Ben een maandje vrijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:00 schreef Olment het volgende:
hebben jullie geen school of werk ofzo? het is tog nog steeds een doordeweekse donderdag meen ik.
edit: Diablo topic was het ook al zo druk ^^
mijne is ook afgeknaldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef Messina het volgende:
Ik zag net een stuk of tien realms offline
De realms die aan mijn realm zitten zijn ook niet offline, hopen dat het zo blijftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Maak daar maar tientallen van!![]()
Bleken eerst wat realms DOWN te gaan van de Battle Group, maar het probleem ging zich spreiden (zei Blue Poster). Later kwamen er problemen bij van mensen op een UP server (volgens mij te maken met CRZ), die gekoppeld waren aan servers die dus DOWN waren. En nog es later kwamen daar allerlei log-in issues en error messages bij.
Ze zeiden een half uur/ uur geleden dat het wellicht 2-3 uur kon duren.
Er was rond 6 uur een post dat het 2 tot 3 uur kon duren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef onlogisch het volgende:
Sylvanas down
Iemand enig idee hoe lang het gaat duren aangezien er best wel veel realms offline zijn.
Oki, thanksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Er was rond 6 uur een post dat het 2 tot 3 uur kon duren.
Moet nog ff wachten tot ik weer kan inloggen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Bienelientje, je moet eens pet battles gaan doen met je red cricket
Ik moest hardop lachen bij de 2e ability.
Ik leef met je mee, wist niet dat ze het om 5 al zeiden, had het pas thuis vernomen, ben rond 4 maar gestopt met Fok, werd te veel afgeleidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Moet nog ff wachten tot ik weer kan inloggen!![]()
![]()
Ze zeiden trouwens rond 5 uur al dat het nog 2 tot 3 uur zou duren. Om 6 uur zeiden ze hetzelfde. Het duurt nu al 4 uur!![]()
Hehe, ik zou persoonlijk RollerCoaster Tycoon gaan doen =Dquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit nu maar League of Legends te spelen!
Transport Tycoon (Deluxe) vond ik veel leukerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:16 schreef Olment het volgende:
heb me de deluxe versie gedownload van rct 1echt nostalgie en nog steeds awesome om te spelen
Vroeger speelde ik op Zenedar in een guild "My server is down". Super druk altijd wanneer ik er speelde, namelijk alleen als mijn server down wasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:30 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Transport Tycoon (Deluxe) vond ik veel leuker![]()
Even spam doen, in JogoBox zitten best veel leuke oude spelletjes, voor als je server weer eens down is
Oh, en mijn server is nog up blijkbaar, gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |