SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zomer 2000, jij bent nog jong man
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
Soms mis ik vroeger... En nu echt even.
No man.. I'm not torn.. Mijn verdriet komt door iets andersquote:
Hey, deze ken ik niet?quote:
Daarom terug naar köy maar wel met een mixteyip met jaren 90 nummers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
Soms mis ik vroeger... En nu echt even.
Fifa 00 geloof ik?quote:
Aaaah.. wacht!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom terug naar köy maar wel met een mixteyip met jaren 90 nummers.
Vurtel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man.. I'm not torn.. Mijn verdriet komt door iets anders
Mijn neef en ik maakten een lijst van leukste liedjes van die zomer en brachten deze naar zo'n cassettebandjesvuller in de stad om het op te laten nemen. Wat een tijden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom terug naar köy maar wel met een mixteyip met jaren 90 nummers.
Ooooh grote favo toen......!quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef Ambipur het volgende:
Killer muziek man.... Vooral Burak Kut!
Als je eens wist met wat ik allemaal nog meer kan komenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damn ey...Je weet precies wat ik toen luisterde!
Kom maar op dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je eens wist met wat ik allemaal nog meer kan komen
Helaas.. Not my stylo.quote:
Ken je deze?quote:
Haha, Burak Kut. Ik had besloten om voor de grap zijn achternaam als de Nederlandse 'kut' uit te spreken. Nu gaat het automatisch, is best gevaarlijk bij mensen waar ik geen Burak KUT hoor te zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef Ambipur het volgende:
Killer muziek man.... Vooral Burak Kut!
Ja, echt baggerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken je deze?
Mijn vader werd altijd zo boos op mijn tante, dat zij dit luisterde. Wat is dit voor muziek? Utan
Wilde ik net posten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken je deze?
Mijn vader werd altijd zo boos op mijn tante, dat zij dit luisterde. Wat is dit voor muziek? Utan
deze?quote:
Hell yeah!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
deze?
Kan em nog meezingen gelukkig
25 zegt ie dan...quote:
niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
TS heeft een leeftijdsgenoot gevonden en gaat helemaal los.
Zelfs niet-Turkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit hoort iedere Turk te kennen.
Ja duh! Hij haalt zoveel herinneringen naar boven inene.. Dersimi bile unuttum godverdomme. Weer wakker zijn tot 3u. Moet af.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
TS heeft een leeftijdsgenoot gevonden en gaat helemaal los.
Favorietquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Draai(d)en ze standaard op bruiloften in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |