Je kunt van griep echt heel erg ziek zijn hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon zitten, hij hep griep, tjonge, tjonge, ik bedoel een beetje in je stoel voor de tv zitten, desnoods met een dekentje, wat is daar nu zo moeilijk aan.
Hij heb gewoon geen zin om te werkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt van griep echt heel erg ziek zijn hoor.
Misschien denkt Oop wel dat hij een koortsdroom had dat Ajax gisteren won.
Nou ja, is het iig fijn wakker worden
Wel gezellig, gaan ze neuzen ipv speerwerpen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef Jian het volgende:
'Idris Elba als de nieuwe 007'
De eerste zwarte James Bond wordt wellicht een feit. Er gaan geruchten rond dat acteur Idris Elba het 007-stokje van Daniel Craig gaat overnemen.
Echt, wat vind je hier nu van, Oop?
Ik bedoel, je laat Shaka Zulu toch ook niet spelen door een Eskimo
Navraag leert dat Oop vroeger een Suzuki 750cc heeft geredenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Coos het volgende:
En om on topic te blijven, ik denk niet dat Oop een Kreidler of Zündap heeft gehad maar een Berini.![]()
[ afbeelding ]
Suzuki Alto zeker, truttenschuddertje, daar is een 800 cc versie van, maar Oop zal wel de extra light versie hebben gehad, de kleine boodschappenvariant zeg maar...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Navraag leert dat Oop vroeger een Suzuki 750cc heeft gereden
Een dildo avant la lettre? Toch gay, ik wist het!quote:
Geriatro Auto's?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef Jian het volgende:
Dit is er één, lekker bakkie hoor;
[ afbeelding ]
Zondag, dat komt zondagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef pullup het volgende:
Ik had me nog zo verheugd op een glunderende opa vanavond die keihard anti Feyenoord liederen aan het zingen was met beide middelvingers opgestoken.
Het is de schuld van opa! Altijd!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:26 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat het over brommerts ging. Jullie zetten me op het verkeerde been.
Ik hoef me nu niet schuldig te voelen dat ik nu ER ga kijken in ieder geval.quote:
zondag, let maar op dan brult ie AJAX naar de overwinning toe..........quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef pullup het volgende:
Ik had me nog zo verheugd op een glunderende opa vanavond die keihard anti Feyenoord liederen aan het zingen was met beide middelvingers opgestoken.
Zo vulgair zou Oop nooit doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:27 schreef pullup het volgende:
Je dacht toch niet dat ik zat te overdrijven ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |