Ik probeer in holy al de hele dag penance te gebruikenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb in Cata eigenlijk altijd disc gehealed, nu moest ik echt even omschakelen omdat ik holy moest gaan gebruiken. Maar is ook wel weer leukIk mis vooral divine hymn nu in discspec
nice, bedanktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Maax het volgende:
OH en trouwens mensen, als jullie nog snel de LK reps willen boosten, in Dalaran verkoopt een npc commendation badges voor 16 justice points per stuk. Deze badges geven je 550 rep per stuk
WTB JPquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Maax het volgende:
OH en trouwens mensen, als jullie nog snel de LK reps willen boosten, in Dalaran verkoopt een npc commendation badges voor 16 justice points per stuk. Deze badges geven je 550 rep per stuk
jup, mogu shan challenge.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Is er al iemand die de challenge dungeons heeft geprobeerd?
Ik ben dus echt helemaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:15 schreef Maax het volgende:
jup, mogu shan challenge.
De eerste mob pack slachtte ons af
Scaled met mn gear?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dus echt helemaal![]()
van de difficulty!! Ik bedoel normal - heroic leek niet eens zo'n grote stap, maar heroic - challenge mode...whaaaaaaaa!!!
En het wordt nooit makkelijker, want het scaled met je gear
waar dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Maax het volgende:
http://www.wowhead.com/npc=35495 Voor horde.quote:
Ja, dat bedoel ik dus! Iedereen krijgt dus hetzelfde. Alleen gems en enchants tellen wel mee zoals je ze hebt. Dus op zich gaat het nooit echt makkelijker worden aangezien je gear altijd 463 blijft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
Je gear wordt toch gewoon gedowngrade naar ilvl 463? Las wel ergens dat secondary stats niet worden aangetast, omdat je anders bijvoorbeeld onder de hitcap zou komen.
Vooral Tyrael's Chargerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef Blistering het volgende:
Hmm, misschien moet ik maar shadow blijven op 90 dan! Sowieso vind ik m'n mounts wel mooi in shadowform
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |