maar stel volgende maand komt de auto van TS niet door de APK oid, dan kan ie meteen niet meer naar z'n werk toe... wat moet ie dan doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar dat is niet zo.
Ik hoop niet dat je een administratieve baan ambieert.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:43 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
dat wil ik ook helemaal niet het is een klote baan bij een klote werkgever. maar ik wil wel werken voor mijn geld, en dus neem ik het aan.
ben zoekende naar een werkgever die mijn kwaliteiten wel kan waarderen en bereid is deze te belonen
Stel volgende maand breek jij allevier je ledematen oid. Wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar stel volgende maand komt de auto van TS niet door de APK oid, dan kan ie meteen niet meer naar z'n werk toe... wat moet ie dan doen?
TS heeft geen auto, gok ik zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar stel volgende maand komt de auto van TS niet door de APK oid, dan kan ie meteen niet meer naar z'n werk toe... wat moet ie dan doen?
revalideren, zo lijkt me.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel volgende maand breek jij allevier je ledematen oid. Wat ga je dan doen?
misschien kan ie een carpoolmaatje regelen?quote:
Ga je nou opnieuw de vraag van TS beantwoorden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien kan ie een carpoolmaatje regelen?
Dan huur je natuurlijk eigen persoonlijk vervoer in om 30 minuten voor tijd alvast op de zaak te zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel volgende maand breek jij allevier je ledematen oid. Wat ga je dan doen?
Waarom verkoop je de auto niet? Dan kan je weer werkenquote:
voel eens ff aan je voorhoofd... ik moet mn auto verkopen omdat mijn werkgever zijn belofte niet nakomtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom verkoop je de auto niet? Dan kan je weer werken.
zit op mn werkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op de vragen over de OP?
Nee, jij hebt geen geld om treinkaartjes te betalen, dan moet je ergens aan extra middelen komen of nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:39 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
voel eens ff aan je voorhoofd... ik moet mn auto verkopen omdat mijn werkgever zijn belofte niet nakomt![]()
![]()
omdat ik dat niet vergoed krijg, en ik dan 20 euro per dag kwijt ben aan benzine en parkeer kostenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, jij hebt geen geld om treinkaartjes te betalen, dan moet je ergens aan extra middelen komen of niet?
Waarom ga je trouwens niet met de auto naar je werk?
Heb je geen vaste kilometervergoeding dan? Kostprijs voor OV, zoveel cent p/kilometer voor de auto?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:42 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
omdat ik dat niet vergoed krijg, en ik dan 20 euro per dag kwijt ben aan benzine en parkeer kosten
dat probeer ik uit te leggen dat bedrijf is zo flexibel als een spijker. het bedrij ligt op steenworp van station dus parkeren is per definitie betaald en duur. reiskosten op OV en dat kan niet gewijzigd wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je geen vaste kilometervergoeding dan? Kostprijs voor OV, zoveel cent p/kilometer voor de auto?
Praat er eens over met je baas. Die auto staat nu ook thuis en dat kost ook geld.
En er is no way in hell dat jij nog 1, 2 weken de reiskosten à 11 euro per dag kan voorschieten?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:48 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
dat probeer ik uit te leggen dat bedrijf is zo flexibel als een spijker. het bedrij ligt op steenworp van station dus parkeren is per definitie betaald en duur. reiskosten op OV en dat kan niet gewijzigd worden
Zorgen dat hij op de een of andere manier wel op zijn werk komt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat bedrijf heeft geen eigen parkeerplaats?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:48 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
dat probeer ik uit te leggen dat bedrijf is zo flexibel als een spijker. het bedrij ligt op steenworp van station dus parkeren is per definitie betaald en duur. reiskosten op OV en dat kan niet gewijzigd worden
jawel maar niet voor het "gewone volk"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat bedrijf heeft geen eigen parkeerplaats?
De medewerkers bedoel je? Voor wie dan wel?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
jawel maar niet voor het "gewone volk"
leuk voor je maar ik moet wel mijn rekeningen betalen... ik moet me in allerlei bochten wringen omdat andere mensen hun werk niet doen. en ik heb nergens beweerd dat ik hart voor DEZE zaak heb.... ik wil zo snel mogelijk een andere baanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik ken een meid die voor haar bijbaan, met maar een paar honderd euro per maand te besteden, op het moment dat haar auto kapot was, met de taxi naar het bedrijf kwam. Dat kostte haar 80 euro die ze natuurlijk nooit van de baas kreeg - hooguit 3 euro reiskostenvergoeding gok ik - terwijl ze nog niet eens 80 euro zou verdienen op die dag. Kijk, dat is nou hart voor de zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |