PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
quote:
Ze is 31 als het goed is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Ze is al best wel oud volgens mij... ouder dan ze eruit ziet in ieder geval.
Ik ga dan gewoon weg, laat die idiotenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Idioten die per se met hun Barcelona-shirtje willen spelen als ik een paars en een rood tenue heb
Neem dan ook twee totaal verschillende shirtsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Idioten die per se met hun Barcelona-shirtje willen spelen als ik een paars en een rood tenue heb
Het gaat maar om een paar honderd cquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Elke Ogbonna open bid stijgt boven de 2500 uit, behalve die ene waar ik net niet op kon bieden en die ging voor 1800.
Kan het beter 's nachts proberen denk ik :|.
Precies...alles draait om materialiteitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat maar om een paar honderd cKoop gewoon wat duurder. Je kan beter moeite doen als je een goedkope Chiellini of Buffon wil halen. Dit is de moeite niet waard denk ik.
Of een gevalletje je internet viel ff weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:48 schreef Toefjes het volgende:
Die nieuwe glitch, waar Tim het over heeft.. Werd net gedisconnect na het laatste fluitsignaal. Daarna na inloggen de melding dat je DNF verlaagd is omdat je je wedstrijd niet afgemaakt hebt. Is dit een gevalletje glitch, of gewoon gevalletje genaaid door EA?
Ik kan toch pas vanavond spelen, dus als ik hem te duur wil kopen dan kan dat altijd nog.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat maar om een paar honderd cKoop gewoon wat duurder. Je kan beter moeite doen als je een goedkope Chiellini of Buffon wil halen. Dit is de moeite niet waard denk ik.
Nee, dat kan het niet zijn, want dan moet je opnieuw inloggen in PSNquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of een gevalletje je internet viel ff weg.
Oh okéquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat kan het niet zijn, want dan moet je opnieuw inloggen in PSN
Maar als hij daarna genoteerd staat als verlies (of helemaal niet genoteerd), is dat tijdens toernooi of seasons wel erg vervelend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh okéIk zou het niet weten dan. Maak je niet te druk, je hebt je pot toch gespeeld, daar haal je je plezier wel uit. Coins zijn een bonus
Is vorige pagina ook al gepost...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap fap fap
Repostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap fap fap
de kwaliteit is matig, net als wat er op het veld stondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap fap fap
Na zondag is het allemaal weer kut en heeft de scheids het weer gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
de kwaliteit is matig, net als wat er op het veld stond
Volgens mij werd er voor de wedstrijd nog gezegd. Dit ajax is het slechtste team in jaren. (heb ik iig ergens voorbij zien komen). Nu zijn ze natuurlijk weer de bestequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Na zondag is het allemaal weer kut en heeft de scheids het weer gedaan
okquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ultimate team is nooit zo slecht geweest als dit jaar. Van mij mag die hele chem gebeuren gewoon weg. Het is toch ''your ultimate team''? Nou die van mijis n met Ronaldo, Ibrahimovic, Strootman, Kompany etc. Nu wordt je gewoon benadeeld als je met 100 chem speelt, dat merk je gewoon duidelijk. Ik pak de bal af met Kompany, maar Neymar weet op een of ander manier me daarna de grond in te duwen en kan vrij naar goal lopen. Zo win je van een 88+ team maar verlies je van een silver team. In 12 merkte je dat een beetje, maar nu gewoon overduidelijk. Ik krijg gewoon bijna spijt dat ik FIFA heb gehaald
Nu snap ik best dat je een persoonlijke voorkeur hebt, maar dan begrijp ik niet dat je voor die grindtegel kiest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ultimate team is nooit zo slecht geweest als dit jaar. Van mij mag die hele chem gebeuren gewoon weg. Het is toch ''your ultimate team''? Nou die van mijis n met Ronaldo, Ibrahimovic, Strootman, Kompany etc. Nu wordt je gewoon benadeeld als je met 100 chem speelt, dat merk je gewoon duidelijk. Ik pak de bal af met Kompany, maar Neymar weet op een of ander manier me daarna de grond in te duwen en kan vrij naar goal lopen. Zo win je van een 88+ team maar verlies je van een silver team. In 12 merkte je dat een beetje, maar nu gewoon overduidelijk. Ik krijg gewoon bijna spijt dat ik FIFA heb gehaald
Miljoenen*quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu snap ik best dat je een persoonlijke voorkeur hebt, maar dan begrijp ik niet dat je voor die grindtegel kiest.
Volgens mij zijn er duizenden voetballers die beter zijn dan hem.
Ik wilde een beetje grappig zijn anders was mijn post een beetje te sadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu snap ik best dat je een persoonlijke voorkeur hebt, maar dan begrijp ik niet dat je voor die grindtegel kiest.
Volgens mij zijn er duizenden voetballers die beter zijn dan hem.
kan welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje grappig zijn anders was mijn post een beetje te sad![]()
Maar het is wel jammer dat zo'n combinatie niet kan
Volgens mij kan het wel hoor. Zelfs met alles 9 chemquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje grappig zijn anders was mijn post een beetje te sad![]()
Maar het is wel jammer dat zo'n combinatie niet kan
Ik noemde maar 4 spelers, er zitten meer in mijn Ultieme elftal..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel hoor. Zelfs met alles 9 chem
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb heel veel bronze packs waar gewoon niks in zit waar ik wat mee kan, maar ik had net Akinfenwa in een pack op 1 account en later ook op het andere accountIk heb gisteren nog geprofiteerd van de prijzen van Ajax-spelers want ik kocht Poulsen voor 400c en ik verkocht hem voor 2.2k en ik had een van Rhijn voor 1.3k die ik heb verkocht voor 2.9k.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Elke Ogbonna open bid stijgt boven de 2500 uit, behalve die ene waar ik net niet op kon bieden en die ging voor 1800.
Kan het beter 's nachts proberen denk ik :|.
Na 1 overwinning op Manchester City vind ik het absurd om te roepen dat Nederland met die landen mee zou kunnen. De nummer 2 van Nederland wordt structureel uitgeschakeld in de voorrondes champions league. De kampioenen liggen er na 1 ronde champions league er uit. Moisander speelde al jaren in de bovenste regionen in Nederland, en zag Anderlecht als een stap vooruit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat die Van der Gijp maar blijft volhouden dat het Nederlands voetbal geen reet voorstelt in tegen stelling tot Engeland, Spanje en Duitsland etc.
No way, die combinatie ook nogquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Ferdii het volgende:
Fuck yeah, ik open ook even een pakketje!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n pakje, maar ik krijg alleen spelers van het kaliber Siem de Jongquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik word ook erg moe van die kutpacks met wat je hier langs ziet komenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n pakje, maar ik krijg alleen spelers van het kaliber Siem de Jong![]()
Maar gefeliciteerd
Nu, of meer dan een maand wachten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:27 schreef Ferdii het volgende:
Hoeveel gaat benzema tegenwoordig voor?
Nog maar Ff wachten met fabregas verkopen? Of beter nu?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:30 schreef Alovenac het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen op mijn stage, wtf.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Jorwol het volgende:
Ik haat mensen met goede spelers in hun pakjes
Is mij op het werk ook meer dan eens gebeurd door de fut reeksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:30 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb Luukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n pakje, maar ik krijg alleen spelers van het kaliber Siem de Jong![]()
Maar gefeliciteerd
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit was van gisteren net na 0:00
Het wordt tijd dat JoodNL er weer een euro of 50 er doorheen jast, dan weten we weer dat we geen pakjes moeten kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb Luuk
[ afbeelding ]
Ik kocht even 2 pakjes weer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat JoodNL er weer een euro of 50 er doorheen jast, dan weten we weer dat we geen pakjes moeten kopen
Wacht maar totdat jij dat pakje opent op je stagequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:30 schreef Alovenac het volgende:
Ergste is, elke keer als ik hem zie, verschijnt er weer een big smile op mijn face en zie ik ze weer kijken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is mij op het werk ook meer dan eens gebeurd door de fut reeks
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hey is die niet van the IT Crowd?
Ik ook nooit hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik de enige ben die nooit wat in pakjes krijgt.
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik de enige ben die nooit wat in pakjes krijgt.
[ afbeelding ]
Eigenlijk wilde ik deze linkenquote:
Het is altijd met toeval, je hebt er dus gewoon een Rooney uitgehaald, dus je kan niet meer zeggen dat je er nooit iets uit haalt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ook nooit hoor.
Met toeval een Rooney en gisteren een Cavani, maar ik heb er al best wat open gemaakt.
bustedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het is altijd met toeval, je hebt er dus gewoon een Rooney uitgehaald, dus je kan niet meer zeggen dat je er nooit iets uit haalt.
Dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haat het als mensen 1 gold pack openen en dat ze dan een super dure IF + ook nog een dure NIF hebben. Als iemand honderden bronze packs opent en dan een IF krijgt vind ik dat niet erg.
Niet dat ik het ze niet gun, het is alleen oneerlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haat het als mensen 1 gold pack openen en dat ze dan een super dure IF + ook nog een dure NIF hebben. Als iemand honderden bronze packs opent en dan een IF krijgt vind ik dat niet erg.
Hij heeft er ook niet een geopend, alleen een nu. Er gaan er waarschijnlijk gewoon regelmatig meer packs doorheen, dus dan is af en toe zo iets gewoon verdiend. De IF + Benzema is wel wat overdreven, dat dan weer welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] 89 pace + [ afbeelding ] 80 pace = [ afbeelding ] 85 pace
Nog irritanter: lurkers die hier alleen wat posten als ze een dergelijk pakje hebben gekregenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Terechte klachtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog irritanter: lurkers die hier alleen wat posten als ze een dergelijk pakje hebben gekregen
Ouchquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:58 schreef KrAlex het volgende:
Gister 50¤ aan pakjes uitgegeven, het beste wat ik had was Kaka, IF Didot die ik heb discarden daarna een Tiote en Pappis Cisse die al niks meer waard zijn.
De gemiddelde pace van die 2 spelers is gewoon precies 85 als je het afrondt naar bovenquote:
Nog geen 100Kquote:
50 euro aan pakjes? Gozer, dat is echt kutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:58 schreef KrAlex het volgende:
Gister 50¤ aan pakjes uitgegeven, het beste wat ik had was Kaka, IF Didot die ik heb discarden daarna een Tiote en Pappis Cisse die al niks meer waard zijn.
Ja jammer. Had je ook gewoon coins voor kunnen kopen, maar wie weet had je Messi eruit gehaald hè.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nog geen 100Kvoorlopig blijf ik er ook van af denk ik. Heb nu in totaal 900K als ik alles verkoop. Rustig wachten tot de prijzen omlaag gaan en dan een ziek team bouwen.
Zou het ook nog uitmaken op wat voor tijdstip je pakjes koopt? Ik heb het soort 'bijgeloof' dat ik savonds wat betere packs krijg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:58 schreef KrAlex het volgende:
Tja, als je er iedere dag een paar uur insteekt een heel jaar lang is het relatief gezien nog goedkoop voor een 'hobby'..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:05 schreef v0lt026 het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat je ¤ 50 aan pakjes uit geeft eigenlijk.
ik had modric en di maria rond 5/6 uur als dat je helptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Zou het ook nog uitmaken op wat voor tijdstip je pakjes koopt? Ik heb het soort 'bijgeloof' dat ik savonds wat betere packs krijg.
Ik zou zoveel geld ook niet aan pakjes uitgeven. Maar heb gisteren wel een kaartje voor State of trance gekocht. Inclusief kosten 53 euro. Uurtje of 8 die zo voorbij vliegen, je pakt wat consumpties, doen waarschijnlijk een hotelovernachting... wordt wel 150 a 200 euro. Voor 1 avondje/nacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:05 schreef v0lt026 het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat je ¤ 50 aan pakjes uit geeft eigenlijk.
Helemaal waarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou zoveel geld ook niet aan pakjes uitgeven. Maar heb gisteren wel een kaartje voor State of trance gekocht. Inclusief kosten 53 euro. Uurtje of 8 die zo voorbij vliegen, je pakt wat consumpties, doen waarschijnlijk een hotelovernachting... wordt wel 150 a 200 euro. Voor 1 avondje/nacht.
Van Fut heb je nog veel langer plezier, dus ach..
Tja maar ik heb ook plezier aan FUT zonder extra uitgaven nadat je al het spel hebt gekocht voor ¤ 50. Maar goed, misschien had ik moeten stellen dat ik het ergens ver weg wel kan begrijpen, maar zelf het in ieder geval niet zal doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou zoveel geld ook niet aan pakjes uitgeven. Maar heb gisteren wel een kaartje voor State of trance gekocht. Inclusief kosten 53 euro. Uurtje of 8 die zo voorbij vliegen, je pakt wat consumpties, doen waarschijnlijk een hotelovernachting... wordt wel 150 a 200 euro. Voor 1 avondje/nacht.
Van Fut heb je nog veel langer plezier, dus ach..
Tja, zelf zit ik nu op 1.5 miljoen denk ik als ik alles verkoop, dus 300K erbij heeft niet echt meer nut voor mij persoonlijk. In het begin kan het nog een goede investering zijn, 500K voor 50 euro o.i.d., dan kun je traden en je coins weer verkopen inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Helemaal waarMaar dan wil je ook wel iets hebben aan die 50 euro packs, 100k is een beetje zuur. Als je er nou 300k uithaalt heb je daar een tijd plezier van, aan het einde van het jaar kan je er zelfs nog wat uithalen als je je coins verkoopt.
Gemiddeld open ik wel 2/3 pakjes per dag jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft er ook niet een geopend, alleen een nu. Er gaan er waarschijnlijk gewoon regelmatig meer packs doorheen, dus dan is af en toe zo iets gewoon verdiend. De IF + Benzema is wel wat overdreven, dat dan weer wel
Dat is wel de kutste van allemaal. 85 rating en toch een van de slechtste spelers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Zag ik zo 85 op een kaartje staan.
Huntelaar.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel de kutste van allemaal. 85 rating en toch een van de slechtste spelers.
Klopt hij verdient hoger.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel de kutste van allemaal. 85 rating en toch een van de slechtste spelers.
Elke wedstrijd een pacekaartje van 150c erover heenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:26 schreef Ferdii het volgende:
Ik vind Huntelaar een prima spelerlekker schot, goed sterk aan de bal en prima kopper. Hij zou alleen wat sneller mogen zijn
xbox?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
Zijn er nog mensen die coins wlllen kopen????????????????
van zalm word ik altijd ziekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:30 schreef StijnDa het volgende:
Stokbrood in de oven, zalmsalade erbij
Haha onhandige combinatiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef Waylonz het volgende:
[..]
van zalm word ik altijd ziek
jammer dat het zo lekker is
TIS zoooo verslavendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef Confetti het volgende:
Voor 50E had je bij mij 400k kunnen kopenPakjes kopen moet je gewoon niet doen.
Dan is de lol er ook af. Pakjes openen is leuk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef Confetti het volgende:
Voor 50E had je bij mij 400k kunnen kopenPakjes kopen moet je gewoon niet doen.
Je hebt toch niet toevallig die zalm van Foppe gegeten hè?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef Waylonz het volgende:
[..]
van zalm word ik altijd ziek
jammer dat het zo lekker is
Dingen die mij een lekker gevoel geven vind ik verslavend. Van die packs die ik krijg word ik juist erg geirriteerdquote:
de enigste vis wat ik kan eten komt uit de frituurquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha onhandige combinatieAltijd? Het is niet eens verse zalm
Lindgren inbound.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:35 schreef Waylonz het volgende:
[..]
de enigste vis wat ik kan eten komt uit de frituur
hihi grapjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet toevallig die zalm van Foppe gegeten hè?
300k voor 30euquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef Johnbon het volgende:
[..]
waar zit je aan te denken qua prijs
sorry hoor, maar nu doe je net of je FUT-Team een onderneming is, het spel draait natuurlijk om de lol, en als jij het leuk vind packs te openen en daar voor bereid bent te betalen, moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:39 schreef pascal08 het volgende:
Je moet altijd zorgen dat je er zelf beter van wordt. Word je beter van het openen van pakjes? Nee, op de lange termijn niet. Jij wordt armer en iemand anders wordt rijker. Je moet het geld de goede kant op laten rollen.
IK BEDOEL 30euquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:41 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Als je zoiets op de PS3 had aangeboden had ik meteen gedealed.
Ik vind 5k packs serieus beter dan 7.5 packs. Het is alleen jammer dat consumables nu nog zo goedkoop zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef Waylonz het volgende:
Mijn verslaving kwam gewoon doordat ik modric pakte, en dus 30k had uit een 5k pakje en de verleiding niet kon weerstaan, dat ik daarna nog di maria erbij pakte hielp ook niet
idd, daarom houd ik nu mijn consumables pile ook tot het nokkie vol en gooi ik alleen bronze op de trade pilequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind 5k packs serieus beter dan 7.5 packs. Het is alleen jammer dat consumables nu nog zo goedkoop zijn.
Ja mee eens, mij weegt het niet op de tijd die ik zou gebruiken te traden of 30 bij me werk. Daarom ook akkoord gegaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, dan nog.. Mooie prijs toch?
Ik denk altijd zo hoor, of het nu om een spelletje draait of niet. Zelfs op FIFA13 heb ik winst gedraaid.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:41 schreef Waylonz het volgende:
[..]
sorry hoor, maar nu doe je net of je FUT-Team een onderneming is, het spel draait natuurlijk om de lol, en als jij het leuk vind packs te openen en daar voor bereid bent te betalen, moet je dat vooral doen
Omdat je dat voor bijna het dubbele kwijt kan op het moment.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Alovenac het volgende:
Dat er nu niemand hier met de PS3 ff 10k voor 10eu verkoopt he..
Sowieso heb je meer lol aan FUT dan aan roken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef KrAlex het volgende:
Er zijn volgens mij geen betrouwbare mensen op FOK die PS3 coins verkopen. Anders was dat zeker een optie geweest. En tsja 50¤ is wel een redelijk bedrag, maar ik heb voor de rest geen extra uitgaven buiten mijn telefoon abbo en wat kleding zo nu en dan.
Geen alcohol, geen sigaretten, dan houd je het geld over voor andere dingen.
Meeste wel inderdaad, maar toch raar. Xbox coins verkopen wel voor 10eu per 100k.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat je dat voor bijna het dubbele kwijt kan op het moment.
T hangt samen bij mij, na paar potjes fut moet ik wel rokenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso heb je meer lol aan FUT dan aan roken.
Ik heb al een aantal keer coins verkocht via FOK!, maar ook via marktplaats. Het is uitkijken via martkplaats maar dat is het helaas ook op FOK!. De vaste mensen zijn te vertrouwen. Lurkers en nieuwe mensen vind ik lastig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef KrAlex het volgende:
Er zijn volgens mij geen betrouwbare mensen op FOK die PS3 coins verkopen. Anders was dat zeker een optie geweest. En tsja 50¤ is wel een redelijk bedrag, maar ik heb voor de rest geen extra uitgaven buiten mijn telefoon abbo en wat kleding zo nu en dan.
Geen alcohol, geen sigaretten, dan houd je het geld over voor andere dingen.
Hier ook hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
T hangt samen bij mij, na paar potjes fut moet ik wel roken
yeahhh righttttquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat je dat voor bijna het dubbele kwijt kan op het moment.
Ik heb hier voor FUT 12 ook coins gekocht van DTM en DutchSL. Dat ging gewoon prima, geen probleem, maar denk dat die mensen nu niet zoveel zin hebben om de coins nu al te verkopen. Zou ik persoonlijk niet doen. Ergens waar ik plezier van heb verkoop ik niet, simpel toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keer coins verkocht via FOK!, maar ook via marktplaats. Het is uitkijken via martkplaats maar dat is het helaas ook op FOK!. De vaste mensen zijn te vertrouwen. Lurkers en nieuwe mensen vind ik lastig.
lekker smokenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
En nu volgt er waarschijnlijk een discussie over roken
roken is ouderwets !quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Kreeg gister dit in de mail:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Alovenac het volgende:
Was het nu mogelijk om online FIFA points te kopen? Nee toch?
quote:Je kunt content in de PlayStation Store nu nog eenvoudiger aanschaffen.
Beste Sony Entertainment Network-accounthouder,
Je kunt vanaf 16 oktober 2012 je Sony Entertainment Network-portemonnee via PayPal en iDEAL opwaarderen.
Je portemonnee kan worden gebruikt voor het kopen van allerlei content op Sony Entertainment Network, waaronder games, films en muziek.
Meld je via het internet aan bij je account om dit te doen.
Volg de onderstaande instructies op om je portemonnee op te waarderen:
1. Ga naar www.SonyEntertainmentNetwork.com en meld je aan bij je account.
2. Selecteer [Bedrag toevoegen aan de portemonnee]
3. Kies PayPal of iDEAL. Er wordt een nieuw beveiligd venster geopend.
4. Voeg een bedrag tussen de ¤5 en ¤150 toe
Opmerking: deze functie is alleen beschikbaar als je je via www.SonyEntertainmentNetwork.com bij je account aanmeldt.
Klik hier voor meer informatie
http://nl.support.sonyent(...)rs/detail/a_id/2948/
http://nl.support.sonyent(...)rs/detail/a_id/2954/
De nieuwe manieren om je portemonnee op te waarderen, zijn permanent beschikbaar. Daarnaast kun je je portemonnee nog steeds opwaarderen via een creditcard of betaalkaart en officiële prepaidkaarten.
Ga voor meer informatie over de nieuwe manieren om je portemonnee op te waarderen naar:
eu.PlayStation.com
Met vriendelijke groet,
Het Sony Entertainment Network-team
Je moet zelf weten of je wel of niet rookt. Ben er nooit aan begonnen en nooit behoefte aan gehad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Aan het eind van fifa 12 heb ik coins nog kunnen verkopen voor 12,50 per 100k. Heb al verschillende berichten gezien van hogere bedragen nu, dus onmogelijk is het niet. Op de Xbox wordt ook veel meer aangeboden.quote:
Ik liet vorig jaar de koper eerst het geld overmaken. Dan kan je weinig gebeurenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb hier voor FUT 12 ook coins gekocht van DTM en DutchSL. Dat ging gewoon prima, geen probleem, maar denk dat die mensen nu niet zoveel zin hebben om de coins nu al te verkopen. Zou ik persoonlijk niet doen. Ergens waar ik plezier van heb verkoop ik niet, simpel toch.
En via marktplaats vertrouw ik het gewoon niet, omdat het héééél makkelijk is om te scammen, en zoals je zegt mensen die ik hier zelden tegenkom ga je ook geen deal mee sluiten.
Dan ben je op dat vlak zeker de slimste van ons 2quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je moet zelf weten of je wel of niet rookt. Ben er nooit aan begonnen en nooit behoefte aan gehad.En merk niet dat ik iets belangrijks mis in mijn leven.
In dit geval ben ik de koper.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik liet vorig jaar de koper eerst het geld overmaken. Dan kan je weinig gebeuren
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef KrAlex het volgende:
Geen alcohol, geen sigaretten, dan houd je het geld over voor de hoeren.
Van roken krijg je sneller kanker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Ieder z'n ding hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ben je op dat vlak zeker de slimste van ons 2
Oke johnbon dan verhoog ik de prijs. 45eu voor 300k. Blame Fuszyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aan het eind van fifa 12 heb ik coins nog kunnen verkopen voor 12,50 per 100k. Heb al verschillende berichten gezien van hogere bedragen nu, dus onmogelijk is het niet. Op de Xbox wordt ook veel meer aangeboden.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke johnbon dan verhoog ik de prijs. 45eu voor 300k. Blame Fuszy
Dat ook ja, een keer in de 3 maanden ofzo even naar Duisburg rijden in Duitsland. Uitgebreid eten in een goeie kebabzaak met alles er op en dr aan. En dan een rondje bij de hoeren. Ben je maximaal 60¤ kwijt.quote:
Overbevolking is het grootste gevaar voor de mensheid. Wat dat betreft draag ik mijn steentje bij aan het behoud van de mensheid.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van roken krijg je sneller kanker.
Dit meen je toch niet hoop ik ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat ook ja, een keer in de 3 maanden ofzo even naar Duisburg rijden in Duitsland. Uitgebreid eten in een goeie kebabzaak met alles er op en dr aan. En dan een rondje bij de hoeren. Ben je maximaal 60¤ kwijt.
Kanker kost de gezondheidszorg wel veel geld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overbevolking is het grootste gevaar voor de mensheid. Wat dat betreft draag ik mijn steentje bij aan het behoud van de mensheid.
Toch avontuurlijker dan pakjes openen als je het mij vraagt. Kom je ook nog eens buiten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat ook ja, een keer in de 3 maanden ofzo even naar Duisburg rijden in Duitsland. Uitgebreid eten in een goeie kebabzaak met alles er op en dr aan. En dan een rondje bij de hoeren. Ben je maximaal 60¤ kwijt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je gaat van 25 naar 30 , prima, maar hou ze dan maar als je er te veel aan gehecht bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke johnbon dan verhoog ik de prijs. 45eu voor 300k. Blame Fuszy
Maar door te roken lever je de staat ook veel geld op (accijns zijn nogal hoog op peuken)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kanker kost de gezondheidszorg wel veel geld.
Maar pensioen ook, dus eerder doodgaan is op zich wel weer goed.
Zonder accijns inkomsten is den Haag in blinde paniekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kanker kost de gezondheidszorg wel veel geld.
Maar pensioen kost ook veel, dus eerder doodgaan is op zich wel weer goed.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef byah het volgende:
Niemand wil mijn Torres hebben, zou willen dat ik er een promofilmpje bij kon doen:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/140228144
3kquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef byah het volgende:
Niemand wil mijn Torres hebben, zou willen dat ik er een promofilmpje bij kon doen:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/140228144
Dus eigenlijk worden we er allemaal beter van behalve de roker zelf?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar door te roken lever je de staat ook veel geld op (accijnzen zijn nogal hoog op peuken)
Koester mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk worden we er allemaal beter van behalve de roker zelf?
Geen knoflook, met kebab bedoel ik gewoon een mix grill schotel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Zo met die knoflookwalm over die hoer heen
En in dr gezicht blazen als je klaarkomt
Nee, want hij geniet ervan (neem ik aan) en heeft dus veel 'plezier' aan zijn sigaret. Als de roker verslaafd is zal hij alleen maar meer genieten ervan en dus is het een win-win situatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mee-roken is dan wel weer ongezond...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben je nou bijdehand aan het doen???? 50 EU VOOR 300Kquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je gaat van 25 naar 30 , prima, maar hou ze dan maar als je er te veel aan gehecht bent.
Ach ja, je doet er niemand kwaad mee. Gewoon lekker doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geen knoflook, met kebab bedoel ik gewoon een mix grill schotel.
En dan heb je de geur van uien nog.
Ik bied 55EUctquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben je nou bijdehand aan het doen???? 50 EU VOOR 300K
Gewoon af en toe wat massamoorden plegen met wat dure wapens. Jij hebt lol, de wapenindustrie profiteert en het scheelt een paar miljoen euro door mensen die vroegtijdig doodgaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef StijnDa het volgende:
Roken is goed voor de economie. Dat staat in een rapport van Phlips Morris dat gisteren in Praag werd gepresenteerd. Het komt erop neer dat rokers geen gebruik maken van de dure gezondheidszorg omdat ze snel doodgaan.
Alleen al in Tsjechië wordt per jaar 500 miljoen gulden bespaard door de rokers die op jonge leeftijd doodgaan. Ook aan pensioenkosten wordt flink bespaard. Al deze cijfers mogen dan opvallend zijn - de opstellers van het rapport zijn nog veel opvallender: sigarettenfabrikant Philip Morris. Dat bedrijf is de afgelopen jaren al meerdere keren veroordeeld tot forse schadevergoedingen voor rokers die longkanker kregen.
ik heb al 2 smokers in de mond hoorquote:
Hahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben je nou bijdehand aan het doen???? 50 EU VOOR 300K
jeej een domme belgquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Felipe Santana in een pakje
Zo nu en dan is dat gewoon heerlijk om te doen. Duisburg kan ik echt iedereen aanbevelen. Je kan daar rustig een praatje maken op de gangen. En heel vaak gaat het op de gang al verder dan een praatje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, je doet er niemand kwaad mee. Gewoon lekker doen
Je medemens profiteert niet echt van winst in de illegale wapen industriequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat massamoorden plegen met wat dure wapens. Jij hebt lol, de wapenindustrie profiteert en het scheelt een paar miljoen euro door mensen die vroegtijdig doodgaan.
Hou maar op, jij hebt ook al teveel geluk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, uitlaatgassen inhaleren moet dan weer wel kunnen, daar krijgen mensen geen kanker van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mee-roken is dan wel weer ongezond...
Hazard speelt echt heel fijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou maar op, jij hebt ook al teveel geluk.
Ik bespaar per maand een hoop geld want ik rook niet en ik drink ook niet
IS GOED.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik wil je spaarpot wel iets matsen dan. 37,50 en we hebben de deal.
Heerlijk even op de zondagochtend achter de uitlaat van een startende auto liggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, uitlaatgassen inhaleren moet dan weer wel kunnen, daar krijgen mensen geen kanker van.
Wat dat betreft speel ik op zeker, ik werk aan 1 van de meest smerige verkeerspunten van Nederland qua fijnstof.
NEE TOCH NIET., 39EUquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ik wil je spaarpot wel iets matsen dan. 37,50 en we hebben de deal.
En je ouders besparen geld, omdat ze maar betalen van 8:00 tot 0:30 voor het internet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat doe je dan met je geld?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dus als ik dat wil wel geld om packs te kopen maar dat doe ik ook niet meer.
Toen ben ik gestopt met lezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef StijnDa het volgende:
Roken is goed voor de economie. Dat staat in een rapport van Phlips Morris
Gas, water en elektriciteit ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En je ouders besparen geld, omdat ze maar betalen van 8:00 tot 0:30 voor het internet.
Gewoon sparen voor als ik iets wil kopen, bijv. deze laptop die ik nu zo'n 2 maanden heb.quote:
Om 7 uur 's morgens doet het internet het ook al hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En je ouders besparen geld, omdat ze maar betalen van 8:00 tot 0:30 voor het internet.
Sparen is slecht voor de economie. Geld moet rollen. Geef het dus maar aan mij dan geef ik het uit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon sparen voor als ik iets wil kopen, bijv. deze laptop die ik nu zo'n 2 maanden heb.
[..]
Om 7 uur 's morgens doet het internet het ook al hoor.
Was je zeker snel klaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik telde vroeger altijd iedere dag de inhoud van m'n spaarpot.
Hij zegt toch dat 'ie een laptop heeft gekocht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sparen is slecht voor de economie. Geld moet rollen. Geef het dus maar aan mij dan geef ik het uit.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Internetbankieren van Rabobank op de iPhonequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben nu sneller klaar. Ik hoef alleen in te loggen op Internet Bankieren.
Al je saldo dan ook meer dan 5 cijfers telt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Internetbankieren van Rabobank op de iPhoneMeteen je saldo kunnen checken dmv 5 cijfers invoeren.
... in de minquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al je saldo dan ook meer dan 5 cijfers telt.
Ik open alleen veel packs als ik een goede speler uit de 1e 3 packs haal, uiteindelijk nog verliesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk open jij heel veel packs maar je post alleen de goeie
Mwa dat nog net niet, zit nu stevig op 4-cijfers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Al je saldo dan ook meer dan 5 cijfers telt.
Tobias Sanaquote:De zomeraankoop van Ajax onthulde na afloop supporter te zijn van Manchester United, aartsrivaal van the Citizens
Ik wil best wat doen, maar zie niet zo snel hoe je aan al die spelersgegevens komt. Via jouw uitleg zie ik alleen de TOTW spelers?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef pascal08 het volgende:
Hé maar jullie zijn hier wel fijn aan het posten, maar ga godverdomme nou eens spelers invoeren. Ik heb dat ding niet voor Jan Lul gemaakt.
Supporter is een groot woord, hij verkiest waarschijnlijk gewoon Man U boven Cityquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Tobias Sana
Hoe kan je als Zweed nou een supporter zijn van Manchester United
Ik heb er ook minstens 21quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
22/23 vragen goed bij dit tentamen (waarschijnlijk)![]()
Je kunt een liefhebber zijn van Man Utd, maar supporter is inderdaad erg groot.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef Waylonz het volgende:
[..]
Supporter is een groot woord, hij verkiest waarschijnlijk gewoon Man U boven City
Zelfde studie enzeeuwwwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er ook minstens 21
Wat was die simpel, wat ben ik blij dat ik alleen de slides 1 x heb doorgekeken
Welk vak?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wetenschap voor de praktijk. Hebben ze voortaan bedacht ook maar een tentamen voor te geven. Zijn het echt de meest easy vragen, waar dan ook nog 3x hetzelfde antwoord staat en 1x precies het omgekeerdequote:
Onderdeel van welke studie is dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wetenschap voor de praktijk. Hebben ze voortaan bedacht ook maar een tentamen voor te geven. Zijn het echt de meest easy vragen, waar dan ook nog 3x hetzelfde antwoord staat en 1x precies het omgekeerde!
Ja ik heb vanochtend beetje zitten leren ... maar ja. Wat had je bij 7 want daar is het bij exampredict echt 50/50 ...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bedrijfseconomiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Onderdeel van welke studie is dat?
Onbetrouwbaar, want invalide is volgens mij niet de term die negatieve validiteit beschrijftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik heb vanochtend beetje zitten leren ... maar ja. Wat had je bij 7 want daar is het bij exampredict echt 50/50 ...
Ja sowieso een hoog puntquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ja, prima resultaat behaald zeker als je kijkt naar de inzet
Nu even eitje bakken
In Stilburg toch? Die studie is er ook niet beter van geworden sinds ik er in 2002 aan ben begonnenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BedrijfseconomieMaar het is zodat managers later gaan beseffen dat ze wetenschap nodig hebben
Maar het lullige is, ik heb nou 20 procent een 10, en deze toets is 30 procent en heb minstens een 9. Moet ik voor een betoog van 50 procent perse een 5.0 of hoger halen, dus heb ik hier eigenlijk geen bal aan
een appel = krachtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik had honger dus ik dacht ik ga iets lekkers pakken. Stond al met iets ongezonds in mijn handen, maar uiteindelijk weggelegd en een appel gepakt.
Yeahmentale overwinning dit
Hij was er gisteren even.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is Rich nog steeds op vakantie? Rijke lul zeg.
lolquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef Waylonz het volgende:
[..]
een appel = kracht
kracht = macht
macht = geld
geld = vrouwen
vrouwen = seks
seks = aids
aids = dood
Japquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In Stilburg toch? Die studie is er ook niet beter van geworden sinds ik er in 2002 aan ben begonnen
Kakhiel maar dan verneuktquote:
Je bedoelt dat je je diploma cadeau krijgt bij een pakje boter?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap
Naja ik ben tot nu toe best tevreden, tentamens zijn goed te doen
Jonko klappen is tantoe lauw mang.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso heb je meer lol aan FUT dan aan roken.
Nou zo zit het niet helemaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je diploma cadeau krijgt bij een pakje boter?
Weet nog wel dat wij het eerste blok Statistiek, Inleiding Bedrijfseconomie en Inleiding Algemene Economie hadden...en Informatiekunde ofzo
Ik doe ook BE maar ik heb dat niet gehad. Maar het is de afgelopen paar jaar dan ook veranderd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BedrijfseconomieMaar het is zodat managers later gaan beseffen dat ze wetenschap nodig hebben
Maar het lullige is, ik heb nou 20 procent een 10, en deze toets is 30 procent en heb minstens een 9. Moet ik voor een betoog van 50 procent perse een 5.0 of hoger halen, dus heb ik hier eigenlijk geen bal aan
Ja, of een MLS toernooi. Ik had toen mijn oude MLS team nog en die heb ik met dikke winst verkocht. Of iets waardoor alle random Engelsen veel waard worden zodat je met bijna elk 400c pack makkelijke winst maaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:18 schreef Toefjes het volgende:
Het wordt tijd voor een toernooi met een leuk thema. Net als dat Franse toernooi toen, dat je 50K in een uur kon verdienen met traden
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Oke hier moest ik wel om lachen
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben zo flauw.![]()
Ik ga weer leren, ik verdoe m'n tijd.
Ik weet nog wel dat ik ook gelijk achter de feiten aan liep na het eerste blokquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou zo zit het niet helemaalEr zijn er echt een hele hoop die tot nu toe ( op vandaag na dan ) echt alles verneukt hebben. Maar eerste periode is het niveau nooit al super hoog, meeste eerstejaars moeten eerst wennen aan hoeveelheid stof in korte tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |