Automonteuropleiding?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef fokmetme het volgende:
[..]
tuurlijk daarom zit ik nog op school..
Daarom score ik ook net een niveau 3 met ''spelling/stijlen'' altijd die antilianen he.. komt omdat hier van alles gesproken word door elkaar..
Ik gok dat zeker de helft in eerste instantie dacht dat het een trolltopic was, waarbij gekozen was voor een link naar een kindje met een, naar NL maatstaven, vrij absurde naam...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef fokmetme het volgende:
Nee ik zou misschien reacties kunnen krijgen wegens mijn gebrekkig nederlanders taal.
Maar niet om het naam van mijn kind dat slaat total nergens op.
TS is daar nog niet op ingegaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef maily het volgende:
[..]
ik krijg de indruk dat TS een zij is...
Ik ben een jongen moet je nog mijn hyves of facebook hebben sjonge jongequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is daar nog niet op ingegaan.
Dat wil ik zien!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef fokmetme het volgende:
[..]
Ik ben een jongen moet je nog mijn hyves of facebook hebben sjonge jonge
Nou weet ik het weer, met de tweelingbroer die tientallen openstaande boetes heeft op jouw naam!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef fokmetme het volgende:
[..]
Ik ben een jongen moet je nog mijn hyves of facebook hebben sjonge jonge
Ja. Stem op Dylan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef nietzman het volgende:
Ben ik hier goed voor de dagelijkse duit in de zak?
jaa en weet je wat het was!! ik was inverzet gegaan maar had het naar leeuwarden gestuurt maar het moest naar utrecht !quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou weet ik het weer, met de tweelingbroer die tientallen openstaande boetes heeft op jouw naam!
Als je dit topic leest, dan moet ik je gelijk geven. Maak mij enigzins zorgen om zijn dochter. Die gaat het moeilijk krijgen op school. Spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Helaas krijg ik de indruk dat TS niet openstaat voor dergelijke suggesties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |