Ik vind het heel leuk om op bed te blijven liggen terwijl er eten voor me gemaakt wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het niet leuk om op bed te blijven liggen. Ik vind het juist gezellig om het met z'n allen te maken.
Dat is handig! Ik zag dat Bol nu ook wat aanbieding had, sowieso is vandaag nog de korting van toepassing ivm de legoweken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
N had laatst een site gevonden met heel veel tweedehands Duplo. Heeft ie voor weinig een rails vandaan. Vermoed dat ze er ook wel Lego hebben.
Jen vraagt dan of ik ziek ben ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om op bed te blijven liggen terwijl er eten voor me gemaakt wordt.
me tooquote:Op zondag 28 oktober 2012 06:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om op bed te blijven liggen terwijl er eten voor me gemaakt wordt.
dat!!quote:
Maar ik kom er wel uit om aan tafel te komen eten, hoor.quote:
Het is mijn uitslaapochtend, maar ik ben klaarwakker na een halfuur kinderen in en om het bed...quote:
Zomer... winter..... what's the differencequote:Op zondag 28 oktober 2012 06:22 schreef simmu het volgende:
heej gao,
voor jou gaat de stelling "fuck die wintertijd" niet op he
mogguh
Mooi, gewoon zeggen dat ze moet opbokken en zelf haar ding maar moet doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:19 schreef Nijna het volgende:
Kwam er hier vanmorgen om 5 uur eentje melden dat ze moest poepen...
Met een 3 jarige help ik liever een handje met afvegen en zulks...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, gewoon zeggen dat ze moet opbokken en zelf haar ding maar moet doen
Nou, mijn neefje (van mijn andere zus, voor de goede ordequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef mikoxx het volgende:
Hihi, buuf, keihard?? Gefeliciteerd iig!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |