Ojawel. Jij weet heul niet over wie het gaatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nietEn nee, het is ook niet omgekeerd
Ja, weet ik veel, ik ken jouw rooster niet uit mijn hoofdquote:
Ohquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ojawel. Jij weet heul niet over wie het gaat
I know.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik ken jouw rooster niet uit mijn hoofd
[..]
Oh
Geen probleem Tam.quote:
Dat wist ik dan wel weerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know.Heb 2 banen, studie en 2 woonadressen.
Weet ik. Hehehehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem Tam.
Naamtopics zijn altijd goed.
/aandachtsgeil
1 studie maar?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know.Heb 2 banen, studie en 2 woonadressen.
Zo schattigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef DaMook het volgende:
Woei, poezen alweer thuis, zwalken nu half verdoofd door de kamer
.
quote:
Een soort van dronken poezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo schattig
Kater van mn beste vriendin werd in augustus ook geholpen. Zo schattig om te zien hoe ze eigenwijs proberen rond te lopen, terwijl ze duizelig zijn as hell
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aangezien we het toch over castreren hebben:
[ afbeelding ]
De poes wilde net al op de bank klimmen als normaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo schattig
Kater van mn beste vriendin werd in augustus ook geholpen. Zo schattig om te zien hoe ze eigenwijs proberen rond te lopen, terwijl ze duizelig zijn as hell
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
De poes wilde net al op de bank klimmen als normaal, dat ging natuurlijk niet
.
Haha ja iddquote:
Mijn hondje mag ook binnenkort.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ja idd, zijwaarts lopen, door de pootjes zakken enzo
.
Dagdaagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga mezelf nu van de bank af schoppen en toch echt even boodschappen doen!
Ik heb een pistolet/half stokbrood met kinderworstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb zin in een pistoletje met kaas en komkommer
Ik hoef geen worst van kinderenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een pistolet/half stokbrood met kinderworst.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef geen worst van kinderen
Geef maar hierquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Betaald schnitzel eten, wat een straf
Niet verkeerdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Betaald schnitzel eten, wat een straf
Not at all, leuk grietje van 1.50 die alles regelt ookquote:
Dat is een goedkope. Waar heb je die gevonden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not at all, leuk grietje van 1.50 die alles regelt ook
Nog beterquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Not at all, leuk grietje van 1.50 die alles regelt ook
Die was er alquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een goedkope. Waar heb je die gevonden?
Ik heb iemand van 1,50m gedate. Dat was bij mij zelfs niet iph, en ik ben toch wel iets langer dan dat jij bent.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die was er al
Maar dat is zelfs voor mij bijna iph
Gesprek aanknopen en telefoonnummer hosselenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik schat haar rond de 45 kilo.. dat is makkelijk tilbaar en alles.. leeftijd is alleen klote schatten..
Morgen word ik 21.quote:
Jonguh mijn ego wat doe je!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb iemand van 1,50m gedate. Dat was bij mij zelfs niet iph, en ik ben toch wel iets langer dan dat jij bent.
Ik gedraag me tenminste niet als een ouwe vent.quote:
Ik gedraag me naar mijn leeftijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gedraag me tenminste niet als een ouwe vent.
Ik ga vannacht zo als 1 van de vroegsten jou feliciteren op fb!quote:
Je bent 83?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gedraag me naar mijn leeftijd.
Ojaquote:
Sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ijk
[..]
Jonguh mijn ego wat doe je!
Ik ben eindelijk niet zo down meer doe je dit..
Zal ik eerder zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga vannacht zo als 1 van de vroegsten jou feliciteren op fb!
De perks of nightshifts alles ditdat..
Zo voel ik me wel.quote:
Mooie leeftijdquote:
Is maar een nummer, doet er niet zo toequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik schat haar rond de 45 kilo.. dat is makkelijk tilbaar en alles.. leeftijd is alleen klote schatten..
Prikje al gehad?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik eerder zijn?
[..]
Zo voel ik me wel.
Heb alleen geen idee waarom ik zo'n last heb de laatste dagen. Had het in juni ook al 2 weken, maar dan een stuk erger.
Straks, voordat ik op e fiets spring. Anders een stijf been de hele week.quote:
Niet vergeten hè.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks, voordat ik op e fiets spring. Anders een stijf been de hele week.
Ik krijg 3 wangzoenen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, als ik morgen naar Arnhem kan, gaan we wel zoenen dan hoor Fera!
Nog meegekregen dat ik geen perenijsjes mee kan nemen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg 3 wangzoenen?Takes me back.
Mijn familie is daar heel erg in, dus ben wel wat gewend.
Ja. Ik moet wat verzinnen, want ik zit vanavond tot half 7 op school.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog meegekregen dat ik geen perenijsjes mee kan nemen?
Van mij krijg je ze een andere keer okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tijd meer om iets te kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik moet wat verzinnen, want ik zit vanavond tot half 7 op school.
Neuh. Je komt gewoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van mij krijg je ze een andere keer oke
Ik doe mijn best.quote:
Ik haal in Utrecht wel iets denk ik. Iets wat makkelijk uit te delen en op te eten is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tijd meer om iets te kopenSupermarkt is wel lang open toch
Geen idee wat je anders zou verwachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Arme Bogiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Al weer 3 keer kots geruimd vandaag.
Ik geloof dat die brokjes niet zo goed voor hem zijn.
Goed plan. Heb je ook een gewone AH zitten héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haal in Utrecht wel iets denk ik. Iets wat makkelijk uit te delen en op te eten is.
Waarom doet hij dat niet als ik er ben? Ik ga wel ander voer voor hem kopen. Nu moet ik sowieso naar de supermarkt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Al weer 3 keer kots geruimd vandaag.
Ik geloof dat die brokjes niet zo goed voor hem zijn.
True. Maar ik ben morgen verder vrij bedenk ik me. Ik ga dan wel even de city in en haal het dan. Dan is het eventueel ook nog vrij vers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan. Heb je ook een gewone AH zitten hé
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Maar ik ben morgen verder vrij bedenk ik me. Ik ga dan wel even de city in en haal het dan. Dan is het eventueel ook nog vrij vers.
HET IS EEN ZIEKTE.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Beetje vergeetachtig?
Sorry, dat is niet grappig, ik wist dat je daar last van hebt
Goed planIJs
Nice.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
HET IS EEN ZIEKTE.
Nee joh, mag je best grapjes over maken. Doe ik zelf ook. Zelfspot ftw.
Geen idee. Misschien doet ie het omdat hij je mist ofzo. Weet weinig van honden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat niet als ik er ben? Ik ga wel ander voer voor hem kopen. Nu moet ik sowieso naar de supermarkt.
IJs wordt het denk ik niet, dat smelt vast in de auto.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice.Ik ben ook zo goed in dingen onthouden
Not
Nog 2 uur en 10 minuten![]()
Zo'n vriestasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
IJs wordt het denk ik niet, dat smelt vast in de auto.
Lijkt me sterk eerlijk gezegd. Ik dacht juist dat het gisteren beter ging, toen heeft hij volgens mij alles binnen gehouden. Anders voer ik hem wel rijst met kip.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien doet ie het omdat hij je mist ofzo. Weet weinig van honden.
Moet ik een vriestas meenemen naar een meet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n vriestasMaar het is niet heel handig nee
Pleur je 'm daarna weg? Zo duur zijn ze nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik een vriestas meenemen naar een meet.
Pfffquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
Ik kan me trouwens niet aan mijn belofte houden. Tenzij ik morgen ook nieuwe kleren koop.
Alsof mijn handtas al niet vol genoeg is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pleur je 'm daarna weg? Zo duur zijn ze nietEn je hebt vast een handtas meenemen waar die in past
Grotere kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof mijn handtas al niet vol genoeg is.
Ik baal er wel van, maar al die kleren liggen in het Verre Oosten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pfff
Nou vooruit, omdat ik geen perenijsjes mee kan nemen
Dan moet ik daar weer een outfit bij matchen enz. Nah.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grotere kopen
Of van de vriestas je handtas maken
Iedereen een ijsje van een euro van de snackbar, opgelostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
IJs wordt het denk ik niet, dat smelt vast in de auto.
Verre Oostenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik baal er wel van, maar al die kleren liggen in het Verre Oosten.Maar ik wilde al wat nieuws kopen. En m'n stufi is binnen. Ik heb wel m'n lolita achtige rokje bij. En m'n halsbanden.
Wie weet knutsel ik wel wat in elkaar.
Ga als vrieskastquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet ik daar weer een outfit bij matchen enz. Nah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |