quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Melleyn het volgende:
Djezyra
Heb je met je hoofd op een toetsenbord geslagen en dat werd de naam?
Aw dat is wel hard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Melleyn het volgende:
Djezyra
quote:Dit bofkontje heeft 5 stemmen![]()
quote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Melleyn het volgende:
Djezyra
Jij bent de troll hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef fokmetme het volgende:
[..]
zoek een andere topic om te trollen dan
Doet wat aan je Nederlands.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef fokmetme het volgende:
[..]
zoek een andere topic om te trollen dan
Het klinkt als een analfabeet die al zappend een naam probeerde te bedenken en bleef hangen bij een Arabische nieuwszender.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Melleyn het volgende:
Djezyra
quote:
broeder, staat er nou op die site 'we zijn blij dat we deze wondertje hebben gekregen'. Kerel, zullen we afspreken dat alleen lieden boven de mentale capabiliteitsmediaan mogen voortplanten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef fokmetme het volgende:
Kan jij op djezyra stemmen?
Je kan naar : om te gaan stemmen na het stemmen krijg je een bevesting mail om je stem te bevestigen..
Alvast bedankt elke stem telt fokkerss....
Djezyra
Zal daar niet om wakker blijven wegens jou raare opmerkingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En jouw bofkontje gaat niet winnen.
Er staat ook 'een meisje die'... Dit wordt dus een kind wat ook op die manier gaat spreken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef tarantism het volgende:
[..]
broeder, staat er nou op die site 'we zijn blij dat we deze wondertje hebben gekregen'. Kerel, zullen we afspreken dat alleen lieden boven de mentale capabiliteitsmediaan mogen voortplanten
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Eerst pics van d'r bofkontje
Rare opmerkingen is met 1 a. Verder goeie poging.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef fokmetme het volgende:
[..]
Zal daar niet om wakker blijven wegens jou raare opmerkingen.
Denk dat ze vaak de term 'wat is deze!?' zal gebruiken, net zoals haar vader.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat ook 'een meisje die'... Dit wordt dus een kind wat ook op die manier gaat spreken.
Sinds de mechanisering van de industrie zijn ze maatschappelijk ook behoorlijk waardeloos gewordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat ook 'een meisje die'... Dit wordt dus een kind wat ook op die manier gaat spreken.
Dat zal die meisje wel gaan doen inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat ze vaak de term 'wat is deze!?' zal gebruiken, net zoals haar vader.
'waz met jou' zal ze dan zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal die meisje wel gaan doen inderdaad.
Djezyra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Het zal wel heel hard klinken, maar ik vind dat je je kind best veel leed berokkent als je geen fatsoenlijk Nederlands spreeks. Zo'n kind zal altijd een achterstand houden.quote:
Je kan nog stemmen op Djivanaquote:
Ach kom op, kijk naar het fototje in de link van de TS. Tis een mokka kindje, zegt genoeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal wel heel hard klinken, maar ik vind dat je je kind best veel leed berokkent als je geen fatsoenlijk Nederlands spreeks. Zo'n kind zal altijd een achterstand houden.
haha die moeder is ook nog alleenstaand. Haha, wat een toevalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan nog stemmen op Djivana
'Ze huilt bijna niet'quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
keb daar op gestemd :pquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Pics?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik hier ook spammen met mijn bofkontje![]()
Dit is mijn bofkontje:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik hier ook spammen met mijn bofkontje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |