Waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef fokmetme het volgende:
wie
[..]
sorry kan echt niet jansen achternaam zou nog wel kunnen.
Waarom mag ik geen 5 voornamen hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef fokmetme het volgende:
wie
[..]
sorry kan echt niet jansen achternaam zou nog wel kunnen.
Ik snap echt niks van deze post.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef fokmetme het volgende:
Hahah nee, weet je wat het is.
Als jullie mijn beledigen ga ik er niet op in maar als het om mijn kindje is wel.
Want ik weet 1000000000000000000000000000000%.
Dat niemand van de topic in t echt tegen mij zou durven te beledigen als ik zegt dat mijn kindje djezyra heet.
Jammer dat je Nederlands niet goed is. Je kunt jezelf niet echt verdedigen. Men loopt verbaal en mentaal over je heen in dit topic. Tevens mag je dit soort topics niet openen op FOK!quote:
Ok Shaniquaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef fokmetme het volgende:
Als jullie mijn beledigen ga ik er niet op in maar als het om mijn kindje is wel.
Dat niemand van de topic in t echt tegen mij zou durven te beledigen als ik zegt dat mijn kindje djezyra heet.
zegtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef fokmetme het volgende:
Open dan niet van die debiele "stem op mijn kind" topics, je zit lang genoeg op FOK! om te weten wat voor reacties je dan krijgt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef fokmetme het volgende:
En dat probleem is prima aan te pakken, als TS daar voor openstaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jammer dat je Nederlands niet goed is. Je kunt jezelf niet echt verdedigen. Men loopt verbaal en mentaal over je heen in dit topic.
Piece homey!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef fokmetme het volgende:
hoeft ook niet weet je wat ik reageer gewoon niet meer.
Maar wie ook in rotterdam of capelle woont in dit topic die zo bijdehand was mag zich best melden.
of je mag gewoon blijven schuilen achter de pc take care.
Wedje maken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef fokmetme het volgende:
Maar wie ook in rotterdam of capelle woont in dit topic die zo bijdehand was mag zich best melden.
Hij kan er zeker aan werken. Als je de Nederlandse grammatica eenmaal gaat begrijpen, dan is het kinderspel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat probleem is prima aan te pakken, als TS daar voor openstaat.
Ok, misschien als er in je volgende sollicitatiebrief geen spelfouten zitten kun je misschien je kind naar disneyland brengen zonder daarvoor te bedelen op het internet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef fokmetme het volgende:
tuurlijk daarom zit ik nog op school..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij kan er zeker aan werken. Als je de Nederlandse grammatica eenmaal gaat begrijpen, dan is het kinderspel.
tssssquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik heb al gewonnen, je zou niet meer reageren..
Ach het is niet alsof ze later in haar leven moet gaan solliciteren voor een baan met die naam, dus dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef fokmetme het volgende:
Nee ik zou misschien reacties kunnen krijgen wegens mijn gebrekkig nederlanders taal.
Maar niet om het naam van mijn kind dat slaat total nergens op.
Helaas krijg ik de indruk dat TS niet openstaat voor dergelijke suggesties.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij kan er zeker aan werken. Als je de Nederlandse grammatica eenmaal gaat begrijpen, dan is het kinderspel.
ik krijg de indruk dat TS een zij is...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Helaas krijg ik de indruk dat TS niet openstaat voor dergelijke suggesties.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Painore het volgende:
Haha ik heb gelachen om dit topic! Jammer dat sommige mensen iets te ver gaan, maar TS heeft niet helemaal door dat het maar geintjes zijn. Wellicht heeft dit iets met het Nederlandse taalgebruik te maken?
@TS
Nergens voor nodig om je heel groot voor te doen hier, het is FOK en je kan verwachten kut reacties te ontvangen. Ik zou zeggen ga van de PC af, ga slapen, morgen optijd naar je werk en daarna van je kind genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |