Hehe, zo'n idee had ik alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, hoi Kif
Ik wilde de lapo niet, want geen inspiratie voor TT, en deze is lief!
Sambal bij?quote:
Hoe lang is die?quote:
Wie zegt dat hij dat heeft gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hadden ze haar hond maar niet te grazen moeten nemen.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat heeft gedaan![]()
Inderdaad, Wie.
quote:
Ga rondjes rijden dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, nog tot 22:45 overleven, het is zo saaaai *zucht*
Geweldige tip van jou, kaas/bacon tostiquote:
Jij draait?quote:
Dat doe k al, elk halfuur.. voor 1 tot 3 personen per keer, met een oude stadsbus..quote:
Wat is je favoriete liedje?quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe k al, elk halfuur.. voor 1 tot 3 personen per keer, met een oude stadsbus..
Maar jij snapt het dan ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geweldige tip van jou, kaas/bacon tosti
Ik deed de bacon op de kaas..
Bij een tosti, die je aan 2 kanten bakt? dafuq?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar jij snapt het dan ook niet
Kaas smelt. Bacon niet. Kaas hoort dus over bacon
Waarom maakt het uit welke boven/onder zit? Als het goed is wordt het tosti-ijzer aan 2 kanten warm?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan? Kom het eens laten zien dan, dan ben ik de bacon en jij de kaasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent te voorspelbaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan? Kom het eens laten zien dan, dan ben ik de bacon en jij de kaas
Ik heb een boek van disney over het atoom (onze vriend het atoom) naar de gelijknamige film uit 1959. Daar zullen vast geen leuke liedjes inzittenquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Inderdaad, kaas gaat omlaag.
En ga er nou niet zo serieus op ihin..
Ik denk het niet, neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een boek van disney over het atoom (onze vriend het atoom) naar de gelijknamige film uit 1959. Daar zullen vast geen leuke liedjes inzitten
Gaaf ga je dan alleen filmmuziek draaien of bands of nummers die iets met Lord of the Rings te maken hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet, nee.
De volgende keer wordt het Lord of the Rings.
De soundtrack, daar horen Enya en Annie Lennox ook bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaaf ga je dan alleen filmmuziek draaien of bands of nummers die iets met Lord of the Rings te maken hebben?
Zo seksistisch vond ik 'm niet hoor..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé, ik maakte geen seksistische opmerking
Genoeg bandnamen die uit Lord of The Rings zijn. Dat wordt wel een metal uurtje dan. Bands als:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De soundtrack, daar horen Enya en Annie Lennox ook bij.
Dat ga je mij niet wijsmaken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo seksistisch vond ik 'm niet hoor..
Succesquote:
Ik zou maar niet vertellen dat ik 4 keer gezakt ben. Oepsquote:
Good luck!quote:
haha ik hoop dan niet dat ik je ga achtervolgen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou maar niet vertellen dat ik 4 keer gezakt ben. Oeps
Dat weet ik. Maar die draai ik dus niet. Ik draai enkel de muziek uit Lord of the Ringsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg bandnamen die uit Lord of The Rings zijn. Dat wordt wel een metal uurtje dan. Bands als:
Ephel Duath
Sauron
Gandalf
Gogoroth
Zijn er bands met namen uit Harry Potter?
Ik ben in 1x geslaagd. Doe mij maar na. Succes!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha ik hoop dan niet dat ik je ga achtervolgen..
Wel leuk zo'n thema uitzendingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar die draai ik dus niet. Ik draai enkel de muziek uit Lord of the Rings. En daar horen Enya's May it be en Annie Lennox's Into the West ook bij. Meer niet
.
Veel goedkoperquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben in 1x geslaagd. Doe mij maar na. Succes!
ga ik doen! (hoop ik)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben in 1x geslaagd. Doe mij maar na. Succes!
Ik doe alleen maar thema-uitzendingen eigenlijk. Nu dus Disney. En volgende week dan Lord of the Rings part I.quote:
Nog tips voor mogelijke thema's nodig?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar thema-uitzendingen eigenlijk. Nu dus Disney. En volgende week dan Lord of the Rings part I.
Vanavond deel 2 kijken.
Thema-uitzendingen zijn wel gaafquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar thema-uitzendingen eigenlijk. Nu dus Disney. En volgende week dan Lord of the Rings part I.
Vanavond deel 2 kijken.
Eigenlijk niet. Ik heb nog 3 LotR uitzendingen te gaan, daarna een Pink Floyd special nog. Genoeg te doen dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog tips voor mogelijke thema's nodig?
haha ja dan ben je nog wel even bezig inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb nog 3 LotR uitzendingen te gaan, daarna een Pink Floyd special nog. Genoeg te doen dus.
ik heb LotR alleen deel 2 uitgekeken bij de andere ben ik in slaap gevallenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb nog 3 LotR uitzendingen te gaan, daarna een Pink Floyd special nog. Genoeg te doen dus.
Dan maar met mij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb geen zin om bezig te gaan met school.
Kom maarquote:
Whutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb LotR alleen deel 2 uitgekeken bij de andere ben ik in slaap gevallen
Wat hij zegtquote:
Op jouw handjes?quote:
ben geen hater ben gewoon in slaap gevallen ik ga het heus ooit nog wel een keer kijkenquote:
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb LOTR nog nooit gezien en weiger dat. Simpelweg omdat fantasy op die manier me totaal niet trekt.
Narrowminded.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb LOTR nog nooit gezien en weiger dat. Simpelweg omdat fantasy op die manier me totaal niet trekt.
Gitaarmanquote:
Omdat jij het bent, vergeef ik je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom niet proberen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoiquote:
Ooit een scene gezien. Het was gewoon tenenkrommend. Klaarquote:
Hi Gitaarquote:
Doen. Echt erg goede films. Zelfs als je niks met fantasy hebt kan het uitstekende decor en de fantastische muziek je alleen maar boeien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben geen hater ben gewoon in slaap gevallen ik ga het heus ooit nog wel een keer kijken
Jottem.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat kan. Ik was gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooit een scene gezien. Het was gewoon tenenkrommend. Klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |