Succesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
Menschen, ik ga proberen m'n zenuwen te bedwingen en me alvast settelen in de hoorcollegezaal. Wish me luck.
Mehh, heb het wel eens gehoord jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei zij ook.
Oh wacht, die is oud
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak lieverquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende: [..] Wat een koningen. Heb je al bingo buschauffeur?
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, heb het wel eens gehoord ja
Schaken heb ik nog even bij een vereniging gedaan. Eerste beste toernooi werd ik 2equote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak liever
En ditquote:
Was jij zo baas of zij zo slecht?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schaken heb ik nog even bij een vereniging gedaan. Eerste beste toernooi werd ik 2e
[..]
En dit
Jaaa ik heb bingo!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak liever
Geen idee, ging op tijd enzo. En ik speelde altijd zwaar aanvallendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was jij zo baas of zij zo slecht?
Aanval is de beste verdediging héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, ging op tijd enzo. En ik speelde altijd zwaar aanvallend
Soms welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging hé
En bingoquote:
quote:
Hij is bang voor jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
En waar is Jofu nu weer gebleven? Snel op de vlucht geslagen zeker
Heb ik dat weerquote:
Goed hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb ik dat weer![]()
En hoe is het met Roy?
Ja gaat wel lekker.. beetje grieperig maar gaat alweer een stuk beterquote:
Hij moet je balletjes uit het mandje pakken van de bingoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
En waar is Jofu nu weer gebleven? Snel op de vlucht geslagen zeker
Heuj Royquote:
Oooww dat is hij aan het doen... maar ik had al bingo dus wil graag mijn prijsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij moet je balletjes uit het mandje pakken van de bingo
[..]
Heuj Roy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |