Succesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
Menschen, ik ga proberen m'n zenuwen te bedwingen en me alvast settelen in de hoorcollegezaal. Wish me luck.
Mehh, heb het wel eens gehoord jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei zij ook.
Oh wacht, die is oud
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak lieverquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende: [..] Wat een koningen. Heb je al bingo buschauffeur?
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, heb het wel eens gehoord ja
Schaken heb ik nog even bij een vereniging gedaan. Eerste beste toernooi werd ik 2equote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak liever
En ditquote:
Was jij zo baas of zij zo slecht?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schaken heb ik nog even bij een vereniging gedaan. Eerste beste toernooi werd ik 2e
[..]
En dit
Jaaa ik heb bingo!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de zijlijn (bar) toe, ik schaak liever
Geen idee, ging op tijd enzo. En ik speelde altijd zwaar aanvallendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was jij zo baas of zij zo slecht?
Aanval is de beste verdediging héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, ging op tijd enzo. En ik speelde altijd zwaar aanvallend
Soms welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging hé
En bingoquote:
quote:
Hij is bang voor jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
En waar is Jofu nu weer gebleven? Snel op de vlucht geslagen zeker
Heb ik dat weerquote:
Goed hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb ik dat weer![]()
En hoe is het met Roy?
Ja gaat wel lekker.. beetje grieperig maar gaat alweer een stuk beterquote:
Hij moet je balletjes uit het mandje pakken van de bingoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
En waar is Jofu nu weer gebleven? Snel op de vlucht geslagen zeker
Heuj Royquote:
Oooww dat is hij aan het doen... maar ik had al bingo dus wil graag mijn prijsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij moet je balletjes uit het mandje pakken van de bingo
[..]
Heuj Roy
"Verwacht seksueel getinte opmerking van Joof"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oooww dat is hij aan het doen... maar ik had al bingo dus wil graag mijn prijs
Ja ik ben ook een beetje grieperig geweest, maar was maar een dag of 3quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker.. beetje grieperig maar gaat alweer een stuk beter
Carool kent me al Vincequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Verwacht seksueel getinte opmerking van Joof"
Moet je bij hem wezen
Dat zeg je altijdquote:
nou ik nu al vanaf maandag, en pas vandaag weer een beetje aan het opknappenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een beetje grieperig geweest, maar was maar een dag of 3
Nee, al zou dat wel heul knap zijnquote:
Best wel jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee, al zou dat wel heul knap zijn
Des te leuker wordt het als je 'm eindelijk krijgt he schatjequote:
Playing hard to getquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Des te leuker wordt het als je 'm eindelijk krijgt he schatje![]()
Whaha vrouwen houden niet van wachten hoor Jofuquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Des te leuker wordt het als je 'm eindelijk krijgt he schatje![]()
quote:
Ik wil ook een leuke dag met Knetter!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb vanaf maandag vakantie carool, dus tijd zat, al heb ik ook nog een dag voor Knetter gereserveerd etc...
Dat werkt ook helemaal nietquote:
Ja klopt, laatste keer dat we elkaar spraken had ik geloof ik een relatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
En hoe staat het bij jou met de liefde Roy? Heb je echt al een tijd niet gesproken
Oh dat is minder.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuke dag met Knetter!
Mijn contract is per a.s. maandag beëindigd dus ik heb ook meer tijd
Oh, ze leest wel terugquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is naar weet ik veel waar. Een of ander concert
[..]
Precies.
Wat is deze?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuke dag met Knetter!
Mijn contract is per a.s. maandag beëindigd dus ik heb ook meer tijd
Geen idee of ze terugleestquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Fera, je sokken zijn schoon.
Je moet ze niet te veel verwennen Kaneelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Fera, je sokken zijn schoon.
Klopt inderdaad toen had je relatie inderdaad. Jammer om te horen dat het over is, maar super dat je lekker aan het daten bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, laatste keer dat we elkaar spraken had ik geloof ik een relatie.
Die is inmiddels al weer een tijdje over.
Nu aan het daten, lijkt al wel verdacht veel op een relatie, maar officieel hebben we nog niks.
Ja dat wel maar andere kant denk ik ook wel beter, paste niet echt in het team en vind het ook wel best zo eigenlijk...quote:
Is goed ik WA je wel even vanavond, ga straks lekker langs mijn moeder.. kippensoep etenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is deze?
Als ik de weg naar V-town nog maar weetroep maar een dag, zal.kijken.of Knetter ook al wat weet..
Ze is naar As I Lay Dyingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is naar weet ik veel waar. Een of ander concert
[..]
Precies.
Kloptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een lover, en ik was je type niet..
Maakt ook niet uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee of ze terugleest
[..]Goed bezig
Pure water?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Ik heb bijna een liter water op
.
Goed bezigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Ik heb bijna een liter water op
.
Iesh cool!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is goed ik WA je wel even vanavond, ga straks lekker langs mijn moeder.. kippensoep eten
Ze had zelf de was aangezet hoor. Ik heb het alleen te drogen gehangen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ze niet te veel verwennen Kaneel
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Allemaal een hele fijne dag, ik ga er weer vandoor![]()
Lekker soepje eten
Ja dat beeld had ik al van je jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze had zelf de was aangezet hoor. Ik heb het alleen te drogen gehangen.
Je overschat me, Roy.
Zo lief ben ik eigenlijk niet. Sterker nog, ik ben een beest dat vrouwen voor zijn eigen genot verbruikt.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef Carooltje79 het volgende:
Allemaal een hele fijne dag, ik ga er weer vandoor![]()
Lekker soepje eten
Alleen aan mij merk je op het forum niet dat ik wat gedronken hebquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb al een dag niet gefapt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen aan mij merk je op het forum niet dat ik wat gedronken heb.
Toen ik je de eerste keer zag werd ik er gewoon een beetje bang van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaf het weg?
[..]
Ouwe hosselbaas van me!
Als een magneet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik je de eerste keer zag werd ik er gewoon een beetje bang van.
Zoveel pure sexuele lust straalde je uit.
Dus toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik je de eerste keer zag werd ik er gewoon een beetje bang van.
Zoveel pure sexuele lust straalde je uit.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dat van maandag was ook wel erg overdreven veel
Werksequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
En weer werken.
Tot vanavond schatjons.
Ja, dat had ik meegekregen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vraag Joof, DW, Gitaar, Raene maar. Weet niet wie er nog meer waren
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik hoor net dat ik om 5 uur morgen in Arnhem verwacht kan worden, morgen niet te werken
Geen idee hoe jij het doet overigensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
En weer werken.
Tot vanavond schatjons.
Moet alleen morgenmiddag afwachten hoe laat ik zaterdag moet werken, ivm hoe laat ik dus weer weg moet..quote:
Braaf.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Raene het volgende:
Ik heb zojuist een afwas van twee weken weggewerkt in antwoord op de TT
Dat snap ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet alleen morgenmiddag afwachten hoe laat ik zaterdag moet werken, ivm hoe laat ik dus weer weg moet..
TWEE WEKEN?!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Raene het volgende:
I knowquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Raene het volgende:
Dan heb je óf heel veel buiten de deur gegeten, óf niks gegeten waar je pannen voor nodig hebt, óf je hebt gewoon achterlijk veel pannen, borden en bestekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Raene het volgende:
Jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voel de hele dag al mijn hart best hard (niet snel) kloppen, is dat normaal?
Inb4: Nee, je gaat dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je óf heel veel buiten de deur gegeten, óf niks gegeten waar je pannen voor nodig hebt, óf je hebt gewoon achterlijk veel pannen, borden en bestek.
Nee, misschien ga je dood.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, je gaat.. oh.. damn..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
Urrquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Oke, te voorspelbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, misschien ga je dood.![]()
Gossie, je gaat niet dood hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef Vinniiee het volgende:
Als ie nu morgen dood op z'n stoel zit is het jouw schuld. Met je kalmerende woordjesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Gossie, je gaat niet dood hoor.. Jonge mensen hebben dat wel vaker.. begin je nou te zweten als een gek zie je pips en heb je pijn dan zou ik me zorgen gaan maken
Ik denk ook wel dat die overleefdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie nu morgen dood op z'n stoel zit is het jouw schuld. Met je kalmerende woordjes.
Als ik weinig tot geen geld heb schakel ik behoorlijk terug qua voedselquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je óf heel veel buiten de deur gegeten, óf niks gegeten waar je pannen voor nodig hebt, óf je hebt gewoon achterlijk veel pannen, borden en bestek.
Maar nu niet meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik weinig tot geen geld heb schakel ik behoorlijk terug qua voedsel.. maar ik heb ruim voldoende borden bestek en glazen.. En vandaag was alles op
.
Het is mijn werkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ie nu morgen dood op z'n stoel zit is het jouw schuld. Met je kalmerende woordjes.
Ik zweet wel terwijl ik het niet warm heb, en ik zweet normaal nooit. Ook niet met sporten. .quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Gossie, je gaat niet dood hoor.. Jonge mensen hebben dat wel vaker.. begin je nou te zweten als een gek zie je pips en heb je pijn dan zou ik me zorgen gaan maken
Griep.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zweet wel terwijl ik het niet warm heb, en ik zweet normaal nooit. Ook niet met sporten. .
Ik zou het niet tegelijkertijd doen. Tenzij je levensmoe bent.quote:
handen op 5 voor 1 natuurlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Griep.
[..]
Ik zou het niet tegelijkertijd doen. Tenzij je levensmoe bent.
ninja editquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Waarom moet er geduimd worden voor Fera?
Geloof me als je een hartaanval hebt weet je het welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zweet wel terwijl ik het niet warm heb, en ik zweet normaal nooit. Ook niet met sporten. .
griepquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Geloof me als je een hartaanval hebt weet je het welJe gaat niet dood
. waarschijnlijk heb je gewoon een beginnende griep dan.. spierpijn zweten dat soort ongein..
Ik had eerst echt gewoon regelmatig steken in mijn hart.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef Raene het volgende:
[..]
. waarschijnlijk heb je gewoon een beginnende griep dan.. spierpijn zweten dat soort ongein..
Beter dan dat ze over je lul spytoolenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zit even de spytool af te checken, der wordt nogal veel over mij geluld
Apart want ik bent net weer beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Griep.
[..]
Ik zou het niet tegelijkertijd doen. Tenzij je levensmoe bent.
Ik ben net van de griep afquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ach kingtoppie, als ik mezelf spytool kom ik posts tegen waar ik helemaal niets mee te maken hebquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
Tis een beetje triestig eigenlijk![]()
Maargoed.
Er word niet over je geroddelt achter je rug om?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Terechte klacht
Het is niet mijn gewoonte meer om met een hoi post een topic binnen te vallen.
Subklacht
Aangezien ik geen post zie waarvan ik denk daar kan ik over mee posten.
Antiklacht
Ik post even mee
Samenvatting
Hoi
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Terechte klacht
Het is niet mijn gewoonte meer om met een hoi post een topic binnen te vallen.
Subklacht
Aangezien ik geen post zie waarvan ik denk daar kan ik over mee posten.
Antiklacht
Ik post even mee
Samenvatting
Hoi
Durven ze niet. En anders altijd positief.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er word niet over je geroddelt achter je rug om?
quote:
Bij mij durven ze het alleen negatief denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Durven ze niet. En anders altijd positief.
[..]
Positief is ook zo eng. Je zou iemand maar een compliment geven achter zijn rug omquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij durven ze het alleen negatief denk ik
Doe ik vaak genoegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Positief is ook zo eng. Je zou iemand maar een compliment geven achter zijn rug om
Haha, dat is wel leuk, ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik vaak genoeg![]()
Beetje zeggen dat iemand wel leuk overkwam enzo.
Mensen hebben mij niet zo hoog staan geloof ik dus dat interesseert hen geen bal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, dat is wel leuk, ja.
Ik weet eigenlijk niet of ik veel negatief/positief 'roddel' over iemand.
Op FOK! sinds spytool denk ik wel vaak een keertje of 10 na.
Presentatie.quote:
Als er positief over je gepraat wordt dan wordt er niet geroddeldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
Of is dat iets negatiefs als er niet geroddeld word?
Steken in de hartstreek bij jonge mensen zijn meestal onschuldig, er is zelfs een bepaalde benaming voor zuks... Er zijn gewoon bepaalde symptomen waar je op let als je pijn hebt aan je hart.. ademhaling normaal of kortademig met pijn op de borst? kleur van het gelaat? pijn op de borst met uitstraling?. Mensen verwarren steken in hun hart ook nog wel eens met hun long, was je niet toevallig grieperig toen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had eerst echt gewoon regelmatig steken in mijn hart.
Maar ehh, whats that all about?
Water drinken is goedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
Ik drink ook een keer 1,5 liter. Moet alweer pissen.
Dan ben je te saai.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
Of is dat iets negatiefs als er niet geroddeld word?
Zegt uiteindelijk ook genoeg over hen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen hebben mij niet zo hoog staan geloof ik dus dat interesseert hen geen bal.
Ik twijfelde al, jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er positief over je gepraat wordt dan wordt er niet geroddeld.
Jep, maar ik ben wat moeilijk met conclusies trekken als iets niet heel duidelijk is voor mij.. Dus daar heb ik problemen mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zegt uiteindelijk ook genoeg over hen.
Je drukt je ook regelmatig onprettig uit, dat zal ook meehelpen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maar ik ben wat moeilijk met conclusies trekken als iets niet heel duidelijk is voor mij.. Dus daar heb ik problemen mee.
Komt van 2 kanten, wat mijn discussies met jou betreft in ieder geval.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je drukt je ook regelmatig onprettig uit, dat zal ook meehelpen.
Kennis deed dat, dat is best heftig werk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:51 schreef Raene het volgende:
Ik heb vandaag gesolliciteerd als.. Uitvaartverzorger... Lekker rustig.
Ik heb het niet over je discussies met mij. Overigens kan ik prima discussieren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt van 2 kanten, wat mijn discussies met jou betreft in ieder geval.
Lijkt me heel gaaf om te doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:51 schreef Raene het volgende:
Ik heb vandaag gesolliciteerd als.. Uitvaartverzorger... Lekker rustig.
Dat loopt anders genoeg spaak bij jou en mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je discussies met mij. Overigens kan ik prima discussieren.
Ik had het eigenlijk meer over je discussies voor ik in het topic kwam postenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat loopt anders genoeg spaak bij jou en mij.
Het lijkt mij gaaf om obductie assistent te zijn... Maar niet echt iets om tijdens de koffie over te praten, erg luguberquote:
..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk meer over je discussies voor ik in het topic kwam posten.
Cool!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Het lijkt mij gaaf om obductie assistent te zijn... Maar niet echt iets om tijdens de koffie over te praten, erg luguber.
Zo'n lijkenkoets vind ik meer weggelegd voor van die oude dudes die em zelf bijna gaan kickenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool!
Of een beetje in zo'n lijkenkoets rijden. Iemand die ik ken is ook uitvaartverzorgster, doet zowel mensen als dieren uitvaarten.
De kraan die dan ineens gloekes heet word en je poot verbrand vind ik altijd erg fijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
Bad vol laten lopen terwijl je erin ligt.
Ligt aan je bad denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Raene het volgende:
[..]
De kraan die dan ineens gloekes heet word en je poot verbrand vind ik altijd erg fijn.
Ligt aan m'n kraan denk ik.quote:
Stalhouderij hier in de buurt heeft zo'n koets. De ene keer staan er friezen voor, de andere keer lippizaners, wel altijd met een zwart kleed en zwarte pluim. Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo'n lijkenkoets vind ik meer weggelegd voor van die oude dudes die em zelf bijna gaan kicken.
Geen last vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef Raene het volgende:
[..]
De kraan die dan ineens gloekes heet word en je poot verbrand vind ik altijd erg fijn.
Een kraan is een kraan.quote:
En een onderdeel van verschillende sanitaire meubelsquote:
Leef je voor nutteloze discussies met vrouwen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En een onderdeel van verschillende sanitaire meubels
Als je het meubels noemt overigens.
Waarom precies '' vrouwen'' ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Leef je voor nutteloze discussies met vrouwen?
Met Sam net ook al.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom precies '' vrouwen'' ?
Hey jijquote:
Is niet geslachts gebonden denk ikquote:
Ja en why ik ben incogniteuwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij een kloon? Zo ja, van wie
?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is niet geslachts gebonden denk ik![]()
Nee ik leef er niet voor, moet alleen overal op reageren.
Omdat je me Sam noemt. Zeg hetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en why ik ben incogniteuw.
[..].
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ik was te lui om zz erachter te zettenquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was te lui om zz erachter te zetten!
[..]!
Ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, gekheid. Vroeg het me gewoon af. Ik denk toch niet dat ik je ken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik praat wel tegen mezelf dan steeds...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zal het hier dan stil zijn
En tegen mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik praat wel tegen mezelf dan steeds...
En mogelijk tegen mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik praat wel tegen mezelf dan steeds...
Misschien uit je je echte ik meer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat hoor ik dat de laatste weken veel, dat ik lief ben
Laat 't niet naar je hoofd stijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat hoor ik dat de laatste weken veel, dat ik lief ben
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat 't niet naar je hoofd stijgen.
Ik denk dat ik wel hardop kan zeggen dat ik goed ben voor mensen, jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien uit je je echte ik meer?
Ga jij nu nog ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef Raene het volgende:
Ik heb vaak genoeg op een meet gezeten dat het op het forum nog net zo hard doorging. Kansloos
.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef Raene het volgende:
Ik heb vaak genoeg op een meet gezeten dat het op het forum nog net zo hard doorging. Kansloos
.
Ik ook wel, maar de uitvoering is soms wat minder.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat ik wel hardop kan zeggen dat ik goed ben voor mensen, ja
In het echt durf ik niet tegen jullie te pratenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef Raene het volgende:
.
Ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ben denk ik beter voor dieren dan voor mensen.
Hehehehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ben denk ik beter voor dieren dan voor mensen.
Valt mee dat ze me nu niet aanvallenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Mijn kat heeft het hier ook niet slecht hoor
Ik kom hier net 2 dagenquote:
Dat zeg ik ook niet. Maar de mens als soort interesseert me ongeveer net zo veel als een drol op er grasveld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Mijn kat heeft het hier ook niet slecht hoor
Een drol op het grasveld maakt me verdrietigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar de mens als soort interesseert me ongeveer net zo veel als een drol op er grasveld.
Tegenwoordig betaal je daar extra voor dat de motor uitgaat bij een stoplichtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kom hier net 2 dagen! + mijn auto is stuk.. de motor vindt het leuk als hij stationair moet lopen om gewoon uit te gaan. + ik heb al geen geld voor eten laat staan om leuke dingen te doen
ik denk dat die auto me al genoeg gaat kosten
!!
Zuchtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegenwoordig betaal je daar extra voor dat de motor uitgaat bij een stoplicht, enige verschil is dat ie dan wel weer vanzelf aangaat
Oké.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar de mens als soort interesseert me ongeveer net zo veel als een drol op er grasveld.
Dat is gewoon kutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tegenwoordig betaal je daar extra voor dat de motor uitgaat bij een stoplicht, enige verschil is dat ie dan wel weer vanzelf aangaat
Ligt eraan wat voor drolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Een drol op het grasveld maakt me verdrietig. Mensen ook
..
Vind ik ook, maar ze willen het zelfs in Lamborghini's gaan doen las ik laatstquote:
Ik zeg altijd hoi tegen iedereen op straatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word blij van de mens als de mens naar mij glimlacht...
Als ie van goud is dan niet.quote:
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd hoi tegen iedereen op straat.
Geloof er niks van. Mensen zijn bang voor elkaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg altijd hoi tegen iedereen op straat.
Wat een kut hyperbolische versie danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Mensen zijn bang voor elkaar.![]()
(Nee, geen mening, geen feit... Gewoon een gehyperboliseerde visie van mijn werkelijkheid)
Maar zo zie ik het wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een kut hyperbolische versie dan.
Maar ik doe het wel. Behalve op de dagmarkt, dan kan je aan het hoi'en blijven.
Ik zie je al helemaal vrolijk huppelend en hoi zeggend voor mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een kut hyperbolische versie dan.
Maar ik doe het wel. Behalve op de dagmarkt, dan kan je aan het hoi'en blijven.
Ik krijg ook niet altijd een hoi terug, hoor. Maar dat boeit me niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zo zie ik het wel.
Ik denk dat ik heel veel kilometers mag lopen wil ik een ''hoi'' naar mij toegelingerd krijgen.
En nee ik ben niet een enge bloeddorstige harige grote kerel.
Nu ben ik benieuwd hoe je er dan wčl uitzietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zo zie ik het wel.
Ik denk dat ik heel veel kilometers mag lopen wil ik een ''hoi'' naar mij toegelingerd krijgen.
Gewoon groot en harig alleen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd hoe je er dan wčl uitziet.
Lang haarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon groot en harig alleen.
Nouja, voor een persoon dat zegt mensen niet boeiend te vinden gedraag je je toch niet bepaald naar die filosofie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg ook niet altijd een hoi terug, hoor. Maar dat boeit me niet.
in den bosch zeggen ze heul wel hoiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar zo zie ik het wel.
Jij woont daar?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
in den bosch zeggen ze heul wel hoi
dat, of; 'psst ey...meisje...ey...psst'
De mens als soort interesseert me niet. Het boeit me weinig hoeveel hongerkindjes er in Afrika zijn, hoeveel mensen dood gaan aan een salmonella besmetting. Als we zouden uitsterven zou ik dat toejuichen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, voor een persoon dat zegt mensen niet boeiend te vinden gedraag je je toch niet bepaald naar die filosofie.
Nice.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet kort... Half lang iets...
Ach ik ook wel, totdat het dichtbij komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mens als soort interesseert me niet. Het boeit me weinig hoeveel hongerkindjes er in Afrika zijn, hoeveel mensen dood gaan aan een salmonella besmetting. Als we zouden uitsterven zou ik dat toejuichen.
Betekent niet dat ik niet gewoon aardig ben tegen de mensen die ik tegenkom.
Zo ben ik ook eens aangesprokenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
in den bosch zeggen ze heul wel hoi
dat, of; 'psst ey...meisje...ey...psst'
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan die stad
Die Den Bosch supporters waren niet zo blij met ons als PSV-aanhang nadat we ze versloegen met ik geloof 0-5. Nog nooit zo hard moeten rennenquote:
helaas hebben blijken tegenwoordig niet meer de ballen om de daad bij de blik te voegenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ben ik ook eens aangesproken. Als blijken toch konden doden
.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
helaas hebben blijken tegenwoordig niet meer de ballen om de daad bij de blik te voegen
takkes ver!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm..
Hoe ver met de trein vanaf leiden...? Ff www.ns.nl
Ja, stomme autocorrect.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
helaas hebben blijken tegenwoordig niet meer de ballen om de daad bij de blik te voegen
Hihiiiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ben ik ook eens aangesproken. Als blijken toch konden doden
.
Ik heb niet eens een idee wat dat betekentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:52 schreef Raene het volgende:
[..]
HihiiiIk ging laatst een sigaretje roken op het balkon bij een vriend van me
schreeuwt er iemand van een ander balkon.. EY PUNI FAKA DANG
... Damn
...
Wat betekent datquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:52 schreef Raene het volgende:
[..]
... Damn
...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:52 schreef Raene het volgende:
[..]
... Damn
...
holy moly!quote:
Ik spreek geen papua.quote:
VOlgens NS moet ik vanaf leiden via amsterdam omrijden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
holy moly!ik vind soest-zuid al ver met de trein, maar dat heb ik er wegens de bestemming wel voor over
Drugsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:55 schreef Raene het volgende:
Ohja ik was even vergeten dat drugs in deze reeks geaccepteerd is maar roken niet, sorry.
LEKKER TRIPPEN GAST WOOOH KIJK DIE BOOM JONGE HIJ BEWEEGT KK GEK OUWE HAHAHAHWWHWAORWHHWORWEO(#$U@%()$#%uwo4it6y4y6ouq3yu69-2356quote:
Neh, maar ik ben niet zo heel negatief over roken verder, moet je allemaal zelf weten...quote:
quote:
Ja, dat is ranzig. Maar verder, boeiend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, maar ik ben niet zo heel negatief over roken verder, moet je allemaal zelf weten...
Maar met meisjes zoenen die net gerookt hebben vind ik toch wel een stukje minder fijn.
Alcohol, xtc....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, drugs zijn wel heerlijk fris. Stom, hoe had ik het zo kunnen vergeten.
Zoenen met meisjes doe je dat dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, maar ik ben niet zo heel negatief over roken verder, moet je allemaal zelf weten...
Maar met meisjes zoenen die net gerookt hebben vind ik toch wel een stukje minder fijn.
Ja, ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn xtc en paddo's verboden in Nederland. Het lijkt me toch dat daar een reden voor is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alcohol, xtc....
Doet weinig verder hoor...
Ook paddo's zie ik het probleem neit echt, wat is daar niet fris aan?
Hahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn xtc en paddo's verboden in Nederland. Het lijkt me toch dat daar een reden voor is.
Slechte redenen. Maar redenen ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik kan me vergissen, maar volgens mij zijn xtc en paddo's verboden in Nederland. Het lijkt me toch dat daar een reden voor is.
Nou ja, coke ruik je niet. Roken altijd. Dus dat snap ik wel. Maar beide interesseert me vrij weinig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, drugs zijn wel heerlijk fris. Stom, hoe had ik het zo kunnen vergeten.
Wat zoenen? Bahh.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Zoenen met meisjes doe je dat dan?
Kzal jou ff afwassen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef Nixx- het volgende:
Wat heeft afwassen met seks te maken??
Want zo'n heroďnejunk geniet meer van zijn leven dan iemand die een sigaretje rookt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef Murdera het volgende:
Het punt is wel dat roken weinig oplevert, itt drugs.
Zou je het proeven als je zoent met iemand die net coke heeft genomen eigenlijk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, coke ruik je niet. Roken altijd. Dus dat snap ik wel. Maar beide interesseert me vrij weinig.
Goede vergelijking wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want zo'n heroďnejunk geniet meer van zijn leven dan iemand die een sigaretje rookt?
Dat is ook wel zo, maar het lijkt me dat coke het lichaam een stuk meer afbreekt dan sigaretten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, coke ruik je niet. Roken altijd. Dus dat snap ik wel. Maar beide interesseert me vrij weinig.
De ervaringen van zowel XTC als Paddo's zijn naar mijn mening een toegevoegde waarde op het leven van een mens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij zei dat het meer oplevert, ik niet.
Geen ideequote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je het proeven als je zoent met iemand die net coke heeft genomen eigenlijk?
Het gaat wel ook in je speeksel enzo zitten.
En dat zegt genoeg over jouw kennis.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar het lijkt me dat coke het lichaam een stuk meer afbreekt dan sigaretten.
Klopt, ik hou me ver van drugs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dat zegt genoeg over jouw kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |