SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort in dit Theater:
De Tranentrekkers Top 50
Help mee met het samenstellen van de lijst en PM jouw favoriete Tranentrekkers naar Symphonic![]()
¿quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Aaahww, zon mannetje zn droom is uitgekomen. Dat is mooi![]()
Ik doe wel een uurtje Disney. Even wat klaarzetten, hoor.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja de wereld draait door. Mannetje mocht optreden voor iemand die niemand in Nederland kent. Maarja, hij straalt heulmaal.quote:Baby darling doll face honey![]()
Ook Vanessa Williams e.d.?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik doe wel een uurtje Disney. Even wat klaarzetten, hoor.![]()
![]()
En wie is dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja de wereld draait door. Mannetje mocht optreden voor iemand die niemand in Nederland kent. Maarja, hij straalt heulmaal.![]()
Geef maar gil als je ready bentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik doe wel een uurtje Disney. Even wat klaarzetten, hoor.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)![]()
Nou, ik heb een uurtje muziek staan. Ga er niet bij praten, denk ik. Wie weet. Kan ik?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Yvonne Ellimannquote:maar de Bee Gees version oe la la
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Die is helemaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Yvonne Ellimannmaar de Bee Gees version oe la la
![]()
Frisco![]()
![]()
Weet niet, een of andere mexicaan.. Geen idee hoe je het zou typen ofzo.quote:Baby darling doll face honey![]()
Mag ik nog? Of moet ik wachten tot jullie klaar zijn met liefdesbetuigingen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Samzz, ik ga niet luisteren.. mn internet valt steeds weg. Ander keertje.
Baby darling doll face honey![]()
José Feliciano.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, een of andere mexicaan.. Geen idee hoe je het zou typen ofzo.![]()
geef maar gil hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
Je magquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat deed ik nu voor de tweede keerquote:.
Dit wordt de derde.
Oh was dat gillen... hahaha...Okee, ik ga er zo uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik nu voor de tweede keer.
Draaise!!
Nog 1tje als afsluiter: dnb-versie van een klassieker![]()
Ja hallo, ik zeg drie keer dat ik klaar ben en dan gooi je er nog een afsluiter inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Oh was dat gillen... hahaha...Okee, ik ga er zo uitDraaise!!
.
Die begon terwijl ik nog aant typen wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zeg drie keer dat ik klaar ben en dan gooi je er nog een afsluiter in.
![]()
Deze is lekker jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
![]()
GOOOO!!!!"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wie het isquote:.
Oh, jaa lap. Maar die man mocht dus voor 'm optreden en daarom was ie bij dwddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wie het is.
Bonny is buiten spelen denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Als jullie Bonny horen, dan zit ik erin.![]()
Shit, stream kap er weer mee... is het een SAM dingetje oid?
Vermoedelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef WickedTunes het volgende:
Shit, stream kap er weer mee... is het een SAM dingetje oid?![]()
Alweerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef WickedTunes het volgende:
Shit, stream kap er weer mee... is het een SAM dingetje oid?. Godsamme. Ik heb altijd met SAM gedraaid, was nooit een probleem.
Sam, ik doe nog even de grote wisseltruck. Ik geef zo nog een 'go'"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Goed.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef WickedTunes het volgende:
Sam, ik doe nog even de grote wisseltruck. Ik geef zo nog een 'go'“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geef ff aan of julllie wat horen, dan knal ik hem er weer uit, en kan Samz er direct in...
Samz, belangrijk dat je geen pauze laat vallen, zodat we GUP geen kans geven aan te slingeren, okee?"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Ik doe m'n best.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef WickedTunes het volgende:
Geef ff aan of julllie wat horen, dan knal ik hem er weer uit, en kan Samz er direct in...
Samz, belangrijk dat je geen pauze laat vallen, zodat we GUP geen kans geven aan te slingeren, okee?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Okee, GOOOO!!!!"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Ik hoor het Fink deuntje.... spannend!!quote:"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Nee, dat heb ik er niet op staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:23 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik hoor het Fink deuntje.... spannend!!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, Bonny!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, nu weer niet
Krijg godverdomme de tering, ik snap er echt NIKS van.
Lukte heel even. Je komt er welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Draai je nu iets? GUP pakt 't wel weer op (gelukkig)...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Nu gewoon de stream pakken
Als het goed is horen jullie Bonny, da's m'n intro. En daarna Disney.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bonny live
Klopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
Als het goed is horen jullie Bonny, da's m'n intro. En daarna Disney.![]()
Geen idee, maar ik heb het idee dat ik dit nummer ooit ergens in een Top 40 gehoord heb.quote:
Aladdin dus.![]()
Die wat er nu op is? Want dat is Reflection en die is ook gezongen door Christina Aguilera, dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het idee dat ik dit nummer ooit ergens in een Top 40 gehoord heb.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Aladdin![]()
Deze ken ik niet... wel weer leuk om dit te horen . Of is dit Mulan?
Samz heeft straks geen zin meer in LotR, maar in Sidney White
Nee het vorige nummer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat er nu op is? Want dat is Reflection en die is ook gezongen door Christina Aguilera, dus dat zou best kunnen.![]()
Dat was Aladdin en die kon best eens in de top 40 hebben gestaan, A Whole New World.quote:Ik ga ook nog een LotR show doen, ooit, dus dat komt wel goed. En dit was Mulan ja. Nu Pocahontas.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef WickedTunes het volgende:
Aladdin![]()
Deze ken ik niet... wel weer leuk om dit te horen . Of is dit Mulan?
Samz heeft straks geen zin meer in LotR, maar in Sidney White“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb ze bijna allemaal gezien. * WickedTunes is fan liefhebber
Ik heb ze allemaal op videobandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef WickedTunes het volgende:
Heb ze bijna allemaal gezien. * WickedTunes is fan liefhebber. En daarmee dus ook allemaal gezien. Helaas is dat nu over
.
Vorig jaar deze gekocht: 1000 stukjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op videoband. En daarmee dus ook allemaal gezien. Helaas is dat nu over
.
![]()
Gaafquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vorig jaar deze gekocht: 1000 stukjes![]()
[ afbeelding ]!
Ik heb ook nog een aantal Disney puzzels. Maak ze alleen nooit meer.
Ik wil graag alle disneyfilms op DVD, maar dat is zo duur.
Oh nee, andere (zie boven), hahaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik heb ook nog een aantal Disney puzzels. Maak ze alleen nooit meer.
Ik wil graag alle disneyfilms op DVD, maar dat is zo duur.
Gevonden:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was Aladdin en die kon best eens in de top 40 hebben gestaan, A Whole New World.
http://www.top40.nl/peabo(...)aladdin-s-theme_3924
![]()
Ja die zooo mooi!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gevonden:
http://www.top40.nl/peabo(...)aladdin-s-theme_3924
Dit is Sleeping Beauty toch?
Die jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gevonden:
http://www.top40.nl/peabo(...)aladdin-s-theme_3924.
Ik vind het sowieso heel jammer dat Disney de vroegere classics nooit echt meer heeft kunnen evenaren... Al was The Princess and the Frog best goed.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, alle Disney prinsessen samenquote:. Sleeping Beauty komt nog.
Geen idee, ik hoor er eigenlijk weinig over de laatste jaren. Maar ik houd het ook niet echt bijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het sowieso heel jammer dat Disney de vroegere classics nooit echt meer heeft kunnen evenaren... Al was The Princess and the Frog best goed.![]()
![]()
Trouwens, dat liedje van Pocahontas net was gezongen door Judy Kuhn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Deze wel eens gezien (geen Disney)
The Thief and the CobblerGeniale muziek ook
(van de makers van o.a. Roger Rabbit)
Niets dan klassiekers hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor er eigenlijk weinig over de laatste jaren. Maar ik houd het ook niet echt bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets dan klassiekers hoor.Dat zijn geen van allen klassiekers en dat zullen het ook nooit worden. Nou ja, Brother Bear wellicht. Die was wel echt ultiem zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whaha... chipmunks
Belle en het Beest
Première: 13 november 1991 (Beauty and the Beast)
Aladdin
Première: 11 november 1992
De Leeuwenkoning
Première: 15 juni 1994 (The Lion King)
Pocahontas
Première: 23 juni 1995
De Klokkenluider van de Notre Dame
Première: 21 juni 1996 (The Hunchback of Notre Dame)
Hercules
Première: 27 juni 1997
Mulan
Première: 6 juni 1998
Tarzan
Première: 18 juni 1999
Holy fuck die kwamen ook echt allemaal achter elkaar uit?![]()
![]()
Fantasia... toen alle muziek nog met een orkest gemaakt werdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn geen van allen klassiekers en dat zullen het ook nooit worden. Nou ja, Brother Bear wellicht. Die was wel echt ultiem zielig.
Ja, geweldig hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Fantasia... toen alle muziek nog met een orkest gemaakt werd.
Ik heb twee cd's met muziek die ze in Disneyworld draaien. Soms zet ik die op, als je die te vaak hoort wordt je gillend gek.
Het is altijd mooi om een goed orkest te horen spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Fantasia... toen alle muziek nog met een orkest gemaakt werd![]()
Je vergeet de helftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:48 schreef Tchock het volgende:
Belle en het Beest
Première: 13 november 1991 (Beauty and the Beast)
Aladdin
Première: 11 november 1992
De Leeuwenkoning
Première: 15 juni 1994 (The Lion King)
Pocahontas
Première: 23 juni 1995
De Klokkenluider van de Notre Dame
Première: 21 juni 1996 (The Hunchback of Notre Dame)
Hercules
Première: 27 juni 1997
Mulan
Première: 6 juni 1998
Tarzan
Première: 18 juni 1999
Holy fuck die kwamen ook echt allemaal achter elkaar uit?.
Trouwens, Wicked, ik meen mij te herinneren dat alle muziek in de Disney classics met een orkest is opgenomen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geweldig dit hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, geweldig he.
Ik heb twee cd's met muziek die ze in Disneyworld draaien. Soms zet ik die op, als je die te vaak hoort wordt je gillend gek.
Deze ook: (volgens mij ook Disney)![]()
![]()
Die is geweldigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Geweldig dit hoor...
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen disney tho.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Geweldig dit hoor...
![]()
[ afbeelding ]![]()
Fijn users van dezelfde leeftijdscathegorie... we vullen elkaar vaak feilloos aanquote:
Deze Short van Pixar is volgens mij geïnspireerd op die film. Of dat waar is of niet, hij is wel geniaal.
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Fijn users van dezelfde leeftijdscathegorie... we vullen elkaar vaak feilloos aan![]()
![]()
Die is niet van Disneyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Geweldig dit hoor...
![]()
[ afbeelding ]. Van Universal, zelfs
.
Wil er iemand na mij draaien? Anders gooi ik Rythm of the Pridelands erachteraan, die is zo gaaf.
LOLquote:
Over klassiekers gesproken: 1940quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is niet van Disney. Van Universal, zelfs
.
(vroeger op telekids werden deze films wel eens gedraaid)
Oh, over classics gesproken, binnenkort komt de Speurneuzen op tvquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:57 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
LOL
[..]
Over klassiekers gesproken: 1940(vroeger op telekids werden deze films wel eens gedraaid)
[ afbeelding ]! Afgelopen weekend Het Zwaard in de Steen gezien
.
Speciaal voor Samzz.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik zeg doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
Wil er iemand na mij draaien? Anders gooi ik Rythm of the Pridelands erachteraan, die is zo gaaf.
Nu het eindelijk gelukt is om in te loggen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef robdriessen het volgende:
Speciaal voor Samzz.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hihihiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef robdriessen het volgende:
Speciaal voor Samzz.
[ afbeelding ]![]()
.
Samzzzzzz, heb je ook de soundtrack van Oliver & Co? Billy Joel met Why Should I Worry?
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
One of the baddest classic cartoon villains:
Mary Poppins!Julie Andrews
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nope.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef robdriessen het volgende:
Samzzzzzz, heb je ook de soundtrack van Oliver & Co? Billy Joel met Why Should I Worry?Ja, ja, ja! Binnenkort op tvquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:05 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ].
Wat vind je van De Reddertjes?
Rescuers is ook leuk jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ja, ja, ja! Binnenkort op tv.
Wat vind je van De Reddertjes?
Awww. Mag ik een zippyshare sturen?quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Big Boss - C.O.P.S.quote:
Kan 'm toch niet draaien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Awww. Mag ik een zippyshare sturen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Helaasquote:
Snow White.... 1937, mensen. 75 jaar oud.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Big Boss - C.O.P.S.
[ afbeelding ]Die vetgemest wordt door z'n mama!
![]()
![]()
Onschuldig liedje he, Sneeuw Witje
DEZE IS MOOOOI!!!
*kijkt om zich heen dat andere mannen dit niet gehoord hebben*
En nog steeds leukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef robdriessen het volgende:
Snow White.... 1937, mensen. 75 jaar oud..
Die stiefmoeder is nog steeds eng.
Ik moet mij ZO inhouden om Samzz niet helemaal te bedelven onder verzoekjes
Het witje ontbreekt nog. Heb je ook shots van iets later?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef WickedTunes het volgende:
Onschuldig liedje he, Sneeuw Witje
[ afbeelding ]![]()
Ik heb er toch niks aan... Ik heb maar een beperkte CD-collectie en daar staan je verzoekjes waarschijnlijk niet bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet mij ZO inhouden om Samzz niet helemaal te bedelven onder verzoekjes“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kan iedereen die van sprookjes houdt ook van harte aanraden om de TV-serie Once Upon A Time te gaan kijken.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik probeer er nog eentje, dan houd ik m'n bek. "Ev'rybody wants to be a cat" van de Aristocats.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er toch niks aan... Ik heb maar een beperkte CD-collectie en daar staan je verzoekjes waarschijnlijk niet bij.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Heb ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik probeer er nog eentje, dan houd ik m'n bek. "Ev'rybody wants to be a cat" van de Aristocats.. Ik heb echt te weinig Disney muziek. Maar het is zo duur om te kopen en de DVD's hebben voorrang.
Ik begrijp het, lieverd. *knuf* Wil je een DVD voor Sinterklaas?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik heb echt te weinig Disney muziek. Maar het is zo duur om te kopen en de DVD's hebben voorrang.
Ik heb trouwens wel de filmmuziek van Aladdin, Beauty and the Beast en the Lion King.
Jullie mogen kiezen wat ik draai als ]de variété is afgelopen.
JAquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik begrijp het, lieverd. *knuf* Wil je een DVD voor Sinterklaas?!
Dit is een leuke adaptatie van het verhaal van Snow White (blijft aardig dicht bij het origineel van Grimm)
Miranda Richardson![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef robdriessen het volgende:
Speciaal voor Samzz.
[ afbeelding ]![]()
Juin uit Eigen Tuin!![]()
*checkt z'n collectie* Hmmm, aanbod valt een beetje tegen. Ik heb Aladdin, Dinosaur of Hercules voor je. Of eventueel Finding Nemo.quote:
Edit: Oh, en Toy Story 1 en 2 samen.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Lekker hoor Sammz!!"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Lebo M
Ubukhosi bo khokho
We ndodana ye sizwe sonkeHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja, ik gooi er nog een klein uurtje Rythm of the Pridelands achteraan. En als jullie er dan nog niet genoeg van hebben misschien nog Aladdin of Beauty and the Beast.
Mocht je de soundtrack van The Lion King on Broadway nog niet hebben, ook op je verlanglijstje zetten. Kippenvel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik gooi er nog een klein uurtje Rythm of the Pridelands achteraan. En als jullie er dan nog niet genoeg van hebben misschien nog Aladdin of Beauty and the Beast.
Supermooie shoot:
Die heb ik uiteraardquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mocht je de soundtrack van The Lion King on Broadway nog niet hebben, ook op je verlanglijstje zetten. Kippenvel..
Shadowland. Endless Night
.
Gaaf! Idina Menzel gaat de Snow Queen inspreken en zingen voor de volgende Disney film "Frozen". Zij speelde de originele Elphaba in de musical "Wicked"
OK, genoeg fanboy kreten. Chill, Rob. Chill.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Jij. Ik. Kindred souls.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard.
Shadowland. Endless Night
.
Idina Menzelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:31 schreef robdriessen het volgende:
Gaaf! Idina Menzel gaat de Snow Queen inspreken en zingen voor de volgende Disney film "Frozen". Zij speelde de originele Elphaba in de musical "Wicked"
OK, genoeg fanboy kreten. Chill, Rob. Chill.. Wicked
.
Al vond ik Willemijn wel beter.
Oh ja, en Chantal die he-le-maal losgaat tijdens het "Populair" stukje. Ik lag dubbel van het lachen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idina Menzel. Wicked
.
Al vond ik Willemijn wel beter.
Ik heb niks met Chantalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh ja, en Chantal die he-le-maal losgaat tijdens het "Populair" stukje. Ik lag dubbel van het lachen..
*checkt imdb* Ze zat ook in Glee. Ach, iedereen maakt fouten
Awww, zelfs niet tijdens "Populair"?quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Zoek de 8 verschillen:![]()
Die ondersten zijn hun huisdieren vergeten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Belle en Alice staan niet op de eerste fotoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. En Pocahontas niet op de onderste
.
Uitgegeten
Maar nummer 7 is ook wel om op te etenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alice wel, in blauwe jurkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Belle en Alice staan niet op de eerste foto. En Pocahontas niet op de onderste
.
Goed kijken
En deze is ook leuk![]()
Boven of onderste foto?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef ACT-F het volgende:
Uitgegeten
[..]
Maar nummer 7 is ook wel om op te eten
Ja, kloptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Alice wel, in blauwe jurkGoed kijken
En deze is ook leuk![]()
[ afbeelding ].
Ja, ik nog.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw vol rooster ineens?
Draait er nu iemand?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik wil met carnaval als Beauty denk ik. Of Sleeping Beauty/Aurora
.
Dat vliegt lekkerderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
Tinkebell valt bijna uit haar jurkje man.
LEEN TINKEBELLS JURKJE. DOE HET VOOR ROB.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
Dan kan ik niet als Beauty of Auroraquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
LEEN TINKEBELLS JURKJE. DOE HET VOOR ROB..
![]()
Carnavalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
Dat zijn nog maar 4 dwergenquote:
Hmmm, dan moet ik dus als Beast of drakendodende prins.....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik niet als Beauty of Aurora.
Beastquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet ik dus als Beast of drakendodende prins...... Hij wordt zo lief uiteindelijk
.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beast. Hij wordt zo lief uiteindelijk
.
Met een kwartiertje ga ik eruit. Iemand die het over wil nemen?
Tenzij jullie nog graag meer Disney in de vorm van Beauty and the Beast willen horen of zo.
Ik moet helaas nee zeggen tegen overnemen. Maar 1000 maal dank voor je muziekjes!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Met een kwartiertje ga ik eruit. Iemand die het over wil nemen?
Tenzij jullie nog graag meer Disney in de vorm van Beauty and the Beast willen horen of zo.
Nee, ik ga er zo uit. Lord of the Rings 2 kijken.
Tolkienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik ga er zo uit. Lord of the Rings 2 kijken.
Ik werd geroepen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2012 22:07:30 ]![]()
Ik doe binnenkort een Lord of the Rings showquote:. De Soundtrack, kan er geen genoeg van krijgen.
Maar, wil je overnemen dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe binnenkort een Lord of the Rings show. De Soundtrack, kan er geen genoeg van krijgen.
Maar, wil je overnemen dan?kamp nog met SAM problemen.
en m'n VirtualDJ sloopte de laatste keer de stream
LotR show is wel leuk, kun je ook dingen als Patrice Deceuninck en The Tolkien Ensemble meenemen![]()
![]()
Nee. Enkel de soundtrack. Dat is het enige dat ik op CD heb en het is zo mooiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]kamp nog met SAM problemen.
LotR show is wel leuk, kun je ook dingen als Patrice Deceuninck en The Tolkien Ensemble meenemen.
En Leonard Nimoy met z'n Bilbo Baggins lied. Oh wat slechtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]kamp nog met SAM problemen.
LotR show is wel leuk, kun je ook dingen als Patrice Deceuninck en The Tolkien Ensemble meenemen
Ideale trouwmuziek, al zeggen wij zelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Enkel de soundtrack. Dat is het enige dat ik op CD heb en het is zo mooi.
Kan ook natuurlijk, maar dan kan je ook gewoon de soundtrack opzetten![]()
![]()
JA! Jij weet!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En Leonard Nimoy met z'n Bilbo Baggins lied. Oh wat slecht![]()
![]()
Dat is dan ook het plan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ideale trouwmuziek, al zeggen wij zelf
Kan ook natuurlijk, maar dan kan je ook gewoon de soundtrack opzetten
En dan met gedichtjes uit het boek erdoorheen of zo. Of leuke weetjes.
Nou goed, klaar.
Tijd voor Lord of the Rings.
Bye Samzz!
Heel erg bedankt Tinkerbelle, eh Samzz![]()
Graag gedaan. Kijken of ik binnenkort nog een keer kan draaien
.
Doen! Afwisseling is altijd goed om weer eens nummers te horen die je niet vaak hoortquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
Graag gedaan. Kijken of ik binnenkort nog een keer kan draaien
.
Bedankt in elk geval voor dat ene nummer
![]()
![]()
Ik ken het gevoelquote:
ik kijk niet zo heel vaak, maar ben blij dat ik er nu wel voor ben gaan zittenquote:
...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel
[ afbeelding ]![]()
Ik ben er niet voor gaan zitten, gisteren wel (Celtic aanhanger hier), maar keek wel met een schuin oog mee, leuke wedstrijd wel op zichquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk niet zo heel vaak, maar ben blij dat ik er nu wel voor ben gaan zitten![]()
![]()
Ik zal morge n mijn koptelefoon vast invetten voor het weekend:Y
Ben bang dat hij anders vacuum zuigt op mijn oren
Geflatteerde foto, hoor. Da's alleen maar de halquote:Het is maar een driesterren hotel naast een Wendy's en een Popeye's
![]()
Avond allen
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
quote:Toch nog leven in de zaal
Ja lekker hier.quote:
Net terug van het werk, en net even 2 panini's naar binnen gewerkt
En ik heb nog even een lekker bakkie pleur gezet, omdat het kan
En aan die kant ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Hartstikke brak. Ben al een aantal dagen gewoon echt goddeloos moe.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja lekker hier.
Net terug van het werk, en net even 2 panini's naar binnen gewerkt
En ik heb nog even een lekker bakkie pleur gezet, omdat het kan
En aan die kant ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke brak. Ben al een aantal dagen gewoon echt goddeloos moe.![]()
Al naar de huisarts o.i.d. geweest ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Nog niet nee. Soms hevb ik gewoon van dit soort dagen, maar ik moet zeggen dat dit nu erger dan normaal is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Al naar de huisarts o.i.d. geweest ?![]()
Knap vervelend dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet nee. Soms hevb ik gewoon van dit soort dagen, maar ik moet zeggen dat dit nu erger dan normaal is.
Vervroegde vorm van een najaarsdepressie?
Ow dat is echtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke brak. Ben al een aantal dagen gewoon echt goddeloos moe.
Oh, depressies heb ik toch al mijn hele leven!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Knap vervelend dus.
Vervroegde vorm van een najaarsdepressie?
![]()
![]()
Gisteravond om 21.00 naar bed gegaan, 's nachts even een uurtje wakker geweest en vervolgens doorgeslapen tot 11.30 vanochtend!quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, depressies heb ik toch al mijn hele leven!![]()
Jezus kerelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond om 21.00 naar bed gegaan, 's nachts even een uurtje wakker geweest en vervolgens doorgeslapen tot 11.30 vanochtend!
Gevalletje Pfeiffer of zo ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
dat is een mooie ruk...\En dan nog verrot wakker wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond om 21.00 naar bed gegaan, 's nachts even een uurtje wakker geweest en vervolgens doorgeslapen tot 11.30 vanochtend!
Meh heb ik al jarenlang. Sowieso als het kouder gaat worden. Ben zeker een beer geweest in mijn vorig leven en wil nu een winterslaap in!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jezus kerel
Gevalletje Pfeiffer of zo ?![]()
![]()
Dat is altijd goed nieuwsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach de laatste paar jaar is dat gelukkig een stuk minder.
Ja ik had vanochtend toen ik uit bed stapte echt nog zoiets van: "Mama, mag ik de roze pony's oogbollen likken, want ze hinniken groene trompetten." of iets dergelijks. Oftewel: ik was nog niet helemaal wakker!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een mooie ruk...\En dan nog verrot wakker worden![]()
![]()
Winterslaapquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh heb ik al jarenlang. Sowieso als het kouder gaat worden. Ben zeker een beer geweest in mijn vorig leven en wil nu een winterslaap in!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh heb ik al jarenlang. Sowieso als het kouder gaat worden. Ben zeker een beer geweest in mijn vorig leven en wil nu een winterslaap in!Die gedachte heb ik ook wel eens
Hebben wij toevallig geestverruimende middeltjes gehad ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had vanochtend toen ik uit bed stapte echt nog zoiets van: "Mama, mag ik de roze pony's oogbollen likken, want ze hinniken groene trompetten." of iets dergelijks. Oftewel: ik was nog niet helemaal wakker!
Of gewoon high on life ?Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hebben wij toevallig geestverruimende middeltjes gehad ?
Of gewoon high on life ?Nee geintje. Ik bedoel: je kent het wel dat je nog half zit te dromen en er allerlei chaotische gedachten door je hoofd gaan he?
![]()
![]()
En geestverruimende middelen neem ik al niet meer sinds ik aan de antidepressiva zit, en dat is al weer een paar jaartjes.![]()
Ja dat ken ik zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]Nee geintje. Ik bedoel: je kent het wel dat je nog half zit te dromen en er allerlei chaotische gedachten door je hoofd gaan he?
Een soort Twilight Zone waar je nog inhangt
herkenbaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]Nee geintje. Ik bedoel: je kent het wel dat je nog half zit te dromen en er allerlei chaotische gedachten door je hoofd gaan he?
Echt zo van: "Wacht....heb ik dat nu net echt WERKELIJK gedacht? My God, I must be losing my mind!"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik zeker
Een soort Twilight Zone waar je nog inhangt![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo van: "Wacht....heb ik dat nu net echt WERKELIJK gedacht? My God, I must be losing my mind!"![]()
Trustenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn mandje maar eens op ga zoeken
Tot morgen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn mandje maar eens op ga zoeken
Tot morgenMaf ze, dude!
![]()
Mocht Samzz nog steeds de kluts kwijt zijn, ik heb 'm gevonden.
Dat is een gardequote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ].
Maar, niks kwijt.
Mogguhquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een garde.
Maar, niks kwijt.
Dit heette in onze familie een kluts. Om een eitje te klutsen en zo. Zal wel een Limburgs woord zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mogguh
Dit heette in onze familie een kluts. Om een eitje te klutsen en zo. Zal wel een Limburgs woord zijnHier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zit jij mij een beetje voor het lapje te houden? Jij stoute meid! *tsk tsk*quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
O, die kan ik wel gebruiken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Help, ik heb wel verbinding maar geen internet.. iig met ons eigen netwerk niet.. met die van de buren is niks mis.
Je internet doet het prima zo te zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Crack_ het volgende:
Help, ik heb wel verbinding maar geen internet.. iig met ons eigen netwerk niet.. met die van de buren is niks mis.
![]()
Ja, dit is van de buren. Deze valt om de vijf minuten uit en is ontzettend sloom. Ik wil mn eigen internetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je internet doet het prima zo te zien.Baby darling doll face honey![]()
Misschien kan Onno je helpenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit is van de buren. Deze valt om de vijf minuten uit en is ontzettend sloom. Ik wil mn eigen internet![]()
![]()
Nou, zo'n vriendin van mij heeft zo'n huisdier en nu zet ze een berichtje op facebook "arme bengeltje is met zn piemeltje ergens achter blijven hangen, een hele hoop bloed maar gelukkig zegt de dierenarts dat het vanzelf goed komt. nu de hele dag thuis voor de zieke zorgen"
Super lief beestje, maar ik word wel een beetje gek van de berichten over dat beest
Watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Crack_ het volgende:
Nou, zo'n vriendin van mij heeft zo'n huisdier en nu zet ze een berichtje op facebook "arme bengeltje is met zn piemeltje ergens achter blijven hangen, een hele hoop bloed maar gelukkig zegt de dierenarts dat het vanzelf goed komt. nu de hele dag thuis voor de zieke zorgen"
Super lief beestje, maar ik word wel een beetje gek van de berichten over dat beest![]()
![]()
Zo kut als je mooie liedjes hebt en dan gaan ze god erineens bij betrekken. Fuck
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef Crack_ het volgende:
Zo kut als je mooie liedjes hebt en dan gaan ze god erineens bij betrekken. Fuck
Godverdekut...![]()
SINTERKLAAS, WIE KENT HEM NIET JAA LEUKEN LIEDJEEquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef Crack_ het volgende:
GodverdekutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dat zag ik aan de titel ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is een iets ander liedje dan wat je net zongBaby darling doll face honey![]()
Moet ik mn geluid zachtjes zetten?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Speel maar eens af. God komt er ook in voorBaby darling doll face honey![]()
Als je in een kerk zit wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik mn geluid zachtjes zetten?![]()
Okee, het kan nog wel even duren voordat ik dat liedje kan luisteren want internet kut.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:12 schreef Crack_ het volgende:
Super lief beestje, maar ik word wel een beetje gek van de berichten over dat beest
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Het wordt pas echt ernstig als vriendin zelf gaat melden dat ze met haar piemeltje ergens achter is blijven hangen.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef robdriessen het volgende:
Het wordt pas echt ernstig als vriendin zelf gaat melden dat ze met haar piemeltje ergens achter is blijven hangen.![]()
Ohjeetje, zon gast gaat met ons mee op wintersport en heeft nog geen ski-kleding enzo. Hij is dit ook niet van plan om te kopen, hij gaat gewoon in zn spijkerbroek. Nee, hij is nog nooit op wintersport geweest.
Ik vind dit al ernstig. Dat beest heeft echt geen grote piemel ofzo dus hoe dit kan gebeuren?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef robdriessen het volgende:
Het wordt pas echt ernstig als vriendin zelf gaat melden dat ze met haar piemeltje ergens achter is blijven hangen.
Hartstikke leuk tot je een keer valt, dan zit je onder de sneeuw en heb je het de rest van de dag ijskoudquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ohjeetje, zon gast gaat met ons mee op wintersport en heeft nog geen ski-kleding enzo. Hij is dit ook niet van plan om te kopen, hij gaat gewoon in zn spijkerbroek. Nee, hij is nog nooit op wintersport geweest.
![]()
![]()
Tot je valt? Je bent de hele dag buiten en het vriest. Je hoeft niet te wachten tot vallen wanneer het niet meer leuk isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hartstikke leuk tot je een keer valt, dan zit je onder de sneeuw en heb je het de rest van de dag ijskoud.
Iemand die het niet zo snel koud heeft kan best warm blijven zolang je kleren droog zijn hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot je valt? Je bent de hele dag buiten en het vriest. Je hoeft niet te wachten tot vallen wanneer het niet meer leuk is.
Maar daarna
![]()
![]()
HET VRIEST, en ook niet een beetje. En daarbij ga je van een piste af.. wind enzoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iemand die het niet zo snel koud heeft kan best warm blijven zolang je kleren droog zijn hoorMaar daarna
. Kun je wel een persoon zijn die het niet snel koud heeft.. maar dat kan je lichaam gewoon niet aan
.
Wordt sowieso leuk, want die gast kan het niet zo heel erg goed dus en neemt ook geen les. Wat betekent dat ik en vriendinnetje er mee opgescheept zitten.
Hopelijk wil hij graag uitslapen en gaat daarna met andere niet zo goede mee.Baby darling doll face honey![]()
Waarom wil die persoon dan in godsnaam mee? Houdt niet van skieen, wil geen les, GA DAN OOK NIET OP WINTERSPORTVAKANTIE! Of is dit iemand die voornamelijk interesse heeft in de apres ski? *zucht*Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja, daar hebben we er twee vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef robdriessen het volgende:
Waarom wil die persoon dan in godsnaam mee? Houdt niet van skieen, wil geen les, GA DAN OOK NIET OP WINTERSPORTVAKANTIE! Of is dit iemand die voornamelijk interesse heeft in de apres ski? *zucht*. En wij vragen ons dit ook af, vooral omdat het heel erg duur is
. Meisje dat dit jaar weer meegaat is vorig jaar 2 dagen van de 6 gewoon niet wezen skiën want geen zin
. Betaal je dan 700 euro voor
. Maarja, dit jaar weten we dat dus nu kunnen we daar rekening mee houden enzo
.
Wat doet zo'n kind dan de hele dag? Een sneeuwpop bouwen of zo? Of met de slee van de babypiste?
Begrijpelijk. Mijn hoofd zit hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef Tchock het volgende:
Ik ben met mijn hoofd heel erg hier
[ afbeelding ]
en heel erg niet hier
[ afbeelding ]
Eten en niks doen. Ja geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef robdriessen het volgende:
Wat doet zo'n kind dan de hele dag? Een sneeuwpop bouwen of zo? Of met de slee van de babypiste?.
Weggegooid geld. Alleen maar meegaan omdat je vriend(innet)je ook gaat. Zonde. Bewaar het geld dan om een andere keer met z'n tweetjes een weekendje weg te gaan....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eten en niks doen. Ja geen idee eigenlijk.
Oh, maar dit is niet het gevalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weggegooid geld. Alleen maar meegaan omdat je vriend(innet)je ook gaat. Zonde. Bewaar het geld dan om een andere keer met z'n tweetjes een weekendje weg te gaan..... Denk ik.. een vriendin van mij is het niet echt en één vriendin van haar gaat wel mee maar die ziet ze toch niet want zij wil wél skiën. Ik weet gewoon echt niet waarom ze zo graag mee wilt. Maarja, geeft niet.. het is voor ons wel goedkoper om met meer mensen te gaan
Muurbloempje much?
Prinses op de erwt type. Ze begon ook te huilen want ze was vroeger gepest. Er was absoluut geen link tussen dat huilen want gepest en de rest van de vakantie behalve dat ze niet altijd kreeg wat ze wilde.quote:
Okee sorry, ik mag haar gewoon niet want ik snap gewoon echt niet waar zij allemaal mee bezig is. Nu hou ik op, ik ben wel blij dat ze mee gaat en ik hoop dat het dit jaar leuker wordt omdat we nu weten hoe het zal gaan enzulks.Baby darling doll face honey![]()
Dat is niet haar schuld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:07 schreef Tchock het volgende:
Als ze eet vallen er dingen uit haar mond en als ze zuipt wordt ze boos op iedereenBaby darling doll face honey![]()
Haha kloptheel af en toe lurk ik wel hoor! Maar daar koop je natuurlijk ook niet veel voor
Is het nog een beetje tzelfde hier?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: