen bij jou voor de deur gestaan
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan was je in je droom niet zo slim
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was dan natuurlijk wel op kontneukn uitgedraaid.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dan ben je aan het verkeerde adres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:43 schreef ACT-F het volgende:
Overal stroom uitgevallen behalve bij mij
Noodstroom voorziening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef ACT-F het volgende:
Nee, het is noodstroomvoorziening. Één woord.
Geniaalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke.
http://www.dailymail.co.u(...)tise-TV-screens.html
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was dan natuurlijk wel op kontneukn uitgedraaid.
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
In bad, in bad, in 't blote, blote gat.
#3fmquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
dit kan wel eens de kraker van het komende carnaval zijn!
Vanmiddag bij k&s hoorde ik ook een stukkie.quote:
ow, kan goed zijn dat ik me vergis; hij was in ieder geval op 3FM vandaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vanmiddag bij k&s hoorde ik ook een stukkie.
Goed oefenen, kun je het straks nog beter bij mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, net mooi geklust bij m'n kameraad. nog een biertje en dan maar eens pitten
ik doe alleen het ruwe sloopwerkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed oefenen, kun je het straks nog beter bij mij..
Backdoorsluts 2 en 3. Dan ben je 2 uur en 53 minuten verderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Redbaron het volgende:
Bij laadadres, kan ruim 3u film kijken..
Kijk wel Ali G in the USAquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Backdoorsluts 2 en 3. Dan ben je 2 uur en 53 minuten verder
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, weer een aparte droom gehad
In deel één sjouwde ik rond met een hoertje die ik steeds wilde zoenen tijdens het neuken, maar dat wilde zij niet want dat hoorde niet bij haar werk. Daarna bleef ik maar aandringen en ging het wel goed want ze begon me leuk te vinden
Even later sta ik ineens op het podium met de mannen van Endless Cycle en wilde ik gaan zingen ipv Boris, maar ik was te schijterig, dus bleef ik maar wat heen en weer drentelen tussen podium en publiek en daar gingen Boris en Maarten over zeiken, want zij wilden ook wel ens bier tanken en gewoon luisteren
Ik heb heul geen druks gehad!quote:
Nee, I feel ya! Heb vaak ook van die maffe dromenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb heul geen druks gehad!
Het is niet dat je iets gemist hebt hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:29 schreef Kreator het volgende:
....en weer een vergadering van 08:30 tot 15:30 erop zitten..
't is aardig bij te houden zo....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet dat je iets gemist hebt hier
Meermalen geweest ook met een grotere groep, kun je goed zijn en het eten is ook meer dan goed te doen!!quote:
Koetshuis in Enschede.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
Tukkers! Ik heb een vraagje, hebben mensen hier wel eens óf bij De Postkoets in Haaksbergen óf 't Oale Bakkershoes in Hertme gegeten? Zo ja, hoe was het? Goed eten, aardige bediening zulks...
Ik wil mijn vriend mee uit eten nemen met zijn verjaardag, maar ik ben nou ook weer niet zo heel rijk, dus ik wou Groupon deals gebruiken, en die gaven me deze keuze.
Ik kies ook altijd voor de optie die er niet bij staatquote:
En die onbetaalbaar is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kies ook altijd voor de optie die er niet bij staat.
volgens mij kun je bij de postkoets in haaksbergen ook wel goed eten en is de bediening ook wel goed. Ben er zelf 1 keer geweest maar dat was al een hele tijd terug.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
Tukkers! Ik heb een vraagje, hebben mensen hier wel eens óf bij De Postkoets in Haaksbergen óf 't Oale Bakkershoes in Hertme gegeten? Zo ja, hoe was het? Goed eten, aardige bediening zulks...
Ik wil mijn vriend mee uit eten nemen met zijn verjaardag, maar ik ben nou ook weer niet zo heel rijk, dus ik wou Groupon deals gebruiken, en die gaven me deze keuze.
hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:52 schreef Kreator het volgende:
Een of andere schilder-mongool had mijn halve papiercontainer volgegooid met verfspullen.... Was vd concurrent-groothandel ook nog. Dus ik bel de systeembeheerder van die toko, want ik kem em, leg het verhaal uit en vraag naar welk schildersbedrijf dat dan is geweest.
Helaas pakte de schilder zelf nog niet op. To ben continued..
Hij was telefonisch best vriendelijk. '1 van zijn medewerkers' had het gedaan zei hij. Hij wilde het wel op komen halen en vroeg mij een mail te sturen, zodat hij een 'compensatie' zou kunnen sturen.quote:
Goed!quote:
Engelandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef Redbaron het volgende:
Pff kun je nog ff volgas trailer naar de boot brengen, wordt het minutenwerk of ik moet afkoppelen of zelf naar Engeland moet..
Ik ga 28 nov t/m 1 dec naar Londenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
EngelandWil daar altijd nog eens naartoe... ik heb plannen om een keer met D naar Schotland te gaan
Heb vanmiddag weer eens dik 3u voor pampus op bed gelegen, van kwart voor vijf tot acht uur ofzoNet er uit gegaan om toch maar ff te eten.
Jij wel hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga 28 nov t/m 1 dec naar Londen
Ik heb ook eindelijk eens een vakantie geplandquote:
Ik gun het je wel hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook eindelijk eens een vakantie gepland![]()
Gun mij dat nou eens
Ja oke, dat snap ik wel..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gun het je wel hoor
Ik word er alleen zo sjaggie van dat iedereen vanalles kan doen en ik maar thuiszit
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco, de man die elke grap nóg beter maakt
Aightquote:
Wie moet die foto maken dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aight
Pics van jullie twee tijdens een naakt kussengevecht op de hotelkamer aub
Een schoonmaakster ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie moet die foto maken dan?
Wil best eens naar Engelnd maar dan niet met dit gehaast en dan ook nog niet met "eigen" auto..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
EngelandWil daar altijd nog eens naartoe... ik heb plannen om een keer met D naar Schotland te gaan
Heb vanmiddag weer eens dik 3u voor pampus op bed gelegen, van kwart voor vijf tot acht uur ofzoNet er uit gegaan om toch maar ff te eten.
Rare vraag misschien, maar wat moet zoiets nog kosten, en met vliegtuig gok ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga 28 nov t/m 1 dec naar Londen
Pff ik offer me wel op als fotograaf dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie moet die foto maken dan?
als compensatie een fijn chickie onder je bureau?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij was telefonisch best vriendelijk. '1 van zijn medewerkers' had het gedaan zei hij. Hij wilde het wel op komen halen en vroeg mij een mail te sturen, zodat hij een 'compensatie' zou kunnen sturen.
Goedenavond heer Krea,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als compensatie een fijn chickie onder je bureau?
Ben benieuwd. IN ieder geval al wel een net mailtje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedenavond heer Krea,
Hartelijk dank voor uw oprechte reactie , het is inderdaad door een van onze medewerkers in uw container gedeponeerd wat uiteraard niet de bedoeling dient te zijn.
Ik heb de betreffende persoon hierop aangesproken en ik zal het met u goed maken , wordt vervolgt.
Hartelijke groet,
Roger
Vliegtuig heen en terug 50 euro pp.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wat moet zoiets nog kosten, en met vliegtuig gok ik?
...hoe vind je een hotel voor 33 euro per nacht in Londen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vliegtuig heen en terug 50 euro pp.
Hotel moeten we nog even kijken, maar komen dan ongeveer uit op 100 euro pp voor 3 nachten.
Ja. En ik weet niet hoe, maar mijn collega vond het.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hoe vind je een hotel voor 33 euro per nacht in Londen?
Is dat vliegen wel inclusief vliegtax en shit? Da's wel cheapy.
Is trouwens een vies goor dure stad, Londen. Dat je het vast weet.
Zal wel een doos onder een brug zijn ofzo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik weet niet hoe, maar mijn collega vond het.
Je zal het met ons moeten doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Geweldig leuk!Ik wil weer terug.
ik hoop voor je dat niet die kerel onder je bureau kruiptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedenavond heer Krea,
Hartelijk dank voor uw oprechte reactie , het is inderdaad door een van onze medewerkers in uw container gedeponeerd wat uiteraard niet de bedoeling dient te zijn.
Ik heb de betreffende persoon hierop aangesproken en ik zal het met u goed maken , wordt vervolgt.
Hartelijke groet,
Roger
Misschien wil Krea dat wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat niet die kerel onder je bureau kruipt
Niet liever in bed?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook wel een kerel onder m'n bureau.
Gezien het feit dat ik achter m'n bureau zit... Neequote:
Het gaat hier even om San, niet om jouquote:
Maar ik wou ook..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat hier even om San, niet om jou
Deze prijzen dus vaker gehoord maar kom altijd minimaal 100 euro er boven uit, binnenkort maar is wat beter uitzoeken dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vliegtuig heen en terug 50 euro pp.
Hotel moeten we nog even kijken, maar komen dan ongeveer uit op 100 euro pp voor 3 nachten.
Maar je mag wel gratis bussenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu ga ik even vrolijk een half uur bussen, half uur niksen en anderhalf uur praten om vervolgens weer een half uur te niksen en een half uur te bussen... op naar Terneuzen
Tukker is vast wel beschikbaar... als 'ie tenminste het lef heeft om ook daadwerkelijk te komen (hihi).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik wou ook..
had het alleen nog niet getypt
Nuh-uh, betaalde OV-kaart, allesquote:
echt welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nuh-uh, betaalde OV-kaart, alles
quote:Enschede
Vandaag kun je gratis reizen in de bussen en regionale treinen in Twente. Het is een initiatief van Regio Twente en de OV-bedrijven. Treinen van de NS vallen buiten deze actie.
Denk t nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tukker is vast wel beschikbaar... als 'ie tenminste het lef heeft om ook daadwerkelijk te komen (hihi).
Ik woon in zeeuws-vlaanderenquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik woon in zeeuws-vlaanderen![]()
gratis bussen is beter dan betaald bussenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:25 schreef Mdrop het volgende:
Zelfs gratis bussen is kut, dan nog liever betalen voor de trein...
Geboren in Borne en heb daar de eerste 7,5 jaar van m'n leven gewoondquote:
Aah okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geboren in Borne en heb daar de eerste 7,5 jaar van m'n leven gewoond
Dat sowieso, maar hoezo plannen ze zoiets in de herfstvakantie, buiten studenten gaat er niemand met de bus, tenminste hier in de buurt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
gratis bussen is beter dan betaald bussen
Mensen met woon/werkverkeerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef Mdrop het volgende:
Dat sowieso, maar hoezo plannen ze zoiets in de herfstvakantie, buiten studenten gaat er niemand met de bus, tenminste hier in de buurt.
In het zuiden is het geen vakantie meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hoezo plannen ze zoiets in de herfstvakantie, buiten studenten gaat er niemand met de bus, tenminste hier in de buurt.
Maar daar mag je dan ook niet gratis reizen vandaagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:31 schreef Samzz het volgende:
In het zuiden is het geen vakantie meer.
Dan zal het hier in een buurt wel een uitzondering zijn, hier alleen maar studenten en het liefst zonder ov (duurt lang) in de busquote:
Zeeland is toch het zuiden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar mag je dan ook niet gratis reizen vandaag
Mayflower hotel had een aanbieding.. Is geen doosquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zal wel een doos onder een brug zijn ofzo.
En aangezien Drizzt daar niet woont, niks aan de handquote:
Idd!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En aangezien Drizzt daar niet woont, niks aan de hand.
Jij maakt ook niks interessants mee, zegquote:
Hopelijk zaterdag weer 'seks' op de dansvloerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
Jij maakt ook niks interessants mee, zeg.
Nou ja, moet ik zeggen. Jij had tenminste nog een man onder je bureau.
Ik hoop op gewoon seksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hopelijk zaterdag weer 'seks' op de dansvloer
Heb ik helaas niet gegeten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:55 schreef Kreator het volgende:
Hoe was de Schnitlza Hartverstopping?
Dat doe ik daar altijd wel. Heb ik nog wat spannends gemist hier? Heb nog niet terug kunnen lezen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zal het met ons moeten doen
Wel kewl dat je je zo goed vermaakt hebt
Zoveel valt er niet terug te lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat doe ik daar altijd wel. Heb ik nog wat spannends gemist hier? Heb nog niet terug kunnen lezen...
Ik hoop op beide, maar denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop op gewoon seks. En dan niet op de dansvloer
.
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop op beide, maar denk niet dat dat gaat gebeuren
Alleen als ze de Bachata (of zo) met mij gaat dansen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tukker is vast wel beschikbaar... als 'ie tenminste het lef heeft om ook daadwerkelijk te komen (hihi).
Zaterdag is bachata nightquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Alleen als ze de Bachata (of zo) met mij gaat dansen.
Fucking 17 jaar hoor ik de verhalen aan over de goddelijkheid van de Schnitzla Aderverstoppinca en dan eet je em niet als je de gelegenheid hebt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb ik helaas niet gegeten.Ben maar één keer uit eten geweest en toen had ik een beetje last van de pens, dus slechts een groot bord cevapcici's besteld.
Ik baal er zelf ook van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fucking 17 jaar hoor ik de verhalen aan over de goddelijkheid van de Schnitzla Aderverstoppinca en dan eet je em niet als je de gelegenheid hebt..
Ik heb wel eens nog betere gegeten.quote:
Lekker man!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens nog betere gegeten.Dergelijk voedsel is vaak net iets lekkerder bij zo'n vies grilltentje ergens in een steegje ipv in een chique restaurant.
Trouwens bijzonder smerig Hollandsch gegeten net.Zuurkoolschotel.
Wat een troep.
quote:
Welke nieuwe liefde?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Hoe is het met je nieuwe liefde?
Zuurkoolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens nog betere gegeten.Dergelijk voedsel is vaak net iets lekkerder bij zo'n vies grilltentje ergens in een steegje ipv in een chique restaurant.
Trouwens bijzonder smerig Hollandsch gegeten net.Zuurkoolschotel.
Wat een troep.
Een vlamtosti is wat anders dan een nieuwe vlamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een nieuwe vlam had.Zal het wel verkeerd hebben gelezen.
Waar bestaat dat cevac...spul uit?quote:
Da's gewoon een worstje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar bestaat dat cevac...spul uit?
quote:
Ik ben ook wel eens lyrisch over een worstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]En die kerel er altijd zo lyrisch over doen... EEN FUCKING WORSTJE!
Haha, dat denk ik danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een nieuwe vlam had.Zal het wel verkeerd hebben gelezen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]En die kerel er altijd zo lyrisch over doen... EEN FUCKING WORSTJE!
quote:
Tje-wah-pie...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Ćevapi (pronounced [tɕɛv̞ǎːpi])
Nee.. dat maakt het makkelijk uitspreken
Dat is het geluid wat je maakt als je het uitkotstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Ćevapi (pronounced [tɕɛv̞ǎːpi])
Nee.. dat maakt het makkelijk uitspreken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is het geluid wat je maakt als je het uitkotst
Gelijk heb je. De liefde, is alleen maar ellende.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, dat denk ik dan
Nee, geen nieuwe liefdes. Ook niet van plan voorlopig.
Zo oud. Zo cynischquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelijk heb je. De liefde, is alleen maar ellende.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is het geluid wat je maakt als je het uitkotst
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelijk heb je. De liefde, is alleen maar ellende.
Klinkt als een dragonshout uit skyrimquote:
Zo zuur ende verbitterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |