PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Not bad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef fetss het volgende:
Best lekkere packs gehad:
maicon,tevez,ramires,alonso..
ik had in 2100 ms pointsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef fetss het volgende:
Best lekkere packs gehad:
maicon,tevez,ramires,alonso..
Prima CB's, zou alleen Vermaelen en Luiz omdraaien ivm pace? Al kun je Kaboul er nog bij zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef byah het volgende:
Zoveel BPL in mn packs dat ik maar ff team heb gemaakt, iemand nog ideeen qua CB?
[ afbeelding ]
Goud, silver, brons of een mix?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hebben jullie betere evaring met 442 of 352? Ik ga een nieuw Eredivisie team maken, maar ik twijfel heel erg over de formatie ivm met verdediging.. wat kiezen jullie?
3-5-2 is de huisstijl van dit topicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hebben jullie betere evaring met 442 of 352? Ik ga een nieuw Eredivisie team maken, maar ik twijfel heel erg over de formatie ivm met verdediging.. wat kiezen jullie?
3-5-2 vind ik veel fijner, maar bij een Eredivisieteam is 4-3-3 of 4-3-2-1 toch beter lijkt me..als je het beste uit het materiaal wil halen. Genoeg goede wingers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ga voor goud, een mix sowieso niet, heel misschien silver maar dat moet ik nog even gaan bekijken in de verdediging.. want je moet sowieso een andere back kiezen dan..quote:
Haha, ik heb 'm voor me bronzes!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3-5-2 is de huisstijl van dit topic
Ja dat heb ik ook, maar mij lijkt 442 toch ook wel iets, of kom je dan niet goed uit met de verdediging? 433 is inderdaad wel beter qua wingers..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3-5-2 vind ik veel fijner, maar bij een Eredivisieteam is 4-3-3 of 4-3-2-1 toch beter lijkt me..als je het beste uit het materiaal wil halen. Genoeg goede wingers.
verlies, want dacht daarna dat ik geluk had dus nog 20packs ofzo geopendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Not bad.Kom je in totaal op winst of verlies uit?
M'biaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef byah het volgende:
Zoveel BPL in mn packs dat ik maar ff team heb gemaakt, iemand nog ideeen qua CB?
[ afbeelding ]
Eredivisiebacks zijn sowieso matig tot slecht. Geen enkele gold LB/RB en met Willems en Van Rhijn is het ook niet echt top..die zijn voor silverniveau ook nog niet eens echt super. Qua centrumverdedigers heb je wel wat meer opties..zou zelf denk ik Marcelo - Douglas - Kalas dan nemen..alleen Kalas is een silver. Op CAM heb je Eriksen of Wijnaldum en in de spits zou ik gaan voor Castaignos (silver) icm Bony/Altidore (evt IF als je dat kan.wil betalen). En sowieso Fer op CDMquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar mij lijkt 442 toch ook wel iets, of kom je dan niet goed uit met de verdediging? 433 is inderdaad wel beter qua wingers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |