Ik heb er geen last van gehad. Maar ja dat zegt niks over jouquote:Op woensdag 21 november 2012 01:07 schreef lisa het volgende:
Dat is eigenlijk ook een vraag van mij. Nu word ik af en toe duizelig als ik te weinig gegeten heb of eng. Is dat over na een gastric bypass of sleeve (omdat je dan nog minder eet)?
Dan kan zeker nog wel na een operatie. Ik heb een tijd lang last gehad als, mijn bloedsuiker laag werd ik duizelig etc.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:07 schreef lisa het volgende:
Dat is eigenlijk ook een vraag van mij. Nu word ik af en toe duizelig als ik te weinig gegeten heb of eng. Is dat over na een gastric bypass of sleeve (omdat je dan nog minder eet)?
Spannend! Dat wordt een karige kerstquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ben vandaag weer naar het MCL geweest bij de chirurg (dr. Apers) en de anesthesist. Het wordt geen gbp voor mij maar een sleeve, dr. Apers is er van overtuigd dat een sleeve bij mij het gewenste resultaat zal geven.
Heb ook de operatiedatum gekregen, zondag 16 december word ik om 17u opgenomen in het MCL en maandagochtend 17 december word ik geopereerd door dr. Apers.
Moet aanstaande maandag met het pré-operatief dieet beginnen, lijkt me best zwaar. Als ontbijt maar 1 sneetje brood, als lunch ook en 's avonds 1 kleine aardappel met 1 opscheplepel groente + 50 gram vlees of vis. Mag niks bakken, moet alles koken, roosteren, grillen of stomen.
Ja 6x per dag kleine beetjes eten. Maar ben wel blij dat het een sleeve wordt i.p.v. gbp. Volgens dr. Apers zou een gbp niet of maar weinig extra helpen dus eerst maar zien hoe het met een sleeve gaat. Mocht die toch niet het gewenste resultaat geven (kans is minimaal) dan kan er altijd nog een gbp gemaakt worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Spannend! Dat wordt een karige kerst![]()
Het is niet veel maar goed voor je lever.
Na je operatie mag je ook weinig eten maar wel vaker als het goed is.
Lame.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:15 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik mag maar 2 sneetjes brood per dag en 2x fruit. Tussendoor brood en/of fruit eten mag niet.
Goor is niet het juiste woordquote:Op woensdag 21 november 2012 11:32 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja 6x per dag kleine beetjes eten. Maar ben wel blij dat het een sleeve wordt i.p.v. gbp. Volgens dr. Apers zou een gbp geen of maar weinig extra helpen dus eerst maar zien hoe het met een sleeve gaat. Mocht die toch niet het gewenste resultaat geven (kans is minimaal) dan kan er altijd nog een gbp gemaakt worden.
Ik word fast track geopereerd dus zonder ruggenprik en katheter. Beste is zodra ik weer goed ben bijgekomen uit de narcose meteen al wat aan de wandel te gaan door het ziekenhuis om de kans op trombose te voorkomen. Als eten goed gaat mag ik dan de volgende ochtend alweer naar huis.
Slikfoto wordt ook niet meer standaard gemaakt, doen ze alleen nog maar als er vermoeden is van naadlekkage. Dus als alles goed verloopt hoef ik dat gore drankje waar ik veel mensen over hoor ook niet te drinken.
Tijdens de kerst dus lekker aan het vloeibare voedsel maar dat heb ik er wel voor over. Zie er totaal niet tegenop.
Klopt. Het smaakt smerig en het komt er ook heel rap weer uitquote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef Troel het volgende:
Goor is niet het juiste woordHet is erger
![]()
Ik hoor vaak dat mensen een of andere dikke drap kregen. Ik kreeg echter transparant blauw spul...vond het heel erg meevallenquote:Op woensdag 21 november 2012 17:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Goor is niet het juiste woordHet is erger
![]()
ok, die dikke drap heb ik het overquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat mensen een of andere dikke drap kregen. Ik kreeg echter transparant blauw spul...vond het heel erg meevallen
Ja bariumpap ofzoiets, ik ken de horrorverhalen haha! Zag er toen dagen tegenop en toen kreeg ik het nietquote:
Ben je er nog achter gekomen of het mag met die rauwkost? Sterkte met het dieet, je zult er vast ook wel aan wennen, maar je lichaam moet er even naar "gaan staan"quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Vandaag begonnen met pré-dieet, af en toe beetje duizelig maar dan neem ik een kop koffie en dan gaat het beter.
Mag tussendoor af en toe wat komkommer eten. Maar vanmorgen werd ik wakker zonder zin te hebben in eten, met tegenzin toch maar een broodje gegeten.quote:Op maandag 26 november 2012 21:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je er nog achter gekomen of het mag met die rauwkost? Sterkte met het dieet, je zult er vast ook wel aan wennen, maar je lichaam moet er even naar "gaan staan"
De meesten denk ik wel, ligt er ook aan in welk ziekenhuis de operatie uitgevoerd wordt. Het ene ziekenhuis doet meer aan voorlichting dan het andere.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:47 schreef MOON76 het volgende:
Wat ik mij afvraag, zijn jullie (voor diegene die geopereerd gaan worden) wel goed voorgelicht over de eventuele gevolgen/bijwerkingen?
Dat zijn de operaties, maar niet de eventuele gevolgen dus,...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:34 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
De meesten denk ik wel, ligt er ook aan in welk ziekenhuis de operatie uitgevoerd wordt. Het ene ziekenhuis doet meer aan voorlichting dan het andere.
Ik word 17 december in het MCL geopereerd en daar houden ze altijd in het begin van het traject een voorlichtingsmiddag over de verschillende operaties die mogelijk zijn.
Ja dat ook, eventuele complicaties worden ook toegelicht en het aantal percentages.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:42 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dat zijn de operaties, maar niet de eventuele gevolgen dus,...
Ok,quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:54 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja dat ook, eventuele complicaties worden ook toegelicht en het aantal percentages.
MCL doet dat dus wel, na de 1e voorlichting moeten de patiënten als ze ermee door willen hun handtekening zetten onder een formulier. Daarna komt nog de screening en als de operatie doorgaat nog een 2e voorlichtingsmiddag over het leven na de operatie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:09 schreef MOON76 het volgende:
Ok,
duidelijk...
Vroeg het mij gewoon af...
Is bij mijn vrouw namelijk niet gebeurd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |