Je zult toch eerst iemand moeten vinden die bereid is weer maanden van alles op te sparen voordat ie dat kan doneren om bij jou een kind te maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
En weer een vriendin (die jonger is) en al een kind/kinderen heeft. Zegt vast niks over mij
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet je dat ik die jongen allang weer ben vergeten? Ik weet zelfs niet eens meer precies hoe het zat met dat opsparen. Dat weten jullie vast beter dan ik
Trust Steerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Weet je dat ik die jongen allang weer ben vergeten? Ik weet zelfs niet eens meer precies hoe het zat met dat opsparen. Dat weten jullie vast beter dan ik
Je vergeet nog te vermelden dat ie P. of J. heette.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.
Waar gaaaaaaat dit overquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jullie waren een film aan het kijken, en toen begonnen jullie te friemelen etc. etc. en na de daad zei hij dat hij 3 maanden had opgespaard.
Ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef borisz het volgende:
EIndelijk een fatsoenlijke corner en 2-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |