En tòch was het zo. Gelukkig heb je jezelf gered.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Had helemaal niet door dat ik de lapo maakte
Als je hitte wil in December moet je wat zuidelijker gaan. Maar voor 167 euro kan het mij niet zo heel veel rotte dat het er 18 graden is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat Yreal het laat lijken alsof je voor 200 euro inclusief vlucht, drinken, vervoer, eten, verblijf en een gratis hoer op een prachtig zandstrand ligt in de brandende zon.
Ik pm'de hemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En tòch was het zo. Gelukkig heb je jezelf gered.
All-in 167?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je hitte wil in December moet je wat zuidelijker gaan. Maar voor 167 euro kan het mij niet zo heel veel rotte dat het er 18 graden is.
Ik bedoel, 167 euro... Daar huur je net 4 dagen een caravan op de veluwe voor
Ik had al een topic met titel gemaakt maar ik wachtte evenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En tòch was het zo. Gelukkig heb je jezelf gered.
Wat was jouw titel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had al een topic met titel gemaakt maar ik wachtte even
Ik sta er nog in, dus ik vind het allemaal primaquote:
Ik kon alleen maar van die veel te grote plaatjes vinden.. Daar wordt de OP zo lelijk vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
En dan een verlopen wettenset tonen?
quote:
precies, pak dan tenminste een goede kluwer pic .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
En dan een verlopen wettenset tonen?
wat heef ie gedaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Etsu laat ik trouwens ook staan, die heeft een ban van 6 maand maar komt dan ongetwijfeld hier weer posten
Als je in je eerste tag [img=xx] met als xx een mooi getal voor de breedte zet kun je ze schalen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar van die veel te grote plaatjes vinden.. Daar wordt de OP zo lelijk van
moet je met andere uni's overleggen of je studiepunten mee kan nemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Keyos het volgende:
Trouwens, ik heb een vraag waar ik lastig een antwoord op kan vinden met google. Is het mogelijk om na het eerste bachelorjaar over te stappen naar een andere universiteit? Ik ben op dit moment redelijk tevreden over het Erasmus , echter begin ik met de week steeds meer nadelen in te zien van het PGO onderwijs en ben ik dus benieuwd of er eventueel een "way out" is na dit jaar.
Gewoon, op mensen die me hier bekend voorkomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
precies, pak dan tenminste een goede kluwer pic .
maaruuh. waar baseer je dit op?
Let me Google that for you En oh: +1 dat Grunn bovenaan staatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar van die veel te grote plaatjes vinden.. Daar wordt de OP zo lelijk van
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zeg, heb je nou opeens Groningen op nr1 gezet in de OP?
Maand dacht ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Tchock het volgende:
Boterbartje heeft ook een ban trouwens, maar ik heb geen idee hoe lang
Dat ligt maar net aan de uni waar je naar toe wilt gaan. Ik weet in ieder geval dat de UvA niet heel coulant is met punten behaald op de VU.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Keyos het volgende:
Trouwens, ik heb een vraag waar ik lastig een antwoord op kan vinden met google. Is het mogelijk om na het eerste bachelorjaar over te stappen naar een andere universiteit? Ik ben op dit moment redelijk tevreden over het Erasmus , echter begin ik met de week steeds meer nadelen in te zien van het PGO onderwijs en ben ik dus benieuwd of er eventueel een "way out" is na dit jaar.
Dat doet iedere TS ongeveer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zeg, heb je nou opeens Groningen op nr1 gezet in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |