Same here! Eitje, croissantjes en verse jus. Enige verschil is dat N het maakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga zo croissantjes maken met een eitje en jus d'orange. Al een week zin in.
Oh maar ik vind het niet leuk om op bed te blijven liggen. Ik vind het juist gezellig om het met z'n allen te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:41 schreef -Spring het volgende:
[..]
Same here! Eitje, croissantjes en verse jus. Enige verschil is dat N het maakt.
Nee dat zegt m'n weerapp.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar buiten gaan zo vroeg gek
Volgens mij is jouw en mijn woonplaats altijd exact gelijk, voor de vorm plakken ze er een andere naam op.quote:
Er zit ook alleen een bos tussenquote:Op zondag 28 oktober 2012 06:48 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw en mijn woonplaats altijd exact gelijk, voor de vorm plakken ze er een andere naam op.
Dat kan anders reuzeveel regen en zon en wind tegenhouden!quote:
N had laatst een site gevonden met heel veel tweedehands Duplo. Heeft ie voor weinig een rails vandaan. Vermoed dat ze er ook wel Lego hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:50 schreef PM-girl het volgende:
Duplo is nooit veel Spring!
Ik overweeg de duplotrein voor sint, voor beiden. Lego trein is a) duurder b) niks voor de jongste.
Hier is de duplo trein eigenlijk het enige waar na bijna twee jaar nog steeds mee gespeeld wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:50 schreef PM-girl het volgende:
Duplo is nooit veel Spring!
Ik overweeg de duplotrein voor sint, voor beiden. Lego trein is a) duurder b) niks voor de jongste.
Ik weet niet waarom die kikker lacht. Maar het is bepaald geen leuke temperatuur. Ook voor kikkers niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:51 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Telefoon en iPad stonden vaNmorgen.op de goede tijd. Andrre tablet weet ik niog niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |