SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 25-10-2012 01:56:39 ]If not now, then when.![]()
Heb de top 3 Olympia even ge-update.
Dat plaatje daar heb ik trouwens nog nooit gezien.
inb4 Perry.If not now, then when.![]()
Tja, in ieder geval wel je macro's invoeren verslaat toch het helemaal niet bijhouden imo. Ik ben het met je eens dat je bij zelf ingevulde producten niet echt die gedetailleerde micromanagement hebt qua micro's (lekker veel gemicro), maar goed, bij het alternatief (helemaal niet bijhouden) heb je het ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik deed eerst cron-o-meter, maar sommige producten weken toch wel erg af van de Nederlandse. 'Curd' i.p.v. kwark bevat bijvoorbeeld veel meer suiker.
Hoewel je zelf wel producten kan toevoegen. Maar ik vond het juist zo mooi aan cron-o-meter dat die ook vitaminen/mineralen bijhoudt, zo uitgebreid kun je het zelf niet invullen (tja, kan wel met veel moeite, maar fuck dat.).
Ach, ik ga weer terug naar cron-o-meter denk ik en de echt uitzonderlijke producten toch maar zelf toevoegen.Of toch du vader?![]()
Zo. 1kg BCAA binnen. Uitgaande van 10g voor de workout en 10g tijdens (whey na de workout), kan ik er weer 50 trainingen tegenaan
De prijzen voor supplementen beginnen hier in Australië dankzij shops als bulk nutrients en Venom Protein eindelijk een beetje normaal te worden. Die webshops sturen vaak ook een gratis shaker, workout towel of straps mee. Altijd handigBij die eerste shop kun je zakken tot maarliefst 35kg bestellen. Zit eraan te denken dat met een paar vrienden te doen; lekker goedkoop
Je betaalt hier nu grofweg 22 dollar (17 euro) per kilo, wat nog steeds een stuk duurder is dan in Nederland, maar het is te doen. Bij de GNC bijvoorbeeld durven ze gerust 200 dollar (!!!!!!!!!) te vragen voor 5kg whey. Dat slaat echt nergens meer op.
[ Bericht 27% gewijzigd door star_gazer op 25-10-2012 06:00:50 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Hier staat onderaan een aardige opsomming v.d. symptomen:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Overtrainen doe je echt niet zo heel makkelijk. We noemen al vrij snel iets overtrainen, maar vaak is het dat niet. Een echte overtraining heeft meer met overbelasting van je CSN te maken. Niet zo zeer met spierpijn in ieder geval.
http://www.fysiotherapie-(...)upo/overtraining.htm
En dit is mijn ervaring bij maanden achter elkaar 4 uur per week wielrennen tot het gaatje, en 4 uur per week pompen tot het gaatje en niet luisteren naar je lichaam maar elke keer maar weer gaan:
Begint met
Rusthartslag normaal <40 dan >70
Bijzonder onrustig slapen, om 1uur wakker worden en om 5 uur pas weer in slaap vallen --> oorzaak hoge hartslag.
Depri voelen
Niet meer door kunnen eten
Lood in je benen voelen zakken/misselijk van vermoeidheid als je op moet staan en voor je gaat sporten. Redelijk goed voelen vlak na het sporten
Weken achter elkaar geen vooruitgang meer in de gym
Je weer redelijk voelen na een weekend rust.
En dan:
Opeens van de ene op de andere dag van 125kg bench naar 60kg bench.
Hartkloppingen zodra je maar aan de gym/cardio denkt
Hartkloppingen zodra je een halve trap op gelopen bent.
Depressief
Eetlust compleet weg
Fysiek nauwelijks meer van de bank af kunnen komen in je weekend.
Niet eens meer weten hoe je thuis gekomen bent van uit je werk zo kut dat je je voelt.
Alsof er siroop door je aderen stroomt op sommige momenten.
Daarom doe ik nu alleen nog maar lichte cardio, en een deload week elke 8 weken ongeveer.
Beginners zullen niet zo heel snel echt diep overtrained raken, maar naar mate je zwaarder en zwaarder gaat, en totaal niet naar je lichaam luistert kan het dus prima gebeuren. En je bent niet zomaar hersteld van een echte diepe overtraining.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 25-10-2012 07:56:52 ]![]()
Gisteren een echte originele squat fail gehad![]()
Het ging echt super
warmup 8x70kg
1e setje 8x 140
2e setje 6x 160
3e setje 1x 170 + 1x perongeluk net voorbij 90 graden en toen was het in m'n hoofd een "Slow Whoop" signaal, ik bleef ff staan zo, en dan voel je alle kracht uit je poten lopen en pfffffffftt op de fail safe v.h. squatrack onderaan lol. En die is zo laag, dat ik echt met m'n reet op de grond zit![]()
En dan natuurlijk de schijven er af halen iets wat ashamed![]()
![]()
Kan nu niet meer opstaan van de stoel/wc lol![]()
![]()
Klinkt lekker lol.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hier staat onderaan een aardige opsomming v.d. symptomen:
http://www.fysiotherapie-(...)upo/overtraining.htm
En dit is mijn ervaring bij maanden achter elkaar 4 uur per week wielrennen tot het gaatje, en 4 uur per week pompen tot het gaatje en niet luisteren naar je lichaam maar elke keer maar weer gaan:
Begint met
Rusthartslag normaal <40 dan >70
Bijzonder onrustig slapen, om 1uur wakker worden en om 5 uur pas weer in slaap vallen --> oorzaak hoge hartslag.
Depri voelen
Niet meer door kunnen eten
Lood in je benen voelen zakken/misselijk van vermoeidheid als je op moet staan en voor je gaat sporten. Redelijk goed voelen vlak na het sporten
Weken achter elkaar geen vooruitgang meer in de gym
Je weer redelijk voelen na een weekend rust.
En dan:
Opeens van de ene op de andere dag van 125kg bench naar 60kg bench.
Hartkloppingen zodra je maar aan de gym/cardio denkt
Hartkloppingen zodra je een halve trap op gelopen bent.
Depressief
Eetlust compleet weg
Fysiek nauwelijks meer van de bank af kunnen komen in je weekend.
Niet eens meer weten hoe je thuis gekomen bent van uit je werk zo kut dat je je voelt.
Alsof er siroop door je aderen stroomt op sommige momenten.
Daarom doe ik nu alleen nog maar lichte cardio, en een deload week elke 8 weken ongeveer.
Beginners zullen niet zo heel snel echt diep overtrained raken, maar naar mate je zwaarder en zwaarder gaat, en totaal niet naar je lichaam luistert kan het dus prima gebeuren. En je bent niet zomaar hersteld van een echte diepe overtraining.If not now, then when.![]()
Nee dat is het echt niet. Het is ook gewoon dom om niet naar jezelf te luisteren natuurlijk.quote:
Maar goed al doende leert men
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 25-10-2012 08:09:54 ]![]()
Dat zijn hele nette squatsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:55 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren een echte originele squat fail gehad![]()
Het ging echt super
warmup 8x70kg
1e setje 8x 140
2e setje 6x 160
3e setje 1x 170 + 1x perongeluk net voorbij 90 graden en toen was het in m'n hoofd een "Slow Whoop" signaal, ik bleef ff staan zo, en dan voel je alle kracht uit je poten lopen en pfffffffftt op de fail safe v.h. squatrack onderaan lol. En die is zo laag, dat ik echt met m'n reet op de grond zit![]()
En dan natuurlijk de schijven er af halen iets wat ashamed![]()
![]()
Kan nu niet meer opstaan van de stoel/wc lolAls iemand mij zou uitlachen als ik faal bij 170kg, zou ik hem even uitdagen 100kg te squatten tot onder parallel. 90% van de gasten in de gym kan dat dus niet.
maargoed, ik zit voorlopig nog op 3x5x92.5 (jaja er is wat bij!)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Nee joh d'r was niemand die mij uit durft te lachenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat zijn hele nette squatsAls iemand mij zou uitlachen als ik faal bij 170kg, zou ik hem even uitdagen 100kg te squatten tot onder parallel. 90% van de gasten in de gym kan dat dus niet.
![]()
Was wel een Turk (onwijs aardige gast alleen niet te verstaan) die het zag gebeuren alleen was i te laat om me nog op te helpen lol.![]()
Je moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt in een free squat trouwensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee joh d'r was niemand die mij uit durft te lachen![]()
Was wel een Turk (onwijs aardige gast alleen niet te verstaan) die het zag gebeuren alleen was i te laat om me nog op te helpen lol.Ik ben zelf een keer bijna voorover gedonderd omdat ik te snel met mijn heupen omhoog ging. Dan ben je toch heeeeel blij met die guard rails.
-
Volgens mij heb je dan een openruggetje idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt in een free squat trouwens
Trouwens weer iemand aan het deadliften gekregen![]()
Paar weken geleden had ik hem m'n eetschema gegeven nadat i zat te klagen dat i niet vooruit kwam.
Gisteren zei die joh, ik kan het echt voelen hoor die brinta en die melk![]()
Echt super mensen vooruit helpen.![]()
![]()
Yup. Zondag ga ik met een meid benchen, deadliften en squatten. Ik heb haar tijdens de eerste training (squat, overhead press, bent over row, planks, cardio) 1000x verteld dat ze niet groot gaat worden als ze geen T spuit en volgens mij heb ik haar nu overtuigd van het feit dat ze gewoon een fokking strak lijf gaat krijgen (ze heeft al een strak lichaam; aziaat). Kom maar op met die squat kontquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan een openruggetje idd.
Trouwens weer iemand aan het deadliften gekregen![]()
Paar weken geleden had ik hem m'n eetschema gegeven nadat i zat te klagen dat i niet vooruit kwam.
Gisteren zei die joh, ik kan het echt voelen hoor die brinta en die melk![]()
Echt super mensen vooruit helpen.![]()
-
Klinkt wel heel "bijzonder"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Yup. Zondag ga ik met een meid benchen, deadliften en squatten. Ik heb haar tijdens de eerste training (squat, overhead press, bent over row, planks, cardio) 1000x verteld dat ze niet groot gaat worden als ze geen T spuit en volgens mij heb ik haar nu overtuigd van het feit dat ze gewoon een fokking strak lijf gaat krijgen (ze heeft al een strak lichaam; aziaat). Kom maar op met die squat kont![]()
Ik zie Star_patser al staan hoor als "fail safe" met het squatten uhu
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 25-10-2012 08:57:49 ]![]()
Helaas hebben ze hier alleen een rack zonder failsavequote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt in een free squat trouwensIk ben zelf een keer bijna voorover gedonderd omdat ik te snel met mijn heupen omhoog ging. Dan ben je toch heeeeel blij met die guard rails.
. Als het echt zwaar wordt vraag ik altijd dezelfde regular of dattie ff kan assisteren voor de zekerheid. Is de enige die ook squat
. Merk dan altijd dat ik er easy 2 of 3 reps meer uit kan persen, puur met de wetenschap dat ie eventueel m'n balans wat coorigeert als het nodig is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ja idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Helaas hebben ze hier alleen een rack zonder failsave. Als het echt zwaar wordt vraag ik altijd dezelfde regular of dattie ff kan assisteren voor de zekerheid. Is de enige die ook squat
. Merk dan altijd dat ik er easy 2 of 3 reps meer uit kan persen, puur met de wetenschap dat ie eventueel m'n balans wat coorigeert als het nodig is.
ik deed een paar jaar achter elkaar squats alleen, tot ik verhuisde naar deze gym, en er opeens een trainer achter me ging staan toen ik hem uitpakte.
Alsof het niets woog op dat moment.![]()
It's all in the mind.![]()
De failsave is hier echt kut. Als ik hem op de ene stand zet, is hij te hoog en kan ik niet diep. Als ik hem op de stand eronder zet is hij te laag en kan ik de bar niet kwijt.This isn't even my final form.![]()
Ik heb net een zakje pepernoten van 100gr. voor mijzelf gehaald. Ik keek naar die voedingswaarde en 100gr. pepernoten is gewoon 440Kcal!En je dan bedenken dat je vroeger zo'n zak in één keer leeg at. Bewust zijn is een mooi iets.
Dat is toch niet zo heel gek?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef star_gazer het volgende:
maargoed, ik zit voorlopig nog op 3x5x92.5 (jaja er is wat bij!)
If not now, then when.![]()
Wat zijn de macro's? Veel suikers neem ik aan.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Whehe die had ik nog gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb de top 3 Olympia even ge-update.
Dat plaatje daar heb ik trouwens nog nooit gezien.
[ afbeelding ]
inb4 Perry.![]()
E: 5,5 gr. K: 78 gr. waarvan 32 gr. suikers V: 12 gr. En het is gewoon een klein zakje hé. Vandaag en morgen een beetje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:32 schreef fathank het volgende:
Wat zijn de macro's? Veel suikers neem ik aan.
If not now, then when.![]()
Ach ik heb hetzelfde gehad met 200 op mn rug, die grens moet je regelmatig gewoon opzoeken. Dat is iets wat heel veel mede sporters naar mijn mening niet doen, je leert zoveel van je eigen falen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee dat is het echt niet. Het is ook gewoon dom om niet naar jezelf te luisteren natuurlijk.
Maar goed al doende leert menIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Wacht, dus je neemt 200 kg op de rug maar weet voordien al dat je gaat falen? Klinkt logisch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:41 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ach ik heb hetzelfde gehad met 200 op mn rug, die grens moet je regelmatig gewoon opzoeken. Dat is iets wat heel veel mede sporters naar mijn mening niet doen, je leert zoveel van je eigen falen.If not now, then when.![]()
Nee dat wist ik niet vantevoren, set ervoor 190 gedaan die lekker voelde daarna in diezelfde flow nog 10 erbij gegooid (nooit gedaan) hop naar beneden en niet meer omhoog komen. Persoonlijk vond ik dat nog een fijner gevoel dan die ene x 190 want je weet waar je grens op dat moment ligtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wacht, dus je neemt 200 kg op de rug maar weet voordien al dat je gaat falen? Klinkt logisch.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: