Inderdaad, een uur ongeveer. Op een gegeven moment heeft het geen nut meer om het langer te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uurtje tot anderhalf uur is volgens mij het beste als je aan krachttraining doet .
Dat is ook serieus slecht voor je, zo lang.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee oké, maar ik vond dat je de nadruk er zo op legde, op dat het saai is. Ik kan daar wel inkomen hoor. Vaak wisselende ik na een paar weken van schema, juist door die saaiheid (en omdat afwisseling goed voor je spieren is). Daarom ging ik Crossfit training doen, dat was werken aan kracht en conditie, op explosieve wijze.
Maar er zijn ook mensen die uren met gewichten bezig kunnen zijn, ook al is dat niet eens nodig.
Foei, ga meer drinken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik drink in totaal nog geen liter.
Uitspraken als de jouwe helpen daar ook niet altijd even goed bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja zou fijn zijn, helaas is dat niet iedereen.
Ja, inderdaad. Je doet meer slecht dan goed als je zo lang traint. Maar je hebt er koppige mensen tussen zitten, die nog steeds geloven dat ze dan sneller breed/sterk worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook serieus slecht voor je, zo lang.
Ik ben het na een half uur al zat, laat staan een schema volgenHoewel ik op een gegeven moment met een vriendinnetje ging, en toen zaten we gewoon tegen elkaar te ouwehoeren ondertussen, maar toen kwam er ook vrij weinig van krachttraining
[..]
Foei, ga meer drinken.
Volgens mij begrijpt hij mij gewoon helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uitspraken als de jouwe helpen daar ook niet altijd even goed bij.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uitspraken als de jouwe helpen daar ook niet altijd even goed bij.
Krachttraining, fitness is meer cardio, en dat doe ik nauwelijks.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maarom dan fitness en niet iets anders? Vind je het serieus leuk om te doen?
Inderdaad, ik denk altijd "quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
@TT: Habe ich.
[..]
Inderdaad, een uur ongeveer. Op een gegeven moment heeft het geen nut meer om het langer te doen.
Sorry, maar daar kan ik me echt aan ergeren. Ga dan lekker thuis zitten ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook serieus slecht voor je, zo lang.
Ik ben het na een half uur al zat, laat staan een schema volgenHoewel ik op een gegeven moment met een vriendinnetje ging, en toen zaten we gewoon tegen elkaar te ouwehoeren ondertussen, maar toen kwam er ook vrij weinig van krachttraining
[..]
Foei, ga meer drinken.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpt hij mij gewoon helemaal verkeerd.
Ja joh, maar ondertussen wel hun spieren verkrachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Je doet meer slecht dan goed als je zo lang traint. Maar je hebt er koppige mensen tussen zitten, die nog steeds geloven dat ze dan sneller breed/sterk worden.
Samen trainen kon ik alleen met m'n ex, maar dat was omdat hij er veel verstand van had en ook instructeur was. Hij wist precies hoe hij je moest motiveren nog verder te gaan. Dat kan ik wel waarderen. Anderzijds leiden andere mensen me alleen maar af.
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
Krachttraining is goed, maakt je lichaam mooier.
Ik heb het over lichamelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Jij zegt dat je graag iemand hebt die goed in zijn vel zit, ik zeg alleen dat jammer genoeg niet iedereen goed in zijn vel zit.
Wat moet ik niet begrijpen dan?
Moeten ze zelf weten, toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja joh, maar ondertussen wel hun spieren verkrachten
Ik kan het met iedereen wel geloof ik.
Blabla, same difference. Cardio is wel goed voor je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krachttraining, fitness is meer cardio, en dat doe ik nauwelijks.
Leuker dan andere dingen dat ik tot nu toe heb gedaan. Heb 3 jaar gevoetbald, maar dat kwam me op een gegeven moment m'n neus uit.
Ik wil nog een keer gaan squashen, dat lijkt me wel tof.
Waarom? We waren gewoon bezig hoor, maar dan wel op van die achterlijke apparaten.quote:[..]
Sorry, maar daar kan ik me echt aan ergeren. Ga dan lekker thuis zitten ofzo.
Ik begrijp jou ook heel vaak verkeerd, schattepetatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpt hij mij gewoon helemaal verkeerd.
Breng het dan niet alsof het een feit is, want het is gewoon dikke bullshit imo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap je niet dat dat een mening is? ..
Reageer eens niet zo fel.
Doe eens een beetje rustig ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Breng het dan niet alsof het een feit is, want het is gewoon dikke bullshit imo.
Joah, wij weten beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten, toch?Niet mijn probleem.
Maar jij bent ook meer een teamplayer, toch? Als je aan rugby doet en alles. Wat overigens echt een keigave sport is.
Dat doe ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe eens een beetje rustig ofzo.
Ja, maar als ik veel cardio ga doen, dan ga ik onnodig kcal verbranden, dan val ik dus weer af. En mijn conditie is wel vrij goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blabla, same difference. Cardio is wel goed voor je.
Oke. Je bent niet zo van de teamsporten ook?
Squashen is ook tof. Het is net tennis op cocaine af en toe.
[..]
Waarom? We waren gewoon bezig hoor, maar dan wel op van die achterlijke apparaten.
Met turnen en dansen heb ik dus weer helemaal niks. Maar ik was daar toch altijd te groot en lomp voor. Al vanaf kleins af aan stevig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Joah, wij weten beter.
Tegenwoordig wel ja, vroeger geturnd en gedanst. Maar daar ben ik nu te dik voor, dus loop ik door mensen heen
Je brengt het inderdaad zo, en dat doe je wel vaker. Dat is verwarrend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe eens een beetje rustig ofzo.
Ik bedoel te zeggen wat wanneer iemand goed in zijn of haar vel zit, het mij niet uit maakt wanneer diegene slank is of chubby. Als diegene blij is met zichzelf, dan straalt diegene dat uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik begrijp jou ook heel vaak verkeerd, schattepetat
Je mag wel wat van mijn vetjes hebben om om te zetten in spieren hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar als ik veel cardio ga doen, dan ga ik onnodig kcal verbranden, dan val ik dus weer af. En mijn conditie is wel vrij goed.
Niet met voetbal nee, maar dat kwam misschien omdat ik in een prut team zat
Oh, als je daadwerkelijk ook iets doet, en serieus, dan neem ik het terug
Slaap lekker Mur.quote:
Ik denk dat gemiddeld persoon wel snapt dat het om een mening gaat, wel een die gok ik zo - breed aangenomen wordt, maargoed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je brengt het inderdaad zo, en dat doe je wel vaker. Dat is verwarrend.
Ja ik had vroeger een normaal figuur. En ik weet niet hoe het kwam, ik was heel flexibel, zonder iets te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Met turnen en dansen heb ik dus weer helemaal niks. Maar ik was daar toch altijd te groot en lomp voor. Al vanaf kleins af aan stevig.
Maar dingen zoals rugby zijn al gaaf om naar te kijken. Ik denk dat ik te kleinzerig ben om het ook echt te doen.
Ik dacht al dat je dat bedoelde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen wat wanneer iemand goed in zijn of haar vel zit, het mij niet uit maakt wanneer diegene slank is of chubby. Als diegene blij is met zichzelf, dan straalt diegene dat uit.
Graagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn vetjes hebben om om te zetten in spieren hoor.
Niet altijd even serieus hoor
Auw, damn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik had vroeger een normaal figuur. En ik weet niet hoe het kwam, ik was heel flexibel, zonder iets te doen.
Zodra je op het veld staat, maakt dat je niks meer uit. En je komt vanzelf van die kleinzerigheid af. Er is gisteren iemand op mijn arm gestaan tijdens de training, met haar noppen, en tegenwoordig heb ik zoiets van 'no biggy, kan gebeuren,' terwijl ik vroegah bij wijze van spreken zou gaan huilen en stampvoeten enzo
Niet alles hoor, ik wil wel wat vetjes houden, anders word ik zo'n spierbonkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Graag
Ik kan er echt niet tegen dat mensen staat te ouwehoeren, eventjes oke, maar vaker en langer dan 5 minuten...
quote:
Ik moet een beetje huilen nu.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen wat wanneer iemand goed in zijn of haar vel zit, het mij niet uit maakt wanneer diegene slank is of chubby. Als diegene blij is met zichzelf, dan straalt diegene dat uit.
Is voor het eerst in dik een jaar dat ik zoiets meemaak hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Auw, damn.Maar het is hetzelfde wat me weerhoudt om Krav Maga te doen, gewoon een keer gehoord hoe iemand perongeluk een klap voor z'n bek kreeg en een aantal tanden terug moest laten zetten. Ik heb dan meteen zoiets van: "Laat maar.
"
Dan kun je bijna geen enkele sport meer doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Auw, damn.Maar het is hetzelfde wat me weerhoudt om Krav Maga te doen, gewoon een keer gehoord hoe iemand per ongeluk een klap voor z'n bek kreeg en een aantal tanden terug moest laten zetten. Ik heb dan meteen zoiets van: "Laat maar.
"
Hehe, is goed hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet alles hoor, ik wil wel wat vetjes houden, anders word ik zo'n spierbonk
Nee, klopt. Maar je maakt mij gewoon erg snel bang met zoiets.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is voor het eerst in dik een jaar dat ik zoiets meemaak hoorSowieso dat er iemand op iemands arm gaat staan. Tenen gebeurd af en toe nog wel, maar arm echt nooit.
Dat zijn extremen. Normaal heb je niet zoveel pijn hoor.
Overal gebeuren ongelukken, maar niet overal heb ik die angst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je bijna geen enkele sport meer doen.
Wanneer iemand blij is met zijn of haar lichaam en hoe het eruit ziet. Is niet zo moeilijk, toch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik moet een beetje huilen nu.
Dan is de enige oplossing die sporten niet doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Overal gebeuren ongelukken, maar niet overal heb ik die angst.
Twerd er net voor mij niet heel duidelijk op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer iemand blij is met zijn of haar lichaam en hoe het eruit ziet. Is niet zo moeilijk, toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |