quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een fabeltje. je verdient er een beetje aan. en je spelers krijgen exposure diede waarde ook doet stijgen.
uitverkochjt huis en tv rechten zorgen voor een lichte plus
Als jij denkt dat Twente (die hun spelers voor 0 op de balans hebben staan, al is dat van een tijdje oud weet niet of dat nog steeds is) verlies gaat draaien als ze die paar tonnetjes/kleine miljoentjes van de EL missen dan snap je er niet zoveel van denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is een fabeltje. je verdient er een beetje aan. en je spelers krijgen exposure diede waarde ook doet stijgen.
uitverkochjt huis en tv rechten zorgen voor een lichte plus
Dus dat, helaas voor Ajax maar ik verwacht er niet veel van vandaag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten want fysiek wordt je weggeblazen.
En anders draait Twente verlies?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dan niet.
ga maar eens narekenen.
uitverkocht huis plus tv rechten tegenover de uittrip.
Het ging over je stelling dat Twente verlies draait zonder EL, dat denk ik echt niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
dan niet.
ga maar eens narekenen.
uitverkocht huis plus tv rechten tegenover de uittrip.
oh en de balans draait alleen om spelers toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Twente (die hun spelers voor 0 op de balans hebben staan, al is dat van een tijdje oud weet niet of dat nog steeds is) verlies gaat draaien als ze die paar tonnetjes/kleine miljoentjes van de EL missen dan snap je er niet zoveel van denk ik.
Wie heeft jou hier binnen gelatenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en de balans draait alleen om spelers toch?
als jij dat denkt snap je er niets van hoor.
spelers wel of niet op de balans zetten is een boekhoudkundig trucje en heeft beide zn voor en nadelen
Dat zeg ik toch helemaal niet man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en de balans draait alleen om spelers toch?
als jij dat denkt snap je er niets van hoor.
spelers wel of niet op de balans zetten is een boekhoudkundig trucje en heeft beide zn voor en nadelen
nee zonder verkopen en el.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het ging over je stelling dat Twente verlies draait zonder EL, dat denk ik echt niet.
Je vergeet je hoofdletters lieverd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zonder verkopen en el.
dat was nl de stelling bij ajax toch? dat ze dik verlies zouden hebben gedraaid zonder verkopen en cl.
ik zei dat dat in nl niet anders is dan de rest van de clubs.
Ik denk dat je beter kan ophouden met typen, heb geen eens zin om hier over te praten met jou.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee zonder verkopen en el.
dat was nl de stelling bij ajax toch? dat ze dik verlies zouden hebben gedraaid zonder verkopen en cl.
ik zei dat dat in nl niet anders is dan de rest van de clubs.
lol heel mss heb ik wel een iets beter beeld van de cijfers van de clubs in nl.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vergeet je hoofdletters lieverd.![]()
Laatste reactie op dit onbenullige gedoe van je.
ja zal voortaan gewoon het aloude fabeltje blijven draaien. dat zal je wss wel geloven en wordt je wss blij vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan ophouden met typen, heb geen eens zin om hier over te praten met jou.
Heb jij net als de Kromme toegang tot het VI archief?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
lol heel mss heb ik wel een iets beter beeld van de cijfers van de clubs in nl.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb jij net als de Kromme toegang tot het VI archief?
Vertonghen was aanvoerder, Janssen 2e en Anita 3e. Allemaal weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Typisch het volgende:
Schandalig eigenlijk dat je geen echte aanvoerder hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |