ik had het alledriequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Plezier is gewoon echt meer waard dan zekerheid of een goed salaris.
je hebt wel pompoen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Wie heeft er nog een leuk receptje voor pompoencake oid?
Liefst zo makkelijk mogelijk met bijna 0 ingredienten want ik heb geen zin om naar de winkel te gaan. Oktnx!
Ik ben 37 en werk al vanaf mijn 17equote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben 37 en werk al 14 jaar voor mijn eerste werkgever.
cakemix gewoon maken, de pompoen wat voorkoken en dan pureren, alles bij elkaar doen en een cake van bakken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb wel pompoenen! Verschillende soorten zelfs!
En cakemix ook, boter, eieren, suiker etc.
Moet toch wel iets van te bakken zijn?
Geen idee.quote:
Hoe laat bij jou?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, ik maak deze morgen. Voor het eerst, dus geen idee of t wat is. Er moet wel kwark en karnemelk in.
http://www.cupcakesenmuffins.nl/muffin-recepten/pompoen-muffins/
Problemen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn er hier juristen in de zaal?
mijn moeder... Alleen op personeelsgebiedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Was het maar zo'n feest. Dat verdient ook wel goed ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |