Gabors is wel heel fout.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat het Gabors gaat worden vanavond, en daarna maar beetje rondstruinen op zoek naar gezellige tentjes.
Jij houdt wel van jagen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:59 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft weer wat gemist @ TT
neuh.. maar ik zit offshore dus jagen dan wel kroegen of homo's zitten er niet in voor mijquote:
In Scheveningen is ook nog een bowling. Ook dan kom ik niet overigens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef WheeleE het volgende:
Aangezien de bowling in t Zuiderpark nu dicht is...volgende meet andere ballen bevoelen met z'n allen?
Toch zou je denk ik een prima ballenjongen zou zijn. Yquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Scheveningen is ook nog een bowling. Ook dan kom ik niet overigens.
Dat heb je goed ingeschat. Met de ballen van sommige vrouwen kan ik prima uit de voeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef WheeleE het volgende:
Toch zou je denk ik een prima ballenjongen zou zijn. Y
en als we niet iets met ballen gaan doen maar met palen ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Scheveningen is ook nog een bowling. Ook dan kom ik niet overigens.
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef WheeleE het volgende:
Aangezien de bowling in t Zuiderpark nu dicht is...volgende meet andere ballen bevoelen met z'n allen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Lijkt me wel gezellig om een paar ballen te drinken en lekker met de pilsjes gooien.
Ik kom, mits alle aanwezige dames schaarsgekleed gaan dansen rondom die palen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef Barreltje het volgende:
en als we niet iets met ballen gaan doen maar met palen ?
Ik zal Erica Terpstra ook uitnodigen voor jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom, mits alle aanwezige dames schaarsgekleed gaan dansen rondom die palen.
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal Erica Terpstra ook uitnodigen voor je
Ik ben verheugd.quote:
Het is die rechtse, voor de bijdehandjes hiero.quote:
Yukiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef Yuki het volgende:
* Yuki gluurt om het hoekje als mogelijk nieuwe inwoner van Den Haag
Hee hee heee... Het is sowieso al 5 jaar 030. Purmerend ben ik alleen op bezoek somsquote:
Jij? Tof!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef Yuki het volgende:
* Yuki gluurt om het hoekje als mogelijk nieuwe inwoner van Den Haag
Jep. Tussen nu en maandag besluiten of ik een woning accepteer. Zo ja, dan verhuis ik binnen een maand.quote:
Da's wel heel snel. Maar ook niks te vroeg als ik je huisraadellende op Facebook af en toe voorbij zie komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Yuki het volgende:
Jep. Tussen nu en maandag besluiten of ik een woning accepteer. Zo ja, dan verhuis ik binnen een maand.
Ja, dat is ook wel een beetje een puntje... Ik zit dan namelijk met een maand dubbele lastenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's wel heel snel. Maar ook niks te vroeg als ik je huisraadellende op Facebook af en toe voorbij zie komen.Waar ga je dan naartoe als ik vragen mag?
Benoordenhout zo te zien? Meteen op sjiek, toe maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Yuki het volgende:
Ja, dat is ook wel een beetje een puntje... Ik zit dan namelijk met een maand dubbele lastenMaar goed, daar is m'n spaargeld dan maar even goed voor, ofzo.
Ik ben m'n huidige woning idd best wel zatal is het alleen maar omdat ik al bijna 5 jaar in m'n keuken slaap enzo
Oostduin
Dat is correct, waarde AirwiNquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benoordenhout zo te zien? Meteen op sjiek, toe maar.
Ik heb altijd al geweten dat je het in je had.quote:
Het viel me eerst niet zo op, maar ik liep maandag, na de bezichtiging, terug richting de tram en zag een enorm imposant pand aan m'n rechterhand. Bleek het kantoor van Shell te zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat je het in je had.
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als jij erin gaat ga ik er ook in
Die hebben een gigantisch, oud pand daar ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef Yuki het volgende:
Het viel me eerst niet zo op, maar ik liep maandag, na de bezichtiging, terug richting de tram en zag een enorm imposant pand aan m'n rechterhand. Bleek het kantoor van Shell te zijn
Ze komt alleen hierheen als jij ook eens naar een meet komtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben een gigantisch, oud pand daar ja.Waar hangt je beslissing nog meer op, behalve de dubbele lasten?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben een gigantisch, oud pand daar ja.Waar hangt je beslissing nog meer op, behalve de dubbele lasten?
Ditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze komt alleen hierheen als jij ook eens naar een meet komt
Ksssht, ga es hardlopen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef YUR het volgende:
Ze komt alleen hierheen als jij ook eens naar een meet komt
Welkom dan bij deze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dit
En ik moet even berekenen of ik het écht wel kan betalen. Het is ook een stijging van m'n lasten, logischerwijs. Ik moet dus wel even kijken of ik uitkom, financieel.
Dank jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom dan bij deze.
En ik wil af en toe wel een bordje eten extra klaarmaken hoor.
Als je nog kan posten, heb je onvoldoende energie verbruikt. Kssssht!quote:
Een training is geen wedstrijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog kan posten, heb je onvoldoende energie verbruikt. Kssssht!
Hou dat in gedachten als je bij Yuki mag helpen de wasmachine naar 2-hoog te sjouwen.quote:
3 hoogquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat in gedachten als je bij Yuki mag helpen de wasmachine naar 2-hoog te sjouwen.
Ik moet rusten van mn trainerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou dat in gedachten als je bij Yuki mag helpen de wasmachine naar 2-hoog te sjouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |