Ook niet als er koekjes komen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thuis. Beslissing genomen: ik ga niet meer mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt wel als je een terracotta eend voor de deur wil zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thuis. Beslissing genomen: ik ga niet meer mee.
Ik interpreteer ff dat je "bedoeld" bedoelt. Anders ga ik huilen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, gezellig, we gaan interpreteren wat de ander bedoelt heeft.
Dan ben ik minstens in de 80, dus wie dan leeft...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat komt wel als je een terracotta eend voor de deur wil zetten.
Snaaien van de uni werkt welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:34 schreef loveli het volgende:
En nu ik toch aan het bijlezen ben, ik heb (en rij) een auto en motor, maar heb nog nooit iets weggegooid terwijl ik op de motor zat. Wel heb ik gepoogd meerdere klokhuizen in de berm te mikken. Weet niet of dat gelukt is. En sinds mijn studententijd heb ik niet meer zonder pleepapier gezeten.
broeken enzo kan ik hier niet vinden. Schoenen trouwens ook niet. Maar goed, Zweden is dan ook wat modebewuster dan ik, wellicht is dat ook een probleem. in NL kan ik ook wel kleding vinden, maar broeken blijven altijd moeilijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Op zich wel apart, Nederland en Zweden zijn de landen met de langste mensen dus zou je verwachten dat je hier en in Zweden beter uit was
NL motorkleding wordt ook op Italiaanse maten gemaakt. Beetje onhandig als je knieprotectoren tot halverwege je dijbeen komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Op zich wel apart, Nederland en Zweden zijn de landen met de langste mensen dus zou je verwachten dat je hier en in Zweden beter uit was
Doelde ook meer op Jagar, die is toch nog iets langer dan jijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het is niet eens de lengte V1z, het gaat bij mij puur om de breedte.Ik heb gewoon een behoorlijke heupomvang, bolle billen (zoals een antiliaanse klasgenote het ooit noemde) en stevige dijen (een en al spier natuurlijk) en dat is gewoon zo ontzettend kut met spijkerbroeken kopen. Zeker in de tijd dat skinny hip is. Dat hoef ik niet eens te proberen.
Bij GAP had ik vorig jaar ook een fijne broek, maar ik fiets kennelijk teveel, want die was na 3 maanden ook lichtelijk doorgesleten op de kont/binnenkant dijen.
Om het nog erger te maken, ik heb nu ook een 32" lengte. En dat bij mijn 180.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
ik blijf dat buikentopic gaaf vinden
Dat jij nog niet omkiepert, Coco
![]()
[..]
Doelde ook meer op Jagar, die is toch nog iets langer dan jij
Gelukkig deel ik het leed qua spijkerbroeken niet met jullieYaay voor man zijn
Jurkjes staan jou dan gelukkig weer een stuk beter dan mijquote:
So true!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jurkjes staan jou dan gelukkig weer een stuk beter dan mij
^^quote:
Mijn steekwagentje staat net buiten beeldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
ik blijf dat buikentopic gaaf vinden
Dat jij nog niet omkiepert, Coco
![]()
^^quote:
Het is bijna november!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:05 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb echt enorme spierpijn van m'n rondje hardlopen gister. Gek, t was maar m'n korte rondje.
Verder zat er vanmorgen ijs op m'n fiets, en ijs op de regenplassen. Tis geloof ik langzamerhand tijd de winterjas uit de kast te halen...
Bij mij is het juist andersom: broeken geen probleem, maar rokjes.... Gelukkig vindt Freud dat broeken mij beter staan, probleem opgelostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En als je dan ziet hoeveel mensen problemen hebben met het kopen van de juiste broek
Ha, die gedachte met hetzelfde gewicht heb ik ook de hele tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als ik 'straks' weer 58 kilo weeg (de laatste keer was in 2007 ofzo), dan ga ik los met het kopen van nieuwe broeken én rokken én jurkjes
Ben je gek, koester het!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan alles aanRokken, jurkjes en broeken. Skinny spijkerbroeken vind ik iets minder mooi staan, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Een strakke zwarte broek staat daarentegen wel mooi, met zoals een recht model of een marlene dietrichmodel.
Als ik jullie hier zo lees voel ik me daar soms haast schuldig over.
voor je het weet is het kerst!quote:
ik deel je gevoelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kerst
(of starten we zo de hele Kerst-discussie weer op?![]()
)
het is bijna sinterklaas!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Sinterklaas heerlijk kneuterigen O&N vind ik ook leuk!
Aha, dat heb ik ook met een bepaald gewicht. Ik heb een spaarpotje voor wanneer ik drie maanden op mijn streef zit, om dan los te gaan in de kledingwinkels en de hele oude bubs weg te gooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als ik 'straks' weer 58 kilo weeg (de laatste keer was in 2007 ofzo), dan ga ik los met het kopen van nieuwe broeken én rokken én jurkjes
Wees blij tink!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan alles aanRokken, jurkjes en broeken. Skinny spijkerbroeken vind ik iets minder mooi staan, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Een strakke zwarte broek staat daarentegen wel mooi, met zoals een recht model of een marlene dietrichmodel.
Als ik jullie hier zo lees voel ik me daar soms haast schuldig over.
32 lengte? ik heb altijd 36!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken, ik heb nu ook een 32" lengte. En dat bij mijn 180.
Maar het is vooral de pasvorm van de meeste broeken icm mijn lichaam. In de VS had ik vorig jaar een mooie Levi's curve ID aan, alleen had ik daar dus wel een 34" lengte van nodig en die hadden ze niet in mijn maat.
Echt, de frustraties bij het spijkerbroekenkopen zijn ongekend.
Hahaha, heb jij van die enorm lange benen?quote:
yay! ik heb zo'n zin in kerst. Lekker een tijdje bij alle families, niets gestressed...hopelijk mooi koud weer...quote:
Ik hou d'r van!quote:
Ik heb eigenlijke lengtemaat 30, maar dat hebben ze bijna nooit. Dus dat wordt 32, maar met sommige broeken kan te lang gewoon echt niet, helaasch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
(ik ben heerlijk bezig met het haken en maken van kerstversiesels, zodra het vijf december is plemp ik mijn kamer vol. Echt heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Sinterklaas vieren we eigenlijk niet meer, mis het wel een beetje ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Sinterklaas heerlijk kneuterigen O&N vind ik ook leuk!
kan je je vrienden niet bij jou uitnodigen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sinterklaas vieren we eigenlijk niet meer, mis het wel een beetje ookVaak nog wel dat ik stukjes van de intocht kijk
O&N dit jaar voor het eerst niet meer in het durrep, maar misschien dat ik toch wel weer die kant op ga en dan bij m'n ouders blijf overnachten. Oliebollen
Zie er dan alleen tegenop m'n beestje alleen te laten met al dat vuurwerk en zoDus kan ook gewoon een eenzame O&N worden, naja, eenzaam met m'n beestjes
Cultist robe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Niet echt, al jaar en dag traditie om het in het dorp te vieren, eerst uitzitten en dan het dorp rond. Plus heb niet echt de ruimte er voorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je je vrienden niet bij jou uitnodigen?
De vader van mijn lief zijn beste vriend maakt ananasflappen of weet ik het hoe die dingen heten, die zijn echt "to die for" zo lekker!! Daar ga ik altijd los op![]()
![]()
En dan op 1 januari weer netjes eten
Ik denk dat het wel mee valt hoor Vaiz! Hier gaan ze gewoon voor het raam zittenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sinterklaas vieren we eigenlijk niet meer, mis het wel een beetje ookVaak nog wel dat ik stukjes van de intocht kijk
O&N dit jaar voor het eerst niet meer in het durrep, maar misschien dat ik toch wel weer die kant op ga en dan bij m'n ouders blijf overnachten. Oliebollen
Zie er dan alleen tegenop m'n beestje alleen te laten met al dat vuurwerk en zoDus kan ook gewoon een eenzame O&N worden, naja, eenzaam met m'n beestjes
SnuggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat ding is echt geniaal als je enkelglas hebt en nog geen gordijnen
.
Dit jaar met kerst weer in NL (helaas zit wintersport er financieel gewoon niet in), vermoed dat het deels bij mijn ouders en deels bij zijn ouders gaat worden. En dan oud en nieuw met vrienden en op 1 jan de koude Noordzee in duiken. Lijkt me eigenlijk best vet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Geloof me, dat is niet leuk, dat is vooral heel erg koud.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Snuggie. Dat ding is echt geniaal als je enkelglas hebt en nog geen gordijnen
.
Dit jaar met kerst weer in NL (helaas zit wintersport er financieel gewoon niet in), vermoed dat het deels bij mijn ouders en deels bij zijn ouders gaat worden. En dan oud en nieuw met vrienden en op 1 jan de koude Noordzee in duiken. Lijkt me eigenlijk best vet.
Je gebruikt 'em als gordijn/isolatie, begrijp ik?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Chicolate het volgende:
Snuggie. Dat ding is echt geniaal als je enkelglas hebt en nog geen gordijnen
.
Ach, dat ouderwetse van 14u tot 4u bezig trekt me toch niet zoveel meer. Dus die optie van carbidschieten en dan chinees eten bij m'n ouders klinkt best goed in de orenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt hoor Vaiz! Hier gaan ze gewoon voor het raam zitten
Wordt er bij jullie voor oud en nieuw al afgeschoten? Hier wel. Ze kunnen hier altijd even wennen. Zo ja, dan kun je kijken hoe ze reageren.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:51 schreef Chicolate het volgende:
Verkocht aan een hele lieve Fokker! Wordt over 2 weken opgehaald.
Die iemand heeft ook al een PMquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geloof me, dat is niet leuk, dat is vooral heel erg koud.
Overigens is er iemand die jou geld wil geven in ruil voor een camera. En die persoon heeft ook een boek voor je.
Ook ja! Ductape aan het raam, elk halfuur even opnieuw ophangen (ja serieusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Je gebruikt 'em als gordijn/isolatie, begrijp ik?
Ik was vorig jaar moe en lag lekker om half 11 in bed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ach, dat ouderwetse van 14u tot 4u bezig trekt me toch niet zoveel meer. Dus die optie van carbidschieten en dan chinees eten bij m'n ouders klinkt best goed in de oren
Dat weet ik. Alleen ging die afspraak niet door vanwege een gesloten restaurant.quote:HPKW,
[..]
Ah, mooi!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die iemand heeft ook al een PM![]()
. Was het eten nog leuk gisteravond?
Wel balen van dat boek, ik had het vanavond willen lezen (avondje ontspannen gepland) en dat gaat nu nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, mooi!![]()
Was supergezellig gisteravond.Ondanks het kansloos gesloten restaurant wat in verbouwing is.
Uiteindelijk lekker hamburgers gegeten totdat we het restaurant ongeveer werden uitgetrapt.
Als je vandaag nou die camera fixt, dan heb je dat boek ook vandaag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wel balen van dat boek, ik had het vanavond willen lezen (avondje ontspannen gepland) en dat gaat nu niet. Klinkt wel heerlijk en gezellig! Volgende keer ben ik er ook bij, desnoods laat ik vriendlief thuis of betaal ik voor hem
.
Tof. Doen wij ook elk jaar met de kinderen. Naakt de zee in rennen op een verlaten strand, dan een warme deken en een grote kop chocolademelk uit de meegenomen thermosflesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Chicolate het volgende:
En dan oud en nieuw met vrienden en op 1 jan de koude Noordzee in duiken. Lijkt me eigenlijk best vet.
Eens met spijkerbroekopmerking. En receptje van de tajine?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:22 schreef conleche het volgende:
Ik vind het een prima jeans, Henk, maar wáááárom die lichte 'slijtplekken' ik vind dat echt zó zonde. Dat is echt mijn grootste frustratie bij het kopen van een jeans.
Ik begin nu toch wel te merken dat ik al een paar jaar bijna geen kleding meer koop.Ik heb nu gewoon echt weinig meer over. Maar gisteren heb ik een poncho gemaakt van een oude deken uit Peru en die is leuk. (Lees: ik heb een rond gat geknipt in het midden.
en er een brede leren ceintuur om gedaan.)
Verder kan ik als ik slank ben wel alles hebben, maar als ik mollig ben, (nu) dan ben ik naakt op mijn best.
![]()
Tot zover mijn bijdrage aan de discussie.
En iets meer ontopic: Ik had gisteren echt een heerlijke tajine lamsschotel gemaakt, met pruimen, amandelen en veel groenten.
^^quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen het laatste deel klinkt aantrekkelijk.
^quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, tijd voor zuurkoolstampot. Dat is tegenwoordig m'n lievelingseten geloof ik, ik vond het zooooooo lekker gister!
Al bijna een weekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij hakt er bij de herfst een beetje in, moest me zelf bedaren zonet in de super.
Kakmevrouw die wortels liep te jatten, miniwinkelwagenterroristen, indewegstatheemutsen... Is de herfstvakantie al voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |