Heh gadverquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals mijn opa altijd zei: "ze kunnen mij op de rand van het bord schijten, als ze maar niet spetteren."
Dat zei mijn vader ook altijdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals mijn opa altijd zei: "ze kunnen mij op de rand van het bord schijten, als ze maar niet spetteren."
Een verstrooid topicreport waarin staat dat opa vanmiddag voor het eten wijn dronk is eigenlijk best wel schattig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef pos het volgende:
[..]...best lastig hoor! Val steeds Gert lastig
Het is dat m'n moeder is overleden ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook altijd
Het lijkt de politiek wel: wel benoemen, maar niet handhavenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Toverheks het volgende:
en de Amsterdamse kinderboerderijen zijn ook niet veilig voor kinderen en bejaarde, echt ze onderzoeken hier van alles maar doen er niks aan
Dat is een extra note voor opa.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Een verstrooid topicreport waarin staat dat opa vanmiddag voor het eten wijn dronk is eigenlijk best wel schattig.
Maar had ik het goed? Ben je Meravigliosa?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:50 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik stalk niemand maar ik heb mijn voorkeuren
Wat lult ie nou, wie lust er nou geen roti?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij houd ook niet van roti, me keuken ruikte heerlijk vanavond vertelde maak roti voor de 1e keer, lust ik niet zei Opa
Opie is dood verdomme!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Ratelbandolero het volgende:
Opie zit met een koptelefoon op.
Geen van beiden Lavenderr.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar had ik het goed? Ben je Meravigliosa?
Of Dottey?
Dottey 70C?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Dottey?
Ze blijven maar zout in onze wonden strooien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
kut, ik was er net een beetje overheen
Het spijt mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze blijven maar zout in onze wonden strooien.
En knoflooksaus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze wraak, zelfs de vrouw van die hufter hebben we boelkloedig door het hoofd geknald. Ha, ze motten niet spotten met de Zonenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou Dot zich klonen? Die komt gewoon onder haar eigen naam hier en bij Oop op de chat hoor. En van Mera kan ik het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Dottey?
Precies.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou Dot zich klonen? Die komt gewoon onder haar eigen naam hier en bij Oop op de chat hoor. En van Mera kan ik het me ook niet voorstellen.
Hij is inderdaad richting Lakenstraat gegaan jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
Ondertussen in huize oop. Zou hij slaap hebben of vroeg iemand hem net of hij zin had in roti?
[ afbeelding ]
Maar hij neemt de roti wel meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is inderdaad richting Lakenstraat gegaan ja
Oop eet geen rotiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Maar hij neemt de roti wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |