Top 100 dramatische comebacks misschien.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef tim. het volgende:
Mooie lijst, mooie nummer 1. Ik begrijp niet waarom jullie Pink Floyd zo hoog in jullie lijsten zetten. The Stone Roses hebben niets in een top 100 aller tijden te zoeken. Bedankt ranja!
Ja!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:37 schreef On het volgende:
[..]
Top 100 dramatische comebacks misschien.
Tja, die vervelende Paul met z'n suffe music hall muziek...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:58 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb gemerkt dat ik, als ik Beatles-albums draai, vaak nummers skip. Nee, die staan ook iets te hoog.
Op Abbey Road, Revolver, Rubber Soul en Sgt. Peppers vind ik dat twijfelachtig, daar staan inderdaad een paar nummers die niet van het topkwaliteitsniveau zijn. Maar het meeste matige werk stamt toch uit de 1962-1965 periode. Daar vind ik het bijna 50/50 eigenlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Tja, die vervelende Paul met z'n suffe music hall muziek...![]()
Op elk album staan inderdaad wel een paar bijzonder matige nummers.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Abbey Road, Revolver, Rubber Soul en Sgt. Peppers vind ik dat twijfelachtig, daar staan inderdaad een paar nummers die niet van het topkwaliteitsniveau zijn. Maar het meeste matige werk stamt toch uit de 1962-1965 periode. Daar vind ik het bijna 50/50 eigenlijk
Mijn nummer 1 heeft juist geen een zwak nummer. En dat wordt dan per album iets zwakker. (wat ook een logische top100 maakt natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
En iets als the White Album staat natuurlijk ook veel briljants maar ook veel troep op (tsja, dubbel album he). Ach, ik ken weinig artiesten die een volledig consistente plaat hebben uitgebracht. Zelfs mijn #1 heeft er 1 matig nummer op staan.
The Beatles zijn er bij mij niet met de paplepel ingegoten, dus dat valt nog wel enigszins mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:18 schreef DO2 het volgende:
Waarschijnlijk skip je die nummers omdat ze al ontelbaar veel keren voorbij zijn gekomen in je leven.
En je kan onmogelijk zeggen dat er slechte nummers staan op albums als Abbey Road, Revolver, Rubber Soul, Sgt. Pepper's...
Ja, je kan het wel zeggen, maar dan moet je daarna wel op de biechtstoel.
Mijn nummer #1 is denk ik de enige waarop ik geen enkel matig nummer vind staanquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
En iets als the White Album staat natuurlijk ook veel briljants maar ook veel troep op (tsja, dubbel album he). Ach, ik ken weinig artiesten die een volledig consistente plaat hebben uitgebracht. Zelfs mijn #1 heeft er 1 matig nummer op staan.
Wat deze man zegt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:41 schreef DO2 het volgende:
Dat zijn toch echt geen slechte nummers, Gillingham. Staan allemaal als een huis.
Het zijn ook allemaal nummers met een vette knipoog, trouwens.
Ik kan me best voorstellen dat ze je niet aanspreken vanwege de vrolijke - bijna kinderlijke - noot.
Maar dat je ze uit volle borst mee kunt zingen maakt ze nog niet slecht.
Ik ben die albums langsgegaan om de slechte nummers te noteren, maar de uitslag viel me tegen dus plaats ik die niet. Ik kan Paul McCartney zeker wel waarderen, waar ik me vooral aan stoor is de sitar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:18 schreef DO2 het volgende:
Waarschijnlijk skip je die nummers omdat ze al ontelbaar veel keren voorbij zijn gekomen in je leven.
En je kan onmogelijk zeggen dat er slechte nummers staan op albums als Abbey Road, Revolver, Rubber Soul, Sgt. Pepper's...
Ja, je kan het wel zeggen, maar dan moet je daarna wel op de biechtstoel.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef IAmKloot het volgende:
de enige twee beatles albums zonder ruk nummers zijn de rode en de blaauwe verzamelaars
Dat zijn dus geen albums.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef IAmKloot het volgende:
de enige twee beatles albums zonder ruk nummers zijn de rode en de blaauwe verzamelaars
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:44 schreef IAmKloot het volgende:
Obladi is geniaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef pipster het volgende:
Daarnaast staat op de blauwe verzamelaar Ob la die volgens mij, en dat is mischien wel de rukste van allemaal.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:19 schreef pipster het volgende:
Daarnaast staat op de blauwe verzamelaar Ob la die volgens mij, en dat is mischien wel de rukste van allemaal.
Wel echt heel slecht, maar misschien daarom juist briljant?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |