directeurs enzo geen idee maar niet voor mij iigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
De medewerkers bedoel je? Voor wie dan wel?
Dat is wel heel vreemd dat je moet betalen voor een parkeerplek bij je werk.
Je zult toch ook wel op andere plekken kunnen parkeren ipv bij het station?
Je rekeningen zijn wellicht te hoog als je zo'n kleine tegenvaller als dit (een paar weken geen reiskosten) niet kan opvangen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:12 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
leuk voor je maar ik moet wel mijn rekeningen betalen... ik moet me in allerlei bochten wringen omdat andere mensen hun werk niet doen. en ik heb nergens beweerd dat ik hart voor DEZE zaak heb.... ik wil zo snel mogelijk een andere baan
misschien moet je even terug lezen, ik kom uit de bijstandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je rekeningen zijn wellicht te hoog als je zo'n kleine tegenvaller als dit (een paar weken geen reiskosten) niet kan opvangen.
Met een auto, dat is nogal een duur luxeartikel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:07 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
misschien moet je even terug lezen, ik kom uit de bijstand
die mening mag je hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een auto, dat is nogal een duur luxeartikel.
Deel ons jouw mening, is het een essentiële en primaire behoefte? Je tikt per maand zo het bedrag af dat je nu tekort komt voor je reiskostenvoorschot.quote:
Mijn god, daar hebben we onze beroepsautist uit fabeltjesland weer. Ik snap niet hoe die onsterfelijke domheid maar in een niet-aflatende stroom posts je toetsenbord uit blijft komen. Ik verbaas me niet eens meer dat de onsterfelijke domheid van deze uitspraak je volledig ontgaat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je had een buffer moeten opbouwen voor dit soort gevallen, en in dit geval had je geld moeten lenen. ....
is totaal niet van belangquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:21 schreef GSbrder het volgende:
Deel ons jouw mening, is het een essentiële en primaire behoefte?
nee nee nee en nog eens nee ik kwam geld tekort omdat mijn werkgever zijn verplichting niet nakwam, hoe je dat schaamteloos op mij weet te projecteren is mij een raadselquote:Je tikt per maand zo het bedrag af dat je nu tekort komt voor je reiskostenvoorschot.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:31 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Mijn god, daar hebben we onze beroepsautist uit fabeltjesland weer. Ik snap niet hoe die onsterfelijke domheid maar in een niet-aflatende stroom posts je toetsenbord uit blijft komen. Ik verbaas me niet eens meer dat de onsterfelijke domheid van deze uitspraak je volledig ontgaat.
Die uitgehongerde negers in Afrika hadden ook meer beukenootjes moeten sprokkelen in de herfst zeker?
Hebben uitgehongerde negers in Afrika een uitkering en huur en zorgtoeslag dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:31 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Mijn god, daar hebben we onze beroepsautist uit fabeltjesland weer. Ik snap niet hoe die onsterfelijke domheid maar in een niet-aflatende stroom posts je toetsenbord uit blijft komen. Ik verbaas me niet eens meer dat de onsterfelijke domheid van deze uitspraak je volledig ontgaat.
Die uitgehongerde negers in Afrika hadden ook meer beukenootjes moeten sprokkelen in de herfst zeker?
Wanneer mijn vriend reiskosten declareert krijgt hij het weken later pas terug, verrekend via een loonstrookje. Had je het geld echt acuut gekregen als je wèl het juiste formulier volledig ingevuld had? Anders had je sowieso een probleem gehad..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:34 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
nee nee nee en nog eens nee ik kwam geld tekort omdat mijn werkgever zijn verplichting niet nakwam,
Het is jouw baan, jouw geld en jouw toekomst. Of je de baan leuk vindt, het geld op tijd terugkrijgt of al aan het solliciteren bent is irrelevant.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:34 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
is totaal niet van belang
[..]
nee nee nee en nog eens nee ik kwam geld tekort omdat mijn werkgever zijn verplichting niet nakwam, hoe je dat schaamteloos op mij weet te projecteren is mij een raadsel
dat is het punt juist hij is keurig geaccepteerd en nagekeken en in het uitbetaal bakje geplaatst dus ik wist niet beter dan dat het betaald zou worden de dag erna en pas NADAT de eind datum verstreken was keurde ze hem af.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef GSbrder het volgende:
Het is jouw baan, jouw geld en jouw toekomst. Of je de baan leuk vindt, het geld op tijd terugkrijgt of al aan het solliciteren bent is irrelevant.
Dat jij thuis blijft omdat je geen treinkaartje kan betalen is geen proportioneel pressiemiddel, maar gewoon een 'minder slimme' beslissing die terug te voeren is op verkeerde prioriteiten stellen. Je betaalt wél elke maand je autoverzekering en je wegenbelasting, maar keurt je baas een declaratieformulier af denk je thuis te mogen blijven.
al met al heb ik het bijna 6 weken voor geschoten hoor, ergens hodut de redelijkheid op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wanneer mijn vriend reiskosten declareert krijgt hij het weken later pas terug, verrekend via een loonstrookje. Had je het geld echt acuut gekregen als je wèl het juiste formulier volledig ingevuld had? Anders had je sowieso een probleem gehad..
Jawel, je bleef thuis op een dag dat je moest werken. Draai dat maar eens recht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:39 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
dat is het punt juist hij is keurig geaccepteerd en nagekeken en in het uitbetaal bakje geplaatst dus ik wist niet beter dan dat het betaald zou worden de dag erna en pas NADAT de eind datum verstreken was keurde ze hem af.
je kan echt draaien wat je wil maar ik heb niks fout gedaan.
al gedaan doordat ze mij niet betaalden kon ik niet komen het is echt zo heel moeilijk niet hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, je bleef thuis op een dag dat je moest werken. Draai dat maar eens recht.
Als je mijn werknemer was, zou ik je heel erg missen. Denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:05 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
al gedaan doordat ze mij niet betaalden kon ik niet komen het is echt zo heel moeilijk niet hoor.
en als het bedrijf nou zelf flexibel was zou ik dat ook zijn... maar hun zijn zo flexibel als een spijker en ik moet flexibeler dan rubber zijn nee dat is eenrichtingsverkeer werkt niet voor mij.
slavernij is afgeschaft hoor
Slavernij omdat je een verkeerd formulier hebt ingevuld, de miep die het documentje in ontvangst nam niet direct de onvergeeflijke fout kon corrigeren en hij vervolgens een paar dagen te laat werd geretourneerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:05 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
al gedaan doordat ze mij niet betaalden kon ik niet komen het is echt zo heel moeilijk niet hoor.
en als het bedrijf nou zelf flexibel was zou ik dat ook zijn... maar hun zijn zo flexibel als een spijker en ik moet flexibeler dan rubber zijn nee dat is eenrichtingsverkeer werkt niet voor mij.
slavernij is afgeschaft hoor
als een werkgever mij als stront behandeld ga ik niet voor ze door het vuur... als een werkgever mij goed behandeld wel. vrij logisch lijkt mequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je mijn werknemer was, zou ik je heel erg missen. Denk ik
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
als een werkgever mij als stront behandeld ga ik niet voor ze door het vuur... als een werkgever mij goed behandeld wel. vrij logisch lijkt me
Ach, de bijstand is geloof ik 700 euro, dan krijg je nu toch maar mooi 1,5 keer dat bedrag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:14 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
als een werkgever mij als stront behandeld ga ik niet voor ze door het vuur... als een werkgever mij goed behandeld wel. vrij logisch lijkt me
al gedaan weinig effect het is een verschrikkelijk bedrijf die alleen maar neemt en neemt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 03:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ga eens een goed gesprek aan met je baas? Niet zeuren maar doen!
misschien moet je even alles lezen, mijn eerste salaris was 750 euro... ja 40 uur per week 1e 2 weken 50% salarisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Slavernij omdat je een verkeerd formulier hebt ingevuld, de miep die het documentje in ontvangst nam niet direct de onvergeeflijke fout kon corrigeren en hij vervolgens een paar dagen te laat werd geretourneerd?
Als je hier het predikaat 'slavernij' op plakt, niet 400-500 euro in 1,5 maand kan voorschieten (je kreeg gewoon je salaris, op zijn minst 1200 euro) en nu al werk weigert, dan gaat dit vast een fantastische aanbeveling worden op je cv.
Dus je krijgt minder dan het minimumloon?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:19 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
misschien moet je even alles lezen, mijn eerste salaris was 750 euro... ja 40 uur per week 1e 2 weken 50% salaristopbaan
we zoeken nog mensen dus als je wil DM me maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |