De bewoners zitten inmiddels in de woonkamer hun broodjes op te peuzelen...het ziet er naar uit dat ze totaal niet moe zijn..kan dus wel weer een latertje worden..
Ze zitten Big Brother een beetje belachelijk te maken. "Hieke zit op het toilet. Zou het lukken? Kijk morgen".
Ali: "Heb je het gehoord over Georgie? Hij heeft een brood gebakken! Kijk morgen.."
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 19-09-2000 00:34]
Een van de heren merkt op dat Meta bij zijn ouders in de straat woont. (Danny weet in iig waar Meta altijd heeft gewoond Bij zijn moeder in de straat...of hij/zij er nog woont weten we (nog) niet)
robin over dat hij bij de politie wil en als dat niet lukt in het leger
leo: het bedrijfsleven betaalt beter
1.10
leo: we kunnen het waterorgel wel aanzetten.
daarna gepraat over het waterorgel er moet nog een pijpje anders
1.11
Robin: moeten we hem (de oven) nog opstoken?
Leo: nee
Ze gaan naar binnen, hebben chocolade brood gebakken
Oh's en Ah's over het brood
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:14]
Voordat Robin zijn bedje mag opzoeken helpt hij eerst Leo nog even met het brood. Het gesprek gaat over de honden en het apje van Leo. De kenmerken van de huskys (of hoe je het maar schrijft) worden besproken.
Robin verteld dat hij eerst verkoopmedewerker is geweest bij Delta Loids, maar nu wel graag bij de politie wil.
Leo merkt nog op dat het bedrijfsleven meer betaald. Robin verteld dat hij beslist niet een kantoortype is, hij wil in beweging blijven, Nederlands is niet zijn sterkste kant (zowel schrijven als praten). Hij heeft zijn MAVO wel gehaald en wilde daarna wel graag MTS doen ofzo, ds er nooit van gekomen.
Leo denkt dat ie wel een goeie kans maakt bij de politie, er lopen campagnes genoeg. Ze hebben veel mensen nodig. Robin verteld dat hij al op gesprek had mogen komen maar het afgezegd heeft vanwege zijn opsluiting in het BB-huis.
Het brood wil volgens mij niet echt opschieten, bemerk weinig vorderingen...
1:11
Ahhh ze hebben besloten het brood te laten zover ie nu is. Het is een chocolade brood geworden. Leo laat hem trots voor de camera zien en vraagt bevestigend "mooi he ?"
Robin: "Hij is niet mooi, hij is gewoon lekker"
Annet en Hieke reageren allemaal dat ie ontzettend mooi is.
Leo: "Weet niet of hij lekker is."
Leo: "Goed gedaan hoor, maatje !"
Robin: "Heb jij goed gedaan"
1.16
van leo hoeft koos niet op de stretcher
robin vind de stretcher een kut ding.
annet vindt het belachelijk dat er een stretcher is
leo vergelijkt de stretcher met roken hij vindt het niet erg als er sigaretten gekocht worden. zo moet het ook de stretcher
georgie moet op de stretcher en baalt want hij heeft geruilt met koos. Hij wil dat koos hem zal bedanken. mopper mopper het zit me dwars dat ik op die strecher moet
leo: je moet wel eerlijk blijven en het tegen hemzelf zeggen
gedoe over wie er last van zijn rug heeft en wie niet
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:32]
Ze zijn er uit. Leo gaat het vannacht proberen op de stretcher, hij is redelijk moe en vermoed dat ie wel in slaap kan komen. Robin verteld dat hij al heeft geklaagd in de DBK dat het een onding is (letterlijke woorden waren "Het is gewoon een KUT!ding"). Ze hebben bij hem thuis een stretcher en die ligt perfect. Waarom niet gewoon een extra matras ofzo neer leggen.
Annet wil er ook wel eens op slapen...het is iedereen en niet steeds dezelfde. Morgen gaan ze het erover hebben en afspreken dat iedere nacht iemand anders erop gaat slapen. Iedereen die nu er op geslapen heeft klaagt over de nek en rug.
Georgie baalt dat hij nog niet eens een bedankje heeft gehad van Koos dat hij vannacht zich heeft opgeofferd er te slapen (ipv Koos). Hij benadrukt nog eens dat hij dit niet zegt om te klagen en er morgen ook over al hebben met hem.
Ze hebben kennelijk ook een dekenprobleem, maar dat hebben ze opgelost door Ali's dekbed te gebruiken, die had genoeg aan een laken. Robin haakt dan nu echt af en gaat slapen.
Niet alleen Robin de andere drie besluiten er ook een eind aan te breien
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-09-2000 02:04]
1.28
aanstalten om naar bed te gaan
Annet vindt het figuur van Hieke heel mooi en vraagt hoe ze dat voor elkaar krijgt. Of ze weinig eet of puur geluk is.
Hieke: "Nee is geen geluk, daar heb ik veel voor moeten doen."
Annet: "Begint het met een A?"
Hieke: "Nee..."
Annet: "Ik moet zeggen dat ik je heel mooi vindt."
Hieke: "Heb wel heel veel striemen enzo"
Annet: "Nee...ik dacht echt even dat je...maar dat vertel ik je nog wel".
Annet: "Ik maak me echt zorgen om me figuur..ik merk gewoon dat ik aan kom."
"Dat snap ik niet, want normaal zit ik altijd achter de bali en hier ben ik continu in de weer"
Hieke: "Nee, ik ook niet.."
Annet: "Ik wil echt niet dik worden."
Hieke: "Nee ik ook niet."
Annet verteld dat er bij de sportkeuring gevraagd is of ze aan fitness deed, ivm met haar schouderpartijen. Hieke geeft aan dat ze gespierde vrouwen wel mooi vindt, niet van die overdreven spierbundels (zoals bodybuilders), maar een beetje breed vindt ze mooi. Annet zegt dat zij ook wel goed gebouw is...Hieke ketst dat af door te zeggen dt het wel mee valt. Ze praten wat door over sporten en wat ze er allemaal aandoen om een beetje figuur te houden, ook na de zwangerschap.
Annet: "Ik weeg 68 kilo"
Hieke: "nu 60"
Annet: "Maar als ik jou zo zie...het scheelt maar 8 kilo, het zullen bij jou de spieren wel zijn die wegen."
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 19-09-2000 01:43]
1.50
uit de herenslaapkamer komt nog herrie en er komt iemand bijna uit de deur vallen
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:59]
Voordat de dames naar bed toe gaan, vallen ze de heren nog even lastig. Het merendeel blijkt nog niet te slapen. De stream blijft gericht op de gang en badkamer.
1:59
Ik ga er niet meer op wachten tot de streams bijdraaien, slaap lekker en tot morgenavond.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-09-2000 02:01]
2.05
ali gaat weer zingen, het gepraat wordt luider en wakkerder, robin gaat weer stemmetjes doen.
2.07
de dames vertrekken eindelijk
oh nee komen toch weer terug
nee gaan toch eindelijk
stream blijft op de herenkamer, moppenuurtje robin begint over beffen en het geld dat iemand er mee kan verdienen tot de man thuis komt
2.09 oh nee ali gaat ook weer moppen vertellen.
2.11 ali: he robin ik ga slapen nou kan echter niet langer dan een halve minuur zijn mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |