De bewoners zitten inmiddels in de woonkamer hun broodjes op te peuzelen...het ziet er naar uit dat ze totaal niet moe zijn..kan dus wel weer een latertje worden..
Ze zitten Big Brother een beetje belachelijk te maken. "Hieke zit op het toilet. Zou het lukken? Kijk morgen".
Ali: "Heb je het gehoord over Georgie? Hij heeft een brood gebakken! Kijk morgen.."
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 19-09-2000 00:34]
Een van de heren merkt op dat Meta bij zijn ouders in de straat woont. (Danny weet in iig waar Meta altijd heeft gewoond Bij zijn moeder in de straat...of hij/zij er nog woont weten we (nog) niet)
robin over dat hij bij de politie wil en als dat niet lukt in het leger
leo: het bedrijfsleven betaalt beter
1.10
leo: we kunnen het waterorgel wel aanzetten.
daarna gepraat over het waterorgel er moet nog een pijpje anders
1.11
Robin: moeten we hem (de oven) nog opstoken?
Leo: nee
Ze gaan naar binnen, hebben chocolade brood gebakken
Oh's en Ah's over het brood
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:14]
Voordat Robin zijn bedje mag opzoeken helpt hij eerst Leo nog even met het brood. Het gesprek gaat over de honden en het apje van Leo. De kenmerken van de huskys (of hoe je het maar schrijft) worden besproken.
Robin verteld dat hij eerst verkoopmedewerker is geweest bij Delta Loids, maar nu wel graag bij de politie wil.
Leo merkt nog op dat het bedrijfsleven meer betaald. Robin verteld dat hij beslist niet een kantoortype is, hij wil in beweging blijven, Nederlands is niet zijn sterkste kant (zowel schrijven als praten). Hij heeft zijn MAVO wel gehaald en wilde daarna wel graag MTS doen ofzo, ds er nooit van gekomen.
Leo denkt dat ie wel een goeie kans maakt bij de politie, er lopen campagnes genoeg. Ze hebben veel mensen nodig. Robin verteld dat hij al op gesprek had mogen komen maar het afgezegd heeft vanwege zijn opsluiting in het BB-huis.
Het brood wil volgens mij niet echt opschieten, bemerk weinig vorderingen...
1:11
Ahhh ze hebben besloten het brood te laten zover ie nu is. Het is een chocolade brood geworden. Leo laat hem trots voor de camera zien en vraagt bevestigend "mooi he ?"
Robin: "Hij is niet mooi, hij is gewoon lekker"
Annet en Hieke reageren allemaal dat ie ontzettend mooi is.
Leo: "Weet niet of hij lekker is."
Leo: "Goed gedaan hoor, maatje !"
Robin: "Heb jij goed gedaan"
1.16
van leo hoeft koos niet op de stretcher
robin vind de stretcher een kut ding.
annet vindt het belachelijk dat er een stretcher is
leo vergelijkt de stretcher met roken hij vindt het niet erg als er sigaretten gekocht worden. zo moet het ook de stretcher
georgie moet op de stretcher en baalt want hij heeft geruilt met koos. Hij wil dat koos hem zal bedanken. mopper mopper het zit me dwars dat ik op die strecher moet
leo: je moet wel eerlijk blijven en het tegen hemzelf zeggen
gedoe over wie er last van zijn rug heeft en wie niet
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:32]
Ze zijn er uit. Leo gaat het vannacht proberen op de stretcher, hij is redelijk moe en vermoed dat ie wel in slaap kan komen. Robin verteld dat hij al heeft geklaagd in de DBK dat het een onding is (letterlijke woorden waren "Het is gewoon een KUT!ding"). Ze hebben bij hem thuis een stretcher en die ligt perfect. Waarom niet gewoon een extra matras ofzo neer leggen.
Annet wil er ook wel eens op slapen...het is iedereen en niet steeds dezelfde. Morgen gaan ze het erover hebben en afspreken dat iedere nacht iemand anders erop gaat slapen. Iedereen die nu er op geslapen heeft klaagt over de nek en rug.
Georgie baalt dat hij nog niet eens een bedankje heeft gehad van Koos dat hij vannacht zich heeft opgeofferd er te slapen (ipv Koos). Hij benadrukt nog eens dat hij dit niet zegt om te klagen en er morgen ook over al hebben met hem.
Ze hebben kennelijk ook een dekenprobleem, maar dat hebben ze opgelost door Ali's dekbed te gebruiken, die had genoeg aan een laken. Robin haakt dan nu echt af en gaat slapen.
Niet alleen Robin de andere drie besluiten er ook een eind aan te breien
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-09-2000 02:04]
1.28
aanstalten om naar bed te gaan
Annet vindt het figuur van Hieke heel mooi en vraagt hoe ze dat voor elkaar krijgt. Of ze weinig eet of puur geluk is.
Hieke: "Nee is geen geluk, daar heb ik veel voor moeten doen."
Annet: "Begint het met een A?"
Hieke: "Nee..."
Annet: "Ik moet zeggen dat ik je heel mooi vindt."
Hieke: "Heb wel heel veel striemen enzo"
Annet: "Nee...ik dacht echt even dat je...maar dat vertel ik je nog wel".
Annet: "Ik maak me echt zorgen om me figuur..ik merk gewoon dat ik aan kom."
"Dat snap ik niet, want normaal zit ik altijd achter de bali en hier ben ik continu in de weer"
Hieke: "Nee, ik ook niet.."
Annet: "Ik wil echt niet dik worden."
Hieke: "Nee ik ook niet."
Annet verteld dat er bij de sportkeuring gevraagd is of ze aan fitness deed, ivm met haar schouderpartijen. Hieke geeft aan dat ze gespierde vrouwen wel mooi vindt, niet van die overdreven spierbundels (zoals bodybuilders), maar een beetje breed vindt ze mooi. Annet zegt dat zij ook wel goed gebouw is...Hieke ketst dat af door te zeggen dt het wel mee valt. Ze praten wat door over sporten en wat ze er allemaal aandoen om een beetje figuur te houden, ook na de zwangerschap.
Annet: "Ik weeg 68 kilo"
Hieke: "nu 60"
Annet: "Maar als ik jou zo zie...het scheelt maar 8 kilo, het zullen bij jou de spieren wel zijn die wegen."
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 19-09-2000 01:43]
1.50
uit de herenslaapkamer komt nog herrie en er komt iemand bijna uit de deur vallen
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:59]
Voordat de dames naar bed toe gaan, vallen ze de heren nog even lastig. Het merendeel blijkt nog niet te slapen. De stream blijft gericht op de gang en badkamer.
1:59
Ik ga er niet meer op wachten tot de streams bijdraaien, slaap lekker en tot morgenavond.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-09-2000 02:01]
2.05
ali gaat weer zingen, het gepraat wordt luider en wakkerder, robin gaat weer stemmetjes doen.
2.07
de dames vertrekken eindelijk
oh nee komen toch weer terug
nee gaan toch eindelijk
stream blijft op de herenkamer, moppenuurtje robin begint over beffen en het geld dat iemand er mee kan verdienen tot de man thuis komt
2.09 oh nee ali gaat ook weer moppen vertellen.
2.11 ali: he robin ik ga slapen nou kan echter niet langer dan een halve minuur zijn mond houden
Desiree ligt te slapen met een arm om d'r heen. Als ik het goed zie is die van ferdi, want volgens mij ligt Robin bovenin.
2.22
Nee dus, Robin gaat even hert toilet bezoeken, gooit daarna water in zijn gezicht en zoekt iets tussen de koffers op de gang.
2.24
Neusspray?
2.26
Terug in de slaapkamer klimt hij weer na boven, al kijkend naar Deesje. Zou hij spijt hebben dat ie zelf niet naast er ligt of jaloers zijn?
Rust is wedergekeerd!
quote:Neusspray? Waarom liep ie zo moeilijk te hoesten dan?
Op 19 september 2000 03:28 schreef jjanet het volgende:
definitely neusspray!
quote:?
Op 19 september 2000 03:31 schreef Sarin het volgende:
Neusspray? Waarom liep ie zo moeilijk te hoesten dan?
http://www.fokforum.nl/showtopic/17763
voor hoe je een plaatje bij je username krijgt......
Ga lekker door met de stream verslagen jongens gaat lekker zo
08:53
"Goeiemorgen," zegt ze vrolijk in de camera. Ze lijkt behoorlijk uitgeslapen
09:00
"Maak me even mooi voor de kippen," zegt ze weer in de camera. Volgens mij verveelt ze zich
Ze wil de kippen voeren, maar om de een of andere wazige reden wil de deur niet open. Ze wandelt de hobbykamer in en komt terug met iets waarvan ik niet duidelijk zie wat het is. In ieder geval lukt 't haar de deur open te krijgen.
09:17
Bianca is bezig in de keuken. Zo te zien is ze koffie aan het zetten.
Als ze klaar is vertrekt ze de tuin in.
Ze is bezig met wat lijkt de tuinslang. Gaat ze het gazonnetje sproeien ?
De kippen wandelen vrolijk in het rond.
09:35
Bianca is druk bezig in de keuken, verder nog weinig activiteit te zien in het huis.
Heerlijk zonnige dag buiten lijkt het. Zou dan niet alleen in Zeeland de zon soms schijnen? Het is net een druk bijtje nu, driftig aan het hout hakken, ben benieuwd.
De vuilniszak is verwisseld en ze doet wat afwas..
09:40
Ze probeert nu wat hout te hakken... (red. als dat maar goed gaat !)
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 09:40]
[Dit bericht is gewijzigd door HJ op 19-09-2000 09:42]
Oei! volgens mij werkt houthakken niet echt zo, de ingredienten volgens bianca: Zet een blokje hout rechtop en probeer dan met een bijl van afstand er op te meppen
Je moet er toch niet aan denken wat er gebeurd als je eens misslaat, maar goed.
De kippen scharrelen iig vrolijk rond in de tuin en zijn niet echt onder de indruk van de activiteiten tot zo ver.
Nog steeds is het houthakkersritueel bezig, wat nog ontbreekt is een mooi geblokt overhemd en een zwaar sjaggi in de linkerbovenhoek, maar ik zie liever Bianca zo
Het kippenhok biedt momenteel meer spanning dan de rest van het huis. Stream op de tuin terwijl Bianca reeds weer naar binnen is gegaan, ownee! sneaky verdwenen naar de oven die buiten staat loopt ze ineens weer in beeld, het wordt tijd voor koffie iig hier, moet wel op blijven letten Met wat moeite richt stream 1 zich op de buitenoven, volgens mij zijn er wel meer mensen nog niet echt wakker...
Prachtig stilleven, hoor ff niets meer en zie ook niets bewegen, behalve een kip die lijkt te oefenen voor de 400 meter hardrennen. Geluid is weer terug, voorzover hieronder de wind verstaan mag worden. Bianca lijkt de blokken hout in de oven te gooien. Met de speakers op 10 komt in een keer een kreet van een kip het kantoor door, dank u voor mijn oren en een baas die nu raar komt kijken. K*T-kip
Nog steeds weinig anders te melden.
Bianca inmiddels terug in het huis. Zonnenstralen komen langzaam het huis aan de binnenkant verkennen. Bianca doet een korte broek aan en spannende witte sokken. Petje op, de dag kan beginnen. In de badkamer, handen wassen, wederom zien we de gewaagde (gamma?) tegeltjes. Waar was die handdoek nu ook al weer? owhja...daar...
Ik hoorde een stem, zou er nog iemand wakker zijn, of ben ik nu gek geworden? Was ophangen in de tuin, kippenhok wordt geinspecteerd, neem aan op eieren, verder alles zijn normale gangetje zo te zien.
Touwtjespringen in de tuin, Bianca is er maar druk mee, stream 1 op de woonkamer, gebeurt niet echt iets.
Een kip moedigd Bianca aan bij wat push-up activiteiten inderdaad wat heeft die meid een energie! Sportief typje hoor, echt zo'n fruitonbijt gevalletje. Hups weer met de was in de weer.
Een maar weer touwtjespringen dan.... Het zou zo een reclamespot kunnen zijn van een of ander energie verhogend middel, worden er ook doppingcontroles gehouden vraag ik me ondertussen af Nog wat strech-oefeningen. Shot van de binnenkant van het huis naar buiten toe, op het ritme van een JA-knikker worden de oefening doorgestormt. Weer naar binnen dan maar, hups naar de badkamer? ja hoor! De volgende lading was lijkt verwerkt te gaan worden. Een vluchtig gesprek met een van de bewoners, kan zo snel niet opmaken met wie, er lijken dus meer mensen wakker te worden. Als ik het goed zie is het een van de andere dames. Een stem vraagt ineens om iets uit de dagboekkamer te gaan halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 10:19]
Een van de dames lijkt inmiddels terug uit de dagboekkamer gekomen te zijn, denk dat het bianca was. Met een vrolijke: "nou doei!" zijn ze terug in de kamer, inmiddels is er weer een van de bewoners die een teken van leven geeft. Wat er nu opgehaald is is me niet echt duidelijk, zal wel niet veel belangrijks zijn geweest. Fasinerend ondertussen om te zien hoe kippen maar een doel in het leven hebben, eten!
Stream 1 op de slaapkamer. Ferdi lijkt inmiddels ook wakker geworden te zijn, Bianca gaat ondertussen gewoon door met de activiteiten. Bianca heeft ruzie met het zendertje of is met een riem bezig lijkt het.
10:24 De sit-ups zijn gedaan en de camera zoemt uit. Mooi beeld van een lege woonkamer, leeg kippenhok en een lege tuin.
10:26 Bianca showt haar goede spirit door vrolijk het wijsje van Eigen Huis en Tuin te neurien en ddor te gaan met beenspieroefeningen.
[Dit bericht is gewijzigd door Snof op 19-09-2000 10:28]
Bianca in gesprek met hieke, de dames praten vrolijk in het zonnetje van de tuin. Gaat over de slaapkamer, kan het moeilijk verstaan. Leo komt als onderwerp ook nog even voorbij. Sure buikoefeningen hadden we Bianca nog niet zien doen....dus...pcies
Stilte in het huis weer, er beweegt niet veel. De wakkere personen zullen wel richting de badkamer zijn gegaan, echter geen stream welke wat laat zien. Bianca lijkt weer terug in de tuin te zijn de oefeningen voortzettend waar ze mee bezig was. Goed geslapen? Heerlijk. Jolanda heeft zich inmiddels in ochtendjas ook in de tuin gevoegd.
Jolanda lijkt de oefeningen van Bianca niet echt boeiend te vinden en loopt terug naar binnen. Langzaam maar zeker stroomt er weer wat leven in de brouwerij. Opvallend verschil in tijd tussen stream 1 en 2, maar kan aan mijn connectie liggen. That's the spirit, na sportoefeningen gewoon een sigaretje gaan roken. Leo komt weer voorbij als onderwerp van gesprek tussen Bianca en Hieke. Jolanda sjokt ondetussen wat heen en weer in het huis. Een lok lang blond haar vliegt voorbij op streams 2: Kim?
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 19-09-2000 10:34]
Annet inmiddels ook gesignaleerd in de wakkere wereld en de tuin. Jolanda zit ff rustig alleen op de bank in de woonkamer. Lijkt zich klaar te maken voor ook een sportieve dag. Annet is inmiddels ook druk bezig met touwtjespringen terwijl Jolanda er nog wat versuft bij staat te kijken.
Ik stop er ff mee, geloof dat mijn baas het niet echt prettig vind dat het werk blijft liggen, tot later vandaag!
Hieke: "Het was een uur of 4 geloof ik"
Bianca: "Wat was er dan ?"
Hieke: "Ze zaten te friemelen met z'n tweeën... (red: geluid valt weg) ... Leo en Joland bij elkaar zaten ?"
(geluid valt weg).
Jolanda is inmiddels ook ontwaakt.
De kippen schijnen maar 1 ei te hebben gelegd volgens Bianca.
Hieke vindt dat vreemd omdat de kippen nu toch gewoon goed gevoed worden.
Kim is ook wakker inmiddels.
Jolanda probeert het ook, maar die heeft het na 2x al opgegeven.
De stem verzoekt Mohammed Ali zijn nieuwe batterijen op te halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 10:53]
Jolanda doet inmiddels beenoefeningen in de tuin. Hieke en Kim zagen hout, maar al snel geeft Kim aan dat ze er niet genoeg kracht voor heeft en dus neemt Annet haar plaats in.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 10:58]
Bianca is de thee aan het inschenken geslagen.
11:08
Robin is ook ontwaakt en komt de tuin in om wat touwtje te springen. Sportieve types allemaal. Wordt er zelf moet van...
11:11
De stem: "Ali, zou jij even naar de dagboekkamer willen komen ?"
11:16
Heb het eerder toch verkeerd gezien. Koos is pas zojuist ontwaakt, wandelt de tuin in en wenst iedereen een goede morgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 11:16]
The hell with pauze, streamen zullen we!
Het hele clubje lijkt buiten in het zonnetje te zitten, Ferdi beweerd niet echt geweldig geslapen te hebben. Ondertussen wordt er driftig baantje getrokken (hardlopen dus) over het grasveld. Voorgesteld wordt om de handdoeken te gaan wassen vandaag om ze wat stugger te maken. De heren lijken nu ver uitgelopen te zijn. Net Ali gaat nog ff fanatiek door.
Inmiddels lijkt ook Alo het lopen wel ver beu te zijn, hij komt iig niet meer voorbij op de streams. Bianca stelt voor aan de groep om binnen wat te eten en vraagt aan Kim om mee te helpen de tafel te verplaatsen. Na een uithaal van Georgie(?) tegen een bal, bliegt zijn slipper in de vijver. Koos lijkt wat rustig in de schaduw te zitten.
Er wordt gelachen om de (hei?) werkzaamheden op de achtergrond, terwijl de bewoners hier lekker zitten. Er is chocoladebrood gemaakt. Kim wordt gewaarschuwd dat 'haar' scootervriendjes er weer zouden staan. De tafel blijft toch buiten staan en wordt ondertussen gedekt met borden, vermelding dat er 3 messen kwijt zouden zijn. Ali klaagt over zijn conditie en is er blijkbaar niet geheel tevreden mee, in de badkamer ondertussen staan Desiree en Jolanda te kleppen over haar en andere vrouwen-praat...
Ali lijkt zich klaar te maken om een douche te nemen, Jolanda trut nog wat verder aan haar haar en lijkt vlechtjes in te doen. Desiree staat met een prachtige groene handdoek op haar hoofd, Leo blijkt niet geweldig geslapen te hebben, Ali daarin tegen wel. Het is toch Ali niet die momenteel een douche neemt, wie dan wel?
Ali klaagt nog wat verder over zijn conditie, en is gesprek met de persoon welke in de douche staat. Zo te zien en horen is dit Georgie.
Weer wat gezing op de achtergrond, het gebruikelijke geblaat.
Ali staat in middels onder de douche. Het systeem met de muntjes werkt zo dat je er rustig het muntje in kan gooien en dat dan pas na een minuut ofzow het water warm wordt. Ali staat eronder, maar krijgt te maken met eerst koud water. Georgie legt uit hoe het systeem van warm water werkt. Argh! een kreet uit de douche, Ali schijnt het warm water maar niets te vinden. Ali zingt inmiddels op volle kracht uit de douche (goh, niet verwacht he? )
Verder weinig bijzonders te melden, behalve een wel erg leuk jurkje van Desiree.
Desiree is nog steeds bezig met haar make-up-sessie. Voor de statistieken: de kippen schijnen een lichte voorkeur te hebben om achter het hok door te lopen. BB mag van mij de klasieke muziek weer het huis in gooien, het gezang blijft wederom maar door gaan. Ali is klaar met douchen, met een zwaai gooit hij zijn kleren in de wasmand. Desiree loopt de badkamer binnen en doet iets van kousen aan.
Nog steeds staat er 2 streams op de badkamer gericht, kan weing anders van het huis zien momenteel. Desiree lijkt zich bedacht te hebben qua kleding en doet een broek met shirtje aan ipv het jurkje. Onder het motto 'lekker belangrijk': De kam van Desiree heeft er geen zin in lijkt het wel en is ff pleituh.
11:58
Ali staat voor de spiegel zijn haar te kammen, lijkt zich erg bewust van de camera achter de spiegel en lijkt wel een showtje op te voeren.
Geheel in VOO stijl een prachtige closeup van het afvoerputje van de wastafel!?!?! Het nut hiervan ontgaat me ff. Alo gaar ineens in een hoek staan en lijkt te schuilen voor de camera's? Het lijkt een beetje een Bart immitatie om het de cameramensen wat moeilijker te maken en een beetje te dollen.
Koos aan de tafel, bezich met het malen van koffiebonnen denk ik. Desiree komt af en toe een kijken naar de verrichtingen van Koos. Koos geeft een klopje op de schouder van Leo, met de mededeling dat het lullig voor hem is dat hij zo slecht geslapen heeft.
Alsof Koos een nieuw levensdoel heeft slingerd hij fanatiek aan de koffiemachine.
Bonen erin, draaien maar en de koffie voorzichtig in een potje stoppend, lijkt hij enigzins met eigen gedachtes te zitten. Jolanda ook in de keuken waar mee bezig niet bkend.
Koos loopt weer naar de voorraadbus aan de wand om een nieuwe lading koffiebonen te nemen. Leo lijkt samen met Koos en Jolanda in gesprek te zijn over wat ze met de opdracht van BB hebben gedaan, de opdracht om terug te gaan in gedachten etc. Ferdi in de badkamer, loopt ff in en uit, niets bijzonders te melden. Ali nog wat in gesprek met Desiree welke nog steeds met haar haar bezig is.
Nog steeds een opvallend tijdsverschil tussen stream 1 en 2, stream 2 lijkt wat langzamer te zijn qua doorgeven van beelden. De gehele club is nu aangeschoven aan de eettafel buiten, opvallend is de voorkeur voor hoofdbedekking, Robin lijkt een doek om zijn hoofd te hebben, Leo een petje, Jolanda heeft echt werk gemaakt van haar vlechtjes, schattig hoor
Kim heeft een keurig staartje in, staat haar leuk, Koos heeft een irri zonnenbril op, maar vraagt wel eerst goedkeuring van de andere bewoners hierover, of ze er bezwaar tegen hebben. Lollige stemming ondertussen. Stream 1 ondertussen op een lege woonkamer, Stream 2 op de tuin, maar tijdje geen geluid.
Geen geluid, stream 2 lijkt 'vastgeplakt' op Jolanda. Ontbijt is in volle gang, iedereen is rustig aan het eten.
Ik geef het etaffete-stokje weer ff over, tot strakkies!
12:24
Geluid van stream 2 is nog steeds weg. Stream 1 heeft wel geluid maar die staat helaas op de woonkamer gericht en niet op de tuin.
De kop van Jolanda heb ik na een kwartier nu ook wel zo'n beetje gezien trouwens.
Dit is op deze manier niet te volgen. Zodra er weer geluid is of het beeld niet langer op het hoofd van Jolanda gericht is horen jullie weer van me..
Het beeld van stream 2 is inmiddels wel iets aangenamer. Dit staat nu permanent op Kim gericht. Mag ik de VOO redactie hiervoor hartelijk danken ?
Ben er inmiddels achter waarom de kippen nauwelijks eieren leggen: Het vreslijke gezang dit jaar in BB2
13:19
Aladin en Jolanda hebben het over het feit dat Ali haar eten gisteravond niet wilde eten.
Ali: Ik zag dat jij mijn rijst niet wilde eten dus dan wil ik jouw eten niet eten.
Jolanda: Ik heb heerlijk van jouw rijst gesmuld dus dat is helemaal niet waar.
13:24
Jammer dat de regie dit niet verder op pakt. Stream 1 en 2 laten het waterballet zien. Hieke en Ferdi balanceren over 2 planken die over de vijver liggen.
Ik kan niet verstaan wa er gezegd wordt omdat het waterorgel zoveel plons en spetter geluiden maakt.
Er wordt om iets gelachen..tussen de spetters door
13:29
Ferdi: De eerste en derde zijn ook wel redelijk...spetter...plons..
Hieke: Ja dat bedoel ik...spetter...plons
Ferdi:spetter..behalve de derde..splons..en dan de vierde..
(moet even naar de plee van dit geluid)
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 13:30]
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 13:47]
13:50
Desiree en Bianca zijn met de wringer bezig.
Bianca: dit is goed voor je spierballen.
Desiree: Ja eg wel...ik voel het.
Bianca: Kom Daisy kom Daisy kom Daisy!
13:54
Ali en Koos gaan een potje schaak spelen.
Ali: Als je van me wint dan eet ik mijn badjas op. En als je van me verliest dan..eet ik ook mijn badjas op. (ja stop dat smoelwerk vol met stof )
14:04
Kim staat de tuin te sproeien. Beide streams volgen dit. Verder gebeurd er weinig.
Georgie roept dat ie hier geen jaar zou willen blijven. Dikke neus echt niet! roept ie. Desiree daarintegen zou het wel haar huisje willen maken, lekker met mijn hondje.
Ali geeft weer eens goede raad: De kippen mogen niet van het water drinken waar de handoeken in gewassen zijn want daar zit zeepsop in. Linke soep
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 14:07]
14:27
Ferdi, Hieke, Kim, Georgie en Desiree zitten aan de eettafel te kaarten.
Ferdi is zijn zender vergeten en gaat op zoek..
Kan iemand die gast bij de regie eens op zijn smoel timmeren die het nodig vindt om de hele tijd over te schakelen op een lege woonkamer!
14:31
Koos verteld aan Robin dat Ali het hart op de tong heeft en erg wispeltuurig is.
Het ene moment wil ie hier 4 jaar zitten en het volgende moment heeft ie weer ruzie met iemand.
Robin vindt dat er teveel geslijmd wordt door een aantal personen en daar wordt ie niet goed van.
Koos is ervan overtuigd dat 'die jongen' het hart op de goed plek heeft.
Als ie Ali bedoelt dan heeft ie het mis.
14:34
Robin wil meer spanning en vindt dat er te weinig gebeurd. Bianca vindt dat er al genoeg gebeurd is.
Het lijkt erop dat Robin een beetje shagarijnig is! Ik hoop stilletjes op een nieuwe relletje..
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 14:40]
Dan over het 's middags slapen:
"Ik denk dan ga nou niet naar bed.. Blijf 's middags wakker en hou 's nachts je kop..."
Robin loopt weg, die is het gemopper van Robin zat denk ik.
Koos bralt door:
"je moet dus alles wat in je zit... je moet niet alles in één week eruit gooien".
Annet is aan het hakken, koos levert commentaar omdat ze bijna haar vinger araf hakt. Hij staat op en laat zien hoe het wel moet.
Bianca staat ook op en vertrekt naar binnen. Die kan het ook niet meer aanhoren..
Ali zegt dat het het probleem van de vrouw is als de man een kleintje heeft.
"De man die komt toch wel klaar, alleen de vrouw komt niet aan haar trekken. Nou dat is haar probleem..."
Hieke is bezig met de was. Annet doet voor de zoveelste keer een Belgse na (begint ook knap te vervelen -red) terwijl ze groenten plukt. Leo kijkt verveeld toe.
15:24
Ali staat voor de verandering eens op zichzelf te kankeren! Hij heeft iets uit zijn klauwen laten pleuren en is pissed op zichzelf.
15:30
Robin heeft het heel erg druk met het kijken naar een vliegtuigje wat rond vliegt. Leo laat hem zien hoe je OK kan aangeven en gooit zijn oksels in de lucht
Danny, ik geef het keyboard weer aan jou! Tot vanavond!
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 15:33]
15:35
Reclamefilmpje van MrZap op de stream
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 15:59]
Jolanda meldt dat ze in ieder geval niet sjagerijnig wordt als ze niet rookt.
Kim: "Hoeveel rook jij dan per dag"
Jolanda: "Toch wel ruim twee pakjes. Als ik uitga wel ruim 3 pakjes"
Moraalridder Robin: "Je weet wel dat de kans op kanker heel groot is he ?"
Jolanda: "Dat zal best. Als je er aanleg voor hebt vast wel.."
Robin zeikt nog ff door over roken. Hij vindt 't vies. Heeft 't één keer geprobeerd en heeft na één haaltje drie minuten staan roken.
15:57
Leo wordt naar de dagboekkamer geroepen.
De stem gaat door. Er komt een luchtbed bij die de bewoners op de stretcher kunnen leggen.
Leo moet ook nieuwe batterijen meenemen.
Ali zegt dat 'ie niet commercieel denkt, maar schrijft wat 'ie mooi vindt en toevallig vinden de meesten dat mooi.
Begint meteen weer zijn hele relaas over camera's en tijdcodes en buma/stemra blabla.
Hij heeft zich afgelopen jaar aangemeld bij het nationaal songfestival, maar heeft NET de eindronde niet gehaald.
Zelf geschreven met de drummer van Marco Borsato, sander de boer blablabla.
Nummer was nu onder zijn introductiefilmpje gebruikt.
16:07
Robin is wat aan het spelen met de bal, Koos ruimt kippestront uit de tuin.
Ze heeft het tegen de andere dames. Iedereen is buiten zo te zien, al de hele dag.
Ze hebben het over spijkers in de schutting timmeren om als trap te gebruiken zodat ze beter over de schutting kunnen kijken.
(haal dus maar weer weg)
De bedoeling is erop te klimmen zodat 'ie over de schutting kan klimmen.
16:37
Reclameblok
16:37
Ali wordt naar de DBK geroepen. De rest roept meteen "we hebben je gewaarschuwd".
Het schijnt Hummie ZELF te zijn.
Een van de dames zegt nog dat het de bedoeling is dat het de bedoeling is dat ze de namen van 'de stem' niet noemen.
Weer zo'n wazig detail dat waarschijnlijk in de contracten staat.
16:42
Ali's bouwwerk is afgekeurd. Het zou te gevaarlijk zijn volgens Hummel. (jammer, het zag er nogal gammel uit, hij had op zeker gevallen -red.)
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 19-09-2000 16:49]
In de keuken wordt het recept voor een sladressing besproken door Bianca ( uiteraard in irri half engels) en Kim..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 19-09-2000 17:01]
( )
Van mij mag alles, ik stel niet de regels op. Het is gewoon een kwestie van nettiquette
[Dit bericht is gewijzigd door worst op 19-09-2000 18:09]
17:10
De dames zien een rups in de sla en doen er zeker drie minuten over om het beestje eruit te krijgen.
Ben weer thuis, safe achter de streams, eens kijken hoelang we het vol kunnen houden
Dames staan in de keuken, bezig met eten, stream 3 vertoont nog steeds de eeuwige rustige kippen, terwijl stream 2 een overzicht op de eettafel en het keukengedeelte geeft. Desiree staat samen met Kim achter het aanrecht, Ali komt af en toe wat dingen vragen. Sterrenbeeld, wat huishoudelijke dingen etc. Robin staat er wat bij te kijken.
Niet veel gebeurd in de tussentijd, Robin is in gesprek met Ali welke een nummer zit te schrijven, Robin verwonderd zich erover hoe Ali dit voor elkaar krijgt en heeft er alle bewondering over. Ondertussen drukte in de keuken bij het voorbereiden van eten.
Ali druk bezig met het verder verzinnen van een nummer, potje inkt staat voor het met papier, ik meen met te herinneren dat er niet geschreven mocht worden, maar kan iets in de tussentijd gemist hebben natuurlijk. Robin staart wat stil voor zich uit. Stream 1 zoemt in op het papier van Ali, is net niet te lezen wat er op staat.
Heike nu ook met hoofddoekje slenterd door het beeld heen, altijd een prettig gezicht
Robin staat weer bij Desiree aan het aanrecht blik strak vooruit, wat zou er in hem omgaan?
Ali beweegt bijna niet meer, zit stevig na te denken, ondertussen weer de pogingen tot zang, argh! Stream 1 valt hier weg. Op de 2e is te zien (overigens zonder geluid) dat Robin een papier aan het lezen is, ik denk dat het de pogingen tot nu toe zijn van wat Ali op papier heeft gezet, maar weet het niet zeker. Ali vraagt weer naar wat sterrenbeelden, terwijl Robin mee zit te kijken hangend aan de tafel. Hieke verschijnt ook weer in beeld. Af en toe even toekijkend. Ali houdt niet zo van chocolade, omdat hij het vroeger te veel gegeten heeft?
Op stream 2 de inmiddels very-irri reclame met BB ruud, over Mr. Zap. Ali praat ondertussen over zijn kamergenoot die dezelfde afkomst scheen te hebben als hem. Gesprek over het hotel. Gespek over mogelijke camera's in de hotelkamer, Desiree beweert stelling dat dat zeker niet het geval was. Robin hangt ondertussen als een zak aardappelen over zijn stoel. Hoop met drukte door elkaar, maar weinig bijzonders qua gesprekken.
Ok, kleine aanvulling. Het gaat over sterrenbeelden.
'Robin wat ben jij?'.
'Maagd'.
'Hee, d'r was nog een maagd, jij Kim?'.
Inderdaad Kim.
'Maar dan moet je ook zo ongeveer jarig zijn?'.
Robin: Pruttel, pruttel en de aap komt uit de mouw.
'Maar je wilt het niet vieren?'.
Nee dus.
Men respecteert dat, zelfs Ali die nog even een 'er is er een jarig' probeert maar door de rest tot zwijgen wordt gebracht.
Robin zelf zit er zwaar mee.
[Dit bericht is gewijzigd door Snuis Snuiskip op 19-09-2000 17:59]
Na een gesprek over sterrenbeelden, wordt gevraagd aan Robin welk sterrenbeeld hij is, Maagd beweerd hij, dus ben je bijna jarig wordt er gevraagd? Robin beweerd vandaag jarig te zijn, of het waar is is nog maar de vraag, kan het me niet voorstellen iig.
Ali walgt bij het idee aan bier.... gesprek gaat over wat vrijdag eventueel te bestellen(?) Drumsessie op de eettafel door Robin en Ali, gelukkig stopt het snel, dit is niet uit te houden! Hieke en Bianca zitten ook bij de tafel, te mutsen over de bootschappenlijst. Logo BigBrother schiet ff snel voorbij op de streams, waarna de beelden weer verder gaan.
Bianca en Ali bespreken de voor en nadelen van een stier (als sterrenbeeld dan).
Bianca had als laatste baan secretaresse bij Philips. Heeft voor BB het opgezegt en zat er 2.5 jaar (voor de statistieken )
Ali legt een kruisverhoor bij Bianca af. Stem: er liggen nieuwe baterijen in de dagboekkamer.
Gesprek tussen Ali en Bianca duurt voort over werk, omgeving, etc.
Ali zegt een studie commerciele techniek gedaan te hebben, studie MTS afgerond, gem. 8, hoop blabla, maar in de muziek terecht gekomen te zijn.
Meeste bewoners lijken weer buiten te zitten, op 1 of 2 personen na in de keuken. Gesprek over ACAD-tekenen wat Ali gedaan heeft, bouwtekeningen, was te stil werk.
Bianca gaat wat anders aantrekken qua kleding, of het om het enigzins saaie gesprek met Ali is of wat anders is de vraag
Stem: hieke, onverstaanbaar, batterijen...onverstaanbaar...zender... ik denk dat er iets mis is met haar zender en dat het niet helemaal lekker door komt.
Ali nu in gesprek met Hieke, weinig bijzonders te melden, ik wacht het ff af totdat er iets leuks gebeurd.
Ali zegt tegen Georgie om een kuifje te laten staan, geloof niet dat hij het er helemaal mee eens is, ondertussen een prachtig shot van het hoofd van Koos, welke in dromenland lijkt te zijn. Ligt onderuit op de bank.
Owkee even is leuk, maar geen 5 minuten een extreem closeup van Koos, das te veel van het goede, de heren camerabedienders vinden het blijkbaar wel interessant genoeg. Waarom alletwee de streams op de slaperige Koos gericht zijn is me weer een raadsel.
Gesprek in de woonkamer op de bank tussen de slapende Koos in, wie kan ik niet echt zien. Koos lijkt sneaky toch mee te luisteren en reageerd ineens op het gesprek.
Gesprek over sauna, etc. Weinig boeie.
Koos klaagt een beetje over het gebrek aan inkomsten, door zijn scheiding, 20 jaar huwelijk...
Gesprek lijkt dus tussen Bianca en Koos te zijn, ook Bianca heeft meegemaakt dat haar ouders in scheiding lagen, dus kan zich inleven in de moeilijke tijd die Koos heeft moeten doormaken. Bianca heeft momenteel niet veel contact meer met haar vader....
Rest van de bewoners is niet te volgen ivm de streams die steeds hetzelfde weergeven helaas.
Gesprek nog steeds tussen Bianca en Koos, gaat over opvolging van vaders werk, zijn broers, etc.
Koos verteld dat hij in millitaire dienst moest omdat zijn 2e broer in Keniaheeft gezeten en dus de 'broederplicht' niet kon voldoen. Koos verteld verder dat het beroep boer er zwaar is en je er voor 100% voor moet gaan. Annet komt ondertussen op de bank erbij zitten.
Annet lijkt wat te lezen en het gesprek in de woonkamer niet echt te volgen. Koos geeft een beetje af op het hele dienstverhaal, het commanderen etc beviel hem niet zo heel erg en hij kon er slecht tegen verteld hij.
Bianca blijkt ook in militaire dienst gezeten te hebben! waarom verbaasd me dat niets? Zo als ik het er uit op kan maken heeft ze bij de marine gezeten.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 19-09-2000 18:35]
Ik mis wat extra's streams, het volgen van het gesprek is best leuk, maar moeilijk te verslaan omdat er niet echt geweldige dingen in voorkomen, waarom wordt de kippenstream niet weggesnokt en in het huis gebruikt????
15900 was Bianca's marinenummer (voor de statistieken ) Bianca verteld honderduit over haar verblijf in Arabu, het feesten daar en andere dingen.
Annet mengt zich in het gesprek, in 1990 is ze aan boord geweest van een schip, of dit met de marine te maken heeft is me niet gehaal duidelijk. Het is een marineschip geweest waarop ze is geweest.
Argh! de frequentie qua reclame boodschappen met onze Ruud lijkt opgevoerd te worden.. gelukkig schakeld de stream snel terug . Koos zit inmiddels samen met Jolanda op de bank. Gesprek veranderd van militaire dienst en de marine naar cafe's en dat soort dingen.
Ook Kim zit inmiddels op de bank, de bewoners lijken langzaam binnen te druppelen naar de woonkamer.
Het wordt gezelli in de woonkamer. Gesprek vliegt wat heen en weer over de zendertjes, woonplaatsen etc. Ook over de uitgaansgelegenheden van de bewoners en kroegen in de buurt. Ali zit er inmiddels ook bij. Camera gaat ineens naar rechts op stream 1, prachtige zwarte balk aan de binnenkant en besluit toch maar weer terug naar links te gaan, dit herhaald zich 2 keer, lijkt wel of de cameramensen op zoek naar iets....
Ali maakt zich weer een beetje druk over de uitspraak van zijn naam en dat hij het erg op prijs stelt als hij bij zijn volledige naam wordt aangesproken, waar je jezelf druk over kan maken zeg....
Ali heeft het over een tent in z'n woonplaats, de Salon. Hij heeft daar veel vrienden en hij kent de portiers. Hij zegt dat hij veel portiers onder z'n vrienden heeft. 'Krijg dus maar geen ruzie met mij'
Iemand heeft TAFKAM's naam ergens verkeerd geschreven. Hij praat tegen een Jacqueline, van de redactie misschien. Zegt weer dat hij geen Mohammed heet, maar Mohammed Ali.
Lekker smakelijk gesprek over tandvlees en dat soort dingen, Robin komt er ook bij, en heeft zijn roversuitrusting af gedaan, ik twijfel of hij echt jarig zal zijn vandaag, een nummer van Blof komt voorbij en doet met goed als zeeuw , Annet hangt op de bank en kijkt wat doelloos voor haar uit, een gulden voor haar gedachten... Kim speelt wat met in haar handen, wat is niet helemaal duidelijk. Hij lijkt dat de meeste de tijd aan het doden zijn met het wachten op het avondeten.
[offtopicmode] Welkom back Lion [/offtopicmode]
Kim lijkt zich wat te vervelen, stilte in de woonkamer..... ach jah laten we weer eens een paar regels zingen, waarom ook niet, is nog niet gedaan vandaag. Woonkamer is nu leeg op Robin en Annet na, gaat over gewicht etc. Robin kijkt er een beetje ongeinteresseerd bij en schommelt wat heen en weer.
Eten is klaar!!! whoehoe! spannund... Iedereen zit inmiddels aan tafel. Sinds lange tijd zie ik Leo ook weer eens in beeld verschijnen.
Iedereen inmiddels aan tafel, lijkt erop dat elke persoon inmiddels een vaste plek hieraan heeft. Zo te zien weer een gezonde maaltijd, de patatboer zal w.s. geen tijd hebben gehad Hoop drukte weer aan tafel, Robin is opvallend stil. Zit hij zijn zonden te overdenken of is hij toch in gedachten over zijn verjaardag? Verder weinig bijzonders te melden...
Met veel lawaai tikken de vorken en messen tegen de borden, niet zoveel gepraat als gisteren, maar gespreken worden wel een beetje gevoerd. Op het menu lijkt te staat iig: rijst en kip, aardappelen(?) en nog wat extra dingen, heb het vanmiddag gemist dus kan het niet helemaal thuis brengen. Ali lijkt niet echt een liefhebber van Italiaanse automerken, vanochtend gaf hij hierover al een opmerking en net voor het eten weer. Stil en etend: Robin, Koos, Jolanda, Kim, Ferdi, Desiree en enigzins Bianca.
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 19-09-2000 19:05]
Leo drinkt wat water zo te zien (schokkend nieuws ik weet ut...) en heeft idd zijn stichting aap shirt weer aan. Georgie zit aan het hoofd van de tafel met zijn vertrouwde bloempotpetje. Bianca is bezig in de keuken. Om de kippen niet over te slaan: deze scharrelen wat rond, zo als ze altijd doen. De meeste lijken nu de laatste hand aan het eten te leggen. Ferdi echter schept nog een keer op.
Er is nog een gepofte aardappel over, na aandringen begint Koos eraan terwijl hij zegt eigenlijk vol te zitten. De pannen gaan nog een keer rond, smikkelen en smullen geblazen dus! Ondertussen zit er een enorme vertraging tussen de directe streams en de BBspy streams, erg handig als je iets niet goed gezien hebt. Het gesprek gaat verder over het wegen op de keuring en over lengte, nu ze het er zo over hebben valt het me op dat de lengtes van de kandidaten niet erg veel verschillen van elkaar, maar dit kan natuurlijk ook toeval zijn. Koos vult ondertussen wat glazen met water.
Bianca gaat er eens goed voor zitten. Leo kijkt wat rond en is niet echt opvallend aanwezig, Ali zoals altijd wel natuurlijk. De rest van de bewoners praat wat naar elkaar, niet echt opvallend. Jolanda lijkt nog wat honger te hebben als ik het goed heb. Kim zwijgt, luisterd en kijkt wat rond. Gesprek gaat verder over eventuele alternatieven voor de muntjes. Verder is het echt niet te volgen.
Er wordt nog wat nagetafeld, wederom erg moeilijk te volgen. Ali eet chocola als hij frusti is blijkbaar, dus mocht hij ineens als een gek dat gaan eten dan weten we hoe laat het is hoop blabla heen-en-weer, erg chaotisch op dit moment. Heb besloten om een iets te ontwerpen om het gezang er uit te kunnen filteren, moet toch stinkend rijk hierdoor kunnen worden. m.a.w. het gezang is weer begonnen.
Koos staat inmiddels al aan de aanrecht af te wassen. Robin met een big smile aan tafel, maar komt niet echt gelukkig op me over, beetje een nepsmile. Aan zitten nog Robin en Annet. Kim is ondertussen druk in de weer met een poetsdoek. Iedereen lijkt inmiddels de taken op zich te nemen die gedaan moeten worden. 'vlechtje"-Jolanda loopt wat heen en weer te truten. Robin neemt geen aanstalten om iets te doen, misschien gewoon moe.
Jolanda is moe, tenminste zo lijkt het. De sigaret verslaafden komen weer in de zelfde problemen als vorig jaar, zal er sjag gekocht worden van de huishoudpot?
Voor de statistieken: Annet, Jolande, Hieke en Kim(?!) lijken te roken momenteel. Was niet op de hoogte van Kim's rookverslaving, maar goed, zal het wel gemist hebben. Op een of andere manier vind ik het roken niet helemaal bij Kim passen, mijn droom over het ideale meissie valt in duigen Close up met de camera op de hand van Kim met sigaret in haar hand. Robin blijft volhouden dat hij VANDAAG jarig is.
Robin zegt vandaag 24 geworden te zijn, en blijft het volhouden, tijd ontbreekt me om het ff te controleren, mocht iemand het weten graag. Zangmode gaat weer aan, gelukkig maar voor een 10 seconden. Ondertussen een hoop heen en weer geneuzel over allerlei dingen. Verbazend denk ik na over het feit dat het al weer over geleden is dat de Mr. Zap reclame voorbij is gekomen, en ja hoor! terwijl ik het opschrijf.....pcies! Grmbl!
Desiree zit inmiddels naast Robin, maar is snel weer weg om wat anders te gaan doen.
Koos lijkt zich gesneden te hebben.
Robin en Kim gaan pinpinguhhhhhh. Koos strompeld wat rond met zijn pink in de mond. Desiree blijft eenzaam over aan tafel samen met Jolanda. Waaraan Koos zich gesneden heeft weet hij zelf ook niet: "geen idee, hoe ut komp" spreekt hij. Jolanda besluit in haar verslaafdheid om alle peukies te gaan sparen, ach een junk hoe lief en nog eentje met vlechtjes ook Leo, Annet en Koos ondertussen aan de afwas terwijl Jolanda de tafel schoonmaakt. Ondertussen een closeup op de top van de buffetkast, er ligt iets, heeft dit met Robin zijn verjaardag te maken?? of is het gewoon een kleine camera? Kan het er niet uit op maken.
Er is iets met die buffetkast, wat weet ik niet en het zit me dwars, of de bewoners nu iets ondekt hebben is me ook al niet duidelijk. Zouden dit de eerste stream-junk-gevolgen zijn en verbeeld ik het me?
Eettafel is inmiddels leeg, drukte aan de aanrecht voor de afwas, verder weinig bijzonders te melden, de meeste bewoners lijken in de woonkamer te zitten, maar de streams laten dit niet zien.
Wederom voor de statistieken: Georgie gaat naar het toilet.
Leo geint naar buiten te gaan, maar dan maar helemaal, de verzoeken om ff langs de benzinepomp te gaan om sigareten vliegen om zijn oren. Koos denkt erover om vanavond maar eens een boek te pakken.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 19-09-2000 19:55]
De tafeltennistafel leek lichtelijk gesloopt te zijn, met het waterorgel als begeleidende muziek op de achtergrond is stream 1 eindelijk overgeschakeld naar buiten. Kim staat er een beetje bij te kijken....
Pingponguhhhh met die hap lijkt ze te denken.
"Ben er klaar voor!" zegt ze. Leuk om te zien hoe 3/4 man met 1 netje van de tafeltennis bezig zijn, hoe moeilijk kan het zijn? Zei hij terwijl hij lui achter zijn toetsenbord zat Kim besluit wijzelijk om zich er maar ff niet verder mee te bemoeien.
Thxs cos-micV, voor het nakijken.
Robin is dus ECHT jarig vandaag, niet alleen twijfelde ik er aan, maar de bewoners ook, wat raar is, is dat er nog geen activiteit vanuit BB is ondernomen om aandacht te geven aan zijn verjaardag, zou het geheimzinnige ding op het puntje van de buffetkast er dan toch iets mee te maken hebben???
Kan met iig niet voorstellen dat er niets ondernomen zal worden. Robin en Kim pinponguuhhhh ondertussen rustig verder.
Desiree kijkt toe hoe Kim en Robin een poging tot tafeltennis ondernemen, ze besluit dat het toch wat aan de koude kant is en dat er teveel wind staat. Kim en Robin dus saampjes in de tuin, eigenlijk helemaal geen slecht koppel samen, maar dat zijn maar mijn gedachten. Ondertussen zie ik dat Ferdie ook in de tuin aanwezig is. Kim verbaasd zich over het feit dat Robin niet over zijn verjaardag heeft vermeld, meer zegt wel toe dat de redactie hiervan op de hoogte is gebracht, we kunnen dus nog wel wat verwachten vanavond lijkt me.
Voor de stats-junks, het staat inmiddels 10-8 in het tafeltennisspel.
Koos is nu ook in de tuin, kunnen deze twee-bijna-na-elkaar-jarig personen nu niet ff alleen gelaten worden? Wil wel eens zien of er iets kan gebeuren.
Inmiddels heb ik Danny gesignaleerd, als je wil neem het ff over jonguh, wil graag ff eten
Robin zou het zware onzin vinden als hij nu een videoband zou krijgen van zijn ouders omdat hij ze vorige week nog gezien heeft, het lijkt er echt op dat hem de verjaardag weinig tot niets doet. BB kenende zullen dit feit zeker aangrijpen om toch wat speciaals te doen onder het motto van ach-het-gaat-niet-om-de-kijkcijfers-maar-stiekem-wel.
18-15 is inmiddels de stand, het lijkt erop dat Kim aan de winnende hand is. Ali komt de tuin in stappen. Maar bemoeid zich verder niet al te veel met de 2, op enkele typische Ali-zinnen na dan. Ali twijfeld na de toezegging van Kim dat Robin echt jarig is, aan de waarheid hiervan. Whoehoe! Kim geeft Robin een pakkerd, meer, meer, meer!
Ali heeft binnen vermeld dat Robin echt jarig is vandaag maar er verder geen zin in heeft. "Geefum ff un handjuh" zegt hij, wordt niet echt geweldig op gereageerd. Waarschijnlijk ook in de wens van Robin's gedachten, hij lijkt er echt niet al te veel aandacht aan te willen besteden.
Vraag me wel ondertussen af dat als Ali niet over sterrenbeelden was begonnen en het doorvragen wie wanneer jarig was, op welke wijze de bewoners er anders achter gekomen waren dat Robin jarig was. Hieke feliciteerd ondertussen Robin, waarop Annet volgt.
Lekker belangrijk reageert Robin op Kim's uitspraak: "het is toch leuk bladiebla" en lijkt inderdaad echt zijn aandacht bij het spelletje willen houden.
quote:Geef niks Cartman1: liever 2 die het bevestigen dan niets
Op 19 september 2000 20:14 schreef Cartman1 het volgende:
Maar daar waren jullie natuurlijk alweer achter.. Ali bracht het net als officiele mededeling dus ik dacht heb ik ook eens een actualiteitje. Sorry....
Gesprek gaat verder in de tuin, Ali lijkt het maar raar, dat Robin niets doet aan zijn verjaardag. Een plan om taart te gaan vragen in de dagboekkamer wordt gesmeed. Ben benieuwd, verwacht eigenlijk wel wat....
Robin wint het laatste potje, Hij lijkt nog ff buiten te willen blijven, w.s. ivm de aandacht hierover binnen. Streams blijven op de tuin staan terwijl ik toch eigenlijk wel graag wil zien wat er binen zich afspeeld.
Robin neemt de laatste felicitaties in ontvangst. Binnen zitten Hieke, Jolanda, Bianca en Leo(?) te kaarten aan de eettafel. Rest zit in de woonkamer, stream staat hier zo als gewoonlijk weer eens niet op, tenzij het er niet toe doet. Hmz kan Leo niet zijn die zit te kaarten, deze persoon is druk bezig brood klaar te maken voor de volgende dag. Gok erop dat het Georgie is die mee zit te kaarten. Annet bemoeid zich ondertussen met Leo en zijn quest-to-make-some-bread.
Als iemand het over wil nemen be my guest, ik ga ff snel wat eten, tot strakkies!
geluid valt weg...
sorry het is qua geluid niet echt goed te volgen althans hier net
Het spel is klaverjassen. klaver is troef. Het gaat gewoon over het klaverjas potje voor de rest is er weinig nieuws te melden.
Gatver beginnen die krengen weer te zingen.
Robin is buiten aan het pingpongen met die wandelende jukebox.
Ook doet Robin steeds stemmetjes na.
en ja hoor Michels komt weer ff langs. Houden ze daar nou nooit mee op ??
Cruyff en Michels zijn tegen elkaar aan het lullen over de eieren. Ze zijn nu een beetje aan het voetballen en ondertussen zeer leuk () commentaar aan het leveren. Je zou toch wel een keer verwachten dat ze wat nieuws te melden hebben.
Gelukkig stream 1 gaat naar de keuken.
Georgie is bezig met het maken van brood, beetje bang voor zijn ouders dat deze vanaf nu elke dag vers brood zullen willen. Heike heeft het erover om dat ze een tshirt had moeten aantrekken, wrom?
Aantal mensen zit aan de eetkamertafel, wie is moeilijk te zien. In ieder geval Ali, maar de 2e persoon?
aan tafel wordt nog steeds gekaart.
Hieke is nog steeds bezig in de keuken, de 2e persoon aan tafel blijkt Robin te zijn, hoop niet al te veel van zijn verjaardagsverrassingen gemist te hebben? Weet iemand al wat het geheimzinnige dingetje op de top van de buffetkast is? Ondertussen weer een aangename drukte er gebeurd tenminste weer eens iets. Hieke troost Annet, zal niet veel bijzonders zijn geweest. Koos is even verward over de koffie en of deze al ingeschonken is.
Robin wordd nu in het zonnetje gezet. Robin heeft een kado gehad maar het is niet echt dudelijk wat precies. en ze beginnen meteen weer over het klaverjassen en iedereen smeert em weer zijn eigen kant op. Darius heeft al tegen de redactie gezegt, op verzoek van robin, dat er geen taart hoeft te komen. Leo roept meteen dat als hij jarig is dat ie wel taart wil.
En het gaat weer terug naar het spelletje kaarten.
Robin krijgt chocolade voor zijn verjaardag van de bewoners, Bianca kwam het nog vlug even vragen aan Hieke of hij dit wel zou waarderen. Ook nu lijkt het weer alsof hij het wel leuk vindt maar niet echt al te veel aandacht aan wil besteden en stort zich verder op het kaartspel met Ali. Voor de statistieken: Robin heeft een mars gekregen
Ferdi loopt naar buiten, naar Leo toe, leuk om te zoen hoe de camera's buiten direct reageren en mee draaien.
De streams staan weer op buiten. Ze staan buiten bij de overn. waarschijnlijk om het eerdergemaakte brood in te bakken. Wie staat er nu eigenlijk bij de oven .. het lijkt op leo, koos, georgie.
Stream 1 staat op de tuin gericht richting de buitenoven. Leo, Ferdi en Georgie(?) zitten momenteel buiten beetje te praten, niet echt over schokkende dingen tot nu toe.
Nickname van Leo: worf (dit is zijn computernaam)
Leo begint uit te leggen: dat het zijn naam is voor computerspelletjes waaronder Diablo II. Hij wil nog Unreal tournament hebben, etc.
Leo praat verder: we organiseren af en toe weekenden. Uitleg over Diablo II, leuk om te horen. DIverse spellen vliegen over de streams heen, Quake, Unreal, etc.
ze gaan nu wat dichter bij de oven zitten want ze hebben het koud. Georgie loopt interessant te doen met nicknames
Leo wordt door zijn vrienden Worf genoemd. Het gaat nu over Quake en Total Annihilation. Leo is nu helemaal gek van Diablo 2. (worf als nickname )
ben ik blij dat ik Havoc heb als nick.
Leo zit nu uitgebreid over Diablo te vertellen. Leo werkt nog steeds ouderwets met een toetsenbord.. zo een gamepad heeft teveel functies. (duh een toetsenbord niet zeker)
Er worden nu IP nummers uitgewisseld
Diverse gesprekken over internet buiten door de mannen. Casema vliegt ook nog ff voorbij. Lijkt me niet echt dat het enorme freaks zijn zo te horen, ondertussen schreeuw ik door de speakers, noem de naam van FOK! doe ut nouhouuuuuuuuuuu!!!!
Tot nu toe geen succes.
De uitslag is definief: het zijn geen freaks, tenminste niet zoals de meeste gekken hier.
Grafische kaarten zoals een Matrox G400 dual head en een TNT2 vliegen over de streams. Het weekend van gamen waar ze het over hebben, zou ik graag bij willen zijn voerigens
De stoere mannenpraat begint: Pak een zakkie ships erbij en luister mee
Dvd, regiocodes, Star-wars, netwerkkaarten kabelverbinding, icq en hubs om maar wat dingen te noemen, smikkelen dus!!! Moeilijk om nu mijn mond te houden en mee te gaan lullen, de buren zullen me voor gek verklaren.
Tentje erom heen en we hebben zo een WAN-meeting .
Als ik het goed heb legt Georgie uit aan Ferdi wat ICQ is.
Hieke verstoort de stoere-mannen-praat(tm)
We hadden het over computers wordt er uitgelegd, een zeer subtiele "leuk" volgt als antwoord van Hieke. Worf is van StarTrek (joh?) leggen ze uit.
"Wat speel jij!?!?" vraagt Hieke, Leo doet een poging om het uit te leggen, maar of Hieke het interessant genoeg zal vinden?
Tomb raider, Quake, Unreal Tournament en Duke Nukem 3d volgen elkaar in straf tempo op.
Hieke lijkt blij te zijn dat inmiddels ook Jolanda in de tuin staat, 3 sec. later staat Annet er ook bij, grappig, nu nog ff de mannenpraat op de linker speaker zien te krijgen en de vrouwenpraat op de rechter en ik kan het bijna volgen. Momenteel is het een hulpeloze situatie. Om het geheel nog wat erger te maken komt er voorbij....jah! u raad het al! Ruudje... bleeh, dit is wel erg irri aan het worden.
Hoop gepraat in de tuin, het is net een kudde aan het worden, het ene moment zitten ze allemaal in de woonkamer, het volgende moment in de tuin.
Sigaretten handel begint vormen aan te nemen, voorstellen in de vorm van ruilen tov wat bier. Verder weinig bijzonders te melden.
Nickname van Koos: Koebjen! (uit de tijd van zwiebertje)
LOL, volgens mij begrijpt Koos niet helemaal, Kim heeft iig geen nick.
Geef de fakkel over aan Knorretje, heb begrepen dat ze zit te popelen om verder te gaan, suc6 meissie!!!
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 19-09-2000 21:58]
21:53
De stem vraagt of Kim naar de DBK wil komen. Er wordt door de jongens over gegrapt.
Robin: "We hebben een hier een hele groep jongens en ze willen niet naar huis, zeg even dat je verkering hebt"
Kim lacht een beetje, zegt tot zo en loopt mijn beeld uit.
De streams blijven op de tuin gericht.
Ferdi nog steeds buiten, samen met Georgie, de rest lijkt terug naar binnen te zijn gegaan. Wat opruimwerkzaamheden vinden plaats, en iedereen is binnen nu. Slotje op de kl*tzak!
Leo houdt vol met trots een brood omhoog wat volgens verklating perfect gelukt is. Koos staat inmiddels in de slaapkamer. Leo in de andere zo te zien. Ook Ferdi is inmiddels gesignaleerd. Zouden de bewoners er vroeg induiken vanavond?
Desiree zegt op enigszins verwijtende toon:
'..hij kon niet slapen met iemand naast zich.. en ik hoef ook niet Koos of Darius naast me te hebben.'
22.10
Darius, Robin en Desiree aan de keukentafel. Darius leert Robin kaarten schudden. Leo staat bij het aanrecht brood klaar te maken zo lijkt het.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 19-09-2000 22:12]
Stream 2 laat een prachtig zwart beeld zien, stream 1: Desiree en Ferdie zijn bezig met het opmaken van een bed. Ondertussen weer wat leven aan de eetkamertafel. Desiree, Robin en Ali aan de tafel, potje te kaarten.
Er wordt welterusten geroepen naar een van de dames of het Annet was of Kim is ff de vraag. Streams lopen ondertussen niet al te best en haperen regelmatig. Ondertussen krijg ik een para-gevoel waar Ruud blijft met zijn reclame. Hopen dat het nog ff duurt. Verder erg rustig in het huis.
Ferdi : '.. dat zou me zo gaaf lijken als d'r eentje met een parachute naar beneden komt he. En dan ga ik echt niet voor de camera zeggen dat de mensen asjeblieft niet naar het BB huis willen komen.'
Ali : '.. straks is d'r een of andere psychopaat die niet door de selectie is gekomen, en die komt dan 's nachts binnen en moord ons allemaal uit. Is wel wat vergezocht, maar zou kunnen. Je weet maar nooit wat iemand uit jaloezie doet. Daarom moeten we de deur 's nachts op slot doen'
Even later, Desiree is in de badkamer geweest. Heeft gesmeerd en haar geschud. Komt weer terug de eetkamer in.
Ali : '..als je loopt ga je helemaal zo..' Maakt met z'n hand een golvende beweging, '.. alsof je zo ineens het plafond in gaat.'
Robin : 'Je bent gewoon een engeltje.'
Desiree lacht een beetje verlegen en Robin herhaalt het nog maar eens.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 19-09-2000 22:39]
Hij weet nog te melden dat de klassieke muziek van gisteren wel geholpen heeft. "Ben zo in slaap gevallen.."
Ali gaat naar de wc met een laken over zijn hoofd.
"Ik laat me niet bekijken terwijl ik op de wc zit, rot op man. Gewoon een laken over m'n hoofd. Als ze daar wat van zeggen zeg ik ben je ziek ofzo ?"
Desiree roept dattie nog nat is
Haar hoeslaken schijnt nog nat te zijn. Koos zegt dat ze dan maar een nieuwe moet pakken omdat er nog schone liggen.
Koos vindt 't raar dat dat ding al gewassen is.
Desiree: "Dat is omdat ze vonden dat omdat we d'r met z'n tweeën op lagen dat dat ding eerder gewassen moet worre"
Het is stil in huis. De meesten liggen al op bed en VOO is zo aardig om het geluid gewoon helemaal uit te draaien zodat we ook de 3, 4 man die nog wakker zijn niet kunnen horen...
Robin klaagt over de camera's.
"Ik durf helemaal niks te doen zo man. Iedere keer als ik Desiree aanraak gaan die camera's van ZWOOOOOOEEEEEEET"
Robin en Koos 'helpen'
Robin (imitatie GJ Droge) : 'we zijn hier te gast in het BB huis. Boven in het stapelbed ligt Koos Grandioos'
Camera doet ZZzzzZZZzz en zoemt naar Robin.
Robin stopt abrupt en zegt :'Dat moeten ze toch iets subtieler doen. Zo kan ik het niet hoor als ik steeds dat zoemen hoor. Ik hoef Desiree maar heel iets aan de raken, en daar gaat ie al hoor, ZZZzzZZZzzz. Zo gebeurd er echt niks hoor.'
Koos : 'morgen zitten we hier al een week. Ik zou Els soms wel even vast willen houden. Het gaat nu wel beter met me dan de eerste paar dagen. Hele nachten gingen ze door.'
Koos : 'Ik had het niet meer zondagochtend. Ik dacht, ik stort in mekaar, ik ga weg.'
Hij neemt meteen van de gelegenheid gebruik maar weer eens te klagen tegen Desiree over het kabaal dat die jongens maakten.
"Ik had 't niet meer zondagochtend. Ik dacht ik stort in mekaar, ik ga weg. En meer omdat ik de spelbreker niet wou zijn weet je wel ?"
Desiree mompelt overal maar een beetje ja op.
Robin weet het niet, z'n vader heeft het contract doorgelezen. Leo zegt dat dat niet in zijn contract staat.
Je wordt door een door John de Mol aangewezen platenbaas vastgelegen tot 2003, inclusief tekstschrijvers etc., aldus Ali.
Robin en Ali keuvelen nu verder over de eerste avond over wie het eerst met de auto aan kwam.
Robin noemt zichzelf een kunstenaar.
Nu heeft Ali het weer over het akkefietje met Jolande, dat ie er toch wel mee zat. Robin geeft toe dat ie het gemerkt heeft want Ali heeft er over gedroomd (schijnt de hele discussie in zijn droom hardop herhaald te hebben?!?)
Nou Ruud (alias Robin) zit ook weer in het his. Deja vu: " Bibi effe knuffelen, harstikke tof"
Robin heeft Ruus ook in zijn wielrentijd meegemaakt en geeft aan dat het een goeie masseur was. Ali vond Ruud alleen maar dom (wat je zegt ben je zelf!).
[Dit bericht is gewijzigd door Tulum op 19-09-2000 23:07]
Ali schept op dat hij thuis altijd de tijd op zo'n tien minuten goed kan raden. Hij schat het nu (om half elf !) op "tussen 1 en 2 uur"
23:00
Ali:Hebben jullie dat ook in het contract gelezen, over dat je tot 2003 vastzit aan een platenmaatschappij van John de Mol, inclusief tekstschrijvers en alles.
Robin: Mijn vader heeft het contract gelezen en hij vond alles wel goed.
Ali:Maar ik gaat in ieder geval 2 en halve dag per week werken voor het goede doel, met zwerfkinderen, kinderen die kanker hebben enzovoort.
Robin: Nou daar zou ik geen tijd voor hebben
Ali:Geen ene financiele regeling kan daar een breuk op doen.
Wat gelul heen en weer.
Robin doet nu een Ruud-imitatie, hij heeft er wel veel in huis, vanavond kwam ook Gertjan Droge langs.
[Dit bericht is gewijzigd door Kirk Olson op 19-09-2000 23:09]
'Weet je wie ik ga missen. Bibi. Dat mag ik zo graag aan Karin, die heeft ook kinderen. Daar mag ik gewoon even mee knuffelen.'
Robin vertelt dat hij Ruud kende als masseur van het wielrennen. Ruud kent hem niet zegt
hij.
De psychologische test komt ter sprake. Ali zegt dat er bij hem niet zo veel van klopte. Hij kwam naar voren als zwaar aggresief, een gespleten persoonlijkheid, ... , wel menslievend. In ieder geval niet ongeschikt voor Big Brother.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 19-09-2000 23:10]
Hij is blij dat het probleem tussen Ali en Jolanda is opgelost. Ali wist dat al omdat Robin het schijnbaar in zijn slaap erover had gehad.
Dat werd weer wat te persoonlijk voor Robin denk ik want Robin kwam er meteen overheen met een (overigens wederom briljante) imitatie van Ruud.
23:08
AAARGH, schrik me de pleuris.. Het beeld springt over naar de badkamer alwaar ik naar de blote snikkel van Ferdi kijk die spontaan door het beeld hobbelt richting douche
Van schrik vergeet ik te capturen..
Hij laat even aan heel Nederland zien hoe hij zijn tanden poetst (nou dat weten dan ook weer)
Geloof dat ik weer gezang hoor op de achtergrond.
Ferdi is inmiddels in de slaapkamer een beetje met zenders aan het rommelen en kruipt in bed.
Wisselt nog wat woorden met Desiree over hoe het bed ligt en wensen elkaar dan welterusten. Rust wedergekeerd op de slaapkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Tulum op 19-09-2000 23:32]
Leo loopt de slaapkamer in en zoekt z'n bed op terwijl we Ali horen mopperen over z'n tandenborstel.
Desiree woelt onrustig heen en weer. Denk dat ze wakker is geworden toen Leo de kamer binnenkwam.
23:40
Commercial Break.
En geweldig, het geluid staat nu ook weer op de slaapkamer
[Dit bericht is gewijzigd door Tulum op 19-09-2000 23:49]
Ali ligt inmiddels ook op bed, dus is het hele huis in diepe rust.
Robin streelt de wang van Desiree, zij z'n hand... "Ahh wah lieeeefff," zou Sabine zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |