In de verkoop: mijn bijna ongebruikte Olympus E410 met twee kitlenzen. Complete set met CF-geheugen (1GB), accu, lader, draagriem en kabeltje voor de computer. Ik heb ook nog wel een losse tas rondslingeren, die zou er evt. bij verkocht kunnen worden.
Reden voor verkoop? Ik had hem aangeschaft als back-up bij mijn Canon 7D, omdat dat toch wel een groot lomp ding is om mee te slepen op vakantie. Helaas gebruik ik hem alsnog bijna nooit, want ik ben echt een Canon-meisje na 10 jaar alleen dit merk en kan niet omgaan met de menustructuur van Olympus (ondanks dat deze bekend staat als intuïtief en makkelijker dan Canon).
Verder is het een prima camera, licht (vergeleken met andere DSLR) en redelijk compact. Er zitten meteen twee lenzen bij, dus je krijgt meteen het complete bereik erbij en hoeft op korte termijn niet op zoek naar nieuwe lenzen. Mocht je dat wel willen, er staan genoeg (oude) lenzen op marktplaats/ebay die je voor weinig kunt kopen en ook op de camera passen.
Vraagprijs: 200 euro voor een complete set lijkt mij een prima deal. Hij mag getest en opgehaald worden in Amsterdam. Ik ga hem niet verzenden, maar heb wel een OV dus kan op sommige dagen wel een stukje reizen om hem af te leveren.
Foto van internet:
Op
maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)