quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:33 schreef Jian het volgende:
En hij is online hoor, de bikkel, hij ziet nog wat witjes en hij heeft wel een jasje uitgedaan natuurlijk, maar hij is er, de held
[ afbeelding ]
Zit-ie alweer aan het bier?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Jian het volgende:
Oop roept enthousiast; Heej Peebeetje ....., dus die komt net online schijnbaar
Het moet natuurlijk wel op voordat Leo de volgende 13 kratten komt brengen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
neuh, maar kan volgens mij niet lang duren ..
Nog niks, Scrut...Oma is laat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is 6 uur. Wat eet opa vandaag?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, dat zal vast iets moois geweest zijn.
Maar DJ Provox geeft Oop in zijn radio-uitzending subiet een koekje van eigen deegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen is Oop niet erg tekstvast. Met name het refrein verhaspelt hij steeds
Of de kat weet dat Oma achter de erfenis van opa aanzit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:25 schreef Jian het volgende:
Hij biedt de kat een stukje ei aan, maar die moet het niet. Zou ie Ajax vergiftigd hebben en dat die kat dat heb gezien?! Ja, die beesten zijn ook niet gek hè
Een broodje gebakken ei......, dat kan ik nog niet verpestenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit even zijn ogen om intens te genieten van de lekkernijen die Oma hem heeft voorgezet
[ afbeelding ]
Iets van stoephoer hoorde ik...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen is Oop niet erg tekstvast. Met name het refrein verhaspelt hij steeds
Niet voor lang ..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef Coos het volgende:
Er staat een schaap in de gang
Ja ja een schaap in de gang.....
#offerfeest
Ben solidair. Eet straks ook schaap lam.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:39 schreef Toverheks het volgende:
ja gisteren de turken Coos, kreeg Baklava of hoe dat ook heet, vandaag de marocanen zag heel Amsterdam in jurk lopen al vandaag
llekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben solidair. Eet straks ook schaap lam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |