Ze blijven maar zout in onze wonden strooien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
kut, ik was er net een beetje overheen
Het spijt mij.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze blijven maar zout in onze wonden strooien.
En knoflooksaus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze wraak, zelfs de vrouw van die hufter hebben we boelkloedig door het hoofd geknald. Ha, ze motten niet spotten met de Zonenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou Dot zich klonen? Die komt gewoon onder haar eigen naam hier en bij Oop op de chat hoor. En van Mera kan ik het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar had ik het goed? Ben je Meravigliosa?
Of Dottey?
Precies.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom zou Dot zich klonen? Die komt gewoon onder haar eigen naam hier en bij Oop op de chat hoor. En van Mera kan ik het me ook niet voorstellen.
Hij is inderdaad richting Lakenstraat gegaan jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
Ondertussen in huize oop. Zou hij slaap hebben of vroeg iemand hem net of hij zin had in roti?
[ afbeelding ]
Maar hij neemt de roti wel meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is inderdaad richting Lakenstraat gegaan ja
Oop eet geen rotiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:01 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Maar hij neemt de roti wel mee
Nee, stel je voor die kousenband, da's groente, daar zitten pitamientjes in en daar is Oop niet van gediend.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef mootie het volgende:
Stel nou dat oma de groentes zo snijdt dat ze op snotjes lijken, zou hij er in trappen?
En stukjes kip die heel anders smaken dan de stukjes kip die Knorr in hun Chicken Tonight doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, stel je voor die kousenband, da's groente, daar zitten pitamientjes in en daar is Oop niet van gediend.
ja ik vroeg al aan ratelband of het een man was ook geen antwoord. komen we misschien dicht in de buurt???quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zeg dan gewoon wie je bent. Is toch leuk?
Ik was een fervent SV watcher.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zeg dan gewoon wie je bent. Is toch leuk?
ja dat waren er nog een paar 100, oke ik overdrijf iets minder danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik was een fervent SV watcher.
Bob?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik was een fervent SV watcher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |