En dan ook nog gaan roepen dat het kind daarom een bofkontje isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha die moeder is ook nog alleenstaand. Haha, wat een toeval![]()
Dit dus...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Klaploper het volgende:
gestemd met een botnet op iemand anders
Hij is egt een schatjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef tarantism het volgende:
haha je moet op deze stemmen. Kijk dat bazenbolletje: [url][/url]
Ik heb op Dylan gestemd. Dat wordt sowieso een baas.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef tarantism het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef tarantism het volgende:
quote:egt
Omdat je geld krijgt als je faalt in dit land.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is egt een schatje![]()
Waarom krijgen al die mensen kinderen zonder zelfs maar de lagere school af te maken.
Dat kind is echt vadsig dikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is egt een schatje![]()
Waarom krijgen al die mensen kinderen zonder zelfs maar de lagere school af te maken.
Ik faal ook behoorlijk, en krijg geen cent.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je geld krijgt als je faalt in dit land.
Boeiend, TS weet ook in die paar regels meerdere spelfouten te maken. Kan je beter op baas Dylan stemmen.quote:
op de site zelf:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef Barend_Banus het volgende:
Gast, leer eens schrijven als je wil dat mensen op je stemmen. Kan je je dochter dat later ook leren, goed voor haar toekomst.
Mag je alleen maar een foto van je kind op die site plaatsen als je het mormel een wanstaltige naam geeft?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef Barend_Banus het volgende:
[..]
Boeiend, TS weet ook in die paar regels meerdere spelfouten te maken. Kan je beter op baas Dylan stemmen.
Tja daar kan onze toekomstige winnaar ook niets aan doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Mag je alleen maar een foto van je kind op die site plaatsen als je het mormel een wanstaltige naam geeft?
Het is bofkondquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Bucketlist het volgende:
Mijn stem aan iemand anders gegeven. Een kind met zo'n paupernaam en ouders die niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen is toch geen bofkont
Misschien is het beter als je geld vraagt, en dat investeert in wat Nederlandse lessen en een naamsverandering voor je dochter.quote:
Fixedquote:
En wat voor naam heeft je ouders aan jou gegeven?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je geld vraagt, en dat investeert in wat Nederlandse lessen en een naamsverandering voor je dochter.
Het is geen Nederlandse naam. Heb daar vrede mee. De wereld bestaat niet alleen uit Nathalie en Jan. Gestemd TS. Wel een privémail opgegeven, want ik wil geen spam ontvangen in mijn reguliere mailbox.quote:
Ninja-editquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef fokmetme het volgende:
[..]
En wat voor naam heeft je ouders aan jou gegeven?
Of in een blenderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef Plantagehouder het volgende:
wat moet een babby nou in disney land parijs
Kijk maar uit, misschien veranderen ze dan de naam wel in Kaida.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je geld vraagt, en dat investeert in wat Nederlandse lessen en een naamsverandering voor je dochter.
geen idee haha, maar we hebben nog een zoon van 2 jaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef Plantagehouder het volgende:
wat moet een babby nou in disney land parijs
Heeft je ouders?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef fokmetme het volgende:
[..]
En wat voor naam heeft je ouders aan jou gegeven?
Ok, jij vindt CNN dus wel een toepasselijke naam voor een kind?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is geen Nederlandse naam. Heb daar vrede mee. De wereld bestaat niet alleen uit Nathalie en Jan. Gestemd TS. Wel een privémail opgegeven, want ik wil geen spam ontvangen in mijn reguliere mailbox.![]()
TS wil gewoon van haar kind afquote:
En schulden en uitkeringen en openstaande boetes....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef fokmetme het volgende:
en toevallig een huis gekregen dus een blender zou ook wel mooi meegenomen zijn..
Mijn kinderen heten Veronica, Max en Powned.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ok, jij vindt CNN dus wel een toepasselijke naam voor een kind?
geen in miljoenen jaren weirdo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
TS wil gewoon van haar kind af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |