quote:Populistische partij vol professioneel idioten die alleen maar met knipperlichtissues komt. Moslims. O nee, de EU. Nee, toch moslims. Wacht, de EU. De naam PVV is bovendien slecht gekozen. Deze partij had PvdDDWKV moeten heet. Partij van de Dingen Die Wilders Kut Vindt. Die man bedrijft politiek met een sloopkogel. Hoppa, die zware bal dwars door het fundament van de zinnige politiek heen en dan kijken wat er nog staat als de stof neerdwarrelt. En mensen die op de PVV stemmen zijn ook onbegrijpelijke amoebes. "Wij haten achterlijke religie en achterkamertjespolitiek, dus stemmen we op iemand die met koffers geld stiekem gesponsord wordt door de Jood-Amerikaanse lobby!" Maar goed, het beste argument tegen de PVV blijft toch Dion Graus. Punt.
of voor homoseksuelenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:42 schreef livelink het volgende:
Ik dacht altijd dat geregistreerd partnerschap een soort trouwen was voor mensen die juist geen zin hebben in een feestje
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Want die mogen niet trouwen van mensen die liefde preken!.
En van het CDA. ().
Ja weet ik veel. Het leek te passen in die D66 / PVV meuk van Arma.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken?
geen idee hoe ze eruit ziet.quote:
Waar ben je nu weer van geschrokken J?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:16 schreef Luigi het volgende:
Goftedomme ik was al ff niet op GS geweest en nu weet ik weer waarom ook.
SGPquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Het leek te passen in die D66 / PVV meuk van Arma..
Van niks en dat was het juist. Het is dezelfde site als 10 jaar geleden (als ze al zolang bestaan) met dezelfde verhaaltjes, hetzelfde toontje, dezelfde grapjes... Soort van FOK! maar dan anders dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar ben je nu weer van geschrokken J?
Zie je nou dat we het best eens kunnen zijn over politiek?quote:
Ja das waarquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Van niks en dat was het juist. Het is dezelfde site als 10 jaar geleden (als ze al zolang bestaan) met dezelfde verhaaltjes, hetzelfde toontje, dezelfde grapjes... Soort van FOK! maar dan anders dus.
CUquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zie je nou dat we het best eens kunnen zijn over politiek?. Zullen we ook nog even kotsen op CU?
Ja die ja. Had d'r helemaal de tiefus gewenst op Twittert.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Is dat die fundamentalistische opdringerige anti-abortus hoer (o.a.)?
Oh nou ja zelfs dat soort mensen hebben een mening he.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:44 schreef Armageddon het volgende:
Was ze 2 dagen offline maar ze is helaas weer terug.
Helaas wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh nou ja zelfs dat soort mensen hebben een mening he.
Mja ik zeg er verder maar niet teveel over want dan ben je weer intolerant enzo. Krijg je dat weer.quote:
Daar heb ik al jaren poep aan J.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja ik zeg er verder maar niet teveel over want dan ben je weer intolerant enzo. Krijg je dat weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |