PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Not bad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef fetss het volgende:
Best lekkere packs gehad:
maicon,tevez,ramires,alonso..
ik had in 2100 ms pointsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef fetss het volgende:
Best lekkere packs gehad:
maicon,tevez,ramires,alonso..
Prima CB's, zou alleen Vermaelen en Luiz omdraaien ivm pace? Al kun je Kaboul er nog bij zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef byah het volgende:
Zoveel BPL in mn packs dat ik maar ff team heb gemaakt, iemand nog ideeen qua CB?
[ afbeelding ]
Goud, silver, brons of een mix?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hebben jullie betere evaring met 442 of 352? Ik ga een nieuw Eredivisie team maken, maar ik twijfel heel erg over de formatie ivm met verdediging.. wat kiezen jullie?
3-5-2 is de huisstijl van dit topicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hebben jullie betere evaring met 442 of 352? Ik ga een nieuw Eredivisie team maken, maar ik twijfel heel erg over de formatie ivm met verdediging.. wat kiezen jullie?
3-5-2 vind ik veel fijner, maar bij een Eredivisieteam is 4-3-3 of 4-3-2-1 toch beter lijkt me..als je het beste uit het materiaal wil halen. Genoeg goede wingers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ga voor goud, een mix sowieso niet, heel misschien silver maar dat moet ik nog even gaan bekijken in de verdediging.. want je moet sowieso een andere back kiezen dan..quote:
Haha, ik heb 'm voor me bronzes!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3-5-2 is de huisstijl van dit topic
Ja dat heb ik ook, maar mij lijkt 442 toch ook wel iets, of kom je dan niet goed uit met de verdediging? 433 is inderdaad wel beter qua wingers..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 vind ik veel fijner, maar bij een Eredivisieteam is 4-3-3 of 4-3-2-1 toch beter lijkt me..als je het beste uit het materiaal wil halen. Genoeg goede wingers.
verlies, want dacht daarna dat ik geluk had dus nog 20packs ofzo geopendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Not bad.Kom je in totaal op winst of verlies uit?
M'biaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef byah het volgende:
Zoveel BPL in mn packs dat ik maar ff team heb gemaakt, iemand nog ideeen qua CB?
[ afbeelding ]
Eredivisiebacks zijn sowieso matig tot slecht. Geen enkele gold LB/RB en met Willems en Van Rhijn is het ook niet echt top..die zijn voor silverniveau ook nog niet eens echt super. Qua centrumverdedigers heb je wel wat meer opties..zou zelf denk ik Marcelo - Douglas - Kalas dan nemen..alleen Kalas is een silver. Op CAM heb je Eriksen of Wijnaldum en in de spits zou ik gaan voor Castaignos (silver) icm Bony/Altidore (evt IF als je dat kan.wil betalen). En sowieso Fer op CDMquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar mij lijkt 442 toch ook wel iets, of kom je dan niet goed uit met de verdediging? 433 is inderdaad wel beter qua wingers..
Heb je 2 keer Messi in je pack gehad ofzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Ferdii het volgende:
iemand ervaring met 3-4-3?
dit lijkt me wel een leuke squad
[ afbeelding ]
Was het maar zo, dan had ik dat team al gehadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je 2 keer Messi in je pack gehad ofzo?
Ik had hem vorig jaar voor 415k ofzo gekocht, maar hij beviel niet en toen verkocht ik hem voor 460k ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel denken jullie dat Fabregas een beetje gaat worden?, 400k voor hem is nu best duur
Ramosquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
Wie op CB positie in Liga BBVA ? Naast Pepe ?
Ramos of als hij te duur is Miranda.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
Wie op CB positie in Liga BBVA ? Naast Pepe ?
Dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ramos of als hij te duur is Miranda.
Nope.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
Heeft er iemand iets leuks uit packs gehaald?
David Silva en Pirlo uit 2100ms pointsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
Iwan had Cazorla en Vermaelen, paar mensen hadden discard IF's en een gozer die hier bijna nooit komt had IF Müller (na heeeeeeeel veel packs) en dan nog Fetsss (?) die had een paar goede spelers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op woensdag 24-10-2012 om 20:23:23De Boer: ik speel met Siem de Jong op middenveld en Eriksen in de spits #ajaman reageer retweet
Valt tegen ja...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
David Silva en Pirlo uit 2100ms points
Wel wat uit packs gehaald dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iwan had Cazorla en Vermaelen, paar mensen hadden discard IF's en een gozer die hier bijna nooit komt had IF Müller (na heeeeeeeel veel packs) en dan nog Fetsss (?) die had een paar goede spelers.
Zoiets
Kan toch gewoon? Alleen zorgen dat Silva een extra linkje krijgt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Ramos komt eraan, Wie kan ik RAM zetten ipv Isco ? Dacht zelf aan David Silva , maar wil graag met Benzema in de spits
Azpilicueta op RBquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Alleen zorgen dat Silva een extra linkje krijgt.
Ja dit lijkt me inderdaad wel leuk! Kalas heb ik inderdaad goede evaringen mee, en in de spits zijn zat keuzes (gold/silver). Douglas vind ik echt een beest, die komt er sowieso in!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eredivisiebacks zijn sowieso matig tot slecht. Geen enkele gold LB/RB en met Willems en Van Rhijn is het ook niet echt top..die zijn voor silverniveau ook nog niet eens echt super. Qua centrumverdedigers heb je wel wat meer opties..zou zelf denk ik Marcelo - Douglas - Kalas dan nemen..alleen Kalas is een silver. Op CAM heb je Eriksen of Wijnaldum en in de spits zou ik gaan voor Castaignos (silver) icm Bony/Altidore (evt IF als je dat kan.wil betalen). En sowieso Fer op CDM
Lol, als dat echt zo is..ieder fysiek duel verliest hij dan en iedere kans verneukt Eriksen toch wel. Maar kan het me niet voorstellen toch..De Jong kan in de spits, Babel is spits, Schone heeft bij NEC spits gespeeld en dan zou je hem daar laten spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef wieisboos het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op woensdag 24-10-2012 om 20:23:23De Boer: ik speel met Siem de Jong op middenveld en Eriksen in de spits #ajaman reageer retweet
Zei De Boer een kwartiertje geleden ook al bij de NOS. Hij wil Eriksen omdat Lescott en Kompany 2 meter zijn en dus alle duels zullen winnen. Hij wil niet iemand die er tegenaan staat maar iemand die de ruimte inloopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol, als dat echt zo is..ieder fysiek duel verliest hij dan en iedere kans verneukt Eriksen toch wel. Maar kan het me niet voorstellen toch..De Jong kan in de spits, Babel is spits, Schone heeft bij NEC spits gespeeld en dan zou je hem daar laten spelen?
Logica..Spits Babel linksbuiten, Eriksen als dwerg die niet kan scoren in de punt, linksbuiten Sana op rechtsbuiten, aanvallende middenvelder Schone in een meer verdedigende rol en De Jong, die de laatste jaren alleen goed speelde als spits mag het spel gaan maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zei De Boer een kwartiertje geleden ook al bij de NOS. Hij wil Eriksen omdat Lescott en Kompany 2 meter zijn en dus alle duels zullen winnen. Hij wil niet iemand die er tegenaan staat maar iemand die de ruimte inloopt.
Doe dan Babel in de spits en 2 buitenspelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |