Ik heb het over Overmars, die zei na de loting dat City te doen was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Real en Dortmund zeiden ze ook dat ze gingen winnen.
Wat lul jou nou weerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Real en Dortmund zeiden ze ook dat ze gingen winnen.
Toen hij hoorde dat die verkiezing eraan kwam was hij pleitte.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ook goede kanshebbers, maar Tom doet toch niet meer mee dacht ik.
Is het ook niet, maar soms heb je een keer dat alles lukt.. Zie hier..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb het over Overmars, die zei na de loting dat City te doen was.
Dat is een verschil tussen Ajax uit en thuis, niet City en Heraclesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde thuis en niet op kunstgras
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar soms heb je een keer dat alles lukt.. Zie hier..
hij is leuk hequote:
Logisch als je als spits tegenover die 2 verdedigers staat, hij wint nou eenmaal niet zijn kopduels van hun en alle combinaties begonnen of eindigde bij hem. Hij heeft het team een soort van op sleeptouw genomen.quote:
Wat deden ze dan op het einde?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:59 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als Man City echt wilde drukken dan vernederden ze Ajax hoor. Achter deze wedstrijd zit meer.
held jaquote:
Juist toen ze gingen 'drukken' ging het helemaal fout.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:59 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als Man City echt wilde drukken dan vernederden ze Ajax hoor. Achter deze wedstrijd zit meer.
doe ff normaal ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef aspirantspierbundel het volgende:
kruip toch niet zo in de kont van Eriksen, zijn genoeg nederlanders die het beter doen dan die Deense hond
Nigga whut?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Logisch als je als spits tegenover die 2 verdedigers staat, hij wint nou eenmaal niet zijn kopduels van hun en alle combinaties begonnen of eindigde bij hem. Hij heeft het team een soort van op sleeptouw genomen.
True.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Juist toen ze gingen 'drukken' ging het helemaal fout.
gotze is ook een baasquote:
Lewa en Subotic ookquote:
Deze reactie zegt genoegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nigga whut?. Ik heb ajax - city gekeken...en jij?
strootgod ookquote:
Zo zie je maar, geld maakt niet gelukkigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef JamFlava het volgende:
Allemaal boze mensen bij Real en City..
Precies. Ik kan wel objectief kijken. Jij kennelijk niet. Hij gaf zeker tien keer een bal in balbezit aan de tegenstander.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoegJe bent ook nog eens een tukker.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |