abonnement Unibet Coolblue
pi_118450639
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef Blistering het volgende:
Hoe doen jullie dat met levellen? Gewoon zodra je level up bent naar de volgende zone? Ik ben nu bijv. 32% in level 88 en ben nog lang niet klaar in Kun-Lai Summit. Maar zit er wel over te denken om gewoon door te gaan naar Towlong Steppes.
Eerste keer levelen heb ik alle zones uitgespeeld en Krasarang geheel overgeslagen. Sloot mooi aan, ik ging bijna precies een level per gebied omhoog. Ben nu met mn alts andere manieren aan het checken, maar tot nu toe vond ik dat de beste methode XD
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118450674
Krasarang vind ik inderdaad kut met peren ook! Kun-Lai is tof :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118450679
Ohja die knuckle sandwich :D ik was ermee bezig en mn skill was iets van 370 toen de Cata patch kwam en ik net de FoS niet had :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118450703
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 09:52 schreef KataStrofe het volgende:

Eerste keer levelen heb ik alle zones uitgespeeld en Krasarang geheel overgeslagen. Sloot mooi aan, ik ging bijna precies een level per gebied omhoog. Ben nu met mn alts andere manieren aan het checken, maar tot nu toe vond ik dat de beste methode XD
Ook ik heb nog niets in Krasarang gedaan :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:07:11 #155
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_118450957
Eerst alle zones gedaan, Loremaster Pandaria inclusief restoring the balance en ook de achievement om aanwezig te zijn op het strand in kraserang tijdens dat vestival. Nu bezig met dailies maar dat gaat niet zo snel, vind de dailies een beetje saai, Ik heb de warrior maar op gepakt om die van 82 verder te levelen naar 85 op m'n dooie akkertje.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_118451021
Ik doe de dailies vooral als mijn vriend ze gaat doen, want dan is 'kill 12 x' een stuk prettiger dan met mijn healingspec. En als hij ze al gedaan heeft of moet raiden: jammer, maar dan doe ik ze dus niet.

Maar geloof dat hij voor deze week alweer klaar is met alle raids, dus nu weer alle tijd voor mij 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118451140
Hoeveel raids zijn er nu open?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:24:26 #158
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_118451350
Zo doen wij het ook. in helaing spec is kill 12 x een lange weg, als pally tank ook. je doet veel te weinig dps om fatsoenlijk 350K weg te branden per mob en als je dan een paar mobs heb ben je gewoon een tijd bezig met die onzin.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_118451404
Snap ik, ik ben nu mn disc priest aant levelen en jemig wat gaat dat traag XD
Het ging altijd al wel langzamer, maar nu sta je echt twee minuten op een (kill 12 van die) mob in te smiten :')

Toch maar respeccen naar shadow voor het levelen denk ik..
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118453202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:27 schreef KataStrofe het volgende:
Snap ik, ik ben nu mn disc priest aant levelen en jemig wat gaat dat traag XD
Het ging altijd al wel langzamer, maar nu sta je echt twee minuten op een (kill 12 van die) mob in te smiten :')

Toch maar respeccen naar shadow voor het levelen denk ik..
:D vooral levelen in shadow :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118454615
Niet dat shadow heel veel sneller is, maar zeker niet zo traag als disc :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:23:23 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_118454711
Heeft iemand eigenlijk al ervaring met Monks in raids? Hoe scoort hun tanking/healing/DPS tov andere classes?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_118454789
Ik heal er zelf nog niet mee, maar heb van een vriend begrepen dat ze awesome healen in raids.

Dat zag je ook wel in isa's filmpje van immersions raid.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118455032
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heal er zelf nog niet mee, maar heb van een vriend begrepen dat ze awesome healen in raids.

Dat zag je ook wel in isa's filmpje van immersions raid.
Monks zijn héél erg goed in raidhealing bij veel raiddmg :Y
Het schijnt dat ze qua dps niet zo indrukwekkend zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118456252
Ben nu ook samen met mn vriendin een monk aan het levelen, zodat die binnenkort mee onze raids in kan.

We hebben nu alleen 2 resto shamans, 2 priests (disc en holy) en een holy paladin beschikbaar, waarvan 1 shaman en priest van mij zijn. Moet nog even uit gaan zoeken wat op het moment de beste combinatie is, maar een monk erbij zou toch wel heel prettig zijn.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118456699
Ik heb een overdaad aan monks die mee willen met mijn raids :{
Twee tanks, 1 healer (en we hebben al genoeg healers) en 2 dps monks :D (10-man groep hè)
Ik maakte al het grapje dat iedereen maar een monk moest levelen en dan doen we all-monk-raids.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118457093
Haha, dat is wel een beetje een overload ja. We hebben in onze guild welgeteld 1 lvl 90 monk, en die is dps. En gaat wss niet mee op raids.

Welke healers neem jij mee op je raids? Zoals het er nu bij ons uit ziet wordt het disc priest, resto shaman en holy paladin.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118457675
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Haha, dat is wel een beetje een overload ja. We hebben in onze guild welgeteld 1 lvl 90 monk, en die is dps. En gaat wss niet mee op raids.

Welke healers neem jij mee op je raids? Zoals het er nu bij ons uit ziet wordt het disc priest, resto shaman en holy paladin.
Wij nemen mee: disc/holy priest, resto shaman en holy paladin *)
Holy is beter, behalve op 1 gevecht (naam even vergeten, 3e boss).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118458269
Ik heb holy als offspec, maar vind het healen in holy een stuk minder leuk. En daarom al maanden niet echt wat mee gedaan.
Misschien toch maar eens kijken hoe het ook al weer werkt. :@
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118458597
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik heb holy als offspec, maar vind het healen in holy een stuk minder leuk. En daarom al maanden niet echt wat mee gedaan.
Misschien toch maar eens kijken hoe het ook al weer werkt. :@
Ik heb in Cata eigenlijk altijd disc gehealed, nu moest ik echt even omschakelen omdat ik holy moest gaan gebruiken. Maar is ook wel weer leuk :Y Ik mis vooral divine hymn nu in discspec :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118459337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Niet dat shadow heel veel sneller is, maar zeker niet zo traag als disc :P
Dan ben je niet goed in shadow of je hebt t nooit gespeeld :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:33:48 #172
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_118461317
Iemand die mij kan vertellen hoe ik die hatelijke lootframes kan verplaatsen? Oftewel frame met kiezen voor need/greed etc. en van als je een item gewonnen hebt. Staat steeds voor mijn spells..
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_118461482
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:33 schreef WJE11 het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe ik die hatelijke lootframes kan verplaatsen? Oftewel frame met kiezen voor need/greed etc. en van als je een item gewonnen hebt. Staat steeds voor mijn spells..
hier zou ik ook mee geholpen zijn, wordt er zelf ook helemaal lastig van, en als die wegfade en je hovert er perongeluk met je muis over, dan komt die weer terug 8)7

edit: heb zelfs de neiging om op greenies ofzo gewoon te passen, zodat je heul da scherm nie krijgt. K heb al wat zitten zoeken bij de options, maar niet veel wijzer geworden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Olment op 26-10-2012 15:44:36 ]
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118462173
Wisten jullie trouwens dat als je /loot typt dat je een schermpje krijgt met de loots waar je op hebt gerolled en wat je hebt gerolled en wie heeft gewonnen.
Dit werkt ook "realtime" tijdens de loot, je kunt zo dus zien of iemand need of greed.

Wel irritant is, is dat het weer een extra schermpje in je beeldscherm is.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:00:04 #175
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_118467045
quote:
We received several feedbacks regarding raid instance lockouts and 10/25 rewards, and we appreciate your opinions and deep interests. We thought that Korean players wish to enjoy the most hardcore contents more flexibly and according to their play styles. Therefore, from the upcoming patch we decided to change the raid instance lockout rules for all KR servers. Raids, as usual, will be reset every 7 days following maintainance checks. However, after 5.1 patch 10 man and 25 man raids will have seperate lockouts.

From now on, players could play raid instances, such as Mogu-Shan Vaults, in both 10 man and 25 man difficulty. Normal and Heroic difficulty raid of same instance will share same lockout as usual. Furthermore, the loots of 25 man raids has been buffed, and will offer higher iLV compared to same 10 man instance. For example, Terrace of the Endless Spring in 25 man difficulty will drop loots with iLV of 504, wile 10 man will drop 496.

We wish that players will further enjoy the contents and gain satisfactory rewards, and decided to offer the system that suits most well with the KR players.
Uhh..
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_118467414
Ik vraag me af of KR dan ook weer de world first gaat krijgen. Dan ben je als EU en US een beetje genaaid door Blizz.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_118468657
Zo, lvl 90 druid, dk en priest. Lvl 87 warrior. Lvl 80 shaman.
Gaat goed :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118470646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb in Cata eigenlijk altijd disc gehealed, nu moest ik echt even omschakelen omdat ik holy moest gaan gebruiken. Maar is ook wel weer leuk :Y Ik mis vooral divine hymn nu in discspec :o
Ik probeer in holy al de hele dag penance te gebruiken |:(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_118471293
OH en trouwens mensen, als jullie nog snel de LK reps willen boosten, in Dalaran verkoopt een npc commendation badges voor 16 justice points per stuk. Deze badges geven je 550 rep per stuk :)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118472636
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Maax het volgende:
OH en trouwens mensen, als jullie nog snel de LK reps willen boosten, in Dalaran verkoopt een npc commendation badges voor 16 justice points per stuk. Deze badges geven je 550 rep per stuk :)
nice, bedankt
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:37:54 #181
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_118479047
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Maax het volgende:
OH en trouwens mensen, als jullie nog snel de LK reps willen boosten, in Dalaran verkoopt een npc commendation badges voor 16 justice points per stuk. Deze badges geven je 550 rep per stuk :)
WTB JP :X
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_118483492
Is er al iemand die de challenge dungeons heeft geprobeerd? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118485564
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Is er al iemand die de challenge dungeons heeft geprobeerd? :o
jup, mogu shan challenge.

De eerste mob pack slachtte ons af :X
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118486017
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:15 schreef Maax het volgende:

jup, mogu shan challenge.

De eerste mob pack slachtte ons af :X
Ik ben dus echt helemaal :o :o van de difficulty!! Ik bedoel normal - heroic leek niet eens zo'n grote stap, maar heroic - challenge mode...whaaaaaaaa!!!

En het wordt nooit makkelijker, want het scaled met je gear _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118486337
Je gear wordt toch gewoon gedowngrade naar ilvl 463? Las wel ergens dat secondary stats niet worden aangetast, omdat je anders bijvoorbeeld onder de hitcap zou komen.
pi_118486410
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben dus echt helemaal :o :o van de difficulty!! Ik bedoel normal - heroic leek niet eens zo'n grote stap, maar heroic - challenge mode...whaaaaaaaa!!!

En het wordt nooit makkelijker, want het scaled met je gear _O-
Scaled met mn gear?

T voelde alsof ik als lvl 1 hogger tegenkwam :'(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118487528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Maax het volgende:
OH en trouwens mensen, als jullie nog snel de LK reps willen boosten, in Dalaran verkoopt een npc commendation badges voor 16 justice points per stuk. Deze badges geven je 550 rep per stuk :)
waar dan?
kan niemand vinden.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_118487561
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 02:47 schreef DJ_ het volgende:

[..]

waar dan?
kan niemand vinden.
http://www.wowhead.com/npc=35495 Voor horde.

Voor alliance is er vast wel een counterpart, maar die ken ik niet.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118487657
Ik noem battlegrounds voortaan maar gewoon BOTllegrounds..

Kijk voor de gein eens naar de characters die allemaal hetzelfde doen.
Ik zag er 5.
En dat is WSG. |:(

Als ze nou allemaal iets goeds deden, zoals de vlag pakken, ok, maar dit groepje van 6 domineert de damage scorelijst (6x horde bovenaan), maar horde verliest wel in record tijd 3/3 van alliance.

Kwestie van in je eentje om de bots heenlopen denk ik..
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_118489121
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
Je gear wordt toch gewoon gedowngrade naar ilvl 463? Las wel ergens dat secondary stats niet worden aangetast, omdat je anders bijvoorbeeld onder de hitcap zou komen.
Ja, dat bedoel ik dus! Iedereen krijgt dus hetzelfde. Alleen gems en enchants tellen wel mee zoals je ze hebt. Dus op zich gaat het nooit echt makkelijker worden aangezien je gear altijd 463 blijft.

Zag nog iemand in trade vragen om een dps voor challenge modes en erbij zeggen: whisper ilevel. :')

Maax, battlegrounds worden al heel lang gedomineerd door bots :{ Ik ben het al lange tijd spuugzat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118489580
Challenge mode klinkt awesome dan! Als het echt een challenge is :D

UBRS vroeger met 15 man was ook een challenge! :+
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118489634
:Y het is echt een challenge die je met 4 man tot een goed einde moet brengen :Y

De beste tijden hadden geen healer, maar 1 blood dk en 2 shadowpriests :o
Zonder healer doe je god-like dingen volgens mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118489724
Hmm, misschien moet ik maar shadow blijven op 90 dan! Sowieso vind ik m'n mounts wel mooi in shadowform :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118489759
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:32 schreef Blistering het volgende:
Hmm, misschien moet ik maar shadow blijven op 90 dan! Sowieso vind ik m'n mounts wel mooi in shadowform :@
Vooral Tyrael's Charger :o Die is normaal best wel wit, maar in shadowspec heel mooi paars.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118489872
Vind zelf m'n doorschijnende tijger altijd vet! :@ Tyrael's Charger heb ik niet volgens mij.

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118489888
ook tof! :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118489930

Versus:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118489938
Oh tof zeg! :o

edit: Yay lvl 89, nog eentje. Levellen gaat écht snel!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118490025
Ik vind het in shadow toffer dan op het plaatje, maar kon niet zo snel iets beters vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118491017
Ik wil shadowform in disc! Gewoon alleen maar voor op mn mounts, het hoeft verder niks te doen :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')