Succesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
Menschen, ik ga proberen m'n zenuwen te bedwingen en me alvast settelen in de hoorcollegezaal. Wish me luck.
Mehh, heb het wel eens gehoord jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei zij ook.
Oh wacht, die is oud
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak lieverquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende: [..] Wat een koningen. Heb je al bingo buschauffeur?
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, heb het wel eens gehoord ja
Schaken heb ik nog even bij een vereniging gedaan. Eerste beste toernooi werd ik 2equote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak liever
En ditquote:
Was jij zo baas of zij zo slecht?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schaken heb ik nog even bij een vereniging gedaan. Eerste beste toernooi werd ik 2e
[..]
En dit
Jaaa ik heb bingo!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak liever
Geen idee, ging op tijd enzo. En ik speelde altijd zwaar aanvallendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was jij zo baas of zij zo slecht?
Aanval is de beste verdediging héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, ging op tijd enzo. En ik speelde altijd zwaar aanvallend
Soms welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging hé
En bingoquote:
quote:
Hij is bang voor jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
En waar is Jofu nu weer gebleven? Snel op de vlucht geslagen zeker
Heb ik dat weerquote:
Goed hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb ik dat weer![]()
En hoe is het met Roy?
Ja gaat wel lekker.. beetje grieperig maar gaat alweer een stuk beterquote:
Hij moet je balletjes uit het mandje pakken van de bingoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
En waar is Jofu nu weer gebleven? Snel op de vlucht geslagen zeker
Heuj Royquote:
Oooww dat is hij aan het doen... maar ik had al bingo dus wil graag mijn prijsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij moet je balletjes uit het mandje pakken van de bingo
[..]
Heuj Roy
"Verwacht seksueel getinte opmerking van Joof"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oooww dat is hij aan het doen... maar ik had al bingo dus wil graag mijn prijs
Ja ik ben ook een beetje grieperig geweest, maar was maar een dag of 3quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker.. beetje grieperig maar gaat alweer een stuk beter
Carool kent me al Vincequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Verwacht seksueel getinte opmerking van Joof"
Moet je bij hem wezen
Dat zeg je altijdquote:
nou ik nu al vanaf maandag, en pas vandaag weer een beetje aan het opknappenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een beetje grieperig geweest, maar was maar een dag of 3
Nee, al zou dat wel heul knap zijnquote:
Best wel jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee, al zou dat wel heul knap zijn
Des te leuker wordt het als je 'm eindelijk krijgt he schatjequote:
Playing hard to getquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Des te leuker wordt het als je 'm eindelijk krijgt he schatje![]()
Whaha vrouwen houden niet van wachten hoor Jofuquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Des te leuker wordt het als je 'm eindelijk krijgt he schatje![]()
quote:
Ik wil ook een leuke dag met Knetter!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb vanaf maandag vakantie carool, dus tijd zat, al heb ik ook nog een dag voor Knetter gereserveerd etc...
Dat werkt ook helemaal nietquote:
Ja klopt, laatste keer dat we elkaar spraken had ik geloof ik een relatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
En hoe staat het bij jou met de liefde Roy? Heb je echt al een tijd niet gesproken
Oh dat is minder.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuke dag met Knetter!
Mijn contract is per a.s. maandag beëindigd dus ik heb ook meer tijd
Oh, ze leest wel terugquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is naar weet ik veel waar. Een of ander concert
[..]
Precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |