SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zomer 2000, jij bent nog jong man
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
Soms mis ik vroeger... En nu echt even.
No man.. I'm not torn.. Mijn verdriet komt door iets andersquote:
Hey, deze ken ik niet?quote:
Daarom terug naar köy maar wel met een mixteyip met jaren 90 nummers.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef Ambipur het volgende:
Soms mis ik vroeger... En nu echt even.
Fifa 00 geloof ik?quote:
Aaaah.. wacht!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom terug naar köy maar wel met een mixteyip met jaren 90 nummers.
Vurtel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No man.. I'm not torn.. Mijn verdriet komt door iets anders
Mijn neef en ik maakten een lijst van leukste liedjes van die zomer en brachten deze naar zo'n cassettebandjesvuller in de stad om het op te laten nemen. Wat een tijden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom terug naar köy maar wel met een mixteyip met jaren 90 nummers.
Ooooh grote favo toen......!quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef Ambipur het volgende:
Killer muziek man.... Vooral Burak Kut!
Als je eens wist met wat ik allemaal nog meer kan komenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damn ey...Je weet precies wat ik toen luisterde!
Kom maar op dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je eens wist met wat ik allemaal nog meer kan komen
Helaas.. Not my stylo.quote:
Ken je deze?quote:
Haha, Burak Kut. Ik had besloten om voor de grap zijn achternaam als de Nederlandse 'kut' uit te spreken. Nu gaat het automatisch, is best gevaarlijk bij mensen waar ik geen Burak KUT hoor te zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef Ambipur het volgende:
Killer muziek man.... Vooral Burak Kut!
Ja, echt baggerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken je deze?
Mijn vader werd altijd zo boos op mijn tante, dat zij dit luisterde. Wat is dit voor muziek? Utan
Wilde ik net posten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken je deze?
Mijn vader werd altijd zo boos op mijn tante, dat zij dit luisterde. Wat is dit voor muziek? Utan
deze?quote:
Hell yeah!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
deze?
Kan em nog meezingen gelukkig
25 zegt ie dan...quote:
niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
TS heeft een leeftijdsgenoot gevonden en gaat helemaal los.
Zelfs niet-Turkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit hoort iedere Turk te kennen.
Ja duh! Hij haalt zoveel herinneringen naar boven inene.. Dersimi bile unuttum godverdomme. Weer wakker zijn tot 3u. Moet af.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
TS heeft een leeftijdsgenoot gevonden en gaat helemaal los.
Favorietquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Draai(d)en ze standaard op bruiloften in Turkije.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Favoriet
Die man heeft zoveel goede nummers, maar dit specifieke nummer raakt toch een gevoelige snaar bij mij.
We kunnen uren doorgaan (is al eens gebeurd in deze reeksquote:
Je weet dat je Adblock alleen op FOK! uit hoeft te staan?quote:
Askim benimquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben bekender met muziek uit de jaren 60-80 dan later
Een van zn beste liedjes, al zijn liedjes zijn stuk voor stuk nummer 1.quote:
Precies. Ook zo'n nummer, van Cem Karaca, dat ik nog steeds beluister...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
We kunnen uren doorgaan (is al eens gebeurd in deze reeks), die man heeft zoveel goede nummers.
Maar Can Bedenden Cikmayinca heeft een speciaal plekje voor mij, al sinds kleins af aan. Luister hem nog altijd. Weet niet waarom, alles klopt gewoon aan dat nummer.
[..]
Ik ook. Ik heb eigenlijk relatief weinig met de muziek uit de jaren '90.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben bekender met muziek uit de jaren 60-80 dan later
Sommige zijn wel leuk in hoe slecht ze zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb eigenlijk relatief weinig met de muziek uit de jaren '90.
Hun nummers, vooral die van Cem Karaca, hadden nog iets van betekenis, zoals maatschappijkritiek. Tegenwoordig gaan liedjes nergens meer over.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:09 schreef Ambipur het volgende:
Sorry, maar dit zijn wel even de ultieme bazen:
Nu ga het over sex, liefde etc...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hun nummers, vooral die van Cem Karaca, hadden nog iets van betekenis, zoals maatschappijkritiek. Tegenwoordig gaan liedjes nergens meer over.
Sommige zijn ook wel gewoon echt goed. Je prees net zelf al R.E.M. en terecht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sommige zijn wel leuk in hoe slecht ze zijn.
Ik weetquote:
Selda Bagcan had ook een aantal aardig maatschappijkritische nummers. Heb ik het niet over die recentere standaardmuziek van haar, maar echt de oude shit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hun nummers, vooral die van Cem Karaca, hadden nog iets van betekenis, zoals maatschappijkritiek. Tegenwoordig gaan liedjes nergens meer over.
Jij/jullie/allemaal ook!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:15 schreef Triggershot het volgende:
Btw, hepinizin Bayrami Mubarek olsun![]()
Fijn offerfeest
Wahhahahahha! Weet je dat zelfmoordpogingen verhaal of niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij was een tijdje ook een hype.
Ja, mensen zouden zelfmoordpogingen gedaan hebben na dat nummer. Weet niet wat er waar van is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wahhahahahha! Weet je dat zelfmoordpogingen verhaal of niet?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze is ook wel leuk van hem...
Thnx! Seninde mübarek olsun.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:15 schreef Triggershot het volgende:
Btw, hepinizin Bayrami Mubarek olsun![]()
Fijn offerfeest
http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2000/01/08/170339.aspquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, mensen zouden zelfmoordpogingen gedaan hebben na dat nummer. Weet niet wat er waar van is.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx! Seninde mübarek olsun.
De jaren '70 en '80 waren natuurlijk politiek turbulente jaren. Heeft heel wat mooie (maatschappijkritische) nummers opgeleverd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Selda Bagcan had ook een aantal aardig maatschappijkritische nummers. Heb ik het niet over die recentere standaardmuziek van haar, maar echt de oude shit.
Ze heeft wel diepere shit dan dit, maar dit nummer ownt qua klank.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De jaren '70 en '80 waren natuurlijk politiek turbulente jaren. Heeft heel wat mooie (maatschappijkritische) nummers opgeleverd.
Tsja, zulke fans word je ook niet blij van.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2000/01/08/170339.asp
Truequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sommige zijn ook wel gewoon echt goed. Je prees net zelf al R.E.M. en terecht.
haha viese alto met je gitaarmusiek :squote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Trueen je had ook best goede alternative bands natuurlijk
Ik overtref je..quote:
Nu het toch over Turkse muziek gaat.quote:
Je moet nog heeeeel wat melk drinken om mij te overtreffen:quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nu het toch over Turkse muziek gaat.
Hebben jullie wel eens de last.fm pages van Turkse artiesten gezien? Helemaal volgespamd door metalturken, met rare tags enzo.
Bijvoorbeeld:
http://www.last.fm/music/Mahmut+Tuncer/+tags
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet nog heeeeel wat melk drinken om mij te overtreffen:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nu het toch over Turkse muziek gaat.
Hebben jullie wel eens de last.fm pages van Turkse artiesten gezien? Helemaal volgespamd door metalturken, met rare tags enzo.
Bijvoorbeeld:
http://www.last.fm/music/Mahmut+Tuncer/+tags
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |