PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
quote:
Ze is 31 als het goed is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Ze is al best wel oud volgens mij... ouder dan ze eruit ziet in ieder geval.
Ik ga dan gewoon weg, laat die idiotenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Idioten die per se met hun Barcelona-shirtje willen spelen als ik een paars en een rood tenue heb
Neem dan ook twee totaal verschillende shirtsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Idioten die per se met hun Barcelona-shirtje willen spelen als ik een paars en een rood tenue heb
Het gaat maar om een paar honderd cquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Elke Ogbonna open bid stijgt boven de 2500 uit, behalve die ene waar ik net niet op kon bieden en die ging voor 1800.
Kan het beter 's nachts proberen denk ik :|.
Precies...alles draait om materialiteitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat maar om een paar honderd cKoop gewoon wat duurder. Je kan beter moeite doen als je een goedkope Chiellini of Buffon wil halen. Dit is de moeite niet waard denk ik.
Of een gevalletje je internet viel ff weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:48 schreef Toefjes het volgende:
Die nieuwe glitch, waar Tim het over heeft.. Werd net gedisconnect na het laatste fluitsignaal. Daarna na inloggen de melding dat je DNF verlaagd is omdat je je wedstrijd niet afgemaakt hebt. Is dit een gevalletje glitch, of gewoon gevalletje genaaid door EA?
Ik kan toch pas vanavond spelen, dus als ik hem te duur wil kopen dan kan dat altijd nog.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat maar om een paar honderd cKoop gewoon wat duurder. Je kan beter moeite doen als je een goedkope Chiellini of Buffon wil halen. Dit is de moeite niet waard denk ik.
Nee, dat kan het niet zijn, want dan moet je opnieuw inloggen in PSNquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of een gevalletje je internet viel ff weg.
Oh okéquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat kan het niet zijn, want dan moet je opnieuw inloggen in PSN
Maar als hij daarna genoteerd staat als verlies (of helemaal niet genoteerd), is dat tijdens toernooi of seasons wel erg vervelend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh okéIk zou het niet weten dan. Maak je niet te druk, je hebt je pot toch gespeeld, daar haal je je plezier wel uit. Coins zijn een bonus
Is vorige pagina ook al gepost...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap fap fap
Repostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap fap fap
de kwaliteit is matig, net als wat er op het veld stondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap fap fap
Na zondag is het allemaal weer kut en heeft de scheids het weer gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
de kwaliteit is matig, net als wat er op het veld stond
Volgens mij werd er voor de wedstrijd nog gezegd. Dit ajax is het slechtste team in jaren. (heb ik iig ergens voorbij zien komen). Nu zijn ze natuurlijk weer de bestequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Na zondag is het allemaal weer kut en heeft de scheids het weer gedaan
okquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ultimate team is nooit zo slecht geweest als dit jaar. Van mij mag die hele chem gebeuren gewoon weg. Het is toch ''your ultimate team''? Nou die van mijis n met Ronaldo, Ibrahimovic, Strootman, Kompany etc. Nu wordt je gewoon benadeeld als je met 100 chem speelt, dat merk je gewoon duidelijk. Ik pak de bal af met Kompany, maar Neymar weet op een of ander manier me daarna de grond in te duwen en kan vrij naar goal lopen. Zo win je van een 88+ team maar verlies je van een silver team. In 12 merkte je dat een beetje, maar nu gewoon overduidelijk. Ik krijg gewoon bijna spijt dat ik FIFA heb gehaald
Nu snap ik best dat je een persoonlijke voorkeur hebt, maar dan begrijp ik niet dat je voor die grindtegel kiest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ultimate team is nooit zo slecht geweest als dit jaar. Van mij mag die hele chem gebeuren gewoon weg. Het is toch ''your ultimate team''? Nou die van mijis n met Ronaldo, Ibrahimovic, Strootman, Kompany etc. Nu wordt je gewoon benadeeld als je met 100 chem speelt, dat merk je gewoon duidelijk. Ik pak de bal af met Kompany, maar Neymar weet op een of ander manier me daarna de grond in te duwen en kan vrij naar goal lopen. Zo win je van een 88+ team maar verlies je van een silver team. In 12 merkte je dat een beetje, maar nu gewoon overduidelijk. Ik krijg gewoon bijna spijt dat ik FIFA heb gehaald
Miljoenen*quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu snap ik best dat je een persoonlijke voorkeur hebt, maar dan begrijp ik niet dat je voor die grindtegel kiest.
Volgens mij zijn er duizenden voetballers die beter zijn dan hem.
Ik wilde een beetje grappig zijn anders was mijn post een beetje te sadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu snap ik best dat je een persoonlijke voorkeur hebt, maar dan begrijp ik niet dat je voor die grindtegel kiest.
Volgens mij zijn er duizenden voetballers die beter zijn dan hem.
kan welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje grappig zijn anders was mijn post een beetje te sad![]()
Maar het is wel jammer dat zo'n combinatie niet kan
Volgens mij kan het wel hoor. Zelfs met alles 9 chemquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde een beetje grappig zijn anders was mijn post een beetje te sad![]()
Maar het is wel jammer dat zo'n combinatie niet kan
Ik noemde maar 4 spelers, er zitten meer in mijn Ultieme elftal..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel hoor. Zelfs met alles 9 chem
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb heel veel bronze packs waar gewoon niks in zit waar ik wat mee kan, maar ik had net Akinfenwa in een pack op 1 account en later ook op het andere accountIk heb gisteren nog geprofiteerd van de prijzen van Ajax-spelers want ik kocht Poulsen voor 400c en ik verkocht hem voor 2.2k en ik had een van Rhijn voor 1.3k die ik heb verkocht voor 2.9k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |