Ojawel. Jij weet heul niet over wie het gaatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nietEn nee, het is ook niet omgekeerd
Ja, weet ik veel, ik ken jouw rooster niet uit mijn hoofdquote:
Ohquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ojawel. Jij weet heul niet over wie het gaat
I know.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik ken jouw rooster niet uit mijn hoofd
[..]
Oh
Geen probleem Tam.quote:
Dat wist ik dan wel weerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know.Heb 2 banen, studie en 2 woonadressen.
Weet ik. Hehehehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem Tam.
Naamtopics zijn altijd goed.
/aandachtsgeil
1 studie maar?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know.Heb 2 banen, studie en 2 woonadressen.
Zo schattigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef DaMook het volgende:
Woei, poezen alweer thuis, zwalken nu half verdoofd door de kamer
.
quote:
Een soort van dronken poezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo schattig
Kater van mn beste vriendin werd in augustus ook geholpen. Zo schattig om te zien hoe ze eigenwijs proberen rond te lopen, terwijl ze duizelig zijn as hell
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aangezien we het toch over castreren hebben:
[ afbeelding ]
De poes wilde net al op de bank klimmen als normaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo schattig
Kater van mn beste vriendin werd in augustus ook geholpen. Zo schattig om te zien hoe ze eigenwijs proberen rond te lopen, terwijl ze duizelig zijn as hell
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
De poes wilde net al op de bank klimmen als normaal, dat ging natuurlijk niet
.
Haha ja iddquote:
Mijn hondje mag ook binnenkort.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja idd, zijwaarts lopen, door de pootjes zakken enzo
.
Dagdaagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga mezelf nu van de bank af schoppen en toch echt even boodschappen doen!
Ik heb een pistolet/half stokbrood met kinderworstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin in een pistoletje met kaas en komkommer
Ik hoef geen worst van kinderenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een pistolet/half stokbrood met kinderworst.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef geen worst van kinderen
Geef maar hierquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Betaald schnitzel eten, wat een straf
Niet verkeerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Betaald schnitzel eten, wat een straf
Not at all, leuk grietje van 1.50 die alles regelt ookquote:
Dat is een goedkope. Waar heb je die gevonden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not at all, leuk grietje van 1.50 die alles regelt ook
Nog beterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not at all, leuk grietje van 1.50 die alles regelt ook
Die was er alquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een goedkope. Waar heb je die gevonden?
Ik heb iemand van 1,50m gedate. Dat was bij mij zelfs niet iph, en ik ben toch wel iets langer dan dat jij bent.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die was er al
Maar dat is zelfs voor mij bijna iph
Gesprek aanknopen en telefoonnummer hosselenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik schat haar rond de 45 kilo.. dat is makkelijk tilbaar en alles.. leeftijd is alleen klote schatten..
Morgen word ik 21.quote:
Jonguh mijn ego wat doe je!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb iemand van 1,50m gedate. Dat was bij mij zelfs niet iph, en ik ben toch wel iets langer dan dat jij bent.
Ik gedraag me tenminste niet als een ouwe vent.quote:
Ik gedraag me naar mijn leeftijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gedraag me tenminste niet als een ouwe vent.
Ik ga vannacht zo als 1 van de vroegsten jou feliciteren op fb!quote:
Je bent 83?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gedraag me naar mijn leeftijd.
Ojaquote:
Sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ijk
[..]
Jonguh mijn ego wat doe je!
Ik ben eindelijk niet zo down meer doe je dit..
Zal ik eerder zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga vannacht zo als 1 van de vroegsten jou feliciteren op fb!
De perks of nightshifts alles ditdat..
Zo voel ik me wel.quote:
Mooie leeftijdquote:
Is maar een nummer, doet er niet zo toequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik schat haar rond de 45 kilo.. dat is makkelijk tilbaar en alles.. leeftijd is alleen klote schatten..
Prikje al gehad?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik eerder zijn?
[..]
Zo voel ik me wel.
Heb alleen geen idee waarom ik zo'n last heb de laatste dagen. Had het in juni ook al 2 weken, maar dan een stuk erger.
Straks, voordat ik op e fiets spring. Anders een stijf been de hele week.quote:
Niet vergeten hè.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks, voordat ik op e fiets spring. Anders een stijf been de hele week.
Ik krijg 3 wangzoenen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, als ik morgen naar Arnhem kan, gaan we wel zoenen dan hoor Fera!
Nog meegekregen dat ik geen perenijsjes mee kan nemen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg 3 wangzoenen?Takes me back.
Mijn familie is daar heel erg in, dus ben wel wat gewend.
Ja. Ik moet wat verzinnen, want ik zit vanavond tot half 7 op school.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog meegekregen dat ik geen perenijsjes mee kan nemen?
Van mij krijg je ze een andere keer okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tijd meer om iets te kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik moet wat verzinnen, want ik zit vanavond tot half 7 op school.
Neuh. Je komt gewoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van mij krijg je ze een andere keer oke
Ik doe mijn best.quote:
Ik haal in Utrecht wel iets denk ik. Iets wat makkelijk uit te delen en op te eten is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tijd meer om iets te kopenSupermarkt is wel lang open toch
Geen idee wat je anders zou verwachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Arme Bogiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Al weer 3 keer kots geruimd vandaag.
Ik geloof dat die brokjes niet zo goed voor hem zijn.
Goed plan. Heb je ook een gewone AH zitten héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haal in Utrecht wel iets denk ik. Iets wat makkelijk uit te delen en op te eten is.
Waarom doet hij dat niet als ik er ben? Ik ga wel ander voer voor hem kopen. Nu moet ik sowieso naar de supermarkt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Al weer 3 keer kots geruimd vandaag.
Ik geloof dat die brokjes niet zo goed voor hem zijn.
True. Maar ik ben morgen verder vrij bedenk ik me. Ik ga dan wel even de city in en haal het dan. Dan is het eventueel ook nog vrij vers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan. Heb je ook een gewone AH zitten hé
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Maar ik ben morgen verder vrij bedenk ik me. Ik ga dan wel even de city in en haal het dan. Dan is het eventueel ook nog vrij vers.
HET IS EEN ZIEKTE.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Beetje vergeetachtig?
Sorry, dat is niet grappig, ik wist dat je daar last van hebt
Goed planIJs
Nice.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
HET IS EEN ZIEKTE.
Nee joh, mag je best grapjes over maken. Doe ik zelf ook. Zelfspot ftw.
Geen idee. Misschien doet ie het omdat hij je mist ofzo. Weet weinig van honden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat niet als ik er ben? Ik ga wel ander voer voor hem kopen. Nu moet ik sowieso naar de supermarkt.
IJs wordt het denk ik niet, dat smelt vast in de auto.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice.Ik ben ook zo goed in dingen onthouden
Not
Nog 2 uur en 10 minuten![]()
Zo'n vriestasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
IJs wordt het denk ik niet, dat smelt vast in de auto.
Lijkt me sterk eerlijk gezegd. Ik dacht juist dat het gisteren beter ging, toen heeft hij volgens mij alles binnen gehouden. Anders voer ik hem wel rijst met kip.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien doet ie het omdat hij je mist ofzo. Weet weinig van honden.
Moet ik een vriestas meenemen naar een meet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n vriestasMaar het is niet heel handig nee
Pleur je 'm daarna weg? Zo duur zijn ze nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik een vriestas meenemen naar een meet.
Pfffquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
Ik kan me trouwens niet aan mijn belofte houden. Tenzij ik morgen ook nieuwe kleren koop.
Alsof mijn handtas al niet vol genoeg is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pleur je 'm daarna weg? Zo duur zijn ze nietEn je hebt vast een handtas meenemen waar die in past
Grotere kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof mijn handtas al niet vol genoeg is.
Ik baal er wel van, maar al die kleren liggen in het Verre Oosten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfff
Nou vooruit, omdat ik geen perenijsjes mee kan nemen
Dan moet ik daar weer een outfit bij matchen enz. Nah.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grotere kopen
Of van de vriestas je handtas maken
Iedereen een ijsje van een euro van de snackbar, opgelostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
IJs wordt het denk ik niet, dat smelt vast in de auto.
Verre Oostenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik baal er wel van, maar al die kleren liggen in het Verre Oosten.Maar ik wilde al wat nieuws kopen. En m'n stufi is binnen. Ik heb wel m'n lolita achtige rokje bij. En m'n halsbanden.
Wie weet knutsel ik wel wat in elkaar.
Ga als vrieskastquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ik daar weer een outfit bij matchen enz. Nah.
Perenijsjes zijn lekkerderder en goedkoperderder.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen een ijsje van een euro van de snackbar, opgelost
Ik moet helemaal uit het Wilde Westen komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verre OostenAch, anders komt er wel een volgende keer
[..]
Ga als vrieskast
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet helemaal uit het Wilde Westen komen.![]()
Kom je daar nu pas achter?quote:Jij bent gek.
Ja. Een schokkende ontdekking. Ik ben helemaal van de kaart.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Kom je daar nu pas achter?
Succesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, opkikkertje erbij en zo maar even wat nuttigs doen
Nu al?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:23 schreef Fera het volgende:
Ik ben echt verschrikkelijk hyperactief van nervositeit.
Straks presentatie.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Een schokkende ontdekking. Ik ben helemaal van de kaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
[ afbeelding ]Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik echt van die punttieten?![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dafuq.
Heb ik echt van die punttieten?![]()
Ik ken het ook wel aardig goed, maar ben bang dat ik alles kwijt ben zodra ik mijn mond open moet doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh joh, die nail je gewoon np!
[..]
[ afbeelding ]Goede tekening. Anatomisch correct, daar kan Rob Liefeld nog wat van leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede tekening. Anatomisch correct, daar kan Rob Liefeld nog wat van leren.
En bedankt hè.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede tekening. Anatomisch correct, daar kan Rob Liefeld nog wat van leren.
Google anders voor de grap Rob Liefeld.quote:
Weet ik, ik was sarcastischquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Google anders voor de grap Rob Liefeld.
Zelfs een motorisch gestoorde hond zonder poten kan beter tekenen.
Hij doet aan Puke-art.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ben trouwens nu wel benieuwd wat voor geniale tekeningen Bogie kan maken
Nee, ik keek of die van KT er nog instondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:37 schreef Fera het volgende:
FoBo aangepast.
En ik zag je wel lurken, Vin. Je hoopte er al op.
Die stond bij Lola, niet bij mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik keek of die van KT er nog instond
Wij hebben alle vertrouwen in jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel aardig goed, maar ben bang dat ik alles kwijt ben zodra ik mijn mond open moet doen.
Boeiend. Mijn FoBo zal uitgroeien tot een chaotisch gezwel van e-populariteit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeah in je foboHij is alleen een beetje te groot
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.progressiveboi(...)rob-liefeld-drawings
Hell yeahquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend. Mijn FoBo zal uitgroeien tot een chaotisch gezwel van e-populariteit.
Wij?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij hebben alle vertrouwen in je
En die lul is miljonair geworden met zijn tekeningen.quote:
Jij stopt al je complimenten enzo erin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend. Mijn FoBo zal uitgroeien tot een chaotisch gezwel van e-populariteit.
Basterdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die lul is miljonair geworden met zijn tekeningen.
Hier is er een: Toen ik je zag, geloofde ik niet dat je 1,62 lang bent. Ik geloof geen cm onder 1,63.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij stopt al je complimenten enzo erin?
Ik krijg ze nooit, dus ik kan m'n ego boosting dmv fobo wel vergeten
Ik ben stiekem prins van een ver land, op zoek naar een prinses om mee terug te nemen, maar ssshhtquote:
Kifquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaar
[..]
Afknippen. Of in een knot doen
Dit is echt eng. Mijn vriend vertelde me net dat Adam Savage met scheermessen (die klapdingen, niet die wegwerpdingen he) een vliegtuig ingelopen was, zonder dat hij het door had.quote:
Dappere pogingquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier is er een: Toen ik je zag, geloofde ik niet dat je 1,62 lang bent. Ik geloof geen cm onder 1,63.
Ik heb het ook gestijld dus het is anderhalf x zo langquote:
Neeeeequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gitaar
[..]
Afknippen. Of in een knot doen
Dus dan is het eng?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit is echt eng. Mijn vriend vertelde me net dat Adam Savage met scheermessen (die klapdingen, niet die wegwerpdingen he) een vliegtuig ingelopen was, zonder dat hij het door had.
Hehehehe, tof!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit is echt eng. Mijn vriend vertelde me net dat Adam Savage met scheermessen (die klapdingen, niet die wegwerpdingen he) een vliegtuig ingelopen was, zonder dat hij het door had.
Zo rol ik. Gaat wel goed, met jou?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent snelHoe is het?
Inb4: Dat zei zij ook
Heel veel plezierquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar wij gaan weg, op naar verschillende dingen en Tilburg!
Dat is liefquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het ook gestijld dus het is anderhalf x zo lang
[..]
NeeeeeIk laat het langer groeien en daarna doneer ik een deel aan stichting haarwensen, totdat het weer op mijn schouders valt.
Hé, ga je me hier zitten stalken?quote:
Wie heeft jou het recht gegeven hem ook zo te noemen?quote:
Have funquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar wij gaan weg, op naar verschillende dingen en Tilburg!
Gaat ook goed, over iets meer als 1,5 uur vrijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, tof!
[..]
Zo rol ik. Gaat wel goed, met jou?
[..]
Heel veel plezier
Hijzelf, zie z'n ondertitel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie heeft jou het recht gegeven hem ook zo te noemen?
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie heeft jou het recht gegeven hem ook zo te noemen?
Ik stop er lieve en hilarische dingen in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij stopt al je complimenten enzo erin?
Ik krijg ze nooit, dus ik kan m'n ego boosting dmv fobo wel vergeten
Goede middag meneer.quote:
Gut, gaat 'ie er nu ineens over vallenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
Trouwens, aka staat voor "also know as", dat betekent niet dat je me zo mag noemen![]()
Jij weetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gut, gaat 'ie er nu ineens over vallen
Beetje laat meneer. Je hebt het al verpest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
Trouwens, aka staat voor "also known as", dat betekent niet dat je me zo mag noemen![]()
Hoe kun je anders bekend staan als je door niemand zo genoemd word.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gut, gaat 'ie er nu ineens over vallen
TGND had het privilege blijkbaar. Zij heeft het bedacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kun je anders bekend staan als je door niemand zo genoemd word.
Door mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kun je anders bekend staan als je door niemand zo genoemd word.
En dat was hij ff vergeten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
TGND had het privilege blijkbaar. Zij heeft het bedacht.
Ik deed toch niets?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Achjeetje, ik ga wel niet meer ouwehoeren hier. Al de derde keer in 2 dagen tijd dat het bij iedereen in het verkeerde keelgat schiet.
Aju!.
Er is toch helemaal geen probleem?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Achjeetje, ik ga wel niet meer ouwehoeren hier. Al de derde keer in 2 dagen tijd dat het bij iedereen in het verkeerde keelgat schiet.
Aju!.
Ontbijt was ook goed te nassen hier, en vet gezond. Plakjes komkommer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Middag JJH
*burp*
Dat was fijn lunchen
Ik wist wel dat het 'n grapje was.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aju!.
"Plak".quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vince & Buurmeisje sitting in a tree...
Nu al onder de plak en alles
Niet alles zo zwaar opvatten johquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aju!.
Is het correct als ik nu vunzige dingen denk?quote:
Ik word er nogal moe van. Het heeft op het moment echt even enorme invloed op mn humeur. Zeker omdat het nu in een paar dagen tijd al meerdere malen zo gaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alles zo zwaar opvatten joh
Dat is dan jouw dirty mind, ik had de link nog niet gelegd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het correct als ik nu vunzige dingen denk?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word er nogal moe van. Het heeft op het moment echt even enorme invloed op mn humeur. Zeker omdat het nu in een paar dagen tijd al meerdere malen zo gaat.
Dan raak ik het plezier in het forum wel een beetje kwijt.
Ik vraag het omdat ik er niet zeker van ben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan jouw dirty mind, ik had de link nog niet gelegd.
Klopt. Ik ben voorspelbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het correct als ik nu vunzige dingen denk?
De enige die het serieus nam was Vin zelf, volgens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word er nogal moe van. Het heeft op het moment echt even enorme invloed op mn humeur. Zeker omdat het nu in een paar dagen tijd al meerdere malen zo gaat.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben voorspelbaar.
En Gitaarman.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
De enige die het serieus nam was Vin zelf, volgens mij.
We bedoelen het echt niet kwaad ofzo hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo stalken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is lief
[..]
Hé, ga je me hier zitten stalken?
* Fera knuffelt TGNDquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways. Maakt niet uit.
Sowieso een beetje prikkelbaar laatste paar dagen, want ruzie met mn lichaam
Rokje heeft toch bijnamen voor je?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef Tamashii het volgende:
Achja, bijnamen. Ben blijj dat ik er geen heb.
Tamme Asser telt niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef Tamashii het volgende:
Achja, bijnamen. Ben blijj dat ik er geen heb.
Kusjes voor de pijntjes en kwaaltjes!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways. Maakt niet uit.
Sowieso een beetje prikkelbaar laatste paar dagen, want ruzie met mn lichaam
JA en irl heb ik ze ook. Maar geen gezeur over hier gelukkig.quote:
Echte liefde.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JA en irl heb ik ze ook. Maar geen gezeur over hier gelukkig.
En rokje mag alles zeggen.
Ik vind mijn bijnamen wel leuk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JA en irl heb ik ze ook. Maar geen gezeur over hier gelukkig.
En rokje mag alles zeggen.
Maar ik mag toch wel Joof zeggen? Ik vind dat zoveel makkelijker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik die van mij niet, op 1 real life bijnaam na..
Oh nee hier heb ik gister wat gepost, lurkte wat mee. In ABO SC post ik al een lange tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik post net in het ABO SC, en ik switch van tabblad en zie je hier posten
Maar welkom
Oh, niet gezien. Dat kan, maar was echt toeval dat ik net op jou gereageerd had en je hier zag postenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:09 schreef Topiek het volgende:
[..]
Oh nee hier heb ik gister wat gepost, lurkte wat mee. In ABO SC post ik al een lange tijd
Dat vind ik niet echt een bijnaam, maar een afkorting, die gebruikt half fok.. sommigen zelfs buiten fokquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik mag toch wel Joof zeggen? Ik vind dat zoveel makkelijker.
He wacht, heb jij op mij gereageerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, niet gezien. Dat kan, maar was echt toeval dat ik net op jou gereageerd had en je hier zag posten
Ik was dan ook niet serieus over dat stalken
Lange darm? Dafuqquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:11 schreef JJH het volgende:
Ik word vaak 'die lange' of 'lange darm' genoemd irl.
Hier gewoon Hans of taxi.
Ja, die wiskundige driehoeken shitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
He wacht, heb jij op mij gereageerd?
quote:
Dat is niet echt een bijnaam neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, op werk sta ik bekend als de 'altijd zingende crewtrainer'. Maar dat vind ik niet echt een bijnaam, want mensen noemen me niet zo, behalve als er nieuwe mensen een rondleiding krijgen.
Nee precies. IRL een afkorting van mn naam. Hier altijd Buurmeisje of TGND.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet echt een bijnaam nee
"die kleine blonde daar is N. onze crewtrainer die altijd zingt"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, op werk sta ik bekend als de 'altijd zingende crewtrainer'. Maar dat vind ik niet echt een bijnaam, want mensen noemen me niet zo, behalve als er nieuwe mensen een rondleiding krijgen.
Ongeveerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"die kleine blonde daar is N. onze crewtrainer die altijd zingt"
Ik.zie het zo voor me
Dat zinnetje... ik wil een woord daarvoor zeggen, maar ik kan er niet opkomenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee precies. IRL een afkorting van mn naam. Hier altijd Buurmeisje of TGND.
Verder niet.
Welk zinnetje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zinnetje... ik wil een woord daarvoor zeggen, maar ik kan er niet opkomen
"altijd zingende crewtrainer", dat kun je samenvatten als iets.. hoe iemand altijd doet ofzo, maar ik kan er niet opkomenquote:
Oh. Ik zou niet weten wat je ervoor zou willen zettenquote:
Zie mijn editquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Ik zou niet weten wat je ervoor zou willen zetten
Ja, die zag ik. En je reageerde alweer voor ik mijn post kon editten.quote:
Sorry. Ik ben te snelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die zag ik. En je reageerde alweer voor ik mijn post kon editten.
Nee het is compleet anders. Bij fulltime FOK!ker bouw je een virtueel leven op, bij nolifer heb je geen leven.quote:
Ik heb beide.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee het is compleet anders. Bij fulltime FOK!ker bouw je een virtueel leven op, bij nolifer heb je geen leven.
erkening is de eerste stap naar genezing.......quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb beide.
Best erg eigenlijkBeter krijg ik het een keer druk
Werksequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:29 schreef JJH het volgende:
Ja, haartjes kammen en aan het werk. Tot later.
Trustenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even een middagdutje doen.
Geen afwasmachine hebbenquote:
Trustenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Teruglezen is soms zo leuk eh.. Ik word er helemaal warm van
Niet op jezelf wonenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen afwasmachine hebben
[..]
Trusten![]()
Ik zal aan je denken als ik naar huis rijd. Duimen is niet zo handig danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
Over een half uur beginnen de presentaties. Die van mij begint om kwart voor 4. Als iedereen op dat tijdstip even wilt duimen voor me.
Goed idee. Lief van je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik naar huis rijd. Duimen is niet zo handig dan
Gaan we doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
Over een half uur beginnen de presentaties. Die van mij begint om kwart voor 4. Als iedereen op dat tijdstip even wilt duimen voor me.
Ik BEN 24quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een menselijke afwasmachine![]()
En jij was 24 ofzo? Dat verschilt wel iets met mij.
Ik was met 19 al uit huis.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een menselijke afwasmachine![]()
En jij was 24 ofzo? Dat verschilt wel iets met mij.
Jij mag mij zelfs dat ene noemen, waar dat hele nare verhaal aan vast zit.. Iets met een pallet enzoquote:
Tof. Dank je.quote:
Geen dankquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik BEN 24
Tsja, toen ik 20 was, woonde ik ook op mezelf hoor
Dat kan. Ik had mijn school om de hoek, mijn werk zit dichtbij. Makkelijk sparen dus even, en als je kort ingeschreven staat krijg je toch niet zo makkelijk een huis.quote:
Maar de meeste mensen die op zichzelf wonen hebben of geen plek voor een afwasmachine of kunnen deze niet betalen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen dank
[..]
[..]
Dat kan. Ik had mijn school om de hoek, mijn werk zit dichtbij. Makkelijk sparen dus even, en als je kort ingeschreven staat krijg je toch niet zo makkelijk een huis.
Dit. En aangezien er één keer per half jaar iemand mee-eet, is het totaal overbodig voor mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen die op zichzelf wonen hebben of geen plek voor een afwasmachine of kunnen deze niet betalen.
Thuis hebben we er geen plek voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen die op zichzelf wonen hebben of geen plek voor een afwasmachine of kunnen deze niet betalen.
Dan is het wel begrijpelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. En aangezien er één keer per half jaar iemand mee-eet, is het totaal overbodig voor mij.
Sociale voorzieningen. Een door de docent toegewezen werkveld van mijn opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening. Echt een saai onderwerp, maar het moet maar.quote:
Doen we !quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:31 schreef Fera het volgende:
Ja, een afwas met de hand is sowieso binnen 10 minuten gedaan. Als je met z'n tweeën bent heb je nog een afdrooghulp ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit. En aangezien er één keer per half jaar iemand mee-eet, is het totaal overbodig voor mij.
Maar toch hoef je het zelf niet te doen, lucky you. Zelfs bij mijn ouders deed ik de afwas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thuis hebben we er geen plek voor.
[..]
Dan is het wel begrijpelijkNiet echt rendabel dan.
Thanks.quote:
Vaak was ik 's avonds af, laat ik het 's nachts drogen en pak ik het 's morgens weer in de kastquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, een afwas met de hand is sowieso binnen 10 minuten gedaan. Als je met z'n tweeën bent heb je nog een afdrooghulp ook.
Beetje ouwehoeren met sop is ook wel leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, een afwas met de hand is sowieso binnen 10 minuten gedaan. Als je met z'n tweeën bent heb je nog een afdrooghulp ook.
Oh, wel af en toe hoor. Maar niet zo vaak.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar toch hoef je het zelf niet te doen, lucky you. Zelfs bij mijn ouders deed ik de afwas.
Ik was altijd meteen af na het eten, zet het in het droogrek en ruim het voor het slapen gaan weer op. Pannen enz. doe ik meteen afdrogen en weg zetten. Vroeger deed mijn ex altijd afdrogen, dan was alles in één keer weg. Wel zo chill, ik haat het als het aanrecht helemaal vol staat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vaak was ik 's avonds af, laat ik het 's nachts drogen en pak ik het 's morgens weer in de kast
Tijdens de afwas had ik wel altijd de meest interessante gesprekken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren met sop is ook wel leuk
[..]
Oh, wel af en toe hoor. Maar niet zo vaak.
Hehehe, ik normaal ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was altijd meteen af na het eten, zet het in het droogrek en ruim het voor het slapen gaan weer op. Pannen enz. doe ik meteen afdrogen en weg zetten. Vroeger deed mijn ex altijd afdrogen, dan was alles in één keer weg. Wel zo chill, ik haat het als het aanrecht helemaal vol staat.
Dat heb ik ook wel eens gedaan, als het echt heel weinig was. Te weinig om een sop voor te maken, beetje zonde ook dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik normaal ook
Maar soms heb ik gewoon geen zinDan laat ik het een dagje langer staan en doe ik de afwas voor 2-3 dagen in één keer
Inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijdens de afwas had ik wel altijd de meest interessante gesprekken.
Herkenbaar, tijdens mijn vakantie maakt ik alles op.. glazen borden, toen was het: hé, ik heb geen glas of bord meer, laat ik gaan afwassenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik normaal ook
Maar soms heb ik gewoon geen zinDan laat ik het een dagje langer staan en doe ik de afwas voor 2-3 dagen in één keer
Wat heb je in je eentje nou nodig? Één glas, één koffiemok, één bord, één mes, één vork, één lepel, soms maar één pan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan, als het echt heel weinig was. Te weinig om een sop voor te maken, beetje zonde ook dan.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heb je in je eentje nou nodig? Één glas, één koffiemok, één bord, één mes, één vork, één lepel, soms maar één pan.
Daar ga ik niet zoveel moeite voor doen
Ook dan hoeft het niet heel spectaculair te zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als er iemand komt eten, dan is het een ander verhaal
Ja, dat is ook wel zo. Maar vaak doe ik dan wat uitgebreider. Wat meer pannen enzo nodig, opscheplepels enzo. Dan is het toch allemaal wat meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dan hoeft het niet heel spectaculair te zijn.Zelfs met twee personen heb ik nog wel eens een afwas gehad die eigenlijk niet de moeite waard was.
Soeppan, 2 soepkommen en 2 lepels?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dan hoeft het niet heel spectaculair te zijn.Zelfs met twee personen heb ik nog wel eens een afwas gehad die eigenlijk niet de moeite waard was.
Tenzij je pizza eet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar vaak doe ik dan wat uitgebreider. Wat meer pannen enzo nodig, opscheplepels enzo. Dan is het toch allemaal wat meer.
Blegh, soep.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soeppan, 2 soepkommen en 2 lepels?
Wat een koningen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben weg met bejaarden, werk op de touringcar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |