quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net na het eten weer ff op bed gelegen, werd draaierig
Hier werkt alles gewoon. Kutalles!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kutmodem. Bij mij was het de router. Kutrouter.
450x kut.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier werkt alles gewoon. Kutalles!
Oh, potverdorie! Alles zou maar goed functionerenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier werkt alles gewoon. Kutalles!
Er zijn helaas nog genoeg dingen die niet functioneren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, potverdorie! Alles zou maar goed functioneren.
IK HEB NOG NIKS GEDAAN VAN WAT IK ZOU MOETEN DOEN VANDAAG...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zijn helaas nog genoeg dingen die niet functioneren.
Heb al weer veels te veel mensen geholpen met dingen waar ik geen rekening mee had gehouden. Mijn eigen werk loopt al weer ver achter.
DAT IS MOOI KLOTEN! IK BIJNA NIET.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
IK HEB NOG NIKS GEDAAN VAN WAT IK ZOU MOETEN DOEN VANDAAG...
WAAROM KREEG JE OOK ALWEER EEN MRI SCAN?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindelijk terug van de MRI-scanMocht nog even lekker 45 min wachten omdat er gedoe was met degene vóór me
OMDAT ER EEN VERGELIJKING MET VORIG JAAR NODIG IS, KIJKEN OF HET GLUTENVRIJE DIEET AL WAT MET ME DOET.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
WAAROM KREEG JE OOK ALWEER EEN MRI SCAN?.
OH OKE. GLUTENVRIJ ETEN IS TRUOWENS WEL KUDT MET DIKKE PEREN WANT DIE GLUTEN ZITTEN GEWOON OVERAL IN. HIER EEN GLUUT, DAAR EEN GLUUT. MINIMAAL 450 GLUTEN.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OMDAT ER EEN VERGELIJKING MET VORIG JAAR NODIG IS, KIJKEN OF HET GLUTENVRIJE DIEET AL WAT MET ME DOET.
NIET ECHT ZO FANTASTISCHquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
OH OKE. GLUTENVRIJ ETEN IS TRUOWENS WEL KUDT MET DIKKE PEREN WANT DIE GLUTEN ZITTEN GEWOON OVERAL IN. HIER EEN GLUUT, DAAR EEN GLUUT. MINIMAAL 450 GLUTEN.
quote:
WAARom dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer iets origineels verzinnen jaEn niet beginnen met 'Waar...'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |