abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_348272
En maar weer verder..

De bewoners zitten inmiddels in de woonkamer hun broodjes op te peuzelen...het ziet er naar uit dat ze totaal niet moe zijn..kan dus wel weer een latertje worden..

pi_348278
alleen beeld in de woonkamer...er worden weer moppen getapt.....door?????
van de slaapkamers geen beeld..helaas......
ik ga nu naar mijn eigen slaapkamer....trusten en tot morgen.....
  dinsdag 19 september 2000 @ 00:25:20 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_348279
Volgens mij is het moppenuurtje weer begonnen. Succes streamwatchers!
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  dinsdag 19 september 2000 @ 00:30:33 #4
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_348290
Weer begint Ali over de racistische mop die hij eigenlijk graag weer vertellen, maar "dat komt nog wel een keer". Nu leest hij een stukje voor uit het BB Handboek en hebben zij het over "cliffhangers", de spannende eindstukjes bij tv-series.

Ze zitten Big Brother een beetje belachelijk te maken. "Hieke zit op het toilet. Zou het lukken? Kijk morgen".

Ali: "Heb je het gehoord over Georgie? Hij heeft een brood gebakken! Kijk morgen.."

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 19-09-2000 00:34]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_348300
Kim heeft er genoeg en gaat haar bedje opzoeken (dus toch moeier dan ze dacht ?).
Ondertussen wordt er gesproken over soaps, voornamelijk GTST..de nodige stemmetje worden weer uit de kast getrokken.

Een van de heren merkt op dat Meta bij zijn ouders in de straat woont. (Danny weet in iig waar Meta altijd heeft gewoond Bij zijn moeder in de straat...of hij/zij er nog woont weten we (nog) niet)

pi_348304
De stemmetje houden maar niet op.....Frank de Boer passeert weer eens de revue
  dinsdag 19 september 2000 @ 01:10:03 #7
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348347
1.07
robin en leo in de tuin:

robin over dat hij bij de politie wil en als dat niet lukt in het leger

leo: het bedrijfsleven betaalt beter

1.10
leo: we kunnen het waterorgel wel aanzetten.
daarna gepraat over het waterorgel er moet nog een pijpje anders

1.11
Robin: moeten we hem (de oven) nog opstoken?

Leo: nee

Ze gaan naar binnen, hebben chocolade brood gebakken

Oh's en Ah's over het brood

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:14]

Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_348351
0:36
Na wat geregel wie waar slaapt en of Ali zijn dekbed wil afstaan is Robin de volgende die gaat slapen. Er wordt nog wel even aan Ali gevraagd of hij vannacht WEL gaat slapen.

Voordat Robin zijn bedje mag opzoeken helpt hij eerst Leo nog even met het brood. Het gesprek gaat over de honden en het apje van Leo. De kenmerken van de huskys (of hoe je het maar schrijft) worden besproken.

Robin verteld dat hij eerst verkoopmedewerker is geweest bij Delta Loids, maar nu wel graag bij de politie wil.
Leo merkt nog op dat het bedrijfsleven meer betaald. Robin verteld dat hij beslist niet een kantoortype is, hij wil in beweging blijven, Nederlands is niet zijn sterkste kant (zowel schrijven als praten). Hij heeft zijn MAVO wel gehaald en wilde daarna wel graag MTS doen ofzo, ds er nooit van gekomen.

Leo denkt dat ie wel een goeie kans maakt bij de politie, er lopen campagnes genoeg. Ze hebben veel mensen nodig. Robin verteld dat hij al op gesprek had mogen komen maar het afgezegd heeft vanwege zijn opsluiting in het BB-huis.

Het brood wil volgens mij niet echt opschieten, bemerk weinig vorderingen...

1:11
Ahhh ze hebben besloten het brood te laten zover ie nu is. Het is een chocolade brood geworden. Leo laat hem trots voor de camera zien en vraagt bevestigend "mooi he ?"
Robin: "Hij is niet mooi, hij is gewoon lekker"
Annet en Hieke reageren allemaal dat ie ontzettend mooi is.
Leo: "Weet niet of hij lekker is."
Leo: "Goed gedaan hoor, maatje !"
Robin: "Heb jij goed gedaan"

dinsdag 19 september 2000 @ 01:24:59 #9
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348368
1.14
De sfeer is rustig, wakker zijn nog: Annet, georgie, leo, robin,

1.16
van leo hoeft koos niet op de stretcher

robin vind de stretcher een kut ding.
annet vindt het belachelijk dat er een stretcher is

leo vergelijkt de stretcher met roken hij vindt het niet erg als er sigaretten gekocht worden. zo moet het ook de stretcher

georgie moet op de stretcher en baalt want hij heeft geruilt met koos. Hij wil dat koos hem zal bedanken. mopper mopper het zit me dwars dat ik op die strecher moet

leo: je moet wel eerlijk blijven en het tegen hemzelf zeggen

gedoe over wie er last van zijn rug heeft en wie niet

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:32]

pi_348376
Er onstaat een discussie wie er vannacht op de strecher gaat. De dames vinden dat het om de beurt moet gebeuren en dat je niemand moet uitgezonderd worden. Leo vindt niet dat je iemand op de stretcher kan laten liggen als je weet dat hij/zij iets heeft. "Als er wat geld over is en jullie roken allemaal, vindt ik ook niet erg dat er een pakje sigaretten gehaald mag worden, maar dat is mijn persoonlijke mening".

Ze zijn er uit. Leo gaat het vannacht proberen op de stretcher, hij is redelijk moe en vermoed dat ie wel in slaap kan komen. Robin verteld dat hij al heeft geklaagd in de DBK dat het een onding is (letterlijke woorden waren "Het is gewoon een KUT!ding"). Ze hebben bij hem thuis een stretcher en die ligt perfect. Waarom niet gewoon een extra matras ofzo neer leggen.
Annet wil er ook wel eens op slapen...het is iedereen en niet steeds dezelfde. Morgen gaan ze het erover hebben en afspreken dat iedere nacht iemand anders erop gaat slapen. Iedereen die nu er op geslapen heeft klaagt over de nek en rug.

Georgie baalt dat hij nog niet eens een bedankje heeft gehad van Koos dat hij vannacht zich heeft opgeofferd er te slapen (ipv Koos). Hij benadrukt nog eens dat hij dit niet zegt om te klagen en er morgen ook over al hebben met hem.

Ze hebben kennelijk ook een dekenprobleem, maar dat hebben ze opgelost door Ali's dekbed te gebruiken, die had genoeg aan een laken. Robin haakt dan nu echt af en gaat slapen.

Niet alleen Robin de andere drie besluiten er ook een eind aan te breien

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-09-2000 02:04]

dinsdag 19 september 2000 @ 01:29:34 #11
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348377
1.27
nog gepraat over slapen (in plaats dat ze dat nou eens gaan doen)

1.28
aanstalten om naar bed te gaan

pi_348392
1:29
Hieke laat Annet haar tatoo nog even zien. En verteld hoe of wat er is aangepast.
Annet houdt niet van tatoo's maar moet eerlijk zeggen dat ze wel steeds mooier vindt.

Annet vindt het figuur van Hieke heel mooi en vraagt hoe ze dat voor elkaar krijgt. Of ze weinig eet of puur geluk is.
Hieke: "Nee is geen geluk, daar heb ik veel voor moeten doen."
Annet: "Begint het met een A?"
Hieke: "Nee..."
Annet: "Ik moet zeggen dat ik je heel mooi vindt."
Hieke: "Heb wel heel veel striemen enzo"
Annet: "Nee...ik dacht echt even dat je...maar dat vertel ik je nog wel".

Annet: "Ik maak me echt zorgen om me figuur..ik merk gewoon dat ik aan kom."
"Dat snap ik niet, want normaal zit ik altijd achter de bali en hier ben ik continu in de weer"
Hieke: "Nee, ik ook niet.."
Annet: "Ik wil echt niet dik worden."
Hieke: "Nee ik ook niet."

Annet verteld dat er bij de sportkeuring gevraagd is of ze aan fitness deed, ivm met haar schouderpartijen. Hieke geeft aan dat ze gespierde vrouwen wel mooi vindt, niet van die overdreven spierbundels (zoals bodybuilders), maar een beetje breed vindt ze mooi. Annet zegt dat zij ook wel goed gebouw is...Hieke ketst dat af door te zeggen dt het wel mee valt. Ze praten wat door over sporten en wat ze er allemaal aandoen om een beetje figuur te houden, ook na de zwangerschap.

Annet: "Ik weeg 68 kilo"
Hieke: "nu 60"
Annet: "Maar als ik jou zo zie...het scheelt maar 8 kilo, het zullen bij jou de spieren wel zijn die wegen."

dinsdag 19 september 2000 @ 01:41:16 #13
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_348397
Sorry, Knorretje was me voor met meer details

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 19-09-2000 01:43]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 19 september 2000 @ 01:45:01 #14
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348401
1.35
Annet en Hieke deden een schijnbeweging om naar bed te gaan maar blijven toch op. gesprek gaat over dik worden en zijn. verder over sporten en spieren
Annet is 1.78 en weegt 68 kg het zijn de spierren die veel wegen
Gesprek gaat over de keuring voor BB in papendal
Annet maakt zich zorgen om de kosten van BB er werken wel 150 mensen camera mensen en bewaking enzo het is we tegek
annet maakt zich zorgen dat zij straks thuis weer alleen zal zijn zij voelt zich net annet van der meijden, had je niet zoiets toen we net binnen kwamen van die is wel leuk.
Het is veel gezelliger dan vorig jaar maar het ziet er wel anders uit een dure tafel wel allemaal gesponsert door morris?
Bij het voorfilmpje zag alles er anders uit maar toen stond er nog niets
Annet wil het brood verstoppen in een la
De dames staan op en gaan naar de keuken. De steam laat niet zien waar zij het brood verstoppen.
pi_348403
Hieke en Annet bediscuseren hoe het BB-huis er op tv uitzag en nu in het echt. Na de keuken besproken te hebben besluiten ze het brood te verpakken in folie en het te verstoppen. Het verstoppen gaat gepaard met behoorlijk wat lachstuipen.
  dinsdag 19 september 2000 @ 01:48:05 #16
5854 Sarin
ik ben geen pannuhkoek
pi_348406
en ze zijn nu eindelijk tandjes aan het poetsen, misschien gaan ze nog wel slapen ook
Water is pas lekker als het door de brouwerij is geweest (origineel he?)
  dinsdag 19 september 2000 @ 01:51:50 #17
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348412
giegel de giegel en het brood is beter verstopt

1.50
uit de herenslaapkamer komt nog herrie en er komt iemand bijna uit de deur vallen

dinsdag 19 september 2000 @ 01:55:48 #18
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348417
Hieke: ik heb helemaal geen handoek meer
1.52 leo komt uit bed gesprek gaat over tattoo
Leo slaapt op de stretcher annet belooft een massage
1.53 leo weer naar bed, dames nog even tutten voor de spiegel
De dames willen vroeg op om niets te missen van de broodverstop grap
Leo is de goedheid zelve volgens de dames
Annet gaat nog even plassen Hieke maakt van de gelegenheid gebruik om even bij de heren langs te gaan die dus weer wakker worden, voorzover ze sliepen
1.57 Annet gaat ook maar even bij de heren kijken.
Ferdie stelt voor dat iedereen maar op de heren kamer moet slapen

[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 19-09-2000 01:59]

pi_348419
Leo komt de dames storen in het gegiechel. Leo vraagt verwonderd waar al die commotie om te doen is. Annet die lost het op om over tatoo's te beginnen. Leo laat het daar bij en zeurt om een massage, de dames beloven dat hij die morgen krijgt. En weg is Leo weer.
Beide dames vinden Leo een "lieverd". (dit baseren ze op de aandacht die ze oa. van hem krijgen)
pi_348421
1:55
ok me laatste verslagje voor vandaag, voor degene die nog doorgaan..suc6

Voordat de dames naar bed toe gaan, vallen ze de heren nog even lastig. Het merendeel blijkt nog niet te slapen. De stream blijft gericht op de gang en badkamer.

1:59
Ik ga er niet meer op wachten tot de streams bijdraaien, slaap lekker en tot morgenavond.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 19-09-2000 02:01]

dinsdag 19 september 2000 @ 02:03:22 #21
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348424
2.02
alle heren krijgen een goednachtkusje van Hieke
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:08:13 #22
5854 Sarin
ik ben geen pannuhkoek
pi_348434
Ik hoor de familie de boer in BB. maar nu gaan ze echt slapen, zeggen ze, alweer
Water is pas lekker als het door de brouwerij is geweest (origineel he?)
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:13:32 #23
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348441
2.03
annet doet een belgische schilder na die trap op trap af loopt om zijn kwast in de verf te dopen

2.05
ali gaat weer zingen, het gepraat wordt luider en wakkerder, robin gaat weer stemmetjes doen.

2.07
de dames vertrekken eindelijk
oh nee komen toch weer terug
nee gaan toch eindelijk

stream blijft op de herenkamer, moppenuurtje robin begint over beffen en het geld dat iemand er mee kan verdienen tot de man thuis komt
2.09 oh nee ali gaat ook weer moppen vertellen.
2.11 ali: he robin ik ga slapen nou kan echter niet langer dan een halve minuur zijn mond houden

dinsdag 19 september 2000 @ 02:14:39 #24
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_348442
[ff offtopic] Wie ligt er nu naast Dees? Robin of Ferdi [/ff offtopic]
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:21:35 #25
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_348446
2.20
al bijna 10 minuten stil, zou het echt lukken nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')